Hier stopte ik met lezen. Hoe typisch!quote:Emotioneel is ze echter erg volwassen
Hij nog niet!quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:04 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Hoe typisch!
dat gaat toch te ver jonguh, gebruik je verstand jij bent toch bijna 21 onderhand. Een meisje van 14 die zomaar laxeertabletten inslikt & van haar spaargeld een laptop heeft gekocht voor jou??? iemand die ze verder helemaal niet kent (op msn komt ieder gek normaal over), bewijst al hoe jong en naif ze nog is en dat jij gvd beter zou moeten weten, nerd of geen nerdquote:en slikt nu laxeertabletten zodat ze een excuus heeft om ’s nachts uit bed te gaan zonder dat haar ouders gealarmeerd raken
Kut, een serieuze reactie van mij in R&Pquote:Op donderdag 29 juli 2010 03:18 schreef Prowl het volgende:
4 jr geduld hebben![]()
Is het echt 100% dikke mik en de hemel op aarde tussen jullie dan kun je dat makkelijk hebben
Ik heb zelf 3,5 jaar "geduld" moeten opbrengen maar het was de moeite dan ook wel waard (inmiddels 2 kinderen verder)
Geduld tussen haakjes: schoonmoeder volbloed "christelijk" zigeuner die je bloed wel kan drinken![]()
Alleen het leeftijdsverschil is wel 50% minder dan bij jou
Dat dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 03:12 schreef Leandra het volgende:
Serieus verwachten dat ouders blij zijn of een gesprek willen aangaan met de 21-jarige vent die met hun 14-jarige dochter rotzooit
+quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:00 schreef ikbeneenkloontje het volgende:
Ik diskwalificeerde haar meteen als potentieel relatie- of neukmateriaal.
En, wat vond ze ervan om te lezen dat jij met meisjes chat met als instelling dat het 'neukmateriaal' is?quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:00 schreef ikbeneenkloontje het volgende:
Zij heeft dit trouwens ook allemaal gelezen.
Arme meid.. Haar ouders zijn ongezond voorzichtig met haar. Misschien moeten ze haar maar onder een glazen stolpje leggen... zodat haar helemaal niets gebeuren (en ze nog meer verpietert). Het is logisch dat ze bezorgd zijn, maar doen dit in overdreven mate en willen zelfs niet helpen door te kijken met wat voor persoon ze te maken hebben. Als ze hier nou eens mee zouden beginnen..quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:00 schreef ikbeneenkloontje het volgende:
[-snip-] zonder dat haar ouders gealarmeerd raken, want zoals al eerder vermeld zijn het controlefreaks en ze checken nu dus alles van haar (computer (keylogger en tijdslot), mobiel, mag niet meer alleen naar buiten zonder supervisie ( :’) ), vriendinnen moeten maar naar haar toekomen en feestjes zijn dan maar pech hebben). Ze hebben zelfs haar ontlasting gecheckt, om te kijken of ze wel degelijk aan de race stond.
Dit zou iedere fokker kunnen zijn.quote:Dit vind ik vrij vervelend, want ik ben eigenlijk best een nerd (volg 2 studies waaronder wiskunde, ik vind modelscheepjes reuze-interessant, heb geen rijbewijs, woon nog bij mijn ouders, heb lichte acne, ga nooit uit, nuttig geen alcohol, gebruikte zojuist het woord ‘nuttig’ als werkwoord i.p.v. ‘drink’ and the list goes on :’) )
Dit, en daarnaast het feit dat je je vergrijpt aan kinderen en er over gaat lopen janken op een online forum.quote:want ik ben eigenlijk best een nerd (volg 2 studies waaronder wiskunde, ik vind modelscheepjes reuze-interessant, heb geen rijbewijs, woon nog bij mijn ouders, heb lichte acne, ga nooit uit, nuttig geen alcohol,
quote:
Je doet het graag met minderjarige jongetjesquote:: een standaard 14-jarig lichaam met een metabolisme sneller dan mijn gloednieuwe computer en geen enkele vorm van reliëf bij de gluteus maximus of de pectoralis major.
TS is verliefd op een 14-jarig meisje maar haar ouders doen moeilijk, TS kan er niet mee omgaan en vindt dat haar ouders hem op z'n minst hadden kunnen uitnodigen voor een gesprek.quote:Op donderdag 29 juli 2010 05:35 schreef TwenteFC het volgende:
Sorry, maar dit is echt een wall of text, samenvatting?
14 jarige met pushup zijn goed te doen hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 05:33 schreef raebyddet het volgende:
[..]
[..]
Je doet het graag met minderjarige jongetjes?
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 05:40 schreef raebyddet het volgende:
[..]
![]()
Dat ik daar nog niet eerder op gekomen ben.
een 14 jarige kan je niet serieus nemen. Die vind het alleen maar leuk dat ze een oudere vriendje heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 05:37 schreef raebyddet het volgende:
[..]
TS is verliefd op een 14-jarig meisje maar haar ouders doen moeilijk, TS kan er niet mee omgaan en vindt dat haar ouders hem op z'n minst hadden kunnen uitnodigen voor een gesprek.
Oh ja, TS is 21.
Ik denk dat TS dat eigenlijk diep van binnen ook wel weet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:11 schreef Citizen_Kane het volgende:
Leuk verhaal, je laat me lachen!
Maar kom op, je snapt zelf toch wel dat je hiermee moet ophouden?
Ik ben 18, ik schat hem geestelijk 14. Het kan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat TS dat eigenlijk diep van binnen ook wel weet.
Maar hij is ook niet de verstandigste van de twee, ik vraag me af in hoeverre TS zelf volwassen is.
Inderdaad!quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat TS dat eigenlijk diep van binnen ook wel weet.
Maar hij is ook niet de verstandigste van de twee, ik vraag me af in hoeverre TS zelf volwassen is.
I intend to live forever. So far, so good.quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
Inderdaad!
Leuke quote van Woody Allen, by the way.
maakt het niet echt geloofwaardig.quote:en slikt nu laxeertabletten zodat ze een excuus heeft om ’s nachts uit bed te gaan zonder dat haar ouders gealarmeerd raken
quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef Maanvis het volgende:
Als je niet uitgaat, geen drank "nuttigt" en geen rijbewijs hebt op je 21ste denk ik dat we kunnen stellen dat het geen kwestie is van die 14-jarige die volwassen is, maar de 21-jarige die de geest van een 14-jarige heeft
QFTquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef Maanvis het volgende:
Als je niet uitgaat, geen drank "nuttigt" en geen rijbewijs hebt op je 21ste denk ik dat we kunnen stellen dat het geen kwestie is van die 14-jarige die volwassen is, maar de 21-jarige die de geest van een 14-jarige heeft
pedofiel is niet het juiste woord, pedofiel ben je alleen als je op dames/heren van 12 jaar of jonger valt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:40 schreef maan het volgende:
Het kloontje ben jij wel helemaal 100% je bent 21 en zei is 14 weet je hoe mensen dan gaan denken dat jij misschien wel een pedofiel bent of anders een loverboy heb je daar wel is aangedacht??
Laat dat kind een kind zijn.
Jij weet toch niet hoe haar ouders er over denken? Er zit 7 jaar verschil tussen denk niet dat elke ouder dat zou willen voor haar 14 jarige dochter of denk je van wel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
pedofiel is niet het juiste woord, pedofiel ben je alleen als je op dames/heren van 12 jaar of jonger valt.
Interessant... want als je wel voldoet, dan ben je de grijze muis, de doorsnee Nederlander... ben ik blij dat ik in geen van de te kiezen categorien hoor...quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef Maanvis het volgende:
Natuurlijk. Moet je hem wel eerst even opblazen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:48 schreef right_turn het volgende:
Ware het mijn dochter dan kon je een knuppel in je welbespraakte neck krijgen, en zulcks!
Je praat wartaal, weet je.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:58 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Natuurlijk. Moet je hem wel eerst even opblazen...
Wat lul je nou, jij zegt pedofiel en ik zeg dat het geen pedofiel is, en dan ineens is het belangrijk of haar ouders het een pedofiel vinden?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:44 schreef maan het volgende:
[..]
Jij weet toch niet hoe haar ouders er over denken? Er zit 7 jaar verschil tussen denk niet dat elke ouder dat zou willen voor haar 14 jarige dochter of denk je van wel?
Volwassen wichtje, hoor! Met best mooie ogen en een leuke krul in het haar.quote:zij heeft onlangs van haar spaargeld(!) een zeer simpele laptop via-via gekocht (die ze in een kussen verstopt) en slikt nu laxeertabletten zodat ze een excuus heeft om ’s nachts uit bed te gaan zonder dat haar ouders gealarmeerd raken,
quote:Nu is het zo dat mijn laatste 3 vriendinnen allebei ouder waren
Jij zegt dat alles onder de 12 jaar pas pedofiel is dat klop voor geen meter ze is nog geen 16 jaar alles daar onder kan gewoon niet tis nog een kind.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat lul je nou, jij zegt pedofiel en ik zeg dat het geen pedofiel is, en dan ineens is het belangrijk of haar ouders het een pedofiel vinden?
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat amper veertien en bijna 21 deze ouders heeft doen steigeren en dat dat geen maskering is van een ander issue.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:22 schreef dalaiblama het volgende:
Ik kan niet voor alle ouders spreken, maar vanuit eigen ervaring kan ik zeggen dat wanneer ouders tegen een relatie zijn, dat zelden met het leeftijdsverschil te maken heeft.
Als TS zich niet had opgedrongen en zich meer vriendschappelijk over de tiener had ontfermt ( en zich zo langzaam had geintroduceerd ), dan weet ik zeker dat de ouders zich anders hadden opgesteld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat amper veertien en bijna 21 deze ouders heeft doen steigeren en dat dat geen maskering is van een ander issue.
Lees dit eens door.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:24 schreef maan het volgende:
[..]
Jij zegt dat alles onder de 12 jaar pas pedofiel is dat klop voor geen meter ze is nog geen 16 jaar alles daar onder kan gewoon niet tis nog een kind.
Hou je panties aan; die opmerking is algemeen. Ik zeg niet dat deze 14-jarige de belichaming van wijsheid is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:27 schreef Copycat het volgende:
Ja, je bent heel volwassen als je laxeertabletten slikt om een smoes te hebben 's nachts je bed uit te gaan om op je -in een kussen verstopte laptop met je vriendje te msn-en.
Maakt voor de wet geen kut uit al die mooie benamingen . Hij is zo strafbaar als watquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lees dit eens door.
http://www.pedofilie.nl/definities
Iemand die op iemand van 14 valt heet een efebofiel, geen pedofiel.
Pedofilie is als je specifiek op kinderen valt die nog niet in de puberteit zijn.
Kun je svp de wet die hierover gaat hier plaatsen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:30 schreef Casualty het volgende:
[..]
Maakt voor de wet geen kut uit al die mooie benamingen . Hij is zo strafbaar als wat
Mijn onderrbroekje zakt niet van je af, hoor. In dit topic is imo de tiener wel een echte tiener: en die doen op emotioneel gebied een paar jaar niet bepaald onder voor incapabele debielen. Vertel mij wat, ik was er zelf één. Gelukkig voor het laptoptijdperk ...quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:29 schreef dalaiblama het volgende:
Hou je panties aan; die opmerking is algemeen. Ik zeg niet dat deze 14-jarige de belichaming van wijsheid is.
Het is wel een feit dat hier op fok al snel de woorden pedo over het scherm vliegen; en elke tiener een incapabele debiel lijkt. Ik wilde dat even nuanceren, waarde CC.
Als je het leest is het nog strafbaar wettelijk gezien dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lees dit eens door.
Pedofilie is als je specifiek op kinderen valt die nog niet in de puberteit zijn.
Pedofiel, efebofiel whatever.. het is strafbaar voor de wet om als volwassen persoon (18+) iets (ontucht) te hebben met een minderjarige (16-).quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lees dit eens door.
Beide = 2.quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:00 schreef ikbeneenkloontje het volgende:
Nu is het zo dat mijn laatste 3 vriendinnen allebei ouder waren dan ik
Fap materiaal voor TS:quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volwassen wichtje, hoor! Met best mooie ogen en een leuke krul in het haar.
Captain Sadness IMHO, stoer doen voor kleine meisjes zodat ze onder de indruk zijn en wat met je willen om je auto.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:36 schreef Internetheld het volgende:
Heb ook een meisje in me klas die 14 is had een relatie met een 21 jarige ouders vonden het goed waren trots op hun grote meid
En heb nog een griet van 14 die iets met een 19 jarige heeft brengt der regelmatig naar school met de auto
Zegt de 14-jarige, en ogenschijnlijk alleen gebaseerd op het feit dat ze af en toe een 21-jarige wil zoenen.....quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:08 schreef Hojdhopper het volgende:
Even offtopic, maar die ouders zijn wel ziekelijk controlerend dan. Ik zou haast zeggen dat je haar zou moeten redden van die ouders.
In 2010 een 14 jarig kind haar mobiel, laptop etc. controleren. Achterlijk zeg.
Niet als het meisje aanpapt met 21-jarige ranspedo's die ontkennen dat ze pedo's zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:08 schreef Hojdhopper het volgende:
Even offtopic, maar die ouders zijn wel ziekelijk controlerend dan. Ik zou haast zeggen dat je haar zou moeten redden van die ouders.
Dan wat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:26 schreef JinSaw het volgende:
Wat een uitgemolken verhaal.. En als er op die leeftijd al 7 jaar verschil is..
Maar 14 en 21 is wel wat anders dan 21 en 28quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:32 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dan wat?
't Verschil wordt in principe niet groter naarmate de jaren verstrijken.
De verhouding van 14 en 21 is gelijk aanquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef JinSaw het volgende:
[..]
Maar 14 en 21 is wel wat anders dan 21 en 28
Eh, zoek eens het verschil op tussen verhouding en verschil... oh, dan wordt het nog een leuke vraag ook, met twee keer het woord verschil erin...quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
De verhouding van 14 en 21 is gelijk aan
20 en 30 of
40 en 60 of
60 en 90....
14 is tweederde van 21, net als 60 tweederde van 90 is....quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Eh, zoek eens het verschil op tussen verhouding en verschil... oh, dan wordt het nog een leuke vraag ook, met twee keer het woord verschil erin...
Wat is je punt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef JinSaw het volgende:
[..]
Maar 14 en 21 is wel wat anders dan 21 en 28
Op 21 jarige leeftijd ben je veel volwassener dan met 14 jaar. En met 21 jaar en 28 jaar ben je allebei volwassenquote:
Nee oke, maar dat ze niet naar feestjes mag enzo. En ik begrijp er ook uit dat die telefoon altijd wordt gecontroleerd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:23 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Niet als het meisje aanpapt met 21-jarige ranspedo's die ontkennen dat ze pedo's zijn.
Wat bedoel je dan met de zin "En als er op die leeftijd al 7 jaar verschil is.."?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:54 schreef JinSaw het volgende:
[..]
Op 21 jarige leeftijd ben je veel volwassener dan met 14 jaar. En met 21 jaar en 28 jaar ben je allebei volwassen
Zegt het net veertienjarig wichtje ...quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef Hojdhopper het volgende:
Nee oke, maar dat ze niet naar feestjes mag enzo. En ik begrijp er ook uit dat die telefoon altijd wordt gecontroleerd.
Wat is er seksueel aan zoenen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef kahlie het volgende:
Het allermooiste is nog dat TS de ouders bekrompen vindt omdat zij hem niet willen ontmoeten! Hij gaat achter hun rug om al 2x met die meid allerlei dingen doen, waarbij er ook seksuele handelingen zijn, terwijl hij weet dat deze situatie eigenlijk niet klopt, maar zij zijn bekrompen?!
Kan heel goed een restrictief beleid zijn dat voortvloeit uit door haar ondernomen activiteiten (zoals het aflebberen van ranspedo's, om maar wat te noemen he).quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nee oke, maar dat ze niet naar feestjes mag enzo. En ik begrijp er ook uit dat die telefoon altijd wordt gecontroleerd.
Daarmee bedoel ik dat ik dat een te jonge leeftijd vind voor een verschil van 7 jaar, ik had beter het woord "al" weg kunnen latenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met de zin "En als er op die leeftijd al 7 jaar verschil is.."?
Het zoenen.quote:
Eens.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef JinSaw het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat ik dat een te jonge leeftijd vind voor een verschil van 7 jaar, ik had beter het woord "al" weg kunnen laten
Dat dus vooral.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zegt het net veertienjarig wichtje ...
Het kan seksuele gevoelens opwekken. Zeker bij een goede zoen.quote:
Dat prostituees weigeren te zoenen wil niet zeggen dat er niets seksueels aan is, het wil juist zeggen dat het nog dieper zit dan alleen seksueel, het is intimiteit.quote:
laten we het nou maar bij de wet houdenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat prostituees weigeren te zoenen wil niet zeggen dat er niets seksueels aan is, het wil juist zeggen dat het nog dieper zit dan alleen seksueel, het is intimiteit.
Als mijn 14-jarige volwassen genoeg is om met mij het gesprek aan te gaan dat ze iemand online heeft leren kennen met een groot leeftijdsverschil en ze wil hem graag in het echt ontmoeten, dan zou ik er nog voor open staan. Ik zou haar vertellen over het evt. verschil in verwachtingen op seksueel vlak (welke 21 jarige wil nu een paar jaar droog staan) en andere mogelijke problemen. Daarna zou ik die gozer bij ons thuis uitnodigen. Kan ik altijd nog kijken hoe en wat en het daarna bespreken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef Leandra het volgende:
Overigens vraag ik me af wat de ouders van TS ervan vinden als hij met een 14-jarige thuiskomt.
Ik zou het noch als ouder van de 14-jarige, noch als ouder van de 21-jarige normaal vinden en mijn kind er op aanspreken.
Je weet dat volgens de wet zoenen gewoon aanranding is en een tongzoen gelijk staat aan verkrachting, volgens de wettelijke regels, aangezien het gaat om : "het ongewenst binnendringen van het lichaam". Ja, dat is krom, maar wel de waarheid.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
laten we het nou maar bij de wet houden
quote:Emotioneel is ze echter erg volwassen en ze kan zich op dat gebied makkelijk meten met een 18-jarige.
klopt niet echt !quote:Nu is het zo dat mijn laatste 3 vriendinnen allebei ouder waren dan ik (respectievelijk 0,5 jaar, 2 jaar en 1 jaar), daar ik zelf mentaal ook een stuk volwassener ben voor mijn leeftijd,
Was dat niet andersom?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Northside het volgende:
Klinkt als een hoax-topic, maar wel een goede.
Het is nu wachten tot de ouders van de 14-jarige naar de politie stappen om aangifte te doen van verkrachting van hun dochter door TS. Misschien lukt het TS wel om zijn onschuld te bewijzen, maar hij heeft natuurlijk alle schijn tegen en zal voor het leven gebrandmerkt zijn.
Goed bezig TS, ik zou gewoon doorgaan!
*fobo checkt* OMGquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens.... mijn pa is 16 jaar ouder dan me moeder. ze hebben elkaar leren kennen toen zij 16 was
Eigenlijk best viesEen 32 jarige man met een meisje van 16
Maar ze zijn nog wel steeds bij elkaar... al 33 jaar ofzo. Dus het kan wel werken.
Dus wachten tot ze 16 is of 18
Nou ja, hij heeft sexuele handelingen verricht met een jong meisje. In dat soort gevallen heb je als man altijd de schijn tegen, iedereen zal denken dat jij haar geestelijk (of lichamelijk) gedwongen hebt. Dus al straft de rechter je niet, als het verhaal bekend wordt ben je toch de zak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig trouwens, stormlooptopic zonder dat TS reageert (=trolltopic). Heksenjacht anyone?Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Als ze er aanleiding toe hebben...quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:08 schreef Hojdhopper het volgende:
Zou je dat ook zo aan de rechter uitleggen? "Ja meneer, de wet, dat is maar overtrokken onzin hoor". Dat wordt vast een gevalletje vrijspraak!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Vind het overigens wel erg ver gaan om over seksuele handelingen, aanranding, verkrachting etc te praten, als het gaat om een paas kusjes
Ja ik weet dat "de wet" het zo noemt, maar dan nog vind ik het overtrokken onzin
Hoi Satriaquote:Op donderdag 29 juli 2010 03:00 schreef ikbeneenkloontje het volgende:
Sinds kort ben ik in contact gekomen met een meisje van 14 jaar (dit is gelijk de samenvatting van het hele verhaal en als je een beetje in het bezit bent van extrapolatie-capaciteiten of een glazen bol, kun je hier eventueel stoppen met lezen om een quasi-grappige post te maken :’) ), we hebben elkaar online ontmoet. Ik wist niet dat ze 14 was; integendeel zelfs, ik dacht dat ze een jaartje of 19-20 was. Na een gesprek van 2 uur vroeg ik om haar leeftijd en schrok (en baalde...) hier wel van. Ik kon het namelijk zeer goed met haar vinden en we zaten echt op 1 lijn. Nu is zij, om het leed te vergroten, pas 14 geworden (in juni) en word ik binnenkort 21 jaar. Het was gvd een kind: een onschuldig meisje met veel minder ervaring dan ik op vrijwel elk gebied.
Wel bij 14-21quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is dit echt? gristelijke controlfreaks als ouder.. maar ze kan zonder problemen naar andere steden reizen?
Een nerdachtig type met al drie exen op je 21ste.. Nou ja, het zou kunnen.
Als dit serieus is: Een leeftijdsverschil van 7 jaar is op zich niet veel. Als je langer met haar omgaat zullen de ouders heus wel bijdraaien.
Maar ok: Realiseer je dat je strafbaar bezig bent. Onder de 16 is het gewoon ontucht met een minderjarige en als haar ouders echt vervelend willen zijn kunnen ze je aanklagen. Hier heb je al neergezet dat je haar intiem hebt gezoend.. Genoeg voor een zaak.
Kijk dus wel uit met wat je doet.
quote:een standaard 14-jarig lichaam met een metabolisme sneller dan mijn gloednieuwe computer en geen enkele vorm van reliëf bij de gluteus maximus of de pectoralis major.
Kan het nog ongeloofwaardigerquote:en slikt nu laxeertabletten zodat ze een excuus heeft om ’s nachts uit bed te gaan zonder dat haar ouders gealarmeerd raken
Volgens mij was TS best aan het gniffelen, toen ie z'n verhaaltje hier neerpende. Hij mocht het wel ietwat meer waterdicht makenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is dit echt? gristelijke controlfreaks als ouder.. maar ze kan zonder problemen naar andere steden reizen?
Een nerdachtig type met al drie exen op je 21ste.. Nou ja, het zou kunnen.
Zegt ie datquote:
En dit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Wat een kankersad topic, al die autistische moralfags die zelf geen pussy kunnen krijgen, laat staan 14jarig
TS doe het. Fag. Dat je dit nog moet vragen.
Maar als het 16 - 23 wordt, dan is de verhouding al weer anders.. en dan moet je ook wel om elkaar geven, op die leeftijd 2 jaar op elkaar wachten..quote:
En dan geef je dat antwoord... ik dacht dat we allemaal lineair ouder werden... blijkbaar zat ik fout...quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
14 is tweederde van 21, net als 60 tweederde van 90 is....
De verhouding van 14 op 21 is dus 2/3.
Ik zou er een stempeltje voor kopen. Maakt het makkelijk om mensen te markeren...quote:
Nee, het ging me erom dat een aantal van die combinaties ook nogal eens als een op z'n minst vreemd verschil bekeken worden.....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:29 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
En dan geef je dat antwoord... ik dacht dat we allemaal lineair ouder werden... blijkbaar zat ik fout...
Get your act together.quote:Het voelt een beetje alsof ik een zwarte jood ben die bij de KKK wil gaan.
OMGquote:Op donderdag 29 juli 2010 03:00 schreef ikbeneenkloontje het volgende:
Ik wist niet dat ze 14 was; integendeel zelfs, ik dacht dat ze een jaartje of 19-20 was.
Vallen op een veertienjarige is niet pedo hoor. Was jij als 15 jarig knaapje ook niet aangetrokken tot 14 jarigen lichamelijk? Waarom zou dat veranderen als je 21 bent. Maar wat betreft het geestelijke aspect en het leeftijdsverschil is die interesse van TS wel vreemd. Hij zal wel gewoon niet beter kunnen krijgen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:05 schreef MasterJapie het volgende:
Tering man, je doet me denken aan die vieze pedofielen van dateline NBC. "Ja maar ze wilde het zelf", of "Mentaal is ze al heel volwassen". Wat de fack is er mis met jou?Geef haar gewoon de kans om een normale jeugd te hebben met haar leeftijdsgenoten, ipv haar geld en tijd te laten verspillen aan jou, om nog maar te zwijgen over haar fysieke en mentale gezondheid. Geef jezelf gewoon aan en laat je behandelen, want dit is echt niet normaal, ook al probeer je dat jezelf wijs te maken. Als ik de vader van dat meisje was, zou ik ingegaan zijn op je verzoek om op bezoek te komen, zodat ik je gelijk kon laten inrekenen, maar niet voordat al je pedofiele gedachten uit je kop geslagen zijn
Wat lullig van jou!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vallen op een veertienjarige is niet pedo hoor. Was jij als 15 jarig knaapje ook niet aangetrokken tot 14 jarigen lichamelijk? Waarom zou dat veranderen als je 21 bent. Maar wat betreft het geestelijke aspect en het leeftijdsverschil is die interesse van TS wel vreemd. Hij zal wel gewoon niet beter kunnen krijgen.
Niks kortzichtig aan, natuurlijk. Hoe jonger je vriendin is, hoe langer (eh, meer jaren) je ervan kunt genieten, zogezegd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef FOKkû het volgende:
Pff hoe haal je het in je hoofd.14 en 21.
Wie is er nou kortzichtig bezig, jij of die ouders? Als ik die vader was, had ik je allang opgezocht om je oren eraf te draaien.
Laat dat meisje met rust, is beter voor iedereen.
Edit: in de topic-titel staat "ouders doen moeilijk", maar het is overduidelijk dat jij het probleem in leven houdt.![]()
Maar niet als ze op haar 14e al een kop heeft van een 20-jarige, want dan heeft ze op haar 30e een kop van minimaal een 40-jarigequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef mvdlubbe het volgende:
Niks kortzichtig aan, natuurlijk. Hoe jonger je vriendin is, hoe langer (eh, meer jaren) je ervan kunt genieten, zogezegd.
Ik moest eerlijk gezegd lachen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Niks kortzichtig aan, natuurlijk. Hoe jonger je vriendin is, hoe langer (eh, meer jaren) je ervan kunt genieten, zogezegd.
Nou ja, een nerdje die met iemand van 14 wil daten...dan denk ik al snel dat hij niet beter kan krijgen ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat lullig van jou!![]()
anyway, TS moet niet zelf gaan huilen als een klein kind, dit kan namelijk echt niet! Voor je het weet ben je samen aan het spelen in de zandbak, that ain't right!
Of dit is troll, of de TS is echt zo'n figuur die geen meid van zijn eigen leeftijd kan krijgen en het daarom maar bij de TMF-tienertjes probeert...quote:Dit vind ik vrij vervelend, want ik ben eigenlijk best een nerd (volg 2 studies waaronder wiskunde, ik vind modelscheepjes reuze-interessant, heb geen rijbewijs, woon nog bij mijn ouders, heb lichte acne, ga nooit uit, nuttig geen alcohol, gebruikte zojuist het woord ‘nuttig’ als werkwoord i.p.v. ‘drink’ and the list goes on :’) ). Ik had wel gedacht dat ze op zijn minst verhaal zouden halen, of mij een keer uitnodigden op dringend verzoek van hun dochter, maar helaasch
Die heeft hier waarschijnlijk al lang onder zijn echte account gepostquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:52 schreef StreetLegal het volgende:
btw, beter een slotje op dit topic, die klote-TS reageert toch niet.
Mijn vriend voldoet niet eens aan die regelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Tware het volgende:
/2 + 7 . Is de regel. Je kan haar neucken als ze 20 is en jij 26
Nee hoor, de regel is: Gedeeld door eigen leeftijd plus zeventien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Tware het volgende:
er zijn zoveel regelsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Tware het volgende:
Gaat ie de Laki-regel stelenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
De regel is (Eigen leeftijd / 2 x 0) + 14.
sorry boi:$ even editten.\quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gaat ie de Laki-regel stelenEn fout ook
[KLB SC #2791] Een nieuw begin :@
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:36 schreef Bovenmens het volgende:
Een paar zaken vielen me op;
TS = (bijna?) 21
Meisje = 14
TS = dus pedo
Ouders meisje zijn christen
Wat is het probleem
Plus 15 volgens de wetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:25 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nee hoor, de regel is: Gedeeld door eigen leeftijd plus zeventien.
L:L+17
Omdat we het voorafgaande niet lezen, en het heerlijk vinden om ongenuanceerd en ongehinderd door kennis af te geven op anderen en alles wat we niet normaal vinden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:31 schreef Murmeli het volgende:
waarom wordt hier nog gepost als de TS al lang weg is en dit blijkbaar een fake-topic is?
Say what? Jij bent geen vrouw en zal dat nooit begrijpen. En ik geef toe dat ik een ijdel en verwend nest ben., Maar zo kansloos als deze gozer ben ik écht niet:')quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:42 schreef Maanvis het volgende:
moet jij nodig zeggen meid, met je kapsel
ik ben fokking kaal meid, hoe denk je dat ik me voelquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:46 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
Say what? Jij bent geen vrouw en zal dat nooit begrijpen. En ik geef toe dat ik een ijdel en verwend nest ben., Maar zo kansloos als deze gozer ben ik écht niet:')
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:40 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
HAHAHHHAA TERING WAT BEN JIJ KANSLOOS. HAHAHAHAHAHAHA\
HAHHAHAHAHAHAHAHA
HJAAJAHAHAHAHAHAHAHAHA godver dit is echt het beste topic sinds Goatse in scriptie:')
Hahahahahahahaha
En zij is gewoon 14, natuurlijk is ze labiel:') Hoe je als 14jarige genoeg geld voor een laptop hebt is me een raadsel, je mag neit eens werken en zoveel zakgeld kreeg ik nooit:')
HAHAHAHAH ook die shit met 'ik gebruik nuttigen als werkwoord' en 'ze is zo emotioneel volwassen > ze slikt laxeerpillen''haar ouders checken ontlasting hahahahahahahahahaha godver normaal post ik normale reacties maar dit....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scherp (+1)quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:51 schreef goofy_goober het volgende:
Kloon van DIT topic. Frappant ook dat de leeftijden precies overeenkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha mooiquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:17 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Heet ze niet toevallig Laura Dekker, die is ook zo volwassen.
Uit een ander topic:quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:40 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
HAHAHHHAA TERING WAT BEN JIJ KANSLOOS. HAHAHAHAHAHAHA\
HAHHAHAHAHAHAHAHA
HJAAJAHAHAHAHAHAHAHAHA godver dit is echt het beste topic sinds Goatse in scriptie:')
Hahahahahahahaha
En zij is gewoon 14, natuurlijk is ze labiel:') Hoe je als 14jarige genoeg geld voor een laptop hebt is me een raadsel, je mag neit eens werken en zoveel zakgeld kreeg ik nooit:')
HAHAHAHAH ook die shit met 'ik gebruik nuttigen als werkwoord' en 'ze is zo emotioneel volwassen > ze slikt laxeerpillen''haar ouders checken ontlasting hahahahahahahahahaha godver normaal post ik normale reacties maar dit....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:02 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
we scheelden 5 jaar en ik was pas 16. Maar ik gaf niet op en liep als een kip zonder kop achter hem aan, hopend dat hij ooit in zou zien dat wij bij elkaar pasten.
Tongzoen-arrestquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:07 schreef kahlie het volgende:
Je weet dat volgens de wet zoenen gewoon aanranding is en een tongzoen gelijk staat aan verkrachting, volgens de wettelijke regels, aangezien het gaat om : "het ongewenst binnendringen van het lichaam". Ja, dat is krom, maar wel de waarheid.
WOW FRAPPANT MAN DAT IS VAST NOG NIET EERDER GEBEURDquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:51 schreef goofy_goober het volgende:
16 is legaal en het verschil was kleiner, maar ik heb hier niet afgegeven op haar, zij is maar een puber.quote:
18 en 25 jaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:51 schreef goofy_goober het volgende:
Who cares.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
16 is legaal en het verschil was kleiner, maar ik heb hier niet afgegeven op haar, zij is maar een puber.
Hier heb ik eigenlijk niks aan toe te voegen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:25 schreef TheHolyTiamat het volgende:
ik kan me voorstellen dat je haar "erg volwassen" vind overkomen. in de pubertijd zit je namelijk als 14 jarig meisje boordevol optimistische ideeën en theorieën over het leven. gebasseerd op fantasie. dit spreekt jou aan, ze zit vol leven en komt door haar "kijk op de wereld" volwassen over. een meisje van jouw leeftijd heeft dit zelfde, het enige verschil is dat dat 14 jarige meisje naīef en onervaren is, en werkelijk niks over het hele leven weet. een meisje van jouw leeftijd heeft wat meer doorstaan, veel meer meegemaakt, levenservaring, etc..
hoe kan je in godsnaam op 1 lijn zijn met zo iemand? nu is het nog leuk, en verboden. straks als zij 15 wordt en issues krijgt met zichzelf en uithuilt dat niemand haar begrijpt, zou je willen dat je hier nooit aan was begonnen.
het enige wat jij doet bij dit meisje is haar wereld op z'n kop zetten. voor het eerst verliefd/trillen/huilen.... kom op man. straks pleegt ze nog zelfmoord.
Jij bent net zo naief als dat arme 14 jarig meisje.
ik zou zeggen kappen en haar ouders' keus respecteren.
Goed goed.. bij jou?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:38 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Hoe is het verder gegaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |