Zie je dan ook wel eens zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Wil je dat plaatje even weghalen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zie je dan ook wel eens zoiets?
[ afbeelding ]
In mindere mate niet nee. Soms heb ik er de hele dag last van, ik geloof niet dat dat gezond kan zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
oh dit heb ik wel vaker... volgens mij kan dat echt geen kwaad.
Speciaal voor jouquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:08 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Wil je dat plaatje even weghalen?Ik werd half panisch toen ik ze zag
Niet nodig, trust me, dat is de ruiter en er zijn heel veel verklaringen voor waarom je die ziet verschijnen, maar ik ken meerdere mensen die hem al jaren voorbij zien komen en daar is niks slechts mee gebeurdquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:08 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Wil je dat plaatje even weghalen?Ik werd half panisch toen ik ze zag
Go see a docquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:10 schreef Fairydust het volgende:
[..]
In mindere mate niet nee. Soms heb ik er de hele dag last van, ik geloof niet dat dat gezond kan zijn.
Eensquote:
Nu ben ik nieuwsgierig. Wat bedoel je met "de ruiter"?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet nodig, trust me, dat is de ruiter en er zijn heel veel verklaringen voor waarom je die ziet verschijnen, maar ik ken meerdere mensen die hem al jaren voorbij zien komen en daar is niks slechts mee gebeurd
Ruiter is een andere benaming voor De Dood, de man met de zeis etc.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:18 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig. Wat bedoel je met "de ruiter"?
I Agreequote:Op donderdag 13 mei 2010 22:19 schreef anoniemelurker het volgende:
Het antwoord wordt al gegeven in het artikel waar je zelf naar linkt
Als je in slaap valt dan worden je spieren tijdelijk "uitgeschakeld"/"verlamd" om te voorkomen dat je bijvoorbeeld echt van de trap af loopt wanneer je dat droomt. Voor je lichaam heeft het daarom geen schadelijke gevolgen omdat het normaal is en iedereen dit heeft.
Vroeger was ik er zelf ook altijd bang voor, tegenwoordig geef ik me aan dat gevoel over (niet stressen, je komt er toch weer uit zodra je goed wakker bent) en is dat gevoel waarbij je bv lijkt om te rollen, te vallen of te zweven juist iets waar ik naar uitkijkHigh zijn zonder drugs te nemen, wat wil je nog meer?
Okay! Maar waarom verschijnt hij dan af en toe bij mensen, zonder diegenen mee te nemen naar de eeuwige jachtvelden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ruiter is een andere benaming voor De Dood, de man met de zeis etc.
Alleen zo klinkt het wat minder creepy
Waarom nou weer meteen De Dood...quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ruiter is een andere benaming voor De Dood, de man met de zeis etc.
Alleen zo klinkt het wat minder creepy
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:30 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Okay! Maar waarom verschijnt hij dan af en toe bij mensen, zonder diegenen mee te nemen naar de eeuwige jachtvelden?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zie je dan ook wel eens zoiets?ja, alleen dan anders, niet zo. maar een beetje kleur met doorschijning, en ik heb er zowieso vaak last van, ook als ik gewoon wakker ben heb ik soms het gevoel dat ik gewoon bekeken word terwijl er niemand in de buurt is, en de deruen dicht zijn., hebben meer mensen dit en is dat normaal? of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U will have a job, my Dear!
heb ik ook idd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:37 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ja, alleen dan anders, niet zo. maar een beetje kleur met doorschijning, en ik heb er zowieso vaak last van, ook als ik gewoon wakker ben heb ik soms het gevoel dat ik gewoon bekeken word terwijl er niemand in de buurt is, en de deruen dicht zijn., hebben meer mensen dit en is dat normaal? of niet.
ik dacht zelf iets aan paranoia(van mezelf hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |