quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:10 schreef _Led_ het volgende:
Ja, da's heel grappig, overal waar jij komt gaat het ineens over sex
Zegt ie met een maansteen in z'n hol...quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:15 schreef Michielos het volgende:
Om het gemis irl te compenseren, lijkt me duidelijk.
Mijn baas is wél bijna kaal, dus jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij werkt normaal enkel met kaalgeschoren partner(s) ?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zegt ie met een maansteen in z'n hol...
Gewoon omdatquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waarom, waarom, waarom...
Gaat het hier altijd over SEKS?! Ik heb het eerder gezegd: Het gaat hier veel vaker over seks dan in de SEX-slowchat.
Soms post iemand hier een berichtje over iets totaal anders, maar een paar posts later gaat het toch weer over seks...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zegt ie met een maansteen in z'n hol...
Mooie helm, wat voor motor rijd je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:57 schreef R0N1N het volgende:
Nou, heb m'n portie Sex Chat weer gehad voor vandaag, ik ga m'n avatar thuis brengen
Hmm... o.k., is goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:24 schreef _Led_ het volgende:
waar mijn hart vol van is loopt jouw mond van over, ofzoiets.
Oh my...quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
Nee JP, koest. Rijden is dit keer niet dubbelzinnig bedoeld
Gedemoniseerd en gepasseerdquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hmm... o.k., is goed![]()
![]()
[..]
Oh my...! Eerst ga je van mijn topic:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
een sekstopic maken samen met R0N1N, Michielos, en nokwanda, terwijl ik er niet was (en niemand die mij dan even belt om mee te doen he) en nu de onschuldigerd uithangen alsof ik degene ben, die overal een sekstopic van maakt
!
Ik voel me gedemoniseerd(en gepasseerd ook nog steeds, omdat ik toen niet gebeld ben om mee te doen
)!
Dank je. Zeker zo van voren heeft 'ie wel een soort 'Alien' look. Vond 'm wel toepasselijk voor 't forumquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
Mooie helm, wat voor motor rijd je?
Nee JP, koest. Rijden is dit keer niet dubbelzinnig bedoeld
Bloodsucker !!!quote:
Het was wel reuze gezellig, zo zonder jou ...quote:Oh my...! Eerst ga je van mijn topic:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
een sekstopic maken samen met R0N1N, Michielos, en nokwanda, terwijl ik er niet was (en niemand die mij dan even belt om mee te doen he) en nu de onschuldigerd uithangen alsof ik degene ben, die overal een sekstopic van maakt
!
Ik voel me gedemoniseerd(en gepasseerd ook nog steeds, omdat ik toen niet gebeld ben om mee te doen
)!
Beautyquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dank je. Zeker zo van voren heeft 'ie wel een soort 'Alien' look. Vond 'm wel toepasselijk voor 't forum
Ik heb 'n BMW F650 GS - Enduro
[ afbeelding ]
& als ik moet kiezen tussen rijden op deze, of 'rijden' op z'n JP's ... tja, dat wordt moeilijk kiezen hoor
Edit:
aah, plaatje doet 't weer eens niet ...ik zoek ff wat anders ...)
edit2:
jup, deze doet 't
In een auto is het dan ook veel makkelijker om seks te hebbenquote:
Dat denk jij ...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
In een auto is het dan ook veel makkelijker om seks te hebben![]()
Tja, wat maakt het nog uit, ik heb nu toch al 'de naam'...
hohoho, ik heb je geen naam gegeven hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
In een auto is het dan ook veel makkelijker om seks te hebben![]()
Tja, wat maakt het nog uit, ik heb nu toch al 'de naam'...
Je weet niet wat je mist ! Echt.quote:
Blijft die foto nouquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
Mijn vader heeft een Yamaha Fazer, ik meen 600.
Ook zwart. Mooi ding.
Even zoeken of ik een foto heb.
Já! Dat is hem!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Blijft die foto nou![]()
![]()
Ik neem aan zoiets:
[ afbeelding ]
is ook wel dat je zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |