abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:26:05 #1
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84673398
})

Ik vraag me af in hoeverre dat opgaat onder de lieve TRU-mensen *;

Ikzelf val nooit op mannen die (in mijn ogen) in gekke dingen geloven. Ik knap echt ontzettend af op dat soort mannen :D!

En jullie :)?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:27:39 #2
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_84673456
En waarom zal ik dan wel op jou moeten vallen?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:28:40 #3
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_84673488
Twee geloven op één kussen slaapt prima
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_84673516
ik val op heksen, dus meestal heb ik er geen problemen mee.
pi_84673536
Het maakt mij niet uit wat haar gebruiken zijn, zolang ze maar geen moslim is.
Google is your friend, abuse your friends
pi_84673600
Ik val niet op gelovigen.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:34:52 #7
163094 Ladidadida
pi_84673680
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:30 schreef Metalfrost het volgende:
Streng gereformeerd is wel ok?
pi_84673736
wat is is voor jou 'raar' geloven ?

Ik vind mensen die in geloven geloven die geschreven staan raar.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_84673822
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:34 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Streng gereformeerd is wel ok?
Heh, niet aan gedacht. Nee dat is ook niet ok.

Misschien een open-minded katholiek..
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:41:34 #10
163094 Ladidadida
pi_84673869
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:39 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Heh, niet aan gedacht. Nee dat is ook niet ok.

Misschien een open-minded katholiek..
En een open-minded moslim? :P
pi_84673899
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:32 schreef Blossom86 het volgende:
Ik val niet op gelovigen.
Ik zal nooit trouwen met een gelovige(of ze moet niet praktiserend zijn) Maar bij sex komt weinig geloof kijken hoor O-)
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_84673910
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:41 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

En een open-minded moslim? :P
Nee dan heb je de familie achter je aan ivm eerwraak en zo
pi_84673934
wel jammer dat de TS zelf niet reageert hier.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:57:26 #14
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84674366
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef schommelstoel het volgende:
wel jammer dat de TS zelf niet reageert hier.
Wat een onzin :D! Als ik niet binnen 5 minuten reageer, dan reageer ik blijkbaar niet :D? Ik zit niet de hele tijd mijn ego op te vijzelen topic te F5'en om te kijken hoeveel en wat voor reacties ik heb.

quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:36 schreef schommelstoel het volgende:
wat is is voor jou 'raar' geloven ?
En deze vraag is dus aan mij, begrijp ik?

Nou, dat wordt dan nogal een waslijst als ik dat allemaal op moet gaan schrijven :D, maar in het kort:

- Allerlei soorten goden.
- Helderziendheid en dat soort dingen.
- Dingen die gewoon op een normale manier verklaard worden, maar waarvan meneer per se wil dat het een paranormale verklaring heeft.

Enzovoort... :)

Oh b.t.w., in alleen vriendschapsrelaties maakt het me niet uit waar men in gelooft :).

Edit: Nou eh, schommelstoel, reageer even terug, wat duurt dat lang zeg :(!

[ Bericht 11% gewijzigd door JoepiePoepie op 30-07-2010 18:04:14 ]
  vrijdag 30 juli 2010 @ 18:04:39 #15
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_84674556
Ik knap af op alle mannen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator vrijdag 30 juli 2010 @ 18:07:51 #16
249559 crew  Lavenderr
pi_84674641
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Met of zonder geloof?
pi_84674699
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat geloof ik niet ....
  vrijdag 30 juli 2010 @ 18:20:23 #18
244933 trovey
Nachtoele
pi_84674933
Ik denk dat als je ideeën over het leven door een geloof (welke dan ook en hoe streng deze ook is) te ver uit elkaar liggen dat het alzo nooit wat kan worden met een relatie. Kan zonder geloof en iemand met een geloof zijn maar ook verschillende geloven onderling.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_84680404
Ik ben heel erg blij dat ik getrouwd ben met een man waarmee ik ervaringen kan delen. En hij met mij. We zien veel hetzelfde op dat gebied. De verschillen zitten in de nuances en geven dan daar stof tot nadenken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 31 juli 2010 @ 00:20:34 #20
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84689595
lol.. ik heb alleen maar zwevers als exen gehad :') van wiccans tot "mediums" e.d. (een ging stenen in het maanlicht opladen whehehehe :') :D )Ging eigenlijk prima. Ik geef er wel op af, maar in het echt kan ik er prima over praten eigenlijk. Al wisten ze dat ik er geen drol van geloofde.

[ Bericht 27% gewijzigd door Michielos op 31-07-2010 00:28:03 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 00:23:56 #21
236046 NotYou
tigerblood
pi_84689763
Wat vonden zij van je vechtkampen, Michielos? _O_
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 31 juli 2010 @ 00:24:31 #22
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84689796
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ik val op heksen, dus meestal heb ik er geen problemen mee.
Kijk aan
Snollebolt
  zaterdag 31 juli 2010 @ 00:25:46 #23
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84689863
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef NotYou het volgende:
Wat vonden zij van je vechtkampen, Michielos? _O_
whehehe :D
pi_84692724
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:57 schreef JoepiePoepie het volgende:

Nou, dat wordt dan nogal een waslijst als ik dat allemaal op moet gaan schrijven :D, maar in het kort:

- Allerlei soorten goden.

Wat is er nou weer mis met polytheisme :|W ?
  zaterdag 31 juli 2010 @ 02:19:34 #25
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84693499
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 01:43 schreef Class het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met polytheisme :|W ?
sowieso ik ben een man. Als ze lekker pijpt en neukt vind ik het best. Als ze daarnaast leuk uitziet is het nog beter. Als ze daarnaast sociaal vaardig is is het helemaal geweldig. ALs zij dan maanstenen wil opladen, maakt dat r des te mysterieuzer (soms moet ik wel gniffelen :') ) dus care :D
pi_84695687
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:19 schreef Michielos het volgende:

[..]

sowieso ik ben een man. Als ze lekker pijpt en neukt vind ik het best. Als ze daarnaast leuk uitziet is het nog beter. Als ze daarnaast sociaal vaardig is is het helemaal geweldig. ALs zij dan maanstenen wil opladen, maakt dat r des te mysterieuzer (soms moet ik wel gniffelen :') ) dus care :D
Maar het zijn wel allemaal exen (8>
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 31 juli 2010 @ 12:03:09 #27
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84698259
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:19 schreef Michielos het volgende:
Jeetje Michielos, wat ben jij een slet :D! Zo makkelijk en zo weinig eisen _O-!

Ik vind iemand die maanstenen oplaadt niet mysterieus, maar vooral -O- als hij daar echt in gelooft en een verkeerde vorm van aandachttrekkerij als hij het eigenlijk niet echt gelooft, maar het dus alleen 'gebruikt' om apart en mysterieus over te komen.

Bovendien wil ik mijn geliefde als gelijkwaardig zien en daar hoort gniffelen/uitlachen niet bij. Natuurlijk komt het weleens voor dat je elkaar uitlacht ergens om, maar een geloof is natuurlijk iets wat erg belangrijk en essentieel is voor de persoon in kwestie, dus dan kan ik hem niet serieus nemen. Maar goed, als ik een man tref die bijvoorbeeld helemaal into modeltreintjes sparen en ermee spelen is, kan ik er ook niks mee.

Nee, ik ben niet zo'n slet als Michielos hoor :'), ik heb wel iets meer eisen.

Wat betreft gewone vriendschappen en geloof: Dan kan ik er prima mee omgaan. Ik vind het dan zelfs wel interessant om over te praten met elkaar, maar dan maakt het me ook niet zoveel uit of iemand nou in maanstenen opladen/helderzien/wat voor god dan ook/whatever gelooft, omdat het me er dan niet om gaat wat diegene gelooft, maar vooral waarom. Waarom vindt die persoon het logisch dat de maan de stenen oplaadt?

[ Bericht 10% gewijzigd door JoepiePoepie op 31-07-2010 12:21:19 ]
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:07:18 #28
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84700039
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 09:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar het zijn wel allemaal exen (8>
Ja klopt. Ik hou het tot dusver niet langer dan 4 maanden uit. Ik kan ook niet goed tegen relaties. Op het moment ben ik dan ook single.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:10:34 #29
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84700136
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:03 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

:') :P
quote:
Ik vind iemand die maanstenen oplaadt niet mysterieus, maar vooral -O- als hij daar echt in gelooft en een verkeerde vorm van aandachttrekkerij als hij het eigenlijk niet echt gelooft, maar het dus alleen 'gebruikt' om apart en mysterieus over te komen.
ow ik was er van overtuigd dat een het echt geloofde maar de andere het enkel ter aandachtstrekkerij gebruikten,. Boeide me niet echt, nja ik cringde als ze het tegen anderen ging vertellen. dan ging ik echt: GNIIIIIII SHUT UP.

quote:
Bovendien wil ik mijn geliefde als gelijkwaardig zien en daar hoort gniffelen/uitlachen niet bij. Natuurlijk komt het weleens voor dat je elkaar uitlacht ergens om, maar een geloof is natuurlijk iets wat erg belangrijk en essentieel is voor de persoon in kwestie, dus dan kan ik hem niet serieus nemen. Maar goed, als ik een man tref die bijvoorbeeld helemaal into modeltreintjes sparen en ermee spelen is, kan ik er ook niks mee.
Ik moet per definitie hoger zijn :D hahah

quote:
ik kan me voorstellen dat jij geen man wil die goed kan pijpen inderdaad :D

quote:
Wat betreft gewone vriendschappen en geloof: Dan kan ik er prima mee omgaan. Ik vind het dan zelfs wel interessant om over te praten met elkaar, maar dan maakt het me ook niet zoveel uit of iemand nou in maanstenen opladen/helderzien/wat voor god dan ook/whatever gelooft, omdat het me er dan niet om gaat wat diegene gelooft, maar vooral waarom. Waarom vindt die persoon het logisch dat de maan de stenen oplaadt?
dan is het voor mij juist makkelijker om het af te zeiken
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:44:07 #30
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84706253
Heb er op zich niet zo veel moeite mee, maar als ze tarrot kaarten gaan trekken om te kijken of ik wel een goede partner ben ... I'm outha here ! ;)

Diezelfde bWitch zat ook haar exen te vervloeken, met speciaal papier en olien etc. spreukje erbij & dan verbranden enzo. Ook al geloof ik er geen zak van, voel ik mij daar zeer ongemakkelijk bij. De intentie alleen is al erg genoeg.

Bovendien kan ik dan de gedachte "Doe je dat straks nou ook bij mij, als het uit gaat ?" niet onderdrukken.

... maar zolang het onschuldig is, a la maanstenen opladen e.d.. pfff... als je je daar goed door voelt, ga je gang. Heb ik meer moeite met de doorsnee Katholiek. :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:50:49 #31
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_84706485
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:03 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Tja, ik ben het eigenlijk heel erg met je eens :)
Binnen een gewone vriendschap vind ik het ook prima, ieder zijn/haar eigen ding. Ik vind het ook altijd erg interessant om te horen waarom iemand iets gelooft en hoe het kan dat die persoon er in blijft geloven ook al zijn er bewijzen dat het anders ligt (bijvoorbeeld dat de aarde maar 6000 jaar oud is).

Maar binnen een relatie gaat het denk ik niet werken. Ik denk dat mijn vriend dan al heel snel zal denken dat hij zich moet verdedigen of dat hij gewoon gek wordt van al mijn vragen. Bovendien zou ik niet willen dat hij onze (eventuele) kinderen dingen vertelt waar ik niet achter sta cq niet in geloof.

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:10 schreef Michielos het volgende:
ik kan me voorstellen dat jij geen man wil die goed kan pijpen inderdaad :D
Haha :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:31:50 #32
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84708082
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:50 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Tja, ik ben het eigenlijk heel erg met je eens :)
Binnen een gewone vriendschap vind ik het ook prima, ieder zijn/haar eigen ding. Ik vind het ook altijd erg interessant om te horen waarom iemand iets gelooft en hoe het kan dat die persoon er in blijft geloven ook al zijn er bewijzen dat het anders ligt (bijvoorbeeld dat de aarde maar 6000 jaar oud is).

Maar binnen een relatie gaat het denk ik niet werken. Ik denk dat mijn vriend dan al heel snel zal denken dat hij zich moet verdedigen of dat hij gewoon gek wordt van al mijn vragen. Bovendien zou ik niet willen dat hij onze (eventuele) kinderen dingen vertelt waar ik niet achter sta cq niet in geloof.
<snip>
Dat ook ja. Al te fanatiek moeten ze niet zijn, want dat gaat niet werken.

... en 'bewijs', is maar net hoe je het ziet. Het gross wat werkelijk geloofd dat de Aarde pas 6000 jaar oud is, neemt dit 'bewijs' niet serieus, en/of doen het af als een test van God, -of- als het werk van de Duivel. :')

Dáár kan ik niets mee :P
pi_84708244
Er zijn zoveel geloven als dat er individuen zijn.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:49:10 #34
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84708675
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:36 schreef Salvad0R het volgende:
Er zijn zoveel geloven als dat er individuen zijn.
In zekere zin wel ja.
Dus eigenlijk liggen er altijd 2 geloven op één kussen.

Zolang de geloven redelijk op elkaar aansluiten en elkaar niet op belangrijke punten uitsluiten/tegenspreken gaat dat goed & anders zit je toch al snel met conflict situaties & dan hangt het er maar net vanaf hoe je daar (samen) mee omgaat.

Ik moet dan ook weinig hebben van een streng gelovige, voor zover zij al iets met een ongelovige wil. Helemaal als ze dan ook nog eens (met de hele boeren familie) proberen om je te 'bekeren'.

Dit geld echter ook voor gewone vriendschap. Ik zou ze respecteren als buurvrouw, kennis of collega, maar meer ook niet.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:59:30 #35
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84708970
whehe maanstenen opladen was wel een moment waarop ik cringede. :')
echt zo van: teeeeeeeeeeeeeeeering , waarom heb ik wat met je :')
pi_84708992
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef Michielos het volgende:
whehe maanstenen opladen was wel een moment waarop ik cringede. :')
echt zo van: teeeeeeeeeeeeeeeering , waarom heb ik wat met je :')
En toen zei ze: kan jou het schelen, kom hier dat ik je stok effe lekker slobber. En toen was het weer goed :7
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:01:25 #37
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84709008
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En toen zei ze: kan jou het schelen, kom hier dat ik je stok effe lekker slobber. En toen was het weer goed :7
exacto. Maar ze wist het prima te motiveren. Ze deed ook aan kruidendrankjes en shit :')
pi_84709029
Mijn vriendin is ook zwaar gelovig (buddha, geesten etc) en mij boeit het geen reet. Ik zou het juist saai vinden als we in alles hetzelfde waren. Ik discussieer er ook nauwelijks over en dat is maar goed ook.. Ik neem al die verhaaltjes met een dikke korrel zout en kan er soms eens hartelijk om lachen maar echt storen er aan doe ik me niet :)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:05:16 #39
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84709117
ow ja een andere ex had hele gesprekken met haar opa.. die al 15 jaar dood was. Ik wist ook niet wat ik daarvan moest denken. Gelukkig deed ze de rest wel goed :D
Misschien trek ik de foute aan ofzo, ik trek alleen maar extreem linkse zweefteven aan ofzo :D
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:14:21 #40
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84709407
Daar zou ik ook nog wel mee kunnen leven.
Boedhisme is dan ook één van de weinige geloven die ik (volledig) respecteer. Boedisten verketteren dan ook niemand die het niet is. Ze doen niet aan 'bekeren' etc. Is ook 1 van de weinige die NIET oproept tot geweld e.d.

Ik heb er wel iets mee. Als ik een geloof moest kiezen, dan was het dat wel.
(mijn nick spreekt boekdelen wat dat betreft ;) )
pi_84709581
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:05 schreef Michielos het volgende:
ow ja een andere ex had hele gesprekken met haar opa.. die al 15 jaar dood was. Ik wist ook niet wat ik daarvan moest denken. Gelukkig deed ze de rest wel goed :D
Misschien trek ik de foute aan ofzo, ik trek alleen maar extreem linkse zweefteven aan ofzo :D
Misschien eens op andere zaken selecteren, snuggermans. Je wilt blijkbaar zo geen relatie dat je ze al in de selectie saboteert (8>
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:22:33 #42
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84709626
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Misschien eens op andere zaken selecteren, snuggermans. Je wilt blijkbaar zo geen relatie dat je ze al in de selectie saboteert (8>
... of hij loopt zo gigantisch achter z'n 'mini-brain' aan dat hij die dingen in eerste instantie voor lief neemt :P
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:25:01 #43
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84709675
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik selecteerde ze heus niet op hun geloof. Ik selecteer op uiterlijk en uitstraling. :') :P
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:25:44 #44
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84709690
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:22 schreef R0N1N het volgende:

[..]

... of hij loopt zo gigantisch achter z'n 'mini-brain' aan dat hij die dingen in eerste instantie voor lief neemt :P
Ik neem die dingen ook voor lief. Alleen is het soms zo ergerlijk dat ik "GNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HOU TOCH JE KOP" denk :D

maanstenen opladen :')
praten met opa :')
en dan allemaal wicca boeken hebben :')
pi_84709706
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik selecteerde ze heus niet op hun geloof. Ik selecteer op uiterlijk en uitstraling. :') :P
En op de vaardigheden. Misschien zou je dus juist wel moeten selecteren op geloof en politieke voorkeuren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:28:38 #46
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84709759
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En op de vaardigheden. Misschien zou je dus juist wel moeten selecteren op geloof en politieke voorkeuren.
Nah, het boeit mij niet echt veel. Zou ook zo wat met een moslima kunnen hebben, als ze maar eeh haar ding doet :') En sowieso zijn relaties bij mij vrij losjes, ik wil geen vastigheid.
pi_84709879
:D Doet me denken aan jaaaaren geleden toen ik een knappe jongeling aan de haak had geslagen. Eigenlijk voor de lekker, niets meer. De jongen was bepaald dom, maar wel knap en erg verliefd op mij. Er waren een aantal zaken waar ik wel behoorlijk op afkickte. Sokken aan want hij vond zijn voeten zo lelijk. Stond veel in de spiegel zijn pik te bewonderen. Maar toen hij na een week zei dat hij wel met mij wilde trouwen als ik katholiek zou worden, was dat de druppel.
_O-
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:35:03 #48
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84709907
Ja, zo ben ik dan weer niet :')
Sokken aanhouden doen mannen alleen als ze hun nagels niet geknipt hebben :')
je lul in de spiegel bewonderen is just too gay for words
en trouwen is helemaal not done voor mij :D

[ Bericht 60% gewijzigd door Michielos op 31-07-2010 18:42:26 ]
pi_84710528
Ook ik heb in mijn leven al vele neukertjes gehad en ik vond de sex eigenlijk wel geil als ze keihard om satan schreeuwen wanneer ze klaar komen. Nah ja; "in elk stadje een ander schatje" haha ;)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:55:50 #50
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84710565
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:25 schreef Michielos het volgende:
Dat is ook ALTIJD de eerste selectie. Je kunt niet zien of ruiken hoe gelovig iemand is, en welk geloof dat dan is. Een kruisje om de nek zegt niet genoeg wat dat betreft.

Zelfde met bepaalde 'skills'. Je weet pas of ze goed kan 'nilfisken' als ze het een keer gedaan heeft. Ook DAT kun je niet zien op voorhand. (Hooguit of ze er een goed gevormde mond voor heeft :P )

Je kan uiteraard wel bepaalde dingen afleiden uit gedrag etc. maar dan ben je al 'onderweg' in een (prille) relatie, of alleen maar meiden die je op zondag in de kerk ziet, als je zeker wilt weten dat zij i.i.g. hetzelfde geloof heeft b.v. Maar dan nog kun je niet op voorhand zien/weten hoe streng ze geloven en wat wel en wat niet etc. aangezien iedereen daar zo zijn/haar eigen invulling aan geeft.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:11:42 #51
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84711223
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:34 schreef nokwanda het volgende:
:D Doet me denken aan jaaaaren geleden toen ik een knappe jongeling aan de haak had geslagen. Eigenlijk voor de lekker, niets meer. De jongen was bepaald dom, maar wel knap en erg verliefd op mij. Er waren een aantal zaken waar ik wel behoorlijk op afkickte. Sokken aan want hij vond zijn voeten zo lelijk. Stond veel in de spiegel zijn pik te bewonderen. Maar toen hij na een week zei dat hij wel met mij wilde trouwen als ik katholiek zou worden, was dat de druppel.
_O-
tsk,tsk, wat een nep Katholiek zeg. Sex voor 't huwelijk, bah ! >:)

een (voormalig) vriend van me heeft dat dus wel gedaan he. Die was sowieso geboren katholiek, maar bepaald niet 'praktiserend' (in tegendeel), maar die sukkel heeft zich laten 'bekeren' om met een streng gelovig trutje te kunnen trouwen :')
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:19:06 #52
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84711488
whehe inderdaad :)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 21:39:56 #53
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84716921
_O-

Wat een topic is dit geworden zeg :D!

Michielos... _O- :')

Ik zie mezelf al zeggen: "Oh, maakt me allemaal niet uit hoor! Als hij me maar lekker van voren en van achteren neemt, vind ik alles best. Dan mag hij van mij theeblaadjes lezen hoor, als hij daar maar z'n bek over houdt."

:')
  zaterdag 31 juli 2010 @ 21:56:01 #54
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_84717564
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
_O-

Ik zie mezelf al zeggen: "Oh, maakt me allemaal niet uit hoor! Als hij me maar lekker van voren en van achteren neemt, vind ik alles best. Dan mag hij van mij theeblaadjes lezen hoor, als hij daar maar z'n bek over houdt."

:7
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:10:10 #55
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84718188
quote:
_O-

ja nee come on. Voor mijn part legt ze Tarot, ik vind het leuk om lezing te krijgen hoor. Als ze me daarna maar neukt enz. vind ik het best
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 22:16:26 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_84718523
quote:
_O-

Michielos heeft wel een punt natuurlijk O+
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:19:22 #57
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84718684
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef Michielos het volgende:
ja nee come on. Voor mijn part legt ze Tarot, ik vind het leuk om lezing te krijgen hoor. Als ze me daarna maar neukt enz. vind ik het best
:') Ik heb m'n grenzen.

Figuren die menen dat ze mijn liefde etc. kunnen aflezen van een paar kaarten, of letterlijk "Koffiedik kijken" ... :{w :|W :W NEXT !
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:21:45 #58
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84718812
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:19 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Figuren die menen dat ze mijn liefde etc. kunnen aflezen van een paar kaarten, of letterlijk "Koffiedik kijken" ... :{w :|W :W NEXT !
hehe mijn lezing:

dit is de keizer. Dit staat voor mannelijkheid. Kijk hjij heeft ook een staf vast. Dit betekend mijn penis. Neuk me maar.

en als ze tarot lezen en t over seks hebben, ben ik gewoon interested it. Mits het een vrouw is natuurlijk.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:22:15 #59
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84718835
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
:o Nooit geweten dat jij aan Tarot doet!

Kijk mij trouwens eens een nieuwetijdskind zijn: _O_ 22.22 _O_
pi_84718874
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:19 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Je krijgt hetzelfde effect als je met een psychologe of maatschappelijk werkster in bed ligt die de wereld beschouwd in cases. Meer is het niet, hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:24:47 #61
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84718954
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja tuurlijk heb ik een punt. Ik ben gewoon geinteresseerd in vrouwen en seks. Of ze nu tarot doen of niet.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:27:39 #62
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84719063
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef nokwanda het volgende:
Je krijgt hetzelfde effect als je met een psychologe of maatschappelijk werkster in bed ligt die de wereld beschouwd in cases. Meer is het niet, hoor.
Dat had ik nou niet achter jou gezocht, die 'ervaring', Nokje toch :P
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:31:36 #63
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84719243
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef R0N1N het volgende:

[..]

ze heeft wel een punt ;)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:33:16 #64
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84719320
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:31 schreef Michielos het volgende:
ze heeft wel een punt ;)
Dat ontken ik ook niet ;)
pi_84719567
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Hou op... kan er een boek over schrijven. Mind you.... ben pas vorig jaar voor het eerst getrouwd, heb alleen een zoon opgevoed en heb bijna alle verboden relatiedingen wel gedaan en gezien :')
Nu ben ik dan een eerzame vrouw ( :') _O- _O- _O- ) Maar dat is niet altijd zo geweest. Zo.... en nu zet ik mijn rollator weer in de kast.

Maar om op het eigenlijke onderwerp terug te komen. Ik ben een kritische zweefteef, heb wel geexpirimenteerd met rituelen en religie. Gewoon om te zien of het mijn ding is of niet, en eigenlijk nog meer om te zien of er gemeenschappelijke zaken in zitten die een achterliggend doel hebben. En dat heb ik in al die dingen wel gevonden. Mijn man ook. Dat schept wel een band en voor ons is het wel heel belangrijk dat we die dingen met elkaar kunnen bespreken. Wij zijn beide nogal afwijkend in dat opzicht, en dan is het fijn als je echt volkommen open kunt praten. Ook als dat is: ow, hey, leuk, je vader zit weer op je schouder (of zoiets)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:46:44 #66
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84719886
Ik kan ook wel een boek schrijven over mijn relaties :')

"Ik en het kerkhof"
"De geest van opa en ik"
"Wicca van aller tijden"
"Geesten door de eeuwen heen"
"goede pijpbeurten tot en met"
"maanstenen in het holst der nacht"

make ur choice
pi_84719976
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef Michielos het volgende:

"Ik en het kerkhof"
"De geest van opa en ik"
"Wicca van aller tijden"

make ur choice
:D Doe het en ik zal het lezen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:55:09 #68
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84720193
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

:D Doe het en ik zal het lezen
ik heb ooit eens een horrorverhaal egschreven op acht jarige leeftijd :') Ik moet dat nog eens opgraven :')
pi_84720468
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik heb ooit eens een horrorverhaal egschreven op acht jarige leeftijd :') Ik moet dat nog eens opgraven :')
Het heeft je nooit echt losgelaten. Daarom maak je nu ook zoveel relationele dingen mee die een literaire affaire rechtvaardigen ^O^
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 23:38:29 #70
249559 crew  Lavenderr
pi_84722103
quote:

"Ik en het kerkhof"
"De geest van opa en ik"
"Wicca van aller tijden"

make ur choice
En dan toch zo'n rustige jongen blijven, ik vind het knap!
pi_84728529
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

Over de zombiebaron, toppertje hoor
Ga weg
pi_84728661
quote:

"Ik en het kerkhof"
"De geest van opa en ik"
"Wicca van aller tijden"

make ur choice
Juist, je "relaties".. Bedoel je niet gewoon "bedpartners"? :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 09:48:25 #73
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84729722
Hee, dit was bedoeld als serieus topic hoor :D!

Maar het is niet mijn schuld dat het zo'n zooitje is geworden, stoute Michielos, nokwanda, R0N1N, Lavenderr... o|O

En ik schreef nog wel:

quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
de lieve TRU-mensen *;
:'(

Voor discussies over placebo's nodig ik jullie dan ook graag uit om een topic te openen in Lifestyle.

Als je vindt dat je 4x keer per week recht hebt op masturbatie, kun je hier terecht:
Recht op Masturbatie

En je e-penis verlengen kan hier:
ONZINtopic voor TRU'ers!

Dan kunnen we hier weer ontopic gaan:

quote:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!

})

Ikzelf val nooit op mannen die (in mijn ogen) in gekke dingen geloven. Ik knap echt ontzettend af op dat soort mannen :D!

:)

[ Bericht 2% gewijzigd door JoepiePoepie op 01-08-2010 10:58:18 ]
pi_84730479
Ik heb nog wel twee keer serieus gereageerd :'(
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zondag 1 augustus 2010 @ 11:52:42 #75
249559 crew  Lavenderr
pi_84731609
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:58 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb nog wel twee keer serieus gereageerd :'(
Ik nu de eerste keer :@
Ik geloof ook dat je beter niet met twee geloven op 1 kussen kunt gaan liggen, lijkt me ingewikkeld.
pi_84735221
quote:
})

Mij ontgaat jouw vraag :?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_84735413
quote:
:|W

Ja want andere streng gelovigen zijn minder erg dan een niet streng gelovig moslim bijv. Idioot.
pi_84735438
Ik zou nooit iets beginnen met iemand waarbij religie een belangrijke rol in het leven speelt.
pi_84736676
quote:
})

In je profiel staat dat je tarot kaarten legt.
Over gekke dingen gesproken.
pi_84737093
quote:
Klopt, want als je een moslimvrouw aanraakt valt je pik eraf :{

Ziedaar het nu van de boerka! ^O^
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_84742047
Sowieso, waarom moet religie een rol spelen? Hou dat lekker bij jezelf.
Ga weg
pi_84742421
Waarom in TRU, omdat je een zinloos topic opent dat eigenlijk thuis hoort in R&P met een occult thema!?

Goed dan, niks mis mee, zolang je partner maar niet boven je bed zweeft. ;)

PS: 'die in gekke dingen geloven' is dat ironie?
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_84744780
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:37 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso, waarom moet religie een rol spelen? Hou dat lekker bij jezelf.
Helaas werkt dat niet voor iedereen.
Helemaal als er kinderen bij komen kijken.

Ik ga nu meteen jongen die ook wel gelovig is. Maar het speelt geen grote rol en hij hecht ook niet veel waarde aan de bijbel. ^O^ Het geloof in een hiernamaals en een God kan ik wel mee leven.
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:53:50 #84
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_84748699
Streng gelovigen, dat is een echte no-no.
Denk ook niet dat het zal lukken met 'normale' gelovigen. :')
Zolang ik me maar niet hoef te bekeren, en zolang ze mij er niet mee lastigvallen.
Kaleidoscopiklimax
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:35:53 #85
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84766325
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mij ontgaat jouw vraag :?
Maar jou ontgaat ook het verschil tussen .com en .nl... w/

De vraag:

Twee geloven op een kussen, slaapt daar de duivel tussen?
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:46:48 #86
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84768562
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:35 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Maar jou ontgaat ook het verschil tussen .com en .nl... w/

De vraag:

Twee geloven op een kussen, slaapt daar de duivel tussen?
als ik in bed met een chick lig, heb ik andere dingen te zeggen dan het over geloof te hebben, dus mijn antwoord is nee. Als je het breder bedoelt, kan het kut zijn, vooral als mijn vrije visie op alles haar visie in de weg loopt.
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:58:37 #87
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84768911
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:50 schreef poldergeist het volgende:
Waarom in TRU, omdat je een zinloos topic opent dat eigenlijk thuis hoort in R&P met een occult thema!?
Wat vind jij zinloos aan dit topic?

En waar het topic thuishoort: Ach, het zou inderdaad eventueel in R&P kunnen. Dankzij Michielos, nokwanda, R0N1N, en Lavenderr past ie nu ook in SEX :9. Het zou ook nog in F&L kunnen en uiteraard in TRU, waar die dus ook staat :6!

quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:50 schreef poldergeist het volgende:
PS: 'die in gekke dingen geloven' is dat ironie?
Eh nee, ik schrijf toch ook 'in mijn ogen'. Ik vind het gekke dingen :).

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:46 schreef Michielos het volgende:
als ik in bed met een chick lig, heb ik andere dingen te zeggen dan het over geloof te hebben, dus mijn antwoord is nee.
Nou ja, wat voor dingen je te zeggen hebt in bed met je verse chick hangt ook weer van het geloof natuurlijk. Als jij dus met een chick in bed belandt die geen seks voor het huwelijk wil, dan sta je toch mooi voor paal :).

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:46 schreef Michielos het volgende:
Als je het breder bedoelt, kan het kut zijn, vooral als mijn vrije visie op alles haar visie in de weg loopt.
Dat bedoel ik dus, zo denk ik er ook over :).

[ Bericht 4% gewijzigd door JoepiePoepie op 02-08-2010 13:14:19 ]
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:13:52 #88
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84769423
Geen seks voor het huwelijk, staat ze in haar gekuisde nachtjapon weer op straat. Doei :')
Het enige wat een lover van een 'beste vriendin" ondershceidt, is een zoen en seks. Als er geen seks is, is er ook geen punt in een relatie. Dan kan ik net zo goed "beste vriend" zijn.
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:15:34 #89
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84769478
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:13 schreef Michielos het volgende:
Geen seks voor het huwelijk, staat ze in haar gekuisde nachtjapon weer op straat. Doei :')
Mensen die hun pyjama meenemen naar een one night stand... :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:17:12 #90
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84769512
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:15 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Mensen die hun pyjama meenemen naar een one night stand... :')
Mensen die een one night stand aangaan en dan zeggen: geen seks voor het huwelijk :')_!
pi_84771485
Ik moet geen gelovigen op mijn kussen :)
Conscience do cost.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 08:43:18 #92
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_84802483
Ik knap af op gesloten geesten. One track minded trains.
Extreme atheisten en extreem gelovigen: allebei zouden ze nooit mijn partner kunnen worden.
Of je nu in wetenschap en/of iets anders gelooft maakt mij niet uit. Als je maar open kan staan voor andere zaken en andermans ervaringen.
Vooral dit laatste is erg belangrijk.
Al mijn partners voldeden aan die criteria, want anders was het inderdaad gebleven bij vriendschap.
Net als bij JoepiePoepie zal het dan aan mijn reet roesten waar je extreem in gelooft of niet.
Als men elkaar maar in waarde laat. :)
pi_84803061
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 08:43 schreef Darkwolf het volgende:
Extreme atheisten en extreem gelovigen: allebei zouden ze nooit mijn partner kunnen worden.
Of je nu in wetenschap en/of iets anders gelooft maakt mij niet uit. Als je maar open kan staan voor andere zaken en andermans ervaringen.
Al mijn partners voldeden aan die criteria, want anders was het inderdaad gebleven bij vriendschap.
Net als bij JoepiePoepie zal het dan aan mijn reet roesten waar je extreem in gelooft of niet.
Jij gelooft vrij extreem in de grootst mogelijke onzin. ^O^
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:33:15 #94
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_84803259
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:22 schreef NotYou het volgende:
Jij gelooft vrij extreem in de grootst mogelijke onzin. ^O^
Als dat jouw mening is. Gefeliciteerd. Bedankt voor het delen... :')
pi_84803364
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:33 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Als dat jouw mening is. Gefeliciteerd. Bedankt voor het delen... :')
Dankjewel! :D Aangezien je het delen zo op prijs stelt zal ik ter illustratie ook de volgende post in de groep gooien, voor degenen die nog niet weten waar ik 't bijvoorbeeld over heb:
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef Darkwolf het volgende:
Nu heb ik wel collectief in contact gestaan met de natuur in een bos.
Dit was een van de opdrachten van de beginners cursus die ik heb gevolgd betreffende telepatisch communiceren met dieren.
Maar niet specifiek individueel een boom.
Echt communicatie zoals jullie nu bedenken was er ook niet.
Persoonlijk denk ik ook dat je dan lang kan blijven zoeken.
Met een dier kan ik het ook niet gaan hebben over de nieuwe president van Amerika
Dat valt gewoon buiten de belevingswereld van een dier.
Wat voor contact ik dan had met dit bos is lastig uit te leggen, daar het dus niet echt een "gesprek" was zoals mensen met elkaar gesprekken hebben.
Maar contact was er wel... een soort van wederzijdse liefde/gevoel/eenheid qua interactie dat toch wel bijzonder te noemen was.

Verder ga ik het niet proberen uit te leggen want dit zijn van die dingen die lastig naar woorden te vertalen zijn.
Over het algemeen zoek ik dit contact nog onbewust op en heb ik altijd een soort eenheid als ik door een natuurrijke omgeving loop.
Maar echt bewust contact zoeken met bomen of de natuur? Nee, daar heb ik mij nooit echt meer mee bezig gehouden. :)
Met bomen praten

^O^
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:18:40 #96
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_84804237
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:38 schreef NotYou het volgende:
Dankjewel! :D Aangezien je het delen zo op prijs stelt zal ik ter illustratie ook de volgende post in de groep gooien, voor degenen die nog niet weten waar ik 't bijvoorbeeld over heb:
Ja ok, en nu? Snap hier de hele motivatie die erachter zit niet helemaal eigenlijk? :)
pi_84804523
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 08:43 schreef Darkwolf het volgende:
Ik heb gepoogd jouw post en dan in 't bijzonder de dik gemaakte delen in een juiste context te plaatsen. ^O^
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:54:48 #98
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_84805165
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:30 schreef NotYou het volgende:
Ik heb gepoogd jouw post en dan in 't bijzonder de dik gemaakte delen in een juiste context te plaatsen. ^O^
Dan ken jij mij schijnbaar niet en is al je moeite voor niets geweest, daar ik voor alles open sta.
Zowel wetenschap als wat ik ervaar via mijn eigen intuitie.
What I do exists. Is possible. And happens. Geloof je dat niet? Dan moet je dat lekker zelf weten en zal mij dat verder aan mijn reet roesten wat jij van mij denkt.
Zou ik jou vertellen dat jij nergens voor open staat en een one track minded persoon bent, dan klopt de context wel. Maar dat doe ik dus niet. :)
pi_84805260
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:54 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Dan ken jij mij schijnbaar niet en is al je moeite voor niets geweest, daar ik voor alles open sta.
What I do exists. Is possible. And happens. Geloof je dat niet? Dan moet je dat lekker zelf weten en zal mij dat verder aan mijn reet roesten wat jij van mij denkt.
Zou ik jou vertellen dat jij nergens voor open staat en een one track minded persoon bent, dan klopt de context wel. Maar dat doe ik dus niet. :)
Nou, ik moet toegeven.. :@ je gebruik van Engels heeft me overtuigd! :D
Je suis Charlie Sheen
pi_84807577
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:54 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

:?

Als je dan Engels gebruikt om iets te verduidelijken, doe het dan ook goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')