quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen, ik ben heel actief aan een inhaalrace begonnen.
Ik ga ook aan een inhaalrace beginnen, geef me nog 4 maanden en jogy is op zwart, wat ik je brom !quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen, ik ben heel actief aan een inhaalrace begonnen.
En jij blauw of misschien zelfs roodquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:48 schreef _Led_ het volgende:
Ik ga ook aan een inhaalrace beginnen, geef me nog 4 maanden en jogy is op zwart, wat ik je brom !
Maar waarom worden ze dan furry genoemd als ze niet zo'n pak hebben? Zijn ze dan extreem behaard ofzo? Het tegenovergestelde van smoothiesquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef Darkwolf het volgende:
Furries is niet alleen fursuiten.
Sterker nog, het grootste deel van furries hebben niet eens zo'n pak en anderen zijn er niet eens geinteresseerd.
Nee. Dat heeft alles te maken met een fascinatie voor antromorphische dieren. Daar draait het om.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar waarom worden ze dan furry genoemd als ze niet zo'n pak hebben? Zijn ze dan extreem behaard ofzo? Het tegenovergestelde van smoothies!
Aha, het is dus gewoon een beetje kinderachtig gedragquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef Darkwolf het volgende:
Nee. Dat heeft alles te maken met een fascinatie voor antromorphische dieren. Daar draait het om.
En dat drukt zich weer uit in de art, plushies en... fursuits. (To name a few examples.)
De ene is een artist, de ander kijkt weer naar art en nog een ander heeft een bed vol plushies liggen.
Het is ook niet vreemd dat veel furries helemaal gek zijn van -bijvoorbeeld- Disney films.
Nee, vind je dat geen lekker chickie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het even op me in laten werken, maar nee, het doet me niks
quote:Sandra - 15 juni 2007 om 15:19
Ik heb ook een Second Life :-). Alhoewel, ik heb me daar ooit ingeschreven en toen een paar dagen daar af en toe rondgewandeld. Later met m'n nieuwe laptop had ik het aanvankelijk niet meer geinstalleerd, omdat ik ergens las dat het niet op Vista zou werken, en ik vond er toch al niet zoveel aan. Maar op een gegeven moment was ik nieuwsgierig geworden en toen heb ik het toch weer ginstalleerd, maar toen ben ik daar maar een uurtje geweest en toen was ik het alweer zat (ik denk dat dat een maandje geleden is). Daarna ben ik er nooit meer geweest. Ik voel ook absoluut niet de behoefte om daar dingen te gaan kopen of een huis neer te zetten of allemaal vrienden te gaan maken. Bovendien heb ik een hekel aan chatten.
Misschien als ik me ooit weer een keertje ontzettend verveel, dat ik er weer eens ga kijken. Dus ik val onder de inactieve gebruikers :-).
Mijn Second Life-naam is Mihoen Beerbaum en ik heb me aangesloten bij de Tweakers-groep ;-).
Jij hebt geen blauwe jurk talenten vrees ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En jij blauw of misschien zelfs rood?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het even op me in laten werken, maar nee, het doet me niks
Jij werkt normaal enkel met kaalgeschoren partner(s) ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
Die laatste lijkt me geen pretje voor de 'gever' (Fok-benaming)
Al die haren in je mond
Ja, als in 'arbeid verrichten'.quote:
Yeah, geen haar op, maar tussen je tanden. Het kriebelt ook zo in je neusquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
Die laatste lijkt me geen pretje voor de 'gever' (Fok-benaming)
Al die haren in je mond
Lijkt me een (lelijk) schilderij. Zie ook het lelijke schilderij links.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wie staat er eigenlijk achter dat raam te koekeloeren op deze foto?
Om het gemis irl te compenseren, lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:06 schreef JoepiePoepie het volgende:Waarom, waarom, waarom...
Gaat het hier altijd over SEKS?! Ik heb het eerder gezegd: Het gaat hier veel vaker over seks dan in de SEX-slowchat.
Soms post iemand hier een berichtje over iets totaal anders, maar een paar posts later gaat het toch weer over seks...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:10 schreef _Led_ het volgende:
Ja, da's heel grappig, overal waar jij komt gaat het ineens over sex
Als verstokt vrijgezel, die zelden aan 'one night stands' doet, kan ik dat volledig beamenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:15 schreef Michielos het volgende:
Om het gemis irl te compenseren, lijkt me duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |