We zullen hem missen in het blauw he? Hij heeft het hartstikke goed gedaan op TRUquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:14 schreef _Led_ het volgende:
Que??? ..Wat de bloedpoep ????
Bastard zwart ? Is 2012 te vroeg begonnen ofzo ????
Er zit een kern van waarheid in daar sommige mensen deze activiteiten inderdaad als plezierig ervaren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar normaal gesproken gaan mensen toch seks hebben met elkaar in zo'n pluche pak? Zitten er dan gaten op de juiste plekken ofzo en dat je er daarom niet mee over straat mag?
Geef nou even antwoord op de vraag over die gatenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef Darkwolf het volgende:
Er zit een kern van waarheid in daar sommige mensen deze activiteiten inderdaad als plezierig ervaren.
Echter heb je -dankzij de media- slechts een heel klein puntje van een grote zakdoek te pakken, daar de meeste mensen gewoon graag suiten met hele andere doeleinden.
Die aflevering over furries van de televisie serie "CSI" is dan ook alles behalve gelieft bij furries.
Je moet je eerder voorstellen dat het ze het gewoon leuk vinden om in een character te treden en deze uit te beelden. Even lekker alles vergeten en lekker gek doen.
Je komt ze dan ook vooral tegen op evenementen om mensen te enterainen en een glimlach op hun gezicht te doen laten toveren. Hier doen de meeste furries het voor.
Soms word dit ook groots georganiseerd zoals in en met de Keukenhof vorig jaar en ook dit jaar in samenwerking met Ouwehand Dierenpark in Rhenen in september.
Vond dit niet echt relevant meer na de post zoals die geworden is en had toevallig het volgende stukje geschrapt:quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Geef nou even antwoord op de vraag over die gaten!
Het is maandag. Iedereen moet nog op gang komen. Probeer het morgen nog eens!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, ik ben trouwens dit weekend ook nog naar de supermarkt geweest, net als Henk, maar ik maak daar helaas niet van die spannende erotische dingen mee die hij allemaal meemaakt in de supermarkt
Zeker weten!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef senesta het volgende:
Ik was jarig dit weekend, wat een gedoe ook altijd![]()
Maar we hebben het weer gehad
Verder veel in de tuin bezig geweest, ik heb weer behoorlijk last van hooikoorts lijkt wel al zegt de hooikoorts radar dat het minimaal is met pollen momenteelOf ik moet eens een andere uitgebreidere allergietest laten doen.
Topspin
[..]
We zullen hem missen in het blauw he? Hij heeft het hartstikke goed gedaan op TRU
Ja maar, hoe gaan die mensen dan seks met elkaar hebben in zo'n pak als er geen gaten in zitten? Of is dat pak alleen voor het opgeilen en voorspel, en als puntje bij paaltje komt, gaat (net zoals bij normale mensenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef Darkwolf het volgende:
Vond dit niet echt relevant meer na de post zoals die geworden is en had toevallig het volgende stukje geschrapt:
Er is niet EEN suit in heel Nederland die deze gaten heeft. Als deze bestaan, dan heb ik ze nog nooit gezien en de rest van de Nederlandse furry community ook niet.
Zo duidelijker?
Wut?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Er komt waarschijnlijk geen echte discussie meer:
U leest mijn post niet of U wilt deze niet lezen. Of U zit een spelletje met mij te spelen. Of allebei?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja maar, hoe gaan die mensen dan seks met elkaar hebben in zo'n pak als er geen gaten in zitten? Of is dat pak alleen voor het opgeilen en voorspel, en als puntje bij paaltje komt, gaat (net zoals bij normale mensen) alles uit?
Moet je gewoon zijn postgeschiedenis lezen en dit:quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:34 schreef R0N1N het volgende:
Heb 'm even vanuit 'eerlijkheid' hierheen getransporteerd![]()
[..]
Wut?![]()
Wat heeft 'ie nou weer gedaan / wat heb ik gemist ?
O ja, hij denkt dat het zwart worden van Bastard onder andere mijn schuld is...quote:Heb 'm donderdag, zo goed en kwaad als het ging, via PM nog enig advies gegeven. Hierbij maakte hij al opmerkingen over bepaalde situaties die ik ECHT anders zie, of gewoon niet. (Zoals de reden achter het vertrek van Bastard en zo.)
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Maar dat komt ook omdat hij al vanaf dat ik mijn eerste post in TRU plaatste, zich paranoia gedraagt tegenover mij, dus ik kan geen objectief oordeel meer over hem vormenquote:Anyway, ergens heb ik wel wat met 'm te doen. Zeker omdat hij wel een punt heeft (had ?) over het getreiter.
Oh, is dat zoquote:Dat gezegd hebbende, valt mij op dat JoepiePoepie de laatste tijd zeer positief aan het veranderen is wat dat betreft
Ik lees het wel, jij schrijft:quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:42 schreef Darkwolf het volgende:
U leest mijn post niet of U wilt deze niet lezen. Of U zit een spelletje met mij te spelen. Of allebei?
Daar bedoel je toch mee dat die 'sommige mensen' seks met elkaar hebben in zo'n pluche pakquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef Darkwolf het volgende:
Er zit een kern van waarheid in daar sommige mensen deze activiteiten inderdaad als plezierig ervaren.
Dat klopt, maar ik schreef ook:quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
Daar bedoel je toch mee dat die 'sommige mensen' seks met elkaar hebben in zo'n pluche pak
...Dus we zitten nu in een loop, me dunkt. Daarom snap ik je niet en heb je wellicht deze reactie gemist?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef Darkwolf het volgende:
Er is niet EEN suit in heel Nederland die deze gaten heeft. Als deze bestaan, dan heb ik ze nog nooit gezien en de rest van de Nederlandse furry community ook niet.
Zo duidelijker?
En daarom schreef ik ook:quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja maar, hoe gaan die mensen dan seks met elkaar hebben in zo'n pak als er geen gaten in zitten? Of is dat pak alleen voor het opgeilen en voorspel, en als puntje bij paaltje komt, gaat (net zoals bij normale mensen) alles uit?
Furries is niet alleen fursuiten.quote:
OMGquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Moet je gewoon zijn postgeschiedenis lezen en dit:
Uit de mailbox van de (F)A's en mods #4
Yep, en toen ik dat durfde te betwijfelen kwam 'ie met een stukje FB aanzetten waar ik dat HELEMAAL NIET uit haalquote:
Dat is me duidelijkquote:Nee, daar ben ik het niet mee eens. Maar dat komt ook omdat hij al vanaf dat ik mijn eerste post in TRU plaatste, zich paranoia gedraagt tegenover mij, dus ik kan geen objectief oordeel meer over hem vormen.
quote:Oh, is dat zo! Hmm, daar moet ik dan maar weer snel verandering in gaan brengen
Oh, en ik gebruikte het nog wel als excuus om 1% uit een PM bericht te vermelden, iets wat ik anders als not-done beschouwquote:Maar eehm, volgens mij is er zo'n ongeschreven regel dat je niet over gebanden mag praten, dus eeh, ander onderwerp:
Ik kom zelden in de supermarktquote:R0N1N, maak jij net als Henk, ook van die spannende erotische avonturen mee in de supermarkt? Zo ja, vertel er eens wat over (liefst met begeleidende audio)!
Heeey, nog gefeliciteerd met je verhaardag. Wist nieteens dat jij ook al in deze zonnige maand harig wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef senesta het volgende:
Ik was jarig dit weekend, wat een gedoe ook altijd![]()
Maar we hebben het weer gehad
Verder veel in de tuin bezig geweest, ik heb weer behoorlijk last van hooikoorts lijkt wel al zegt de hooikoorts radar dat het minimaal is met pollen momenteelOf ik moet eens een andere uitgebreidere allergietest laten doen.
Topspin
[..]
We zullen hem missen in het blauw he? Hij heeft het hartstikke goed gedaan op TRU
Hoi Sara, met wat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen, ik ben heel actief aan een inhaalrace begonnen.
m'n verloren tijd inhalen wegens omstandighedenquote:
Okee, succes daarmee danquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
m'n verloren tijd inhalen wegens omstandigheden
ik noem dat een inhaalrace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |