Maar het zijn wel allemaal exenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
sowieso ik ben een man. Als ze lekker pijpt en neukt vind ik het best. Als ze daarnaast leuk uitziet is het nog beter. Als ze daarnaast sociaal vaardig is is het helemaal geweldig. ALs zij dan maanstenen wil opladen, maakt dat r des te mysterieuzer (soms moet ik wel gniffelen) dus care
Jeetje Michielos, wat ben jij een sletquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:19 schreef Michielos het volgende:
sowieso ik ben een man. Als ze lekker pijpt en neukt vind ik het best. Als ze daarnaast leuk uitziet is het nog beter. Als ze daarnaast sociaal vaardig is is het helemaal geweldig. ALs zij dan maanstenen wil opladen, maakt dat r des te mysterieuzer (soms moet ik wel gniffelen) dus care
Ja klopt. Ik hou het tot dusver niet langer dan 4 maanden uit. Ik kan ook niet goed tegen relaties. Op het moment ben ik dan ook single.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jeetje Michielos, wat ben jij een slet! Zo makkelijk en zo weinig eisen
!
ow ik was er van overtuigd dat een het echt geloofde maar de andere het enkel ter aandachtstrekkerij gebruikten,. Boeide me niet echt, nja ik cringde als ze het tegen anderen ging vertellen. dan ging ik echt: GNIIIIIII SHUT UP.quote:Ik vind iemand die maanstenen oplaadt niet mysterieus, maar vooralals hij daar echt in gelooft en een verkeerde vorm van aandachttrekkerij als hij het eigenlijk niet echt gelooft, maar het dus alleen 'gebruikt' om apart en mysterieus over te komen.
Ik moet per definitie hoger zijnquote:Bovendien wil ik mijn geliefde als gelijkwaardig zien en daar hoort gniffelen/uitlachen niet bij. Natuurlijk komt het weleens voor dat je elkaar uitlacht ergens om, maar een geloof is natuurlijk iets wat erg belangrijk en essentieel is voor de persoon in kwestie, dus dan kan ik hem niet serieus nemen. Maar goed, als ik een man tref die bijvoorbeeld helemaal into modeltreintjes sparen en ermee spelen is, kan ik er ook niks mee.
ik kan me voorstellen dat jij geen man wil die goed kan pijpen inderdaadquote:Nee, ik ben niet zo'n slet als Michielos hoor, ik heb wel iets meer eisen.
dan is het voor mij juist makkelijker om het af te zeikenquote:Wat betreft gewone vriendschappen en geloof: Dan kan ik er prima mee omgaan. Ik vind het dan zelfs wel interessant om over te praten met elkaar, maar dan maakt het me ook niet zoveel uit of iemand nou in maanstenen opladen/helderzien/wat voor god dan ook/whatever gelooft, omdat het me er dan niet om gaat wat diegene gelooft, maar vooral waarom. Waarom vindt die persoon het logisch dat de maan de stenen oplaadt?
Tja, ik ben het eigenlijk heel erg met je eensquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jeetje Michielos, wat ben jij een slet! Zo makkelijk en zo weinig eisen
!
Ik vind iemand die maanstenen oplaadt niet mysterieus, maar vooralals hij daar echt in gelooft en een verkeerde vorm van aandachttrekkerij als hij het eigenlijk niet echt gelooft, maar het dus alleen 'gebruikt' om apart en mysterieus over te komen.
Bovendien wil ik mijn geliefde als gelijkwaardig zien en daar hoort gniffelen/uitlachen niet bij. Natuurlijk komt het weleens voor dat je elkaar uitlacht ergens om, maar een geloof is natuurlijk iets wat erg belangrijk en essentieel is voor de persoon in kwestie, dus dan kan ik hem niet serieus nemen. Maar goed, als ik een man tref die bijvoorbeeld helemaal into modeltreintjes sparen en ermee spelen is, kan ik er ook niks mee.
Nee, ik ben niet zo'n slet als Michielos hoor, ik heb wel iets meer eisen.
Wat betreft gewone vriendschappen en geloof: Dan kan ik er prima mee omgaan. Ik vind het dan zelfs wel interessant om over te praten met elkaar, maar dan maakt het me ook niet zoveel uit of iemand nou in maanstenen opladen/helderzien/wat voor god dan ook/whatever gelooft, omdat het me er dan niet om gaat wat diegene gelooft, maar vooral waarom. Waarom vindt die persoon het logisch dat de maan de stenen oplaadt?
Hahaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:10 schreef Michielos het volgende:
ik kan me voorstellen dat jij geen man wil die goed kan pijpen inderdaad
Dat ook ja. Al te fanatiek moeten ze niet zijn, want dat gaat niet werken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:50 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Tja, ik ben het eigenlijk heel erg met je eens
Binnen een gewone vriendschap vind ik het ook prima, ieder zijn/haar eigen ding. Ik vind het ook altijd erg interessant om te horen waarom iemand iets gelooft en hoe het kan dat die persoon er in blijft geloven ook al zijn er bewijzen dat het anders ligt (bijvoorbeeld dat de aarde maar 6000 jaar oud is).
Maar binnen een relatie gaat het denk ik niet werken. Ik denk dat mijn vriend dan al heel snel zal denken dat hij zich moet verdedigen of dat hij gewoon gek wordt van al mijn vragen. Bovendien zou ik niet willen dat hij onze (eventuele) kinderen dingen vertelt waar ik niet achter sta cq niet in geloof.
<snip>
In zekere zin wel ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:36 schreef Salvad0R het volgende:
Er zijn zoveel geloven als dat er individuen zijn.
En toen zei ze: kan jou het schelen, kom hier dat ik je stok effe lekker slobber. En toen was het weer goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef Michielos het volgende:
whehe maanstenen opladen was wel een moment waarop ik cringede.
echt zo van: teeeeeeeeeeeeeeeering , waarom heb ik wat met je
exacto. Maar ze wist het prima te motiveren. Ze deed ook aan kruidendrankjes en shitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En toen zei ze: kan jou het schelen, kom hier dat ik je stok effe lekker slobber. En toen was het weer goed
Misschien eens op andere zaken selecteren, snuggermans. Je wilt blijkbaar zo geen relatie dat je ze al in de selectie saboteertquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:05 schreef Michielos het volgende:
ow ja een andere ex had hele gesprekken met haar opa.. die al 15 jaar dood was. Ik wist ook niet wat ik daarvan moest denken. Gelukkig deed ze de rest wel goed
Misschien trek ik de foute aan ofzo, ik trek alleen maar extreem linkse zweefteven aan ofzo
... of hij loopt zo gigantisch achter z'n 'mini-brain' aan dat hij die dingen in eerste instantie voor lief neemtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Misschien eens op andere zaken selecteren, snuggermans. Je wilt blijkbaar zo geen relatie dat je ze al in de selectie saboteert
ik selecteerde ze heus niet op hun geloof. Ik selecteer op uiterlijk en uitstraling.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien eens op andere zaken selecteren, snuggermans. Je wilt blijkbaar zo geen relatie dat je ze al in de selectie saboteert
Ik neem die dingen ook voor lief. Alleen is het soms zo ergerlijk dat ik "GNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HOU TOCH JE KOP" denkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
... of hij loopt zo gigantisch achter z'n 'mini-brain' aan dat hij die dingen in eerste instantie voor lief neemt
En op de vaardigheden. Misschien zou je dus juist wel moeten selecteren op geloof en politieke voorkeuren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik selecteerde ze heus niet op hun geloof. Ik selecteer op uiterlijk en uitstraling.![]()
Nah, het boeit mij niet echt veel. Zou ook zo wat met een moslima kunnen hebben, als ze maar eeh haar ding doetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En op de vaardigheden. Misschien zou je dus juist wel moeten selecteren op geloof en politieke voorkeuren.
Dat is ook ALTIJD de eerste selectie. Je kunt niet zien of ruiken hoe gelovig iemand is, en welk geloof dat dan is. Een kruisje om de nek zegt niet genoeg wat dat betreft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:25 schreef Michielos het volgende:
ik selecteerde ze heus niet op hun geloof. Ik selecteer op uiterlijk en uitstraling.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |