abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 9 augustus 2010 @ 11:52:09 #151
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_85042228
Ik was jarig dit weekend, wat een gedoe ook altijd :@
Maar we hebben het weer gehad :D

Verder veel in de tuin bezig geweest, ik heb weer behoorlijk last van hooikoorts lijkt wel al zegt de hooikoorts radar dat het minimaal is met pollen momenteel :? Of ik moet eens een andere uitgebreidere allergietest laten doen.

Topspin :W

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:14 schreef _Led_ het volgende:
Que??? ..Wat de bloedpoep ????

Bastard zwart ? Is 2012 te vroeg begonnen ofzo ???? -O-
We zullen hem missen in het blauw he? Hij heeft het hartstikke goed gedaan op TRU :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:59:20 #152
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_85042515
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar normaal gesproken gaan mensen toch seks hebben met elkaar in zo'n pluche pak? Zitten er dan gaten op de juiste plekken ofzo en dat je er daarom niet mee over straat mag :D?
Er zit een kern van waarheid in daar sommige mensen deze activiteiten inderdaad als plezierig ervaren.
Echter heb je -dankzij de media- slechts een heel klein puntje van een grote zakdoek te pakken, daar de meeste mensen gewoon graag suiten met hele andere doeleinden.
Die aflevering over furries van de televisie serie "CSI" is dan ook alles behalve gelieft bij furries.

Je moet je eerder voorstellen dat het ze het gewoon leuk vinden om in een character te treden en deze uit te beelden. Even lekker alles vergeten en lekker gek doen.
Je komt ze dan ook vooral tegen op evenementen om mensen te enterainen en een glimlach op hun gezicht te doen laten toveren. Hier doen de meeste furries het voor.
Soms word dit ook groots georganiseerd zoals in en met de Keukenhof vorig jaar en ook dit jaar in samenwerking met Ouwehand Dierenpark (Rhenen) in september.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:01:17 #153
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85042581
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef Darkwolf het volgende:
Er zit een kern van waarheid in daar sommige mensen deze activiteiten inderdaad als plezierig ervaren.
Echter heb je -dankzij de media- slechts een heel klein puntje van een grote zakdoek te pakken, daar de meeste mensen gewoon graag suiten met hele andere doeleinden.
Die aflevering over furries van de televisie serie "CSI" is dan ook alles behalve gelieft bij furries.

Je moet je eerder voorstellen dat het ze het gewoon leuk vinden om in een character te treden en deze uit te beelden. Even lekker alles vergeten en lekker gek doen.
Je komt ze dan ook vooral tegen op evenementen om mensen te enterainen en een glimlach op hun gezicht te doen laten toveren. Hier doen de meeste furries het voor.
Soms word dit ook groots georganiseerd zoals in en met de Keukenhof vorig jaar en ook dit jaar in samenwerking met Ouwehand Dierenpark in Rhenen in september.
Geef nou even antwoord op de vraag over die gaten :)!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:05:06 #154
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85042698
Oh, ik ben trouwens dit weekend ook nog naar de supermarkt geweest, net als Henk :), maar ik maak daar helaas niet van die spannende erotische dingen mee die hij allemaal meemaakt in de supermarkt -O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:08:04 #155
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_85042786
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Geef nou even antwoord op de vraag over die gaten :)!
Vond dit niet echt relevant meer na de post zoals die geworden is en had toevallig het volgende stukje geschrapt:
Er is niet EEN suit in heel Nederland die deze gaten heeft. Als deze bestaan, dan heb ik ze nog nooit gezien en de rest van de Nederlandse furry community ook niet.
Zo duidelijker? :)
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:08:56 #156
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_85042814
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, ik ben trouwens dit weekend ook nog naar de supermarkt geweest, net als Henk :), maar ik maak daar helaas niet van die spannende erotische dingen mee die hij allemaal meemaakt in de supermarkt -O-
Het is maandag. Iedereen moet nog op gang komen. Probeer het morgen nog eens! :P
  Moderator maandag 9 augustus 2010 @ 12:10:07 #157
249559 crew  Lavenderr
pi_85042844
Goedemiddag allemaal :)
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:11:19 #158
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_85042876
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag allemaal :)
:W

Afternoon indeed. Heb honger! :9
  Moderator maandag 9 augustus 2010 @ 12:12:30 #159
249559 crew  Lavenderr
pi_85042911
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef senesta het volgende:

Verder veel in de tuin bezig geweest, ik heb weer behoorlijk last van hooikoorts lijkt wel al zegt de hooikoorts radar dat het minimaal is met pollen momenteel :? Of ik moet eens een andere uitgebreidere allergietest laten doen.

[..]

We zullen hem missen in het blauw he? Hij heeft het hartstikke goed gedaan op TRU :Y
Zeker weten!

Oh, en ik zou als ik jou was zo'n allergietest laten doen, ze testen dan allerlei stofjes en dan weet je na afloop precies welk stofje je deze last bezorgt.
En natuurlijk nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! :*
  Moderator maandag 9 augustus 2010 @ 12:13:48 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_85042958
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:11 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

:W

Afternoon indeed. Heb honger! :9
You can eat a horse !!
Tof dat het zo leuk was in België.
Geinige ava ook ;)
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:19:09 #161
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85043098
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef Darkwolf het volgende:
Vond dit niet echt relevant meer na de post zoals die geworden is en had toevallig het volgende stukje geschrapt:
Er is niet EEN suit in heel Nederland die deze gaten heeft. Als deze bestaan, dan heb ik ze nog nooit gezien en de rest van de Nederlandse furry community ook niet.
Ja maar, hoe gaan die mensen dan seks met elkaar hebben in zo'n pak als er geen gaten in zitten? Of is dat pak alleen voor het opgeilen en voorspel, en als puntje bij paaltje komt, gaat (net zoals bij normale mensen :P) alles uit?
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:34:20 #162
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_85043663
Heb 'm even vanuit 'eerlijkheid' hierheen getransporteerd ;)

quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Er komt waarschijnlijk geen echte discussie meer:
Wut? :?

Wat heeft 'ie nou weer gedaan / wat heb ik gemist ?

Heb 'm donderdag, zo goed en kwaad als het ging, via PM nog enig advies gegeven. Hierbij maakte hij al opmerkingen over bepaalde situaties die ik ECHT anders zie, of gewoon niet. (Zoals de reden achter het vertrek van Bastard en zo.)

Het klonk ook alsof ik niet de enigste was die per PM is benaderd hiermee.

Grappig dat ik in de FB diverse opmerkingen zie die ik in de PM ook al tegen 'm gezegd heb :D
Ik ben toch niet de enigste die dat zo ziet (zoals namen die werken als rode lap op een stier ;) )

Anyway, ergens heb ik wel wat met 'm te doen. Zeker omdat hij wel een punt heeft (had ?) over het getreiter.

Dat gezegd hebbende, valt mij op dat JoepiePoepie de laatste tijd zeer positief aan het veranderen is wat dat betreft ^O^
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:42:19 #163
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_85043964
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja maar, hoe gaan die mensen dan seks met elkaar hebben in zo'n pak als er geen gaten in zitten? Of is dat pak alleen voor het opgeilen en voorspel, en als puntje bij paaltje komt, gaat (net zoals bij normale mensen :P) alles uit?
U leest mijn post niet of U wilt deze niet lezen. Of U zit een spelletje met mij te spelen. Of allebei? :*
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:52:11 #164
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85044425
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:34 schreef R0N1N het volgende:
Heb 'm even vanuit 'eerlijkheid' hierheen getransporteerd ;)
[..]

Wut? :?

Wat heeft 'ie nou weer gedaan / wat heb ik gemist ?
Moet je gewoon zijn postgeschiedenis lezen en dit:

Uit de mailbox van de (F)A's en mods #4

quote:
Heb 'm donderdag, zo goed en kwaad als het ging, via PM nog enig advies gegeven. Hierbij maakte hij al opmerkingen over bepaalde situaties die ik ECHT anders zie, of gewoon niet. (Zoals de reden achter het vertrek van Bastard en zo.)
O ja, hij denkt dat het zwart worden van Bastard onder andere mijn schuld is... :')

quote:
Anyway, ergens heb ik wel wat met 'm te doen. Zeker omdat hij wel een punt heeft (had ?) over het getreiter.
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Maar dat komt ook omdat hij al vanaf dat ik mijn eerste post in TRU plaatste, zich paranoia gedraagt tegenover mij, dus ik kan geen objectief oordeel meer over hem vormen ;).

quote:
Dat gezegd hebbende, valt mij op dat JoepiePoepie de laatste tijd zeer positief aan het veranderen is wat dat betreft ^O^
Oh, is dat zo :D! Hmm, daar moet ik dan maar weer snel verandering in gaan brengen >:)

Maar eehm, volgens mij is er zo'n ongeschreven regel dat je niet over gebanden mag praten, dus eeh, ander onderwerp :):

R0N1N, maak jij net als Henk, ook van die spannende erotische avonturen mee in de supermarkt? Zo ja, vertel er eens wat over (liefst met begeleidende audio :9)!

[ Bericht 1% gewijzigd door JoepiePoepie op 09-08-2010 12:57:14 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:53:54 #165
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85044497
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:42 schreef Darkwolf het volgende:
U leest mijn post niet of U wilt deze niet lezen. Of U zit een spelletje met mij te spelen. Of allebei? :*
Ik lees het wel, jij schrijft:

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef Darkwolf het volgende:
Daar bedoel je toch mee dat die 'sommige mensen' seks met elkaar hebben in zo'n pluche pak :?
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:03:43 #166
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_85044897
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
Daar bedoel je toch mee dat die 'sommige mensen' seks met elkaar hebben in zo'n pluche pak :?
Dat klopt, maar ik schreef ook:

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef Darkwolf het volgende:
...Dus we zitten nu in een loop, me dunkt. Daarom snap ik je niet en heb je wellicht deze reactie gemist? :)
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:07:25 #167
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85045036
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:03 schreef Darkwolf het volgende:
Dat klopt, maar ik schreef ook:
En daarom schreef ik ook:

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
:)
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:14:48 #168
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_85045323
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
En daarom schreef ik ook:
Furries is niet alleen fursuiten.
Sterker nog, het grootste deel van furries hebben niet eens zo'n pak en anderen zijn er niet eens geinteresseerd. Laat staan seksueel.
Als het om seks gaat, moet je denk ik ook eerder die pakken even weg denken daar het dus absoluut niet gebruikelijk is dat bij dit soort get togethers iedereen in zo'n pak zit. Verre van.
Je vraag is eerder valide bij zoiets als een grote conventie, waar het veel gebruikelijker is dat iedereen in zo'n pak loopt.
Ik neem aan dat het pak dan inderdaad uit gaat. Ongetwijfeld gaat er dan ook opgeilen en dry humping aan vooraf.
Persoonlijk hou ik mij daar niet bezig eerlijk gezegd, dus zeker weten doe ik het allemaal niet. Maar het klinkt vrij logisch, opzich.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:17:38 #169
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_85045428
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Moet je gewoon zijn postgeschiedenis lezen en dit:

Uit de mailbox van de (F)A's en mods #4
OMG :')

quote:
Yep, en toen ik dat durfde te betwijfelen kwam 'ie met een stukje FB aanzetten waar ik dat HELEMAAL NIET uit haal :')
Integendeel. :P

quote:
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Maar dat komt ook omdat hij al vanaf dat ik mijn eerste post in TRU plaatste, zich paranoia gedraagt tegenover mij, dus ik kan geen objectief oordeel meer over hem vormen ;).
Dat is me duidelijk :P

quote:
Oh, is dat zo :D! Hmm, daar moet ik dan maar weer snel verandering in gaan brengen >:)
:D
Is nu te laat he. >:)

quote:
Maar eehm, volgens mij is er zo'n ongeschreven regel dat je niet over gebanden mag praten, dus eeh, ander onderwerp :):
Oh, en ik gebruikte het nog wel als excuus om 1% uit een PM bericht te vermelden, iets wat ik anders als not-done beschouw :@

quote:
R0N1N, maak jij net als Henk, ook van die spannende erotische avonturen mee in de supermarkt? Zo ja, vertel er eens wat over (liefst met begeleidende audio :9)!
Ik kom zelden in de supermarkt :@
En die audio's van deel 1 t/m 3 van Henkje in de supermarkt moet ik nog luisteren. Doe ik vanavond wel, want zie het niet zitten om op mijn werk naar een erotische thriller te gaan luisteren ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_85045719
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef senesta het volgende:

[..]

Heeey, nog gefeliciteerd met je verhaardag. Wist nieteens dat jij ook al in deze zonnige maand harig was :*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator maandag 9 augustus 2010 @ 13:46:29 #171
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_85046556
Thnx :* Ja het een drukke maand, alle leuke mensen zijn jarig deze maand B-)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_85046624
hoi iedereen, ik ben heel actief aan een inhaalrace begonnen.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  Moderator maandag 9 augustus 2010 @ 13:57:44 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_85047161
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen, ik ben heel actief aan een inhaalrace begonnen.
Hoi Sara, met wat?
pi_85047269
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoi Sara, met wat?
m'n verloren tijd inhalen wegens omstandigheden ;)

ik noem dat een inhaalrace
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  Moderator maandag 9 augustus 2010 @ 14:33:28 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_85048879
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:00 schreef sararaats het volgende:

[..]

m'n verloren tijd inhalen wegens omstandigheden ;)

ik noem dat een inhaalrace
Okee, succes daarmee dan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')