Nouquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef R0N1N het volgende:
Het laat zich niet uitleggen (zeker niet door mij) maar, het is zo ongeloofelijk lekker, dat ik het haast ergens mee zou vergelijken, maar dan lijk ik net op JoepiePoepie. die denkt ook alleen maar daar aan, nou dan weet je wel wat ik bedoel
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
En ja, ik meende het hoor, vind jouw motor heel mooi. Erg mooi slank model voor een BNW.
Naakt?quote:
Oh men, je hebt gelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou! Da's helemaal niet waar! Ik denk ook weleens aan eeeeh.... een plakbandautomaat
!
[ afbeelding ]
[..]
Brave New World...Over 'waar het hart van vol is' gesproken...
Daarom is die van mij een partial en geen full suit. Zelf heb ik dus in een full suit gelopen en hooooooly crap zeg!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Aha, het is dus gewoon een beetje kinderachtig gedrag. Maar het lijkt me trouwens verschrikkelijk warm zo'n pak
!
U begon daar juist mee. Sterker nog, met man en macht probeerde ik dus het hele seks aspect en furry te scheiden maar U bleef toch gefocussed op het seksueele aspect, waar van akte!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:06 schreef JoepiePoepie het volgende:Waarom, waarom, waarom...
Gaat het hier altijd over SEKS?! Ik heb het eerder gezegd: Het gaat hier veel vaker over seks dan in de SEX-slowchat.
Soms post iemand hier een berichtje over iets totaal anders, maar een paar posts later gaat het toch weer over seks...
Waarom 'u'quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:15 schreef Darkwolf het volgende:
U begon daar juist mee. Sterker nog, met man en macht probeerde ik dus het hele seks aspect en furry te scheiden maar U bleef toch gefocussed op het seksueele aspect, waar van akte!![]()
Maar deze pakken hebben waarschijnlijk wel gaten op de juiste plekkenquote:Wat een super lelijke fursuits overigens... jullie pikken wel meteen de beste eruit zeg!
Rare pyama heb jij danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:40 schreef R0N1N het volgende:
Wel lekker makkelijk zo'n Startrek conventie.
Kun je gewoon in je pyama
Niet eens een boxershort? Lijkt me namelijk irritant zo'n ding wat de hele nacht zit te bungelen en in de weg ligtquote:
Als je daar zo rondloopt moet je zelf toch ook het gevoel krijgen dat er ergens iets mis is gegaan in je leven zou ik denkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:08 schreef Darkwolf het volgende:
Een greepje uit de Eurofurence 15 foto doos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is het niet duidelijk op die foto's te zien, maar deze pakken zijn veeeeel mooier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hmm, ik zie niet zo waarom deze pakken mooier zouden zijn dan die _Led_ gepost heeft!
Nee.quote:Was jij hierbij? En die vos die op die bank ligt is zeker dronken.
Ja, omdat een furry een bepaalde affiniteit heeft met een specifiek dier over het algemeen.quote:En is er nog een reden waarom iemand bijvoorbeeld per se een vos wil zijn en geen konijn ofzo?
Natuurlijk! Dat mag jij vinden. Ieder zijn meug toch?quote:Nou, ik vind het wel een beetje kinderachtig. In mijn real life ken ik iemand die Trekkie is en die gaat soms ook verkleed en naar zo'n Star-Trek-conventie waar ze allemaal verkleed gaan. Ik ben nooit meegegaan, maar hij is ooit geinterviewd door SBS6 tijdens zo'n conventie, nou, ik vond het echt superkinderachtig
Nee hoor. Het zijn gewoon tweevoeters zoals jij en ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef _Led_ het volgende:
Als je daar zo rondloopt moet je zelf toch ook het gevoel krijgen dat er ergens iets mis is gegaan in je leven zou ik denken
Ja maar, die van _Led_ zijn bezig met heftige seks. Ik weet niet hoe jouw kleren erbij hangen als je bezig bentquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:12 schreef Darkwolf het volgende:
Kijk nog eens goed naar die andere fursuits die _LED_ gepost heeft. Wat vooral opvalt is dat de armen en benen als vodden om het lijf hangen.
Soms.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Niet eens een boxershort? Lijkt me namelijk irritant zo'n ding wat de hele nacht zit te bungelen en in de weg ligt.
Nee sorry. Die gaat niet op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja maar, die van _Led_ zijn bezig met heftige seks. Ik weet niet hoe jouw kleren erbij hangen als je bezig bent?
Oh nee, nu gaat het er weer over...
Ja, nou, je bent in ieder geval 'incognito', kun je van dat pyama feestje niet zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef _Led_ het volgende:
Als je daar zo rondloopt moet je zelf toch ook het gevoel krijgen dat er ergens iets mis is gegaan in je leven zou ik denken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:22 schreef R0N1N het volgende:
In de weg liggen doet 'ie nooit. Soms is het ook wel handig, je valt niet zo snel uit bed
"Make love IN bed" krijgt opeens een hele nieuwe definitie...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:24 schreef JoepiePoepie het volgende:![]()
Heb je dan een gat in je matras gemaakt waar die in past?
Nee, heb geen vriendin, oh nee wacht ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:24 schreef JoepiePoepie het volgende:![]()
Heb je dan een gat in je matras gemaakt waar die in past?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:28 schreef Darkwolf het volgende:
"Make love IN bed" krijgt opeens een hele nieuwe definitie...![]()
Potverdikkeme nu doe ik nog mee ook!
Ja ja ja sorry, ik vind 't zelf ook vreselijk maar ik denk vaak sneller dan ik tiep - dus dan loop ik in gedachten al 2 alinea's vooruit en dan schrik ik me later dood van de wanstaltig domme fouten die ik gemaakt heb.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waarom schrijven zoveel mensen:
'ik vindt' en 'ik wordt'
?
Zelfs mensen van wie je het totaal niet verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |