Is dat niet een beetje de verkeerde beweegreden ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef Darkwolf het volgende:
Phoe. Vandaag maar weer eens naar paps toe gaan. Ben ik een tijdje al niet meer geweest.
Bad horsey!
Als ik een ding wel flink hekel, dan zijn het "verplichte" social visits.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:03 schreef R0N1N het volgende:
Is dat niet een beetje de verkeerde beweegreden ?
Je gaat langs uit schuldgevoel i.p.v. zomaar, omdat het leuk & gezellig is. Of til ik er nu te zwaar aan ?
ow die hekel ik ook. Hele jaar zie je elkaar niet en dan moet je opeens gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Als ik een ding wel flink hekel, dan zijn het "verplichte" social visits.
Dus ja, dat je het te zwaar aantilt is de understatement van het jaar!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef Darkwolf het volgende:
Phoe. Vandaag maar weer eens naar paps toe gaan. Ben ik een tijdje al niet meer geweest.
Bad horsey!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef Darkwolf het volgende:
Als ik een ding wel flink hekel, dan zijn het "verplichte" social visits.
Dus ja, dat je het te zwaar aantilt is de understatement van het jaar!
Dit is een hint he! Jij wilt gewoon graag in deel 6 figurerenquote:
NEEEEeeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dit is een hint he! Jij wilt gewoon graag in deel 6 figureren!
Of eeeh, heet jij toevallig Henk?
Nee. Ik heet geen Henk, maar je mag me best zo noemenquote:
Oh, ik dacht al dat ik de enige was. Duurt idd heel erg lang.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef R0N1N het volgende:
![]()
De introductie duurt langer dan het verhaal![]()
& ik weet niet welke maat onderbroek die Henk draagt, maar het is in elk geval te klein !
Ja he, tis net als de eerst keer sex.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, ik dacht al dat ik de enige was. Duurt idd heel erg lang.
En dan heb je het en is het voorbij voor je het weet.
ehm... die klinkt "bewerkt"quote:Maar hoe vond je de stem van JP?
Dat dacht ik ook, maar durfde dat niet te zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:13 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja he, tis net als de eerst keer sex.![]()
[..]
ehm... die klinkt "bewerkt"
Edit: yep. ik ben vrij zeker dat er minstens met de 'pitch' is gerommeld.![]()
Nou, ik heb ook nog wel filmpjes hoor, waar mijn stem net zo is. Zie pmquote:
Het is gewoon opgenomen met de geluidsrecorder van Vista met een kapotte headset van 2 euro waarvan alleen de mic nog werkt. Verder een youtube-filmpje voor het paardengeluid en een ringtone van mijn eigen telefoon. Gewoon allemaal achter elkaar opgenomen, niet geknipt, niet geplakt.quote:Edit: yep. ik ben vrij zeker dat er minstens met de 'pitch' is gerommeld.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, ik heb ook nog wel wel filmpjes hoor, waar mijn stem net zo is. Zie pm. En nadat je dat filmpje hebt gezien, wil ik wel graag een rectificatie en een foto van jou
!
"professioneel audio kan bewerken"quote:Het is gewoon opgenomen met de geluidsrecorder van Vista met een kapotte headset van 2 euro waarvan alleen de mic nog werkt. Maar ja, in ieder geval wel bedankt voor het compliment dat het lijkt alsof ik professioneel audio kan bewerken, want dat kan ik helemaal niet
Ja maar, ik heb geen editor gebruiktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef R0N1N het volgende:
"professioneel audio kan bewerken"Een beetje wav editor heeft pitch control hoor.
Bovendien: Waarom zou ik zulke trucs met mijn stem uithalen? Ik vind mijn eigen stem al kinderachtig genoegquote:Het is gewoon opgenomen met de geluidsrecorder van Vista met een kapotte headset van 2 euro waarvan alleen de mic nog werkt. Verder een youtube-filmpje voor het paardengeluid en een ringtone van mijn eigen telefoon. Gewoon allemaal achter elkaar opgenomen, niet geknipt, niet geplakt.
ja,ja,ja ... ik spreek je ook niet tegen, behalve dat je begint over profi-spul, terwijl ik weet, dat jij weet dat dat niet nodig isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja maar, ik heb geen editor gebruikt! Zie ook de edit in mijn vorige post:
Maar dat is juist mijn verkouden stemquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef R0N1N het volgende:
Filmpje klinkt inderdaad anders. Stuk normaler
Smashing Pumpkinsquote:
'Versneld'..., Ik doe daar juist zo m'n best om een beetje rustig te pratenquote:In de audio klinkt je stem alleen versneld & Hoger (oftewel, pitch (speciaal voor Lavenderr)
Waarom ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bovendien: Waarom zou ik zulke trucs met mijn stem uithalen? Ik vind mijn eigen stem al kinderachtig genoeg! In sommige situaties doe ik zelfs mijn best om wat geforceerd te praten zodat ik iets volwassener lijk
.
Nee joh, juist om serieus genomen te worden. Zoals met zakelijke contacten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef R0N1N het volgende:
Waarom ?
Om niet herkend te worden b.v. ?
Heb ik allemaal al genoeg gedaan, heeft niet geholpenquote:TIP:Veel roken & wisky drinken
Tja... ik kon gewoon wachten tot 'de baard in de keel' ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nee joh, juist om serieus genomen te worden. Zoals met zakelijke contacten bijvoorbeeld.
[..]
Heb ik allemaal al genoeg gedaan, heeft niet geholpen!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef R0N1N het volgende:
Tja... ik kon gewoon wachten tot 'de baard in de keel' ...![]()
Voor die tijd werd mij ook wel eens aan de telefoon gevraagd of m'n man thuis was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |