Streng gereformeerd is wel ok?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:30 schreef Metalfrost het volgende:
Het maakt mij niet uit wat haar gebruiken zijn, zolang ze maar geen moslim is.
Heh, niet aan gedacht. Nee dat is ook niet ok.quote:
En een open-minded moslim?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:39 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Heh, niet aan gedacht. Nee dat is ook niet ok.
Misschien een open-minded katholiek..
Ik zal nooit trouwen met een gelovige(of ze moet niet praktiserend zijn) Maar bij sex komt weinig geloof kijken hoorquote:
Nee dan heb je de familie achter je aan ivm eerwraak en zoquote:
Wat een onzinquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef schommelstoel het volgende:
wel jammer dat de TS zelf niet reageert hier.
En deze vraag is dus aan mij, begrijp ik?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:36 schreef schommelstoel het volgende:
wat is is voor jou 'raar' geloven ?
Kijk aanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ik val op heksen, dus meestal heb ik er geen problemen mee.
whehehequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef NotYou het volgende:
Wat vonden zij van je vechtkampen, Michielos?
Wat is er nou weer mis met polytheismequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, dat wordt dan nogal een waslijst als ik dat allemaal op moet gaan schrijven, maar in het kort:
- Allerlei soorten goden.
sowieso ik ben een man. Als ze lekker pijpt en neukt vind ik het best. Als ze daarnaast leuk uitziet is het nog beter. Als ze daarnaast sociaal vaardig is is het helemaal geweldig. ALs zij dan maanstenen wil opladen, maakt dat r des te mysterieuzer (soms moet ik wel gniffelenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:43 schreef Class het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met polytheisme?
Maar het zijn wel allemaal exenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
sowieso ik ben een man. Als ze lekker pijpt en neukt vind ik het best. Als ze daarnaast leuk uitziet is het nog beter. Als ze daarnaast sociaal vaardig is is het helemaal geweldig. ALs zij dan maanstenen wil opladen, maakt dat r des te mysterieuzer (soms moet ik wel gniffelen) dus care
Jeetje Michielos, wat ben jij een sletquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:19 schreef Michielos het volgende:
sowieso ik ben een man. Als ze lekker pijpt en neukt vind ik het best. Als ze daarnaast leuk uitziet is het nog beter. Als ze daarnaast sociaal vaardig is is het helemaal geweldig. ALs zij dan maanstenen wil opladen, maakt dat r des te mysterieuzer (soms moet ik wel gniffelen) dus care
Ja klopt. Ik hou het tot dusver niet langer dan 4 maanden uit. Ik kan ook niet goed tegen relaties. Op het moment ben ik dan ook single.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jeetje Michielos, wat ben jij een slet! Zo makkelijk en zo weinig eisen
!
ow ik was er van overtuigd dat een het echt geloofde maar de andere het enkel ter aandachtstrekkerij gebruikten,. Boeide me niet echt, nja ik cringde als ze het tegen anderen ging vertellen. dan ging ik echt: GNIIIIIII SHUT UP.quote:Ik vind iemand die maanstenen oplaadt niet mysterieus, maar vooralals hij daar echt in gelooft en een verkeerde vorm van aandachttrekkerij als hij het eigenlijk niet echt gelooft, maar het dus alleen 'gebruikt' om apart en mysterieus over te komen.
Ik moet per definitie hoger zijnquote:Bovendien wil ik mijn geliefde als gelijkwaardig zien en daar hoort gniffelen/uitlachen niet bij. Natuurlijk komt het weleens voor dat je elkaar uitlacht ergens om, maar een geloof is natuurlijk iets wat erg belangrijk en essentieel is voor de persoon in kwestie, dus dan kan ik hem niet serieus nemen. Maar goed, als ik een man tref die bijvoorbeeld helemaal into modeltreintjes sparen en ermee spelen is, kan ik er ook niks mee.
ik kan me voorstellen dat jij geen man wil die goed kan pijpen inderdaadquote:Nee, ik ben niet zo'n slet als Michielos hoor, ik heb wel iets meer eisen.
dan is het voor mij juist makkelijker om het af te zeikenquote:Wat betreft gewone vriendschappen en geloof: Dan kan ik er prima mee omgaan. Ik vind het dan zelfs wel interessant om over te praten met elkaar, maar dan maakt het me ook niet zoveel uit of iemand nou in maanstenen opladen/helderzien/wat voor god dan ook/whatever gelooft, omdat het me er dan niet om gaat wat diegene gelooft, maar vooral waarom. Waarom vindt die persoon het logisch dat de maan de stenen oplaadt?
Tja, ik ben het eigenlijk heel erg met je eensquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jeetje Michielos, wat ben jij een slet! Zo makkelijk en zo weinig eisen
!
Ik vind iemand die maanstenen oplaadt niet mysterieus, maar vooralals hij daar echt in gelooft en een verkeerde vorm van aandachttrekkerij als hij het eigenlijk niet echt gelooft, maar het dus alleen 'gebruikt' om apart en mysterieus over te komen.
Bovendien wil ik mijn geliefde als gelijkwaardig zien en daar hoort gniffelen/uitlachen niet bij. Natuurlijk komt het weleens voor dat je elkaar uitlacht ergens om, maar een geloof is natuurlijk iets wat erg belangrijk en essentieel is voor de persoon in kwestie, dus dan kan ik hem niet serieus nemen. Maar goed, als ik een man tref die bijvoorbeeld helemaal into modeltreintjes sparen en ermee spelen is, kan ik er ook niks mee.
Nee, ik ben niet zo'n slet als Michielos hoor, ik heb wel iets meer eisen.
Wat betreft gewone vriendschappen en geloof: Dan kan ik er prima mee omgaan. Ik vind het dan zelfs wel interessant om over te praten met elkaar, maar dan maakt het me ook niet zoveel uit of iemand nou in maanstenen opladen/helderzien/wat voor god dan ook/whatever gelooft, omdat het me er dan niet om gaat wat diegene gelooft, maar vooral waarom. Waarom vindt die persoon het logisch dat de maan de stenen oplaadt?
Hahaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:10 schreef Michielos het volgende:
ik kan me voorstellen dat jij geen man wil die goed kan pijpen inderdaad
Dat ook ja. Al te fanatiek moeten ze niet zijn, want dat gaat niet werken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:50 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Tja, ik ben het eigenlijk heel erg met je eens
Binnen een gewone vriendschap vind ik het ook prima, ieder zijn/haar eigen ding. Ik vind het ook altijd erg interessant om te horen waarom iemand iets gelooft en hoe het kan dat die persoon er in blijft geloven ook al zijn er bewijzen dat het anders ligt (bijvoorbeeld dat de aarde maar 6000 jaar oud is).
Maar binnen een relatie gaat het denk ik niet werken. Ik denk dat mijn vriend dan al heel snel zal denken dat hij zich moet verdedigen of dat hij gewoon gek wordt van al mijn vragen. Bovendien zou ik niet willen dat hij onze (eventuele) kinderen dingen vertelt waar ik niet achter sta cq niet in geloof.
<snip>
In zekere zin wel ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:36 schreef Salvad0R het volgende:
Er zijn zoveel geloven als dat er individuen zijn.
En toen zei ze: kan jou het schelen, kom hier dat ik je stok effe lekker slobber. En toen was het weer goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef Michielos het volgende:
whehe maanstenen opladen was wel een moment waarop ik cringede.
echt zo van: teeeeeeeeeeeeeeeering , waarom heb ik wat met je
exacto. Maar ze wist het prima te motiveren. Ze deed ook aan kruidendrankjes en shitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En toen zei ze: kan jou het schelen, kom hier dat ik je stok effe lekker slobber. En toen was het weer goed
Misschien eens op andere zaken selecteren, snuggermans. Je wilt blijkbaar zo geen relatie dat je ze al in de selectie saboteertquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:05 schreef Michielos het volgende:
ow ja een andere ex had hele gesprekken met haar opa.. die al 15 jaar dood was. Ik wist ook niet wat ik daarvan moest denken. Gelukkig deed ze de rest wel goed
Misschien trek ik de foute aan ofzo, ik trek alleen maar extreem linkse zweefteven aan ofzo
... of hij loopt zo gigantisch achter z'n 'mini-brain' aan dat hij die dingen in eerste instantie voor lief neemtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Misschien eens op andere zaken selecteren, snuggermans. Je wilt blijkbaar zo geen relatie dat je ze al in de selectie saboteert
ik selecteerde ze heus niet op hun geloof. Ik selecteer op uiterlijk en uitstraling.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien eens op andere zaken selecteren, snuggermans. Je wilt blijkbaar zo geen relatie dat je ze al in de selectie saboteert
Ik neem die dingen ook voor lief. Alleen is het soms zo ergerlijk dat ik "GNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HOU TOCH JE KOP" denkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... of hij loopt zo gigantisch achter z'n 'mini-brain' aan dat hij die dingen in eerste instantie voor lief neemt
En op de vaardigheden. Misschien zou je dus juist wel moeten selecteren op geloof en politieke voorkeuren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik selecteerde ze heus niet op hun geloof. Ik selecteer op uiterlijk en uitstraling.![]()
Nah, het boeit mij niet echt veel. Zou ook zo wat met een moslima kunnen hebben, als ze maar eeh haar ding doetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En op de vaardigheden. Misschien zou je dus juist wel moeten selecteren op geloof en politieke voorkeuren.
Dat is ook ALTIJD de eerste selectie. Je kunt niet zien of ruiken hoe gelovig iemand is, en welk geloof dat dan is. Een kruisje om de nek zegt niet genoeg wat dat betreft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:25 schreef Michielos het volgende:
ik selecteerde ze heus niet op hun geloof. Ik selecteer op uiterlijk en uitstraling.![]()
tsk,tsk, wat een nep Katholiek zeg. Sex voor 't huwelijk, bah !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:34 schreef nokwanda het volgende:Doet me denken aan jaaaaren geleden toen ik een knappe jongeling aan de haak had geslagen. Eigenlijk voor de lekker, niets meer. De jongen was bepaald dom, maar wel knap en erg verliefd op mij. Er waren een aantal zaken waar ik wel behoorlijk op afkickte. Sokken aan want hij vond zijn voeten zo lelijk. Stond veel in de spiegel zijn pik te bewonderen. Maar toen hij na een week zei dat hij wel met mij wilde trouwen als ik katholiek zou worden, was dat de druppel.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:39 schreef JoepiePoepie het volgende:![]()
Wat een topic is dit geworden zeg!
Michielos...![]()
Ik zie mezelf al zeggen: "Oh, maakt me allemaal niet uit hoor! Als hij me maar lekker van voren en van achteren neemt, vind ik alles best. Dan mag hij van mij theeblaadjes lezen hoor, als hij daar maar z'n bek over houdt."
ja nee come on. Voor mijn part legt ze Tarot, ik vind het leuk om lezing te krijgen hoor. Als ze me daarna maar neukt enz. vind ik het bestquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:39 schreef JoepiePoepie het volgende:![]()
Michielos...![]()
Ik zie mezelf al zeggen: "Oh, maakt me allemaal niet uit hoor! Als hij me maar lekker van voren en van achteren neemt, vind ik alles best. Dan mag hij van mij theeblaadjes lezen hoor, als hij daar maar z'n bek over houdt."
Michielos heeft wel een punt natuurlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
![]()
Michielos...![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef Michielos het volgende:
ja nee come on. Voor mijn part legt ze Tarot, ik vind het leuk om lezing te krijgen hoor. Als ze me daarna maar neukt enz. vind ik het best
hehe mijn lezing:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik heb m'n grenzen.
Figuren die menen dat ze mijn liefde etc. kunnen aflezen van een paar kaarten, of letterlijk "Koffiedik kijken" ...![]()
![]()
NEXT !
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
Michielos heeft wel een punt natuurlijk
Je krijgt hetzelfde effect als je met een psychologe of maatschappelijk werkster in bed ligt die de wereld beschouwd in cases. Meer is het niet, hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik heb m'n grenzen.
Figuren die menen dat ze mijn liefde etc. kunnen aflezen van een paar kaarten, of letterlijk "Koffiedik kijken" ...![]()
![]()
NEXT !
Ja tuurlijk heb ik een punt. Ik ben gewoon geinteresseerd in vrouwen en seks. Of ze nu tarot doen of niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Michielos heeft wel een punt natuurlijk
Dat had ik nou niet achter jou gezocht, die 'ervaring', Nokje tochquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef nokwanda het volgende:
Je krijgt hetzelfde effect als je met een psychologe of maatschappelijk werkster in bed ligt die de wereld beschouwd in cases. Meer is het niet, hoor.
ze heeft wel een puntquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet achter jou gezocht, die 'ervaring', Nokje toch
Hou op... kan er een boek over schrijven. Mind you.... ben pas vorig jaar voor het eerst getrouwd, heb alleen een zoon opgevoed en heb bijna alle verboden relatiedingen wel gedaan en gezienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet achter jou gezocht, die 'ervaring', Nokje toch
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef Michielos het volgende:
Ik kan ook wel een boek schrijven over mijn relaties
"Ik en het kerkhof"
"De geest van opa en ik"
"Wicca van aller tijden"
"Geesten door de eeuwen heen"
"goede pijpbeurten tot en met"
"maanstenen in het holst der nacht"
make ur choice
ik heb ooit eens een horrorverhaal egschreven op acht jarige leeftijdquote:
Het heeft je nooit echt losgelaten. Daarom maak je nu ook zoveel relationele dingen mee die een literaire affaire rechtvaardigenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb ooit eens een horrorverhaal egschreven op acht jarige leeftijdIk moet dat nog eens opgraven
En dan toch zo'n rustige jongen blijven, ik vind het knap!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef Michielos het volgende:
"Ik en het kerkhof"
"De geest van opa en ik"
"Wicca van aller tijden"
make ur choice
Over de zombiebaron, toppertje hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb ooit eens een horrorverhaal egschreven op acht jarige leeftijdIk moet dat nog eens opgraven
Juist, je "relaties".. Bedoel je niet gewoon "bedpartners"?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef Michielos het volgende:
"Ik en het kerkhof"
"De geest van opa en ik"
"Wicca van aller tijden"
make ur choice
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!![]()
Ik vraag me af in hoeverre dat opgaat onder de lieve TRU-mensen
Ikzelf val nooit op mannen die (in mijn ogen) in gekke dingen geloven. Ik knap echt ontzettend af op dat soort mannen!
En jullie?
Ik nu de eerste keerquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:58 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb nog wel twee keer serieus gereageerd
Mij ontgaat jouw vraagquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:26 schreef JoepiePoepie het volgende:![]()
Ikzelf val nooit op mannen die (in mijn ogen) in gekke dingen geloven. Ik knap echt ontzettend af op dat soort mannen!
En jullie?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:30 schreef Metalfrost het volgende:
In je profiel staat dat je tarot kaarten legt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:26 schreef JoepiePoepie het volgende:![]()
En jullie?
Klopt, want als je een moslimvrouw aanraakt valt je pik erafquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:30 schreef Metalfrost het volgende:
Helaas werkt dat niet voor iedereen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:37 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso, waarom moet religie een rol spelen? Hou dat lekker bij jezelf.
Maar jou ontgaat ook het verschil tussen .com en .nl...quote:
als ik in bed met een chick lig, heb ik andere dingen te zeggen dan het over geloof te hebben, dus mijn antwoord is nee. Als je het breder bedoelt, kan het kut zijn, vooral als mijn vrije visie op alles haar visie in de weg loopt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar jou ontgaat ook het verschil tussen .com en .nl...![]()
De vraag:
Twee geloven op een kussen, slaapt daar de duivel tussen?
Wat vind jij zinloos aan dit topic?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:50 schreef poldergeist het volgende:
Waarom in TRU, omdat je een zinloos topic opent dat eigenlijk thuis hoort in R&P met een occult thema!?
Eh nee, ik schrijf toch ook 'in mijn ogen'. Ik vind het gekke dingenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:50 schreef poldergeist het volgende:
PS: 'die in gekke dingen geloven' is dat ironie?
Nou ja, wat voor dingen je te zeggen hebt in bed met je verse chick hangt ook weer van het geloof natuurlijk. Als jij dus met een chick in bed belandt die geen seks voor het huwelijk wil, dan sta je toch mooi voor paalquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:46 schreef Michielos het volgende:
als ik in bed met een chick lig, heb ik andere dingen te zeggen dan het over geloof te hebben, dus mijn antwoord is nee.
Dat bedoel ik dus, zo denk ik er ook overquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:46 schreef Michielos het volgende:
Als je het breder bedoelt, kan het kut zijn, vooral als mijn vrije visie op alles haar visie in de weg loopt.
Mensen die hun pyjama meenemen naar een one night stand...quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:13 schreef Michielos het volgende:
Geen seks voor het huwelijk, staat ze in haar gekuisde nachtjapon weer op straat. Doei
Mensen die een one night stand aangaan en dan zeggen: geen seks voor het huwelijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mensen die hun pyjama meenemen naar een one night stand...
Jij gelooft vrij extreem in de grootst mogelijke onzin.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:43 schreef Darkwolf het volgende:
Ik knap af op gesloten geesten. One track minded trains.
Extreme atheisten en extreem gelovigen: allebei zouden ze nooit mijn partner kunnen worden.
Of je nu in wetenschap en/of iets anders gelooft maakt mij niet uit. Als je maar open kan staan voor andere zaken en andermans ervaringen.
Vooral dit laatste is erg belangrijk.
Al mijn partners voldeden aan die criteria, want anders was het inderdaad gebleven bij vriendschap.
Net als bij JoepiePoepie zal het dan aan mijn reet roesten waar je extreem in gelooft of niet.
Als men elkaar maar in waarde laat.
Als dat jouw mening is. Gefeliciteerd. Bedankt voor het delen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:22 schreef NotYou het volgende:
Jij gelooft vrij extreem in de grootst mogelijke onzin.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Als dat jouw mening is. Gefeliciteerd. Bedankt voor het delen...
Met bomen pratenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef Darkwolf het volgende:
Nu heb ik wel collectief in contact gestaan met de natuur in een bos.
Dit was een van de opdrachten van de beginners cursus die ik heb gevolgd betreffende telepatisch communiceren met dieren.
Maar niet specifiek individueel een boom.
Echt communicatie zoals jullie nu bedenken was er ook niet.
Persoonlijk denk ik ook dat je dan lang kan blijven zoeken.
Met een dier kan ik het ook niet gaan hebben over de nieuwe president van Amerika
Dat valt gewoon buiten de belevingswereld van een dier.
Wat voor contact ik dan had met dit bos is lastig uit te leggen, daar het dus niet echt een "gesprek" was zoals mensen met elkaar gesprekken hebben.
Maar contact was er wel... een soort van wederzijdse liefde/gevoel/eenheid qua interactie dat toch wel bijzonder te noemen was.
Verder ga ik het niet proberen uit te leggen want dit zijn van die dingen die lastig naar woorden te vertalen zijn.
Over het algemeen zoek ik dit contact nog onbewust op en heb ik altijd een soort eenheid als ik door een natuurrijke omgeving loop.
Maar echt bewust contact zoeken met bomen of de natuur? Nee, daar heb ik mij nooit echt meer mee bezig gehouden.
Ja ok, en nu? Snap hier de hele motivatie die erachter zit niet helemaal eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:38 schreef NotYou het volgende:
Dankjewel!Aangezien je het delen zo op prijs stelt zal ik ter illustratie ook de volgende post in de groep gooien, voor degenen die nog niet weten waar ik 't bijvoorbeeld over heb:
Ik heb gepoogd jouw post en dan in 't bijzonder de dik gemaakte delen in een juiste context te plaatsen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:43 schreef Darkwolf het volgende:
Ik knap af op gesloten geesten. One track minded trains.
Extreme atheisten en extreem gelovigen: allebei zouden ze nooit mijn partner kunnen worden.
Of je nu in wetenschap en/of iets anders gelooft maakt mij niet uit. Als je maar open kan staan voor andere zaken en andermans ervaringen.
Vooral dit laatste is erg belangrijk.
Al mijn partners voldeden aan die criteria, want anders was het inderdaad gebleven bij vriendschap.
Net als bij JoepiePoepie zal het dan aan mijn reet roesten waar je extreem in gelooft of niet.
Als men elkaar maar in waarde laat.
Dan ken jij mij schijnbaar niet en is al je moeite voor niets geweest, daar ik voor alles open sta.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:30 schreef NotYou het volgende:
Ik heb gepoogd jouw post en dan in 't bijzonder de dik gemaakte delen in een juiste context te plaatsen.
Nou, ik moet toegeven..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dan ken jij mij schijnbaar niet en is al je moeite voor niets geweest, daar ik voor alles open sta.
Zowel wetenschap als wat ik ervaar via mijn eigen intuitie.
What I do exists. Is possible. And happens. Geloof je dat niet? Dan moet je dat lekker zelf weten en zal mij dat verder aan mijn reet roesten wat jij van mij denkt.
Zou ik jou vertellen dat jij nergens voor open staat en een one track minded persoon bent, dan klopt de context wel. Maar dat doe ik dus niet.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dan ken jij mij schijnbaar niet en is al je moeite voor niets geweest, daar ik voor alles open sta.
Zowel wetenschap als wat ik ervaar via mijn eigen intuitie.
What I do exists. Is possible. And happens. Geloof je dat niet? Dan moet je dat lekker zelf weten en zal mij dat verder aan mijn reet roesten wat jij van mij denkt.
Zou ik jou vertellen dat jij nergens voor open staat en een one track minded persoon bent, dan klopt de context wel. Maar dat doe ik dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |