Ze krijgen het dus allemaal aan de stok met jou of een van de andere 3 mannetjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, dan heb je niet goed opgelet.
LangePierFR was zelf degene die iedereen ongefundeerd voor troll uit ging maken en het hele forum (dus niet alleen TRU) onder liep te zeiken met zijn frustraties.
En ook EINZ/vogeltjesdans was niet ineens de boeman. EINZ had iets tegen _Led_, en _Led_ vond dat EINZ niet eerlijk was over een bepaalde kwestie. EINZ riep via een speciaal geopend topic iedereen op om _Led_ te gaan negeren. Ik had zelfs toen nog een leuk contact met EINZ, totdat EINZ het ineens nodig vond om een naam van een vriend van mij op het forum te posten, omdat hij ineens het waanidee had dat ik die persoon was.
Zo is het gegaan. Maar goed, het gaat nu niet over LangePierFR en EINZ, dus daar hoeven we het nu ook niet over te hebben. Maar omdat jij halve 'waarheden' erover gaat posten, vond ik het toch nodig om dat even recht te zetten<- jahaa, daar is ie weer, de '
'!
Pfff, ten eerste ben ik geen mannetje, ik zit niet bij een groep en ik heb even geen zin om het hele verhaal _Led_/JoepiePoepie/EINZ uit de doeken te doen speciaal voor jou. Dat zoek je zelf maar op op het forum, er is genoeg over gepost.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef mediaconsument het volgende:
Ze krijgen het dus allemaal aan de stok met jou of een van de andere 3 mannetjes. Dat is het frappante van het verhaal telkens. Als er andere mensen waren waarmee ze het aan de stok kregen, dan had ik er namelijk ook nooit zo'n punt van gemaakt. Dan was TRU namelijk een regelrechte flamearena en wist je waar je aan toe was
!
Met 'jullie' zul je wel mij/_Led_/Michielos/Flammie bedoelen. Nou, de reden is simpel: Er valt weinig met elkaar te discussieren als je visie op de onderwerpen vrijwel identiek is.quote:Nu is het aan de ene kant een forum waar mensen graag zien dat ze eerlijk zijn over hun ervaringen en aan de andere kant een plek waar je uit moet kijken voor deze eerlijkheid, want er staat al bijna jaren aan een garde klaar om je belachelijk te maken en publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Vind het daarom ook zo veelzeggend dat jullie nooit met elkaar in discussie gaan.
Goed idee, laten we weer gezelligquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, en nu is het volgens mij wel een keer klaar.
Media en JP, jullie komen er niet uit: agree to disagree.
Het is maar een idee hoor, maar zullen we weer naar de topics gaan?
Zelfs als Lavenderr vraagt om erover op te houden, ga je door. Hoe sneu ben je dan? Misschien is het zelfs nog wel sneuer dat je goedgelovige mensen op een dergelijke manier probeert te paaien met stemmingmakerij en smilies.quote:
Oh, dus als Lavenderr iets zegt mag ik er op dat moment niet anders over denkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef mediaconsument het volgende:
Zelfs als Lavenderr vraagt om erover op te houden, ga je door. Hoe sneu ben je dan? Misschien is het zelfs nog wel sneuer dat je goedgelovige mensen op een dergelijke manier probeert te paaien met stemmingmakerij en smilies.![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef GrotePierFR het volgende:
Ah, er is dus nog steeds niks gedaan door de moderators. JP gaat maar door en door
Jawelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef Flammie het volgende:
Ik heb ook nog noooooit aan de stok gehad met Darkwolf, erodome, Bastard ofzo.. rara hoe kan datHet zijn toch ook believers?
Kort geheugen heb je.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:20 schreef Flammie het volgende:
Ik heb ook nog noooooit aan de stok gehad met Darkwolf, erodome, Bastard ofzo.. rara hoe kan datHet zijn toch ook believers?
Lieverd, from one believer to the next: doe nou eens even rustig. Ga even buiten spelen. Zoek een ander topic. Start een eigen topic met je eigen guidelines.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef mediaconsument het volgende:
Zelfs als Lavenderr vraagt om erover op te houden, ga je door. Hoe sneu ben je dan? Misschien is het zelfs nog wel sneuer dat je goedgelovige mensen op een dergelijke manier probeert te paaien met stemmingmakerij en smilies.![]()
quote:
quote:
De mods zien het prima , dat heb ik door hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, en daar ben ik het ook mee eens. Dat heb ik daar in het begin ook op gewezen, en waar 2 vechten hebben er natuurlijk 2 schuld, ontken ik niet.
Ik vind het ook irritant gedrag, en ze werd ook onlangs geband, het is niet dat de mods het niet zien ofzo he?
Maar het is wel dat er 2 schuld hebben aan die zogenaamde klotesfeer, toevallig is alleen MC nu in het topic en blijft verontwaardigd.
Ik doe mijn best, echter viel het me zelfs na die opmerking weer op dat joepie nog doorging met wederom een weinig toevoegende post. Vind het daarom erg lastig om niet te reageren wanneer iemand een dergelijk betoog over mij schrijft, net zoals het erg irritant zou zijn als er iemand in je huis telkens je naam aan het roepen is, het trekt namelijk altijd je aandacht waarna het meestal wel even lukt om niet te reageren, na een tijd ga je er toch iets aan/mee doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:55 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Lieverd, from one believer to the next: doe nou eens even rustig. Ga even buiten spelen. Zoek een ander topic. Start een eigen topic met je eigen guidelines.
Ook ik ben het met iedereen eens: punt of geen, je maakt van een shetlandertje een Belgisch trekpaard!![]()
Inderdaad, communicatie is daarom erg belangrijk binnen dit verhaal. We kunnen namelijk allemaal de mantel der liefde eroverheen gooien, echter zal zonder dat de oorzaak aangepakt word, zal situatie blijven terugkeren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:21 schreef Summers het volgende:
[..]
De mods zien het prima , dat heb ik door hoor![]()
en het is ook echt wel iets verbeterd en kost gewoon tijd , ( net als volwasen worden )
That sounds so horribly wrong!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
* Je moet je wel eerst even inlikken bij Lavenderr natuurlijk!
Wat een onzinquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:42 schreef mediaconsument het volgende:
Het topic is nog geen dag oud, heb nog wel meer te doen namelijk. Verder heb ik nog geen duidelijke antwoorden gekregen op de vragen uit de OP. Al zijn er een aantal goede posts geweest die met termen als onderbewustzijn, zelfvertrouwen en lef kwamen. Ook heb ik het idee dat er nog een stuk begrip nodig is om dit topic daadwerkelijk een stap verder te krijgen. Dit is om deze reden dan ook een vrij lastig onderwerp om helder te krijgen, zit daarom te wachten op zoveel mogelijk verschillende meningen.
Ik heb er mijn mening over gegeven, nadat dit niet werd gewaardeerd, ben ik hier ook mee opgehouden. Daar zou jij nog wat van kunnen leren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat een onzin! Een paar dagen geleden zit je nog te zaniken dat dit topic van mij:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
niet TRU-waardig is. Terwijl het duidelijk vanaf de beginpost over alle soorten geloof gaat en jij opent een topic en zelfs op post #240 vind je nog dat de mensen maar moeten raden wat je met het topic wilt en waar het TRU-aspect zich in bevindt! Jij bent de topicstarter, het topic staat in het subforum TRU, dus dan ben jij degene die zelf in het topic de link met TRU moet leggen. Dat moet je niet laten raden door de mensen die in het topic posten.
We zijn hier toch niet helderziend, of... oh wacht...
Zeg, luister eens.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb er mijn mening over gegeven, nadat dit niet werd gewaardeerd, ben ik hier ook mee opgehouden. Daar zou jij nog wat van kunnen leren.
Verder kan ik zeggen wat ik wil, als men het niet wil begrijpen, dan zal het nooit begrepen worden.
Tjonge, dus vandaag dacht je " kom , laat ik me een keer bezighouden met MC voor de veranderingquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat een onzin! Een paar dagen geleden zit je nog te zaniken dat dit topic van mij:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
niet TRU-waardig is. Terwijl het duidelijk vanaf de beginpost over alle soorten geloof gaat en jij opent een topic en zelfs op post #240 vind je nog dat de mensen maar moeten raden wat je met het topic wilt en waar het TRU-aspect zich in bevindt! Jij bent de topicstarter, het topic staat in het subforum TRU, dus dan ben jij degene die zelf in het topic de link met TRU moet leggen. Dat moet je niet laten raden door de mensen die in het topic posten.
We zijn hier toch niet helderziend, of... oh wacht...
Je kunt verder posten in Slaapverlammingquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef winka het volgende:
Ik heb net per ongeluk een oud topic omooggeschopt over slaapverlamming: Slaapverlamming; is er een spirituele verklaring?
Heb ik via de search gevonden, maar nu zie ik in het overzicht dat er al een ander topic actief is. Kan mijn reactie daar in gezet worden en de oude 'op slot'
SSDD. Trust me.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:04 schreef _Led_ het volgende:
Zo, ik ben er weer, heb ik wat gemist in de tussentijd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |