abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84695687
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:19 schreef Michielos het volgende:

[..]

sowieso ik ben een man. Als ze lekker pijpt en neukt vind ik het best. Als ze daarnaast leuk uitziet is het nog beter. Als ze daarnaast sociaal vaardig is is het helemaal geweldig. ALs zij dan maanstenen wil opladen, maakt dat r des te mysterieuzer (soms moet ik wel gniffelen :') ) dus care :D
Maar het zijn wel allemaal exen (8>
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 31 juli 2010 @ 12:03:09 #27
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84698259
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:19 schreef Michielos het volgende:
sowieso ik ben een man. Als ze lekker pijpt en neukt vind ik het best. Als ze daarnaast leuk uitziet is het nog beter. Als ze daarnaast sociaal vaardig is is het helemaal geweldig. ALs zij dan maanstenen wil opladen, maakt dat r des te mysterieuzer (soms moet ik wel gniffelen :') ) dus care :D
Jeetje Michielos, wat ben jij een slet :D! Zo makkelijk en zo weinig eisen _O-!

Ik vind iemand die maanstenen oplaadt niet mysterieus, maar vooral -O- als hij daar echt in gelooft en een verkeerde vorm van aandachttrekkerij als hij het eigenlijk niet echt gelooft, maar het dus alleen 'gebruikt' om apart en mysterieus over te komen.

Bovendien wil ik mijn geliefde als gelijkwaardig zien en daar hoort gniffelen/uitlachen niet bij. Natuurlijk komt het weleens voor dat je elkaar uitlacht ergens om, maar een geloof is natuurlijk iets wat erg belangrijk en essentieel is voor de persoon in kwestie, dus dan kan ik hem niet serieus nemen. Maar goed, als ik een man tref die bijvoorbeeld helemaal into modeltreintjes sparen en ermee spelen is, kan ik er ook niks mee.

Nee, ik ben niet zo'n slet als Michielos hoor :'), ik heb wel iets meer eisen.

Wat betreft gewone vriendschappen en geloof: Dan kan ik er prima mee omgaan. Ik vind het dan zelfs wel interessant om over te praten met elkaar, maar dan maakt het me ook niet zoveel uit of iemand nou in maanstenen opladen/helderzien/wat voor god dan ook/whatever gelooft, omdat het me er dan niet om gaat wat diegene gelooft, maar vooral waarom. Waarom vindt die persoon het logisch dat de maan de stenen oplaadt?

[ Bericht 10% gewijzigd door JoepiePoepie op 31-07-2010 12:21:19 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:07:18 #28
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84700039
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 09:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar het zijn wel allemaal exen (8>
Ja klopt. Ik hou het tot dusver niet langer dan 4 maanden uit. Ik kan ook niet goed tegen relaties. Op het moment ben ik dan ook single.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:10:34 #29
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84700136
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:03 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

:') :P
quote:
Ik vind iemand die maanstenen oplaadt niet mysterieus, maar vooral -O- als hij daar echt in gelooft en een verkeerde vorm van aandachttrekkerij als hij het eigenlijk niet echt gelooft, maar het dus alleen 'gebruikt' om apart en mysterieus over te komen.
ow ik was er van overtuigd dat een het echt geloofde maar de andere het enkel ter aandachtstrekkerij gebruikten,. Boeide me niet echt, nja ik cringde als ze het tegen anderen ging vertellen. dan ging ik echt: GNIIIIIII SHUT UP.

quote:
Bovendien wil ik mijn geliefde als gelijkwaardig zien en daar hoort gniffelen/uitlachen niet bij. Natuurlijk komt het weleens voor dat je elkaar uitlacht ergens om, maar een geloof is natuurlijk iets wat erg belangrijk en essentieel is voor de persoon in kwestie, dus dan kan ik hem niet serieus nemen. Maar goed, als ik een man tref die bijvoorbeeld helemaal into modeltreintjes sparen en ermee spelen is, kan ik er ook niks mee.
Ik moet per definitie hoger zijn :D hahah

quote:
ik kan me voorstellen dat jij geen man wil die goed kan pijpen inderdaad :D

quote:
Wat betreft gewone vriendschappen en geloof: Dan kan ik er prima mee omgaan. Ik vind het dan zelfs wel interessant om over te praten met elkaar, maar dan maakt het me ook niet zoveel uit of iemand nou in maanstenen opladen/helderzien/wat voor god dan ook/whatever gelooft, omdat het me er dan niet om gaat wat diegene gelooft, maar vooral waarom. Waarom vindt die persoon het logisch dat de maan de stenen oplaadt?
dan is het voor mij juist makkelijker om het af te zeiken
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:44:07 #30
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84706253
Heb er op zich niet zo veel moeite mee, maar als ze tarrot kaarten gaan trekken om te kijken of ik wel een goede partner ben ... I'm outha here ! ;)

Diezelfde bWitch zat ook haar exen te vervloeken, met speciaal papier en olien etc. spreukje erbij & dan verbranden enzo. Ook al geloof ik er geen zak van, voel ik mij daar zeer ongemakkelijk bij. De intentie alleen is al erg genoeg.

Bovendien kan ik dan de gedachte "Doe je dat straks nou ook bij mij, als het uit gaat ?" niet onderdrukken.

... maar zolang het onschuldig is, a la maanstenen opladen e.d.. pfff... als je je daar goed door voelt, ga je gang. Heb ik meer moeite met de doorsnee Katholiek. :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:50:49 #31
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_84706485
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:03 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Tja, ik ben het eigenlijk heel erg met je eens :)
Binnen een gewone vriendschap vind ik het ook prima, ieder zijn/haar eigen ding. Ik vind het ook altijd erg interessant om te horen waarom iemand iets gelooft en hoe het kan dat die persoon er in blijft geloven ook al zijn er bewijzen dat het anders ligt (bijvoorbeeld dat de aarde maar 6000 jaar oud is).

Maar binnen een relatie gaat het denk ik niet werken. Ik denk dat mijn vriend dan al heel snel zal denken dat hij zich moet verdedigen of dat hij gewoon gek wordt van al mijn vragen. Bovendien zou ik niet willen dat hij onze (eventuele) kinderen dingen vertelt waar ik niet achter sta cq niet in geloof.

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:10 schreef Michielos het volgende:
ik kan me voorstellen dat jij geen man wil die goed kan pijpen inderdaad :D
Haha :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:31:50 #32
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84708082
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:50 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Tja, ik ben het eigenlijk heel erg met je eens :)
Binnen een gewone vriendschap vind ik het ook prima, ieder zijn/haar eigen ding. Ik vind het ook altijd erg interessant om te horen waarom iemand iets gelooft en hoe het kan dat die persoon er in blijft geloven ook al zijn er bewijzen dat het anders ligt (bijvoorbeeld dat de aarde maar 6000 jaar oud is).

Maar binnen een relatie gaat het denk ik niet werken. Ik denk dat mijn vriend dan al heel snel zal denken dat hij zich moet verdedigen of dat hij gewoon gek wordt van al mijn vragen. Bovendien zou ik niet willen dat hij onze (eventuele) kinderen dingen vertelt waar ik niet achter sta cq niet in geloof.
<snip>
Dat ook ja. Al te fanatiek moeten ze niet zijn, want dat gaat niet werken.

... en 'bewijs', is maar net hoe je het ziet. Het gross wat werkelijk geloofd dat de Aarde pas 6000 jaar oud is, neemt dit 'bewijs' niet serieus, en/of doen het af als een test van God, -of- als het werk van de Duivel. :')

Dáár kan ik niets mee :P
pi_84708244
Er zijn zoveel geloven als dat er individuen zijn.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:49:10 #34
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84708675
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:36 schreef Salvad0R het volgende:
Er zijn zoveel geloven als dat er individuen zijn.
In zekere zin wel ja.
Dus eigenlijk liggen er altijd 2 geloven op één kussen.

Zolang de geloven redelijk op elkaar aansluiten en elkaar niet op belangrijke punten uitsluiten/tegenspreken gaat dat goed & anders zit je toch al snel met conflict situaties & dan hangt het er maar net vanaf hoe je daar (samen) mee omgaat.

Ik moet dan ook weinig hebben van een streng gelovige, voor zover zij al iets met een ongelovige wil. Helemaal als ze dan ook nog eens (met de hele boeren familie) proberen om je te 'bekeren'.

Dit geld echter ook voor gewone vriendschap. Ik zou ze respecteren als buurvrouw, kennis of collega, maar meer ook niet.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:59:30 #35
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84708970
whehe maanstenen opladen was wel een moment waarop ik cringede. :')
echt zo van: teeeeeeeeeeeeeeeering , waarom heb ik wat met je :')
pi_84708992
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef Michielos het volgende:
whehe maanstenen opladen was wel een moment waarop ik cringede. :')
echt zo van: teeeeeeeeeeeeeeeering , waarom heb ik wat met je :')
En toen zei ze: kan jou het schelen, kom hier dat ik je stok effe lekker slobber. En toen was het weer goed :7
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:01:25 #37
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84709008
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:00 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En toen zei ze: kan jou het schelen, kom hier dat ik je stok effe lekker slobber. En toen was het weer goed :7
exacto. Maar ze wist het prima te motiveren. Ze deed ook aan kruidendrankjes en shit :')
pi_84709029
Mijn vriendin is ook zwaar gelovig (buddha, geesten etc) en mij boeit het geen reet. Ik zou het juist saai vinden als we in alles hetzelfde waren. Ik discussieer er ook nauwelijks over en dat is maar goed ook.. Ik neem al die verhaaltjes met een dikke korrel zout en kan er soms eens hartelijk om lachen maar echt storen er aan doe ik me niet :)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:05:16 #39
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84709117
ow ja een andere ex had hele gesprekken met haar opa.. die al 15 jaar dood was. Ik wist ook niet wat ik daarvan moest denken. Gelukkig deed ze de rest wel goed :D
Misschien trek ik de foute aan ofzo, ik trek alleen maar extreem linkse zweefteven aan ofzo :D
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:14:21 #40
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84709407
Daar zou ik ook nog wel mee kunnen leven.
Boedhisme is dan ook één van de weinige geloven die ik (volledig) respecteer. Boedisten verketteren dan ook niemand die het niet is. Ze doen niet aan 'bekeren' etc. Is ook 1 van de weinige die NIET oproept tot geweld e.d.

Ik heb er wel iets mee. Als ik een geloof moest kiezen, dan was het dat wel.
(mijn nick spreekt boekdelen wat dat betreft ;) )
pi_84709581
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:05 schreef Michielos het volgende:
ow ja een andere ex had hele gesprekken met haar opa.. die al 15 jaar dood was. Ik wist ook niet wat ik daarvan moest denken. Gelukkig deed ze de rest wel goed :D
Misschien trek ik de foute aan ofzo, ik trek alleen maar extreem linkse zweefteven aan ofzo :D
Misschien eens op andere zaken selecteren, snuggermans. Je wilt blijkbaar zo geen relatie dat je ze al in de selectie saboteert (8>
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:22:33 #42
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84709626
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Misschien eens op andere zaken selecteren, snuggermans. Je wilt blijkbaar zo geen relatie dat je ze al in de selectie saboteert (8>
... of hij loopt zo gigantisch achter z'n 'mini-brain' aan dat hij die dingen in eerste instantie voor lief neemt :P
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:25:01 #43
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84709675
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik selecteerde ze heus niet op hun geloof. Ik selecteer op uiterlijk en uitstraling. :') :P
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:25:44 #44
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84709690
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:22 schreef R0N1N het volgende:

[..]

... of hij loopt zo gigantisch achter z'n 'mini-brain' aan dat hij die dingen in eerste instantie voor lief neemt :P
Ik neem die dingen ook voor lief. Alleen is het soms zo ergerlijk dat ik "GNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HOU TOCH JE KOP" denk :D

maanstenen opladen :')
praten met opa :')
en dan allemaal wicca boeken hebben :')
pi_84709706
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik selecteerde ze heus niet op hun geloof. Ik selecteer op uiterlijk en uitstraling. :') :P
En op de vaardigheden. Misschien zou je dus juist wel moeten selecteren op geloof en politieke voorkeuren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:28:38 #46
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84709759
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En op de vaardigheden. Misschien zou je dus juist wel moeten selecteren op geloof en politieke voorkeuren.
Nah, het boeit mij niet echt veel. Zou ook zo wat met een moslima kunnen hebben, als ze maar eeh haar ding doet :') En sowieso zijn relaties bij mij vrij losjes, ik wil geen vastigheid.
pi_84709879
:D Doet me denken aan jaaaaren geleden toen ik een knappe jongeling aan de haak had geslagen. Eigenlijk voor de lekker, niets meer. De jongen was bepaald dom, maar wel knap en erg verliefd op mij. Er waren een aantal zaken waar ik wel behoorlijk op afkickte. Sokken aan want hij vond zijn voeten zo lelijk. Stond veel in de spiegel zijn pik te bewonderen. Maar toen hij na een week zei dat hij wel met mij wilde trouwen als ik katholiek zou worden, was dat de druppel.
_O-
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:35:03 #48
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84709907
Ja, zo ben ik dan weer niet :')
Sokken aanhouden doen mannen alleen als ze hun nagels niet geknipt hebben :')
je lul in de spiegel bewonderen is just too gay for words
en trouwen is helemaal not done voor mij :D

[ Bericht 60% gewijzigd door Michielos op 31-07-2010 18:42:26 ]
pi_84710528
Ook ik heb in mijn leven al vele neukertjes gehad en ik vond de sex eigenlijk wel geil als ze keihard om satan schreeuwen wanneer ze klaar komen. Nah ja; "in elk stadje een ander schatje" haha ;)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:55:50 #50
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_84710565
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:25 schreef Michielos het volgende:
Dat is ook ALTIJD de eerste selectie. Je kunt niet zien of ruiken hoe gelovig iemand is, en welk geloof dat dan is. Een kruisje om de nek zegt niet genoeg wat dat betreft.

Zelfde met bepaalde 'skills'. Je weet pas of ze goed kan 'nilfisken' als ze het een keer gedaan heeft. Ook DAT kun je niet zien op voorhand. (Hooguit of ze er een goed gevormde mond voor heeft :P )

Je kan uiteraard wel bepaalde dingen afleiden uit gedrag etc. maar dan ben je al 'onderweg' in een (prille) relatie, of alleen maar meiden die je op zondag in de kerk ziet, als je zeker wilt weten dat zij i.i.g. hetzelfde geloof heeft b.v. Maar dan nog kun je niet op voorhand zien/weten hoe streng ze geloven en wat wel en wat niet etc. aangezien iedereen daar zo zijn/haar eigen invulling aan geeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')