Gokje hoor, maar misschien omdat het daar rustig is ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:34 schreef Topspin het volgende:
Heb nog nooit van mijn leven met bomen gepraat, weet wel dat wanneer ik in een groot natuurgebied loop dat ineens een super weldadende rust over me heenkomt. Vanaf het moment dat ik de eerste stappen zet in een gebied dat vol bomen staat valt er een rust over me heen op een of andere manier die ik ook niet kan verklaren.
Je was me net voorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Gokje hoor, maar misschien omdat het daar rustig is ?
Ja dat is wat hij zegtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:38 schreef Topspin het volgende:
Of je komt dichter bij je eigen natuur in de natuurEigen natuur zonder stress ontstaan door een moderne maatschappij. Om maar even een andere reden te verzinnen
Kan dan ook komen door de gezondere lucht en nog meer. Dus niet dat ik persee een paranormale betekenis eraan wil geven. Maar nogmaals, het komt apart over om ineens verlost te zijn van negatieve spanningen zomaar van het ene op het andere moment.
Je wisselt wel vaak van avatar vandaag zegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef _Led_ het volgende:
Kan zo'n bomenprater ook ruzie krijgen met een boom vraag ik me opeens af
Dat die boom gewoon z'n dag niet heeft, chagerijnig is en rotopmerkingen maakt ofzo..
Als er op een dag teveel honden tegen een boom aanzeiken zal zo'n boom zeker wat te zeiken hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:27 schreef _Led_ het volgende:
Kan zo'n bomenprater ook ruzie krijgen met een boom vraag ik me opeens af
Dat die boom gewoon z'n dag niet heeft, chagerijnig is en rotopmerkingen maakt ofzo..
Mensen die overal wat achter zoeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:34 schreef Topspin het volgende:
Heb nog nooit van mijn leven met bomen gepraat, weet wel dat wanneer ik in een groot natuurgebied loop dat ineens een super weldadende rust over me heenkomt. Vanaf het moment dat ik de eerste stappen zet in een gebied dat vol bomen staat valt er een rust over me heen die ik op een of andere manier ook niet kan verklaren. Kan dan komen door de stilte in zulke gebieden maar het lijkt alsof die rust dieper verscholen ligt.
Overalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:40 schreef Doppler.Effekt het volgende:
[..]
Mensen die overal wat achter zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |