Ik snap je hoor, lieve Amos_, het zou inderdaad ook een rotsformatietje kunnen zijnquote:
quote:
Dan was het onderdeel van een draad in de discussie die door mij als verstorend werd gezien en is jouw post geslachtoffert voor de leesbaarheid.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:19 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als
"Het lijkt mij dat het ook een rotsformatie zou kunnen zijn"
al storend is, dan weet ik het ook niet meer hoor
Dat is heel mooi.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hoi jogy, leuk je nu in dit topic te weer te ontmoeten.
Alles goed?
Nog even een reactie op je laatste post: Het was een combinatie tussen de manier van foto's maken waar RM-rf het over had en de compressie waar ik en allerlei anderen het over hadden.
Pardon my French, maar dat vind ik dan wel erg simplistisch gesteld. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer zei mijn moeder altijd maar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:44 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
Dan was het onderdeel van een draad in de discussie die door mij als verstorend werd gezien en is jouw post geslachtoffert voor de leesbaarheid.
forum(at)fok.nl svpquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[WIN!] Een van de DVD's van Paranormal Activity
We zijn 3 weken verder en nog niet eens een uitslag...
Een e-mailadres op deze manier proberen te maskeren helpt niet echt hoor tegen spambotsquote:
Done.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat een rust hier in feedback zeg!
Maar eh, kan deze topictitel veranderd worden a.j.b.:
TRU OH 243: Lichamen met fantastische mogelijkheden Part II
Het moet nummer 243 zijn.
Dan toch maar weer hier. Op mijn mail wordt niet gereageerd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Okie, sorryDacht dat FB daar oa. voor was
Ik denk dat je die vraag tepelatisch telepatisch moet stellen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dan toch maar weer hier. Op mijn mail wordt niet gereageerd.
Hoe zit het met de prijsvraag [WIN!] Een van de DVD's van Paranormal Activity
Volgens mij mag ik er vanuit gaan dat die wedstrijd gewoon kapot isquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vraag tepelatisch telepatisch moet stellen.
Ik heb het ook gevraagd voor je maar nog geen reactie gehad.. kan het ook niet helpen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik er vanuit gaan dat die wedstrijd gewoon kapot is
Maar jij hebt toch wel telefoonnummers van de mensen die erover gaan, of nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:19 schreef Bastard het volgende:
Ik heb het ook gevraagd voor je maar nog geen reactie gehad.. kan het ook niet helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |