Noem eens een korte James Cameron film!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:58 schreef Amos_ het volgende:
Gister Avatar gezien.
Leuk maar vond hem nog best wel lang duren zo
Zo kun je alles wel SlowChat noemen. Het was gewoon een advies (en dus feedback op jou), aangezien veel mensen de illusie hebben dat als ze hun e-mailadres op zo'n manier noteren:quote:
dat ze dan de spambots te slim af zijn en dat is dus echt niet zo:quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Een e-mailadres op deze manier proberen te maskeren helpt niet echt hoor tegen spambots. De mensen die de spambots maken calculeren dat soort 'trucjes' allemaal in
.
Bovendien denk ik dat het sowieso niet zoveel meer uitmaakt met specifiek dit e-mailadres, omdat het al zo vaak gepost is.
En een e-mailadres als afbeelding, zoals in de FOKprofielen, heeft ook niet echt nut tegen spambots, want daar hebben we OCR voor!
Nee, het allerbeste om spambots zoveel mogelijk te vermijden, zijn mailforms met veel (serverside) checks, eventueel met een referrer (zodat je niet vanaf elke pagina naar het formulier kan gaan, maar dat haalt wel weer een deel accessibility weg) en zo zijn er nog wel wat 'trucjes'.
En van captcha houd ik helemaal niet.
Do wantquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef _Led_ het volgende:
Maar elk nadeel heb z'n voordeel : ik heb nu wel lekker Red Dead Redemption kunnen spelen dit weekend
Vond het kleurgebruik en dus de vormgeving wel mooi overigens. Maar waarom moet een alien-ras nu weer een staart hebben? Staarten zijn overrated, vooral als je op 2 benen loopt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Noem eens een korte James Cameron film!
Ik heb ook een staart en loop ook op 2 benen! Een paardenstaart, jawel Darkwolfquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:11 schreef Amos_ het volgende:
Vond het kleurgebruik en dus de vormgeving wel mooi overigens. Maar waarom moet een alien-ras nu weer een staart hebben? Staarten zijn overrated, vooral als je op 2 benen loopt.
Verdories. Die ga ik dus ook proberen te scoren vanmiddag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef _Led_ het volgende:
Maar elk nadeel heb z'n voordeel : ik heb nu wel lekker Red Dead Redemption kunnen spelen dit weekend
LOL!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb ook een staart en loop ook op 2 benen! Een paardenstaart, jawel Darkwolf!
Daar is die workshop juist voor, om dat te lerenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef _Led_ het volgende:
Straks ga ik astraal en kom ik opeens m'n lichaam niet meer in, wat dan ???
O.k. biecht op, blijkbaar lees je mijn posts... Wie ben jij die mij deze mail heeft gestuurd? En als je me nog een keer een mail stuurt wees dan ook zo dapper om zelf ook je naam en e-mailadres mee te sturenquote:hey loveley lady
er is een kerel op forum.fok die doet alsof hij jouw is
hij noem zich joepiepoepie
Fotoboek van User
http://forum.fok.nl/user/history/259209
er is nog een onder zoek bezig om achterkomen hij is
X
Hmm, dat doet Bastard ook altijdquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
WTF!
Het houdt ook nooit op. Deze mail kwam vandaag binnen via het contactformulier van mijn homepage:
[..]
O.k. biecht op, blijkbaar lees je mijn posts... Wie ben jij die mij deze mail heeft gestuurd? En als je me nog een keer een mail stuurt wees dan ook zo dapper om zelf ook je naam en e-mailadres mee te sturen.
Een grap ja? Hmm, nou ga ik jou(w) dus verdenken Flammiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:11 schreef Flammie het volgende:
hahah ook dat jij het hier post..wat een own moet dat zijn
![]()
Maar waarschijnlijk is het een grap
What the...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
WTF!
Het houdt ook nooit op. Deze mail kwam vandaag binnen via het contactformulier van mijn homepage:
[..]
O.k. biecht op, blijkbaar lees je mijn posts... Wie ben jij die mij deze mail heeft gestuurd? En als je me nog een keer een mail stuurt wees dan ook zo dapper om zelf ook je naam en e-mailadres mee te sturen.
FOK! it.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:19 schreef _Led_ het volgende:
PS3 versie.
En ik zie inderdaad wat LOD-popping en animation-issues.
Rockstar heeft 'm moeten releasen voor ze eigenlijk zelf wilden.
Doet verder niet af aan de lol hoor
Are there cookies?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:25 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
FOK! it.
Heb gisteren gewoon de XBOX 360 Elite gehaald. I've joined the darkside.
Voor 199 euries met Forza 3, Pure, Halo 3 en Lego Batman erbij vond ik dat geen slechte deal.
Alan Wake bracht mij ook al aan het twijfelen en samen met dat gedoe van Red Dead Redemption ben ik dus maar over de streep gegaan.
Uiteraard heb ik naast Red Dead Redemption dus ook Alan Wake (collector's edition) in huis gehaald. Deze laatste voor minder dan de gewone prijs omdat ik er 10 procent korting op wist te lullen.
Oei oei oei! Hoe kom ik nu toch aan al die games toe? Op de PS3 ben ik ook nog hard met Final Fantasy 13 bezig... en die speel je niet "even snel uit".
Dat had ik uit de review al begrepen ja. Maar dat geeft helemaal niets.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:32 schreef _Led_ het volgende:
Ben er al achter dat je Red Dead Redemption ook niet snel uit speelt
Ja natuurlijk! Je weet wat een gezeur ze hebben gehad met die hot coffee mod van toen. Dat willen ze niet nog een keertje op hun geweten hebben!quote:Ben zojuist klaar met de sidemissie van Jeb die zijn geliefde kwijt is... Zijn geliefde paard welteverstaan.
Jeb heeft het voortdurend over die koude nacht die hij en zijn paard gedeeld hebben...
Gelukkig laten de hoofdpersonen er geen twijfel over bestaan dat ze denken dat Jeb niet spoort en een pervert is
No... only Microsoft Points... the cookie was a lie!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:35 schreef nokwanda het volgende:
Are there cookies?
Haha er is een onderzoek gaande... ik zie ze al weer zitten met google en youtube open, rekenmachientje naast de kant (voor numerologische nonsense berekeningen die nergens op slaan) en magazines over complotten in de boekenkastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |