Streng gereformeerd is wel ok?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:30 schreef Metalfrost het volgende:
Het maakt mij niet uit wat haar gebruiken zijn, zolang ze maar geen moslim is.
Heh, niet aan gedacht. Nee dat is ook niet ok.quote:
En een open-minded moslim?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:39 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Heh, niet aan gedacht. Nee dat is ook niet ok.
Misschien een open-minded katholiek..
Ik zal nooit trouwen met een gelovige(of ze moet niet praktiserend zijn) Maar bij sex komt weinig geloof kijken hoorquote:
Nee dan heb je de familie achter je aan ivm eerwraak en zoquote:
Wat een onzinquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef schommelstoel het volgende:
wel jammer dat de TS zelf niet reageert hier.
En deze vraag is dus aan mij, begrijp ik?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:36 schreef schommelstoel het volgende:
wat is is voor jou 'raar' geloven ?
Kijk aanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ik val op heksen, dus meestal heb ik er geen problemen mee.
whehehequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef NotYou het volgende:
Wat vonden zij van je vechtkampen, Michielos?
Wat is er nou weer mis met polytheismequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, dat wordt dan nogal een waslijst als ik dat allemaal op moet gaan schrijven, maar in het kort:
- Allerlei soorten goden.
sowieso ik ben een man. Als ze lekker pijpt en neukt vind ik het best. Als ze daarnaast leuk uitziet is het nog beter. Als ze daarnaast sociaal vaardig is is het helemaal geweldig. ALs zij dan maanstenen wil opladen, maakt dat r des te mysterieuzer (soms moet ik wel gniffelenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:43 schreef Class het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met polytheisme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |