abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84614884
Even een kloon aangemaakt.

Sinds kort ben ik in contact gekomen met een meisje van 14 jaar (dit is gelijk de samenvatting van het hele verhaal en als je een beetje in het bezit bent van extrapolatie-capaciteiten of een glazen bol, kun je hier eventueel stoppen met lezen om een quasi-grappige post te maken :’) ), we hebben elkaar online ontmoet. Ik wist niet dat ze 14 was; integendeel zelfs, ik dacht dat ze een jaartje of 19-20 was. Na een gesprek van 2 uur vroeg ik om haar leeftijd en schrok (en baalde...) hier wel van. Ik kon het namelijk zeer goed met haar vinden en we zaten echt op 1 lijn. Nu is zij, om het leed te vergroten, pas 14 geworden (in juni) en word ik binnenkort 21 jaar. Het was gvd een kind: een onschuldig meisje met veel minder ervaring dan ik op vrijwel elk gebied.

Ik diskwalificeerde haar meteen als potentieel relatie- of neukmateriaal – omdat ik in tegenstelling tot het meerendeel van FOK! geen last heb van parthenofilie, en nee, Voe.blogg doet het ook niet voor me – maar bleef wel met haar praten. Emotioneel is ze echter erg volwassen en ze kan zich op dat gebied makkelijk meten met een 18-jarige. Uiteindelijk uit nieuwsgierigheid toch maar foto’s uitgewisseld en inderdaad: een standaard 14-jarig lichaam met een metabolisme sneller dan mijn gloednieuwe computer en geen enkele vorm van reliëf bij de gluteus maximus of de pectoralis major. Fysieke aantrekkingskracht was er niet en, zoals dat vaak bij mannen gaat, was het mentaal ook een stuk minder. Toch bleven we echter praten en we kwamen erachter dat we steeds meer en meer raakvlakken kregen, en na nog wat foto’s uitgewisseld te hebben bleek ze toch wel hele mooie ogen te hebben, en eigenlijk ook hele mooie lange bruine krullen, en een leuke lach, en eigenlijk waren die sproetjes ook wel schattig (zie je al waar het verkeerd gaat? :’) ), en dit en dat. We praatten meer en meer op MSN (jaja, MSN :’) ik weet het) en ik voelde me al snel weer aangetrokken tot haar en vice versa, haar leeftijd (waar nauwelijks iets van te merken was in the first place) en haar vrij platte lichaam maakten me eigenlijk niet veel meer uit, ik vond haar leuk en dat was wederzijds.

Nu is het zo dat mijn laatste 3 vriendinnen allebei ouder waren dan ik (respectievelijk 0,5 jaar, 2 jaar en 1 jaar), daar ik zelf mentaal ook een stuk volwassener ben voor mijn leeftijd, dus voor mij is het persoonlijk ook een beetje vreemd om me aangetrokken te voelen tot een 14-jarige. De gesprekken op MSN waren echter zo fijn en diepgaand dat we elkaar weleens in het echt wilde zien, wat dus ook gebeurde. Ik ben naar haar toegegaan en we hebben in het park, onder een boom, zitten praten. Het klikte heel goed en de chemie tussen ons was te vergelijken met de chemie zoals die ook in het begin was tussen mij en mijn exen. Sterker nog: het voelde zelfs beter. Het ging dan eigenlijk ook allemaal automatisch en binnen no-time zat ze bij mij op schoot, met haar armen rond mijn nek geslagen. Veel gepraat en gelach verder was het tijd voor mij en haar om weer naar huis te gaan en ik zou haar op de trein zetten (want ze had stiekem afgesproken uit angst voor de reactie van haar ouders), waar ze opzettelijk 2 treinen miste. Na een hoop onschuldige kusjes op de mond, wat voor haar schijnbaar al eng genoeg was (want ze trilde helemaal, liep rood aan en nam weinig tot geen initiatief), heeft ze toch de trein naar huis genomen en zo nam ik ook de trein terug.

Na een hoop gepraat hebben we wederom afgesproken, op een verlaten strandje bij haar in de buurt. Dit ging al een heel stuk verder, zo lagen we op elkaar (clothes on en handjes thuis!) en lepeltje-lepeltje en we hebben ook gezoend (once again, handjes thuis), waarbij ze ook moest huilen van de spanning. Vlak voor vertrek moest ze weer huilen, maar deze keer met een andere reden: ze wist dat haar ouders het absoluut niet zouden accepteren, maar dat ze geen smoesjes kon (en wilde) blijven verzinnen om mij te zien. Ze wilde het gewoon open kunnen doen, zodat ze ook niet steeds naar een andere stad moest reizen uit angst haar ouders tegen te komen als ze met mij was. Ook wilde ze er gewoon open over kunnen praten. Ik heb een trein later genomen en een uitgebreid gesprek met haar gehad over hoe ze het het beste aan kon pakken. Haar ouders zijn, volgens haar (en ik ben geneigd haar te geloven), controlefreaks en ook nogeens zeer christelijk (ik suggereer hier inderdaad dat dat negatief is, maar bepaalde karakteristieken van gelovige mensen zullen we maar even achterwege laten om bepaalde types *kuch matthijs.. kuch* te ontwijken voordat ze complete psalms gaan citeren). Goed, ze zou het er met haar ouders over hebben.

Het gesprek met haar ouders verliep echter niet goed en ze mag mij niet meer ontmoeten. Ik ben, naar het schijnt, een loverboy en ‘niet goed bij mijn hoofd’ (doelend op het leeftijdsverschil). Met die conclusies kon ik ook wel mee en ik nam het ze ook niet kwalijk om zo in eerste instantie te denken, maar ze weigeren ook om me te ontmoeten. Ik heb haar ouders via haar zelfs laten weten dat ze mijn ouders kunnen opbellen om daar even mee te praten (waar ik al niet zo hot over was, maar goed...), maar ook daar wilden ze niets van weten. Dit vind ik vrij vervelend, want ik ben eigenlijk best een nerd (volg 2 studies waaronder wiskunde, ik vind modelscheepjes reuze-interessant, heb geen rijbewijs, woon nog bij mijn ouders, heb lichte acne, ga nooit uit, nuttig geen alcohol, gebruikte zojuist het woord ‘nuttig’ als werkwoord i.p.v. ‘drink’ and the list goes on :’) ). Ik had wel gedacht dat ze op zijn minst verhaal zouden halen, of mij een keer uitnodigden op dringend verzoek van hun dochter, maar helaasch.

Technisch gezien heeft zij natuurlijk ook geen fuck in te brengen vanwege haar leeftijd en dat is erg vervelend. Ik kan er echter ook niet goed bij waarom ze op geen enkele wijze sjoege geven als ik zo eens hoor hoe boos meisje in kwestie wordt en hoelang ze erover doordramt. Ik zou er als ouder ook niet positief tegenover staan, maar als mijn dochter al 2 maanden (ja, zo lang speelt het al) constant aan het zeuren was en er depressief van werd (ze loopt sinds 2 weken bij een psycholoog, waar ze overigens naartoe moest van haar ouders omdat ze ‘levensmoe overkwam’), zou ik op z’n minst die jongen toch langs laten komen om eens even met hem te babbelen (en nu meet ik me het meest bekrompen point of view aan dat ik kan bedenken, ik zou hem al veel eerder uitnodigen). Zelfs haar psycholoog staat aan ‘onze’ kant en heeft al gepraat met haar ouders, maar die willen er simpelweg niets van weten.

Nu had ik zelf het idee om die ouders gewoon op te bellen of direct te e-mailen (waar bellen de voorkeur geniet, omdat e-mail makkelijker te negeren is). Zij raadt het af en zij kent haar ouders vrij goed, daarom ben ik toch geneigd om het niet te doen... maar ik zou het verder echt niet weten. Ik vroeg me eigenlijk af wat jullie voor advies kunnen geven omtrent de situatie.

Wat ook aan bod zou komen en eventueel een obstakel is voor haar ouders is de leeftijdsfase waarin we verkeren. Zij moet nog een hoop ‘ontdekken’ (ze gaat naar 3 gymnasium) en meemaken en heeft tevens geen enkele ervaring met jongens, ook is de kans dat het misgaat – objectief gezien, wij zijn zelf natuurlijk geneigd om een iets optimistischere (naїevere?) mening te hanteren – aanwezig. Dit hebben we natuurlijk ook besproken en alhoewel we allebei een vrij naїeve draai hadden gegeven aan de kans op mislukken, waren we het met elkaar eens dat je het gewoon moet aankijken en dat er zooooveel factoren zijn dat je geen goede schatting kan maken.

Maar goed, jullie mening?

Zij heeft dit trouwens ook allemaal gelezen (inc. het begin van diskwalificeren en de modelscheepjes enz. :’) dat is allemaal al bekend), zij heeft onlangs van haar spaargeld(!) een zeer simpele laptop via-via gekocht (die ze in een kussen verstopt) en slikt nu laxeertabletten zodat ze een excuus heeft om ’s nachts uit bed te gaan zonder dat haar ouders gealarmeerd raken, want zoals al eerder vermeld zijn het controlefreaks en ze checken nu dus alles van haar (computer (keylogger en tijdslot), mobiel, mag niet meer alleen naar buiten zonder supervisie ( :’) ), vriendinnen moeten maar naar haar toekomen en feestjes zijn dan maar pech hebben). Ze hebben zelfs haar ontlasting gecheckt, om te kijken of ze wel degelijk aan de race stond. Het voelt een beetje alsof ik een zwarte jood ben die bij de KKK wil gaan. Ik vind het echt te erg voor woorden en maak me o.a. zorgen om haar gezondheid, ook vind ik het natuurlijk extreem vervelend (en dat is zelfs nog licht uitgedrukt) dat ik haar niet meer kan zien... ik zou haar zo graag naast me hebben als ik ging slapen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:04:04 #2
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_84614912
:')
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:04:50 #3
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_84614917
quote:
Emotioneel is ze echter erg volwassen
Hier stopte ik met lezen. Hoe typisch!

edit : toch maar verder gelezen.

Haar ouders winnen het, en ze hebben groot gelijk. Ik zou als ik jou was mezelf afvragen hoe het ooit zover heeft kunnen komen ,dat je aan een 14-jarige begint ?

[ Bericht 38% gewijzigd door raebyddet op 29-07-2010 03:13:24 ]
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:06:39 #4
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_84614924
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 03:04 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen. Hoe typisch!
Hij nog niet!

maaruh TS....

get over it move on!
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_84614929
sorry maar ik schoot een paar keer toch in de lach, maar wel vervelend allemaal :')
pi_84614932
Jezus wat een verhaal :') samenvatting?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:12:13 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84614939
Serieus verwachten dat ouders blij zijn of een gesprek willen aangaan met de 21-jarige vent die met hun 14-jarige dochter rotzooit :|W
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84614940
overigens
quote:
en slikt nu laxeertabletten zodat ze een excuus heeft om ’s nachts uit bed te gaan zonder dat haar ouders gealarmeerd raken
dat gaat toch te ver jonguh, gebruik je verstand jij bent toch bijna 21 onderhand. Een meisje van 14 die zomaar laxeertabletten inslikt & van haar spaargeld een laptop heeft gekocht voor jou??? iemand die ze verder helemaal niet kent (op msn komt ieder gek normaal over), bewijst al hoe jong en naif ze nog is en dat jij gvd beter zou moeten weten, nerd of geen nerd :N
pi_84614955
Toch gelezen, de laatste alinea deed 't 'm :')
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:18:13 #10
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_84614960
4 jr geduld hebben ^O^

Is het echt 100% dikke mik en de hemel op aarde tussen jullie dan kun je dat makkelijk hebben :Y

Ik heb zelf 3,5 jaar "geduld" moeten opbrengen maar het was de moeite dan ook wel waard (inmiddels 2 kinderen verder)

Geduld tussen haakjes: schoonmoeder volbloed "christelijk" zigeuner die je bloed wel kan drinken :o

Alleen het leeftijdsverschil is wel 50% minder dan bij jou :{
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:19:22 #11
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_84614968
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 03:18 schreef Prowl het volgende:
4 jr geduld hebben ^O^

Is het echt 100% dikke mik en de hemel op aarde tussen jullie dan kun je dat makkelijk hebben :Y

Ik heb zelf 3,5 jaar "geduld" moeten opbrengen maar het was de moeite dan ook wel waard (inmiddels 2 kinderen verder)

Geduld tussen haakjes: schoonmoeder volbloed "christelijk" zigeuner die je bloed wel kan drinken :o

Alleen het leeftijdsverschil is wel 50% minder dan bij jou :{
Kut, een serieuze reactie van mij in R&P :|W
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_84614988
Als ik haar vader was had ik je wel uitgenodigd.

Met de bedoeling jou een fokking oorvijg te geven o|O
pi_84614992
ik kan me voorstellen dat je haar "erg volwassen" vind overkomen. in de pubertijd zit je namelijk als 14 jarig meisje boordevol optimistische ideeën en theorieën over het leven. gebasseerd op fantasie. dit spreekt jou aan, ze zit vol leven en komt door haar "kijk op de wereld" volwassen over. een meisje van jouw leeftijd heeft dit zelfde, het enige verschil is dat dat 14 jarige meisje naīef en onervaren is, en werkelijk niks over het hele leven weet. een meisje van jouw leeftijd heeft wat meer doorstaan, veel meer meegemaakt, levenservaring, etc..
hoe kan je in godsnaam op 1 lijn zijn met zo iemand? nu is het nog leuk, en verboden. straks als zij 15 wordt en issues krijgt met zichzelf en uithuilt dat niemand haar begrijpt, zou je willen dat je hier nooit aan was begonnen.
het enige wat jij doet bij dit meisje is haar wereld op z'n kop zetten. voor het eerst verliefd/trillen/huilen.... kom op man. straks pleegt ze nog zelfmoord.

Jij bent net zo naief als dat arme 14 jarig meisje.

ik zou zeggen kappen en haar ouders' keus respecteren.
pi_84614999
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 03:12 schreef Leandra het volgende:
Serieus verwachten dat ouders blij zijn of een gesprek willen aangaan met de 21-jarige vent die met hun 14-jarige dochter rotzooit :|W
Dat dus :D Je bent wel een beetje héél erg naief bezig en meisjes van 14 zijn echt onder de indruk van 21-jarige jongens hoor, dus dat zij zo gek op je is (en psychisch er helemaal labiel van raakt....hallo?!? zei je volwassen?) is niet zo vreemd. Dat jij alle signalen hebt lopen negeren dat je meer voor haar ging voelen dan op dit moment gezond is heb je voor het gemak ook maar genegeerd.

Ik ga met Prowl mee die dus ook serieus kan doen O-) Je moet geduld hebben, wachten dus.
Geen ontmoetingen met ouders die dat niet willen forceren. En die jongedame moet eerst eens wat volwassener worden ipv zich in een puberdepressie te storten over een verliefdheid met iemand die ze maar een paar keer heeft gezien waarbij ze allemaal geheimen en stiekem dingen voor haar ouders achter houdt door jou. Als je dat volwassen gedrag vindt weet ik niet met wat voor 21-jarigen jij om gaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84615010
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 03:00 schreef ikbeneenkloontje het volgende:
Ik diskwalificeerde haar meteen als potentieel relatie- of neukmateriaal.
+
quote:
Zij heeft dit trouwens ook allemaal gelezen.
En, wat vond ze ervan om te lezen dat jij met meisjes chat met als instelling dat het 'neukmateriaal' is?

quote:
[-snip-] zonder dat haar ouders gealarmeerd raken, want zoals al eerder vermeld zijn het controlefreaks en ze checken nu dus alles van haar (computer (keylogger en tijdslot), mobiel, mag niet meer alleen naar buiten zonder supervisie ( :’) ), vriendinnen moeten maar naar haar toekomen en feestjes zijn dan maar pech hebben). Ze hebben zelfs haar ontlasting gecheckt, om te kijken of ze wel degelijk aan de race stond.
Arme meid.. Haar ouders zijn ongezond voorzichtig met haar. Misschien moeten ze haar maar onder een glazen stolpje leggen... zodat haar helemaal niets gebeuren (en ze nog meer verpietert). Het is logisch dat ze bezorgd zijn, maar doen dit in overdreven mate en willen zelfs niet helpen door te kijken met wat voor persoon ze te maken hebben. Als ze hier nou eens mee zouden beginnen..
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:33:23 #16
286493 raebyddet
pi_84615021
quote:
Dit vind ik vrij vervelend, want ik ben eigenlijk best een nerd (volg 2 studies waaronder wiskunde, ik vind modelscheepjes reuze-interessant, heb geen rijbewijs, woon nog bij mijn ouders, heb lichte acne, ga nooit uit, nuttig geen alcohol, gebruikte zojuist het woord ‘nuttig’ als werkwoord i.p.v. ‘drink’ and the list goes on :’) )
Dit zou iedere fokker kunnen zijn.
pi_84615022
Dit topic heeft potentie, hierbij een tvp.

Pedobearseals, kom d'r maar in!
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:36:02 #18
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_84615038
Verveelde je je ofzo zo'n lap tekst voor een reltopic :')

of heb je dit van martijn.nl?
pi_84615066
Heel vervelend allemaal. Ik wou dat ik goed nieuws voor je had, maar ik zie het somber in. Haar ouders zijn te lastig en ik ken dat soort ouders, het heeft geen zin.

Het meisje heeft het opzich al niet al te makkelijk met dergelijke ouders en zal waarschijnlijk (dat zou ik dr dan ook aanraden) op haar 18e zo snel mogelijk uit huis vertrekken om op zichzelf te gaan wonen. Dat zie je meestal bij kinderen van dit soort ouders. Vaak worden ze ook op hun 18e opeens behoorlijk vrij gelaten, alsof ze vanuit het niets opeens volwassen zijn.

Hoe dan ook, het heeft geen zin. Jullie bezorgen jezelf en elkaar een hoop ellende door er nu zoveel moeite voor te doen. Met die ouders valt niet te praten. Zo simpel is het. Jullie hebben gewoon pech gehad. Je hebt alles al gedaan wat mogelijk is. Ik zou zeker niet gaan bellen of emailen met die ouders, heeft totaal geen zin. Die gaan zich echt niet gewonnen geven. Hou gewoon contact met elkaar via internet voor zover dat kan, koester de leuke ervaringen die jullie met elkaar gehad hebben en kijk over een jaar of 4 eens verder, als jullie toevallig allebei nog vrijgezel zijn. Het mag nu gewoon niet zo zijn helaas.

En 18 en 25 kan dan opeens weer wel. Dan is er waarschijnlijk geen probleem meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Henk1056 op 29-07-2010 03:53:03 ]
pi_84615069
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 03:46 schreef Henk1056 het volgende:
ouders,,,
Hier stopte ik met lezen,,,,,
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:51:11 #21
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84615086
pedi
Snollebolt
  donderdag 29 juli 2010 @ 04:12:34 #22
308140 Kubus.
Zomg! Achter je ouwe! O.o
pi_84615172
Jezus man, nog een paar alineas en je hebt een fucking boek bij elkaar O.O

On Topic: Ja man, beter een meisje zoeken van 20 ;)
Awesome Space <
pi_84615177
Hoe dichter bij de nul.. hoe strakker om de lul :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 04:15:22 #24
286493 raebyddet
pi_84615181
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 03:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
pedi
U riep ?
  donderdag 29 juli 2010 @ 04:19:35 #25
286493 raebyddet
pi_84615202
Dit is trouwens het verhaal van de gemiddelde fokker.
pi_84615249
Je bent zwaar ongezond bezig. Zowel voor jezelf als voor haar is het denk ik beter dat je er een punt achter zet.
Laat haar eerst maar eens opgroeien en zelf kun je ook wel een wat stabielere gemoedstoestand gebruiken denk ik zo.
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_84615276
quote:
want ik ben eigenlijk best een nerd (volg 2 studies waaronder wiskunde, ik vind modelscheepjes reuze-interessant, heb geen rijbewijs, woon nog bij mijn ouders, heb lichte acne, ga nooit uit, nuttig geen alcohol,
Dit, en daarnaast het feit dat je je vergrijpt aan kinderen en er over gaat lopen janken op een online forum.

Fail.

:')!!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_84615369
ben ik de enige die het hele verhaal een beetje ongeloofwaardig *kuch* hoax *kuch* vindt?

Ik bedoel, met zakgeld van 2 maanden (wie spaart er nu zakgeld op die leeftijd zonder een duidelijk doel?) een laptop kopen waar de ouders niets van weten, laxeermiddelen innemen om 's nachts op te kunnen staan, ontlasting controleren?

Is dit topic al 40 jaar oud of woon je in Staphorst of zo?
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:29:49 #29
286493 raebyddet
pi_84615381
Je bent niet de enige.
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:30:36 #30
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84615383
Geef haar maar hier.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:33:21 #31
286493 raebyddet
pi_84615392
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 05:30 schreef Robinhoo het volgende:
Geef haar maar hier.
quote:
: een standaard 14-jarig lichaam met een metabolisme sneller dan mijn gloednieuwe computer en geen enkele vorm van reliëf bij de gluteus maximus of de pectoralis major.
Je doet het graag met minderjarige jongetjes ;( ?
pi_84615395
Sorry, maar dit is echt een wall of text, samenvatting?
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:37:51 #33
286493 raebyddet
pi_84615400
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 05:35 schreef TwenteFC het volgende:
Sorry, maar dit is echt een wall of text, samenvatting?
TS is verliefd op een 14-jarig meisje maar haar ouders doen moeilijk, TS kan er niet mee omgaan en vindt dat haar ouders hem op z'n minst hadden kunnen uitnodigen voor een gesprek.

Oh ja, TS is 21.
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:37:56 #34
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84615401
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 05:33 schreef raebyddet het volgende:

[..]

[..]

Je doet het graag met minderjarige jongetjes ;( ?
14 jarige met pushup zijn goed te doen hoor.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_84615404
Penisbaard :D
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:40:31 #36
286493 raebyddet
pi_84615408
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 05:38 schreef Forgottenone het volgende:
Penisbaard :D
:o

Dat ik daar nog niet eerder op gekomen ben.
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:42:10 #37
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84615410
Ik schenk mijn laatste poolse biertje in, daarna ga ik ffslapen.
pi_84615426
Dit hele verhaal is natuurlijk gewoon verzonnen
pi_84615429
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 05:40 schreef raebyddet het volgende:

[..]

:o

Dat ik daar nog niet eerder op gekomen ben.
pi_84615436
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 05:37 schreef raebyddet het volgende:

[..]

TS is verliefd op een 14-jarig meisje maar haar ouders doen moeilijk, TS kan er niet mee omgaan en vindt dat haar ouders hem op z'n minst hadden kunnen uitnodigen voor een gesprek.

Oh ja, TS is 21.
een 14 jarige kan je niet serieus nemen. Die vind het alleen maar leuk dat ze een oudere vriendje heeft.
Loat goan, en zoek iemand van op zijn minst 16. Dat is mijn advies :9
  donderdag 29 juli 2010 @ 06:07:03 #41
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84615439
vindt.
pi_84615445
Leuk verhaal, je laat me lachen!

Maar kom op, je snapt zelf toch wel dat je hiermee moet ophouden?
Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
(hun waren de grondleggers van het HIV virus)
pi_84615448
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 06:11 schreef Citizen_Kane het volgende:
Leuk verhaal, je laat me lachen!

Maar kom op, je snapt zelf toch wel dat je hiermee moet ophouden?
Ik denk dat TS dat eigenlijk diep van binnen ook wel weet.
Maar hij is ook niet de verstandigste van de twee, ik vraag me af in hoeverre TS zelf volwassen is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 29 juli 2010 @ 06:16:59 #44
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84615454
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 06:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar hij is ook niet de verstandigste van de twee, ik vraag me af in hoeverre TS zelf volwassen is.
Ik ben 18, ik schat hem geestelijk 14. Het kan.
pi_84615461
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 06:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Inderdaad!
Leuke quote van Woody Allen, by the way.
Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
(hun waren de grondleggers van het HIV virus)
pi_84615506
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 06:21 schreef Citizen_Kane het volgende:

Inderdaad!
Leuke quote van Woody Allen, by the way.
I intend to live forever. So far, so good.
O-)

(ook een citaat van iemand, maar ben vergeten van wie)
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:07:14 #48
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_84615842
TS -> T-t-t-t-t-t-teringmongoooooool
I feel you in the wind, you guide me constantly.
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:11:45 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84615868
Als je niet uitgaat, geen drank "nuttigt" en geen rijbewijs hebt op je 21ste denk ik dat we kunnen stellen dat het geen kwestie is van die 14-jarige die volwassen is, maar de 21-jarige die de geest van een 14-jarige heeft :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator donderdag 29 juli 2010 @ 08:13:48 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_84615888
Is dit serieus?Als mijn dochter van 14 zou aankomen met een gast van 21, dan kwam ze het huis niet meer uit en die gozer o|O

Oh en dit
quote:
en slikt nu laxeertabletten zodat ze een excuus heeft om ’s nachts uit bed te gaan zonder dat haar ouders gealarmeerd raken
maakt het niet echt geloofwaardig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:18:33 #51
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84615937
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef Maanvis het volgende:
Als je niet uitgaat, geen drank "nuttigt" en geen rijbewijs hebt op je 21ste denk ik dat we kunnen stellen dat het geen kwestie is van die 14-jarige die volwassen is, maar de 21-jarige die de geest van een 14-jarige heeft :)
_O- _O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_84616070
quote:
QFT
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:35:05 #53
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84616080
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

QFT
_O- _O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_84616150
Het kloontje ben jij wel helemaal 100% je bent 21 en zei is 14 weet je hoe mensen dan gaan denken dat jij misschien wel een pedofiel bent of anders een loverboy heb je daar wel is aangedacht??
Laat dat kind een kind zijn.
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:41:45 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84616165
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:40 schreef maan het volgende:
Het kloontje ben jij wel helemaal 100% je bent 21 en zei is 14 weet je hoe mensen dan gaan denken dat jij misschien wel een pedofiel bent of anders een loverboy heb je daar wel is aangedacht??
Laat dat kind een kind zijn.
pedofiel is niet het juiste woord, pedofiel ben je alleen als je op dames/heren van 12 jaar of jonger valt.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84616201
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

pedofiel is niet het juiste woord, pedofiel ben je alleen als je op dames/heren van 12 jaar of jonger valt.
Jij weet toch niet hoe haar ouders er over denken? Er zit 7 jaar verschil tussen denk niet dat elke ouder dat zou willen voor haar 14 jarige dochter of denk je van wel?
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
pi_84616220
quote:
Interessant... want als je wel voldoet, dan ben je de grijze muis, de doorsnee Nederlander... ben ik blij dat ik in geen van de te kiezen categorien hoor...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:46:08 #58
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_84616221
Laptop in een kussen verstopt 8)7

Als je haar wil dan wacht je maar een jaar of 2. Ik had je ook bij mijn dochter uit de buurt gehouden hoor.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_84616251
Ware het mijn dochter dan kon je een knuppel in je welbespraakte neck krijgen, en zulcks!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_84616380
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:48 schreef right_turn het volgende:
Ware het mijn dochter dan kon je een knuppel in je welbespraakte neck krijgen, en zulcks!
Natuurlijk. Moet je hem wel eerst even opblazen...
pi_84616430
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:58 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Natuurlijk. Moet je hem wel eerst even opblazen...
Je praat wartaal, weet je. :?
Acht Cola, Acht Bier!
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:03:01 #62
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84616452
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:44 schreef maan het volgende:

[..]

Jij weet toch niet hoe haar ouders er over denken? Er zit 7 jaar verschil tussen denk niet dat elke ouder dat zou willen voor haar 14 jarige dochter of denk je van wel?
Wat lul je nou, jij zegt pedofiel en ik zeg dat het geen pedofiel is, en dan ineens is het belangrijk of haar ouders het een pedofiel vinden? ;)
Een gedicht over Maanvis
pi_84616512
Dit lijkt het verhaal van een kameraad, die ging ook achter een 14 jarige aan als 20 jarige knul. Haar ouders waren daar ook niet blij mee en gelukkig zag ze zelf in dat het niks ging worden.
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:08:18 #64
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_84616552
Het is gewoon not done en daar moet je je maar bij neerleggen. Als je dat niet doet en je gaat evengoed met die meid verder, heb je de kans dat die ouders je nog aangeven bij de politie ook. Verder klinkt dat grietje mij absoluut niet volwassen in de oren sowieso al niet omdat ze met laxeerpillen in de weer is bovendien het gedrag wat ze vertoond komt ze bij mij over als een bakvis.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_84616579
kerel...mooi geschreven...zou je iets mee moeten doen!
it's better to burn out than to fade away...
pi_84616667
Wachten tot ze 18 is en dan er tegen aan :P
pi_84616719
Toffe Ouders 8-) Gelukkig zijn er nog ouders die goed voor hun kind zorgen en ze niet met iedereen inlaten ! *O*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:21:21 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84616802
quote:
zij heeft onlangs van haar spaargeld(!) een zeer simpele laptop via-via gekocht (die ze in een kussen verstopt) en slikt nu laxeertabletten zodat ze een excuus heeft om ’s nachts uit bed te gaan zonder dat haar ouders gealarmeerd raken,
Volwassen wichtje, hoor! Met best mooie ogen en een leuke krul in het haar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_84616822
Ik kan niet voor alle ouders spreken, maar vanuit eigen ervaring kan ik zeggen dat wanneer ouders tegen een relatie zijn, dat zelden met het leeftijdsverschil te maken heeft. Dat is doorgaans meer hetgeen gebruikt wordt om de werkelijke reden niet te hoeven uitspreken.
Ik heb het ook andersom meegemaakt; een bizar leeftijdsverschil, wat zonder morren is goedgekeurd, omdat het zichtbaar klopte en de ouders er dus vrede mee hadden.

Ik adviseer je wel om nooit je zin door te drijven als de ouders zoveel weerstand bieden. Iedereen verliest dan.
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:23:32 #70
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84616860
quote:
Nu is het zo dat mijn laatste 3 vriendinnen allebei ouder waren
:') ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_84616882
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat lul je nou, jij zegt pedofiel en ik zeg dat het geen pedofiel is, en dan ineens is het belangrijk of haar ouders het een pedofiel vinden? ;)
Jij zegt dat alles onder de 12 jaar pas pedofiel is dat klop voor geen meter ze is nog geen 16 jaar alles daar onder kan gewoon niet tis nog een kind.
Ik ga dr van uit wat die ouders denken. Wat zou jij doen als het je eigen kind zou zijn. Zo bedoelde ik dat.
pi_84616890
Overigens zijn de reacties weer ontzettend sneu. De ene 14-jarige is de andere niet. Er zijn 14-jarige topmusici die in hun eentje de wereld rondreizen en er relaties op na houden.
De vriendin van Suarez was 16 toen ze samen ging wonen met hem en het is een aandoenlijk, stabiel en volwassen stel; en zo zijn er nog een triljoen voorbeelden van bijzonder jonge mensen die een bijzonder volwassen leven leiden. Volwassener dan menig Fokker die zal leiden.

Komen jullie weleens buiten? je Vinexwijk
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:25:12 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84616893
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:22 schreef dalaiblama het volgende:
Ik kan niet voor alle ouders spreken, maar vanuit eigen ervaring kan ik zeggen dat wanneer ouders tegen een relatie zijn, dat zelden met het leeftijdsverschil te maken heeft.
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat amper veertien en bijna 21 deze ouders heeft doen steigeren en dat dat geen maskering is van een ander issue.
pi_84616910
Trouwens.... mijn pa is 16 jaar ouder dan me moeder. ze hebben elkaar leren kennen toen zij 16 was :P

Eigenlijk best vies :P Een 32 jarige man met een meisje van 16 :D Maar ze zijn nog wel steeds bij elkaar... al 33 jaar ofzo. Dus het kan wel werken.

Dus wachten tot ze 16 is of 18 ;)
pi_84616922
Overigens is ze een beetje goed met de mond TS ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:27:12 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84616933
Ja, je bent heel volwassen als je laxeertabletten slikt om een smoes te hebben 's nachts je bed uit te gaan om op je -in een kussen verstopte laptop met je vriendje te msn-en.
pi_84616944
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat amper veertien en bijna 21 deze ouders heeft doen steigeren en dat dat geen maskering is van een ander issue.
Als TS zich niet had opgedrongen en zich meer vriendschappelijk over de tiener had ontfermt ( en zich zo langzaam had geintroduceerd ), dan weet ik zeker dat de ouders zich anders hadden opgesteld.
Ouders zijn ook niet wereldvreemd hoor en in Christelijke contreien is een leeftijdsverschil helemaal niet vreemd.

Zelfs ik( en ik ben echt open minded ), vind dat TS zich veel te snel in de positie van vriendje heeft gewurmd.
Eerst lullen over afstand, om seconden later een duidelijke hitsigheid te laten doorsijpelen.

C'est la ton qui fait.....
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:28:01 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84616953
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:24 schreef maan het volgende:

[..]

Jij zegt dat alles onder de 12 jaar pas pedofiel is dat klop voor geen meter ze is nog geen 16 jaar alles daar onder kan gewoon niet tis nog een kind.
Lees dit eens door.
http://www.pedofilie.nl/definities

Iemand die op iemand van 14 valt heet een efebofiel, geen pedofiel.
Pedofilie is als je specifiek op kinderen valt die nog niet in de puberteit zijn.
Een gedicht over Maanvis
pi_84616975
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:27 schreef Copycat het volgende:
Ja, je bent heel volwassen als je laxeertabletten slikt om een smoes te hebben 's nachts je bed uit te gaan om op je -in een kussen verstopte laptop met je vriendje te msn-en.
Hou je panties aan; die opmerking is algemeen. Ik zeg niet dat deze 14-jarige de belichaming van wijsheid is.
Het is wel een feit dat hier op fok al snel de woorden pedo over het scherm vliegen; en elke tiener een incapabele debiel lijkt. Ik wilde dat even nuanceren, waarde CC.
pi_84617008
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Lees dit eens door.

Pedofilie is als je specifiek op kinderen valt die nog niet in de puberteit zijn.
Maakt voor de wet geen kut uit al die mooie benamingen . Hij is zo strafbaar als wat
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:31:49 #81
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84617036
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:30 schreef Casualty het volgende:

[..]

Maakt voor de wet geen kut uit al die mooie benamingen . Hij is zo strafbaar als wat
Kun je svp de wet die hierover gaat hier plaatsen?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:32:46 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84617054
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:29 schreef dalaiblama het volgende:

Hou je panties aan; die opmerking is algemeen. Ik zeg niet dat deze 14-jarige de belichaming van wijsheid is.
Het is wel een feit dat hier op fok al snel de woorden pedo over het scherm vliegen; en elke tiener een incapabele debiel lijkt. Ik wilde dat even nuanceren, waarde CC.
Mijn onderrbroekje zakt niet van je af, hoor. In dit topic is imo de tiener wel een echte tiener: en die doen op emotioneel gebied een paar jaar niet bepaald onder voor incapabele debielen. Vertel mij wat, ik was er zelf één. Gelukkig voor het laptoptijdperk ...
pi_84617078
Ik zou je best uitnodigen O+ Om je knieschijven stuk te slaan O+
Mocht het verhaal waar zijn natuurlijk :') Want het is en blijft FOK!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:35:45 #84
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_84617119
dude......:')

een meisje van 14?

kan het nog jonger? :')
pi_84617210
Mensen die serieus op deze shit reageren :')
pi_84617451
quote:

[..]

Lees dit eens door.

Als je het leest is het nog strafbaar wettelijk gezien dan.
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:52:07 #87
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_84617476
quote:

[..]

Lees dit eens door.

Pedofiel, efebofiel whatever.. het is strafbaar voor de wet om als volwassen persoon (18+) iets (ontucht) te hebben met een minderjarige (16-).
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_84617557
14 jaar en nu al een psycholoog?
pi_84617591
quote:

Nu is het zo dat mijn laatste 3 vriendinnen allebei ouder waren dan ik
Beide = 2.

Voor de rest, als dat mijn zusje was en jij wilde iets met haar beginnen, zou ik al je poten breken, gadverdamme, zoek iets van je eigen leeftijd.
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:57:26 #90
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_84617625
MEEST-GENIALE-TS-OOIT!!!!

_O_ _O_ _O_
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  donderdag 29 juli 2010 @ 09:58:07 #91
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:21:47 #93
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84618244
Hoe je het ook wendt of keert, TS, feit is dat je gewoon een ranspedo bent, ondanks je 'goede bedoelingen'. Zoek een chick van je eigen leeftijd.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:23:26 #94
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_84618295
pi_84618426
Ben zelf jouw leeftijd, geen kinders ofzo, maar kan me indenken dat die ouders deze gedachtengang te pakken hebben gehad.

Stel je hebt een dochter van 14, die wat wil beginnen met een gast van 21, zou jij dat goed vinden? Zij is nog lang niet zo ver als jij, jij wilt onderhand wel eens een keer seks ga ik van uit, zij zal er nog niet aan toe zijn. Zelfs al zou je een jaar wachten zou het nog best jong zijn op zich.

Het zou ook niet goed zijn voor het meisje trouwens, om nu heel volwassen enzo te gaan doen, dan krijgt ze later problemen omdat ze zich vroeger niet heeft "uitgeleeft". De vraag is of ze dit sowieso wel kan met zulke ouders, maar ik denk toch meer met een 15 of 16 jarige vriend dan een 21 jarige.

Ook snap ik sommige dingen niet helemaal, ze vind het spannend om een kusje te geven en is een soort van verlegen, maar komt wel met de fokking trein naar een andere stad om een knul van een jaar of 7 ouder te ontmoeten? Niet echt logisch.

Daarbij hoor jij alleen maar de kant van dat meisje, niet van de ouders. 14-jarige meisjes hebben nogal eens de neiging zich net een stukje anders voor te doen als dit zo uitkomt. Haar ouders zullen haar wel kennen en waarschijnlijk wel weten wat goed voor haar is. Ik denk dat ze de maatregelen van haar ouders een tikje overdrijft (ja echt, ze is 14), en dat ze in werkelijkheid misschien een wel wat waan-volwassen is en niet weet wat goed voor haar is. Ze zal normaal gesproken best wel wild zijn en wellicht eerder rare dingen hebben gedaan, anders neem je als ouder ook geen alcatraz-maatregelen op je kind, daar word namelijk niemand blij van. Geef de ouders wel gelijk, op je dochters moet je zuinig zijn.

Oh, in het geval dit een trol is, ha-ha. In geval van niet, hoop dat je er wat aan hebt.
pi_84618598
Conclusie btw: Doe wat goed voor haar is en voor jou, verman jezelf, zeg tegen haar dat het beter is dat jullie stoppen, roep er achteraan dat je wilde dat het anders was zodat ze niet getraumatiseerd raakt, en blokkeer haar op je social networks, msn, en telefoon. Als je er constant aan herinnerd word gaat het niet werken.

Gr
pi_84618649
Heb ook een meisje in me klas die 14 is had een relatie met een 21 jarige ouders vonden het goed waren trots op hun grote meid

En heb nog een griet van 14 die iets met een 19 jarige heeft brengt der regelmatig naar school met de auto
Ik Ben Stoer!
pi_84618758
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volwassen wichtje, hoor! Met best mooie ogen en een leuke krul in het haar.
Fap materiaal voor TS:

[ Bericht 7% gewijzigd door Patrickovik op 29-07-2010 22:05:26 ]
pi_84619012
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:36 schreef Internetheld het volgende:
Heb ook een meisje in me klas die 14 is had een relatie met een 21 jarige ouders vonden het goed waren trots op hun grote meid

En heb nog een griet van 14 die iets met een 19 jarige heeft brengt der regelmatig naar school met de auto
Captain Sadness IMHO, stoer doen voor kleine meisjes zodat ze onder de indruk zijn en wat met je willen om je auto.
pi_84619223
14 en 21....gast. Ik snap waarom haar ouders moeilijk doen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:58:20 #101
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_84619259
Ik zit in het onderwijs. 21 en 14 betekent gewoon beginnende leraar en leerling. Om Johan Derksen te quoten: "Dit is gewoon not dun!"
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_84619300
Dude... :')
pi_84619546
Even offtopic, maar die ouders zijn wel ziekelijk controlerend dan. Ik zou haast zeggen dat je haar zou moeten redden van die ouders.

In 2010 een 14 jarig kind haar mobiel, laptop etc. controleren. Achterlijk zeg. :r
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:09:17 #104
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84619562
Ik vind dit een machtig mooi topic.

Houd ons a.u.b. op de hoogte, TS!
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_84619812
Ouders zijn exponenten vd 60er jaren en nu lijken ze hiermee weer op hun ouders die ook dit gedrag ooit hadden. })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:19:31 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84619878
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:08 schreef Hojdhopper het volgende:
Even offtopic, maar die ouders zijn wel ziekelijk controlerend dan. Ik zou haast zeggen dat je haar zou moeten redden van die ouders.

In 2010 een 14 jarig kind haar mobiel, laptop etc. controleren. Achterlijk zeg. :r
Zegt de 14-jarige, en ogenschijnlijk alleen gebaseerd op het feit dat ze af en toe een 21-jarige wil zoenen.....

De kans is groot dat het verhaal lichtelijk overdreven is, en er nog meer achterzit dan alleen die 21-jarige.
Wullie bin KOEL Š Soneal
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:23:18 #107
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84619976
quote:

Niet als het meisje aanpapt met 21-jarige ranspedo's die ontkennen dat ze pedo's zijn.
pi_84620046
Wat een uitgemolken verhaal.. En als er op die leeftijd al 7 jaar verschil is..
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:32:55 #109
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84620260
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:26 schreef JinSaw het volgende:
Wat een uitgemolken verhaal.. En als er op die leeftijd al 7 jaar verschil is..
Dan wat?
't Verschil wordt in principe niet groter naarmate de jaren verstrijken :').
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_84620457
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:32 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Dan wat?
't Verschil wordt in principe niet groter naarmate de jaren verstrijken :').
Maar 14 en 21 is wel wat anders dan 21 en 28 :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:39:02 #111
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84620473
Aangezien haar ouders je aanzien voor een loverboy, komt bij mij de vraag op of je misschien een licht getinte nederlander met noord-afrikaanse voorouders bent?
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:40:51 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84620530
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef JinSaw het volgende:
[..]
De verhouding van 14 en 21 is gelijk aan
20 en 30 of
40 en 60 of
60 en 90....
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_84620646
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

De verhouding van 14 en 21 is gelijk aan
20 en 30 of
40 en 60 of
60 en 90....
Eh, zoek eens het verschil op tussen verhouding en verschil... oh, dan wordt het nog een leuke vraag ook, met twee keer het woord verschil erin...
pi_84620652
Het allermooiste is nog dat TS de ouders bekrompen vindt omdat zij hem niet willen ontmoeten! Hij gaat achter hun rug om al 2x met die meid allerlei dingen doen, waarbij er ook seksuele handelingen zijn, terwijl hij weet dat deze situatie eigenlijk niet klopt, maar zij zijn bekrompen?!

Ik als ouder zou ook zo mijn conclusies trekken als mijn dochter pas na maanden achter mijn rug om foute dingen uithalen begint over een gozer. Zeker als het leeftijdsverschil zo groot is. Als TS volwassen was, had hij z'n eerste afspraak bij die ouders in huis gemaakt met die meid. Dan had je laten zien dat je het beste met haar voor had! En had je je tengels thuis gelaten todat zij het initiatief nam. Een trillend meisje van spanning is er niet eentje die er echt aan toe is om te gaan lopen zoenen! :(
pi_84620659
pedopas aanvragen...klaar.. o|O
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:48:44 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84620785
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Eh, zoek eens het verschil op tussen verhouding en verschil... oh, dan wordt het nog een leuke vraag ook, met twee keer het woord verschil erin...
14 is tweederde van 21, net als 60 tweederde van 90 is....
De verhouding van 14 op 21 is dus 2/3.
Wullie bin KOEL Š Soneal
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:50:12 #117
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84620823
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef JinSaw het volgende:

[..]

Wat is je punt?
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:53:41 #118
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_84620919
Koud verhaal, broeder.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_84620945
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:50 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Op 21 jarige leeftijd ben je veel volwassener dan met 14 jaar. En met 21 jaar en 28 jaar ben je allebei volwassen :)
pi_84620969
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:23 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Niet als het meisje aanpapt met 21-jarige ranspedo's die ontkennen dat ze pedo's zijn.
Nee oke, maar dat ze niet naar feestjes mag enzo. En ik begrijp er ook uit dat die telefoon altijd wordt gecontroleerd.
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:55:30 #121
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84620981
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:54 schreef JinSaw het volgende:

[..]

Op 21 jarige leeftijd ben je veel volwassener dan met 14 jaar. En met 21 jaar en 28 jaar ben je allebei volwassen :)
Wat bedoel je dan met de zin "En als er op die leeftijd al 7 jaar verschil is.."?
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:55:51 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84620994
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef Hojdhopper het volgende:
Nee oke, maar dat ze niet naar feestjes mag enzo. En ik begrijp er ook uit dat die telefoon altijd wordt gecontroleerd.
Zegt het net veertienjarig wichtje ...
pi_84621004
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:44 schreef kahlie het volgende:
Het allermooiste is nog dat TS de ouders bekrompen vindt omdat zij hem niet willen ontmoeten! Hij gaat achter hun rug om al 2x met die meid allerlei dingen doen, waarbij er ook seksuele handelingen zijn, terwijl hij weet dat deze situatie eigenlijk niet klopt, maar zij zijn bekrompen?!

Wat is er seksueel aan zoenen?
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:56:39 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84621019
21/2+7=17,5.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:56:43 #125
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84621023
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Kan heel goed een restrictief beleid zijn dat voortvloeit uit door haar ondernomen activiteiten (zoals het aflebberen van ranspedo's, om maar wat te noemen he).
pi_84621026
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan met de zin "En als er op die leeftijd al 7 jaar verschil is.."?
Daarmee bedoel ik dat ik dat een te jonge leeftijd vind voor een verschil van 7 jaar, ik had beter het woord "al" weg kunnen laten ;)
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:57:03 #127
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84621033
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Het zoenen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 juli 2010 @ 11:57:12 #128
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:57:18 #129
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84621044
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:56 schreef JinSaw het volgende:

[..]

Daarmee bedoel ik dat ik dat een te jonge leeftijd vind voor een verschil van 7 jaar, ik had beter het woord "al" weg kunnen laten ;)
Eens.
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:57:22 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84621045
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zegt het net veertienjarig wichtje ...
Dat dus vooral.
Wullie bin KOEL Š Soneal
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:57:35 #131
137556 L.no
Midlife crisis
pi_84621056
quote:

[..]

Het kan seksuele gevoelens opwekken. Zeker bij een goede zoen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:59:05 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84621115
Overigens vraag ik me af wat de ouders van TS ervan vinden als hij met een 14-jarige thuiskomt.

Ik zou het noch als ouder van de 14-jarige, noch als ouder van de 21-jarige normaal vinden en mijn kind er op aanspreken.
Wullie bin KOEL Š Soneal
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:01:29 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84621209
quote:
[..]
Dat prostituees weigeren te zoenen wil niet zeggen dat er niets seksueels aan is, het wil juist zeggen dat het nog dieper zit dan alleen seksueel, het is intimiteit.
Wullie bin KOEL Š Soneal
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:02:11 #134
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84621238
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat prostituees weigeren te zoenen wil niet zeggen dat er niets seksueels aan is, het wil juist zeggen dat het nog dieper zit dan alleen seksueel, het is intimiteit.
laten we het nou maar bij de wet houden ;)
bovendien, als je een 12-jarige hebt die met z'n/d'r vriendje/dinnetje zoent dan zou ik daar niet om gaan stijgeren ook al is het intiemer dan sex :D
Een gedicht over Maanvis
pi_84621366
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:59 schreef Leandra het volgende:
Overigens vraag ik me af wat de ouders van TS ervan vinden als hij met een 14-jarige thuiskomt.

Ik zou het noch als ouder van de 14-jarige, noch als ouder van de 21-jarige normaal vinden en mijn kind er op aanspreken.
Als mijn 14-jarige volwassen genoeg is om met mij het gesprek aan te gaan dat ze iemand online heeft leren kennen met een groot leeftijdsverschil en ze wil hem graag in het echt ontmoeten, dan zou ik er nog voor open staan. Ik zou haar vertellen over het evt. verschil in verwachtingen op seksueel vlak (welke 21 jarige wil nu een paar jaar droog staan) en andere mogelijke problemen. Daarna zou ik die gozer bij ons thuis uitnodigen. Kan ik altijd nog kijken hoe en wat en het daarna bespreken.

Als mijn 21-jarige mij verteld dat hij van plan is om een relatie met een 14-jarige aan te gaan zou ik ook met hem praten over het verschil in verwachtingen, seksuele handelingen die strafbaar zijn en de problemen die hij misschien gaat krijgen met ouders en met de 14-jarige. Als hij een paar jaar van zijn leven op haar wil wachten, dan zou dat wat mij betreft wel mogen.

Zoals ik al zei: hoe het verhaal nu gelopen is, zou ik als ouders van de 14-jarige inderdaad ook compleet de deur dicht doen. |:( Heeft TS het zelf naar gemaakt. En die 14-jarige klinkt ook behoorlijk onvolwassen, dus dit gaat wel overwaaien uiteindelijk.

Als TS mijn 21-jarige was, zou ik hem flink uitfoeteren als ouder. Het lijkt er namelijk sterk op in het verhaal dat hij in de eerste instantie helemaal niet zoveel/bijna niets voor haar voelde. Hij had toen het contact moeten afkappen! Stom dat hij dat niet gedaan heeft en zich daarna nog heeft laten meesleuren in stiekem contact en seksuele handelingen! Duidelijk heeft hij meer sociaal contact met leeftijdsgenoten nodig. }:|
pi_84621414
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

laten we het nou maar bij de wet houden ;)
Je weet dat volgens de wet zoenen gewoon aanranding is en een tongzoen gelijk staat aan verkrachting, volgens de wettelijke regels, aangezien het gaat om : "het ongewenst binnendringen van het lichaam". Ja, dat is krom, maar wel de waarheid. :{
pi_84621448
quote:
Emotioneel is ze echter erg volwassen en ze kan zich op dat gebied makkelijk meten met een 18-jarige.
quote:
Nu is het zo dat mijn laatste 3 vriendinnen allebei ouder waren dan ik (respectievelijk 0,5 jaar, 2 jaar en 1 jaar), daar ik zelf mentaal ook een stuk volwassener ben voor mijn leeftijd,
klopt niet echt !
en jij zou beter moeten weten, laat een kind een kind zijn voor alle romp slomp van het leven.
als het goed zit dan is dat over 4 jaar nog wel zo.
Draakjuh (L) Keiichi
16-06-2012 (L) Michelle
pi_84621954
Wat een overdreven reacties allemaal. Ik vind een 'man' van 21 vaak ook best jong, genoeg die er rondlopen die op die leeftijd nog een kind zijn...

Toch is veertien nog veel te jong. Misschien eerst eens een jaar of twee wachten?
pi_84622386
Klinkt als een hoax-topic, maar wel een goede.

Het is nu wachten tot de ouders van de 14-jarige naar de politie stappen om aangifte te doen van verkrachting van hun dochter door TS. Misschien lukt het TS wel om zijn onschuld te bewijzen, maar hij heeft natuurlijk alle schijn tegen en zal voor het leven gebrandmerkt zijn.

Goed bezig TS, ik zou gewoon doorgaan! *O*
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:37:58 #140
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84622461
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef Northside het volgende:
Klinkt als een hoax-topic, maar wel een goede.

Het is nu wachten tot de ouders van de 14-jarige naar de politie stappen om aangifte te doen van verkrachting van hun dochter door TS. Misschien lukt het TS wel om zijn onschuld te bewijzen, maar hij heeft natuurlijk alle schijn tegen en zal voor het leven gebrandmerkt zijn.

Goed bezig TS, ik zou gewoon doorgaan! *O*
Was dat niet andersom?
  donderdag 29 juli 2010 @ 12:42:07 #141
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84622605
Troll topic
pi_84623798
quote:

[..]

Ik bal altijd na het zoenen. :P :7

En TS, reageer eens, verdomme!
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:27:55 #143
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_84624334
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens.... mijn pa is 16 jaar ouder dan me moeder. ze hebben elkaar leren kennen toen zij 16 was :P

Eigenlijk best vies :P Een 32 jarige man met een meisje van 16 :D Maar ze zijn nog wel steeds bij elkaar... al 33 jaar ofzo. Dus het kan wel werken.

Dus wachten tot ze 16 is of 18 ;)
*fobo checkt* OMG :') en jij bent 32. dwz, je pa heeft binnen een paar maanden als dertiger een puber het bed in gepraat :') Eigen topic waardig.

TS: gewoon nokken, je maakt er, hoe vervelend ook, een heleboel kapot mee. Dat kind zit dankzij jou depressief bij een psycholoog, slikt rommel, geeft al haar spaarcentjes uit en leeft in een gigantisch conflict met haar ouders. Als je niet inziet dat dat niet OK is ben je idd zelf eerder 14 in je hoofd dan dat zei zich als 20 zal gedragen.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_84624350
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Was dat niet andersom?
Nou ja, hij heeft sexuele handelingen verricht met een jong meisje. In dat soort gevallen heb je als man altijd de schijn tegen, iedereen zal denken dat jij haar geestelijk (of lichamelijk) gedwongen hebt. Dus al straft de rechter je niet, als het verhaal bekend wordt ben je toch de zak.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:32:25 #145
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84624528
Ik denk dat je niet alleen de maar ook een zak bent als je een veertienjarige prikt.
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:44:13 #146
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_84625041
Vind het overigens wel erg ver gaan om over seksuele handelingen, aanranding, verkrachting etc te praten, als het gaat om een paas kusjes :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig trouwens, stormlooptopic zonder dat TS reageert (=trolltopic). Heksenjacht anyone?
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:07:53 #147
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84626032
Hey, een sms-alert over vermissing van een 14 jarig meisje uit Den Haag. Zouden TS en 'Elisa' samen op de vlucht zijn geslagen op weg naar witte stranden en vrijheid?
pi_84626346
quote:

Als ze er aanleiding toe hebben...
Mijn ouders hebben mij nooit gecontroleerd, maar mijn broertje wel ivm harddrugs.
  donderdag 29 juli 2010 @ 16:10:13 #149
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_84631169
Klinkt meer als een Chriz2k kloon dit :')
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_84631276
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Vind het overigens wel erg ver gaan om over seksuele handelingen, aanranding, verkrachting etc te praten, als het gaat om een paas kusjes :')

Ja ik weet dat "de wet" het zo noemt, maar dan nog vind ik het overtrokken onzin
Zou je dat ook zo aan de rechter uitleggen? "Ja meneer, de wet, dat is maar overtrokken onzin hoor". Dat wordt vast een gevalletje vrijspraak! ^O^
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 29 juli 2010 @ 16:13:24 #151
222384 Bonzai.
pi_84631286
Oh, en verder gebeurt het toch wel vaker dat pubermeisjes met volwassen kerels daten.
waarin de stenen rusten,
pi_84637195
Tering man, je doet me denken aan die vieze pedofielen van dateline NBC. "Ja maar ze wilde het zelf", of "Mentaal is ze al heel volwassen". Wat de fack is er mis met jou? :r Geef haar gewoon de kans om een normale jeugd te hebben met haar leeftijdsgenoten, ipv haar geld en tijd te laten verspillen aan jou, om nog maar te zwijgen over haar fysieke en mentale gezondheid. Geef jezelf gewoon aan en laat je behandelen, want dit is echt niet normaal, ook al probeer je dat jezelf wijs te maken. Als ik de vader van dat meisje was, zou ik ingegaan zijn op je verzoek om op bezoek te komen, zodat ik je gelijk kon laten inrekenen, maar niet voordat al je pedofiele gedachten uit je kop geslagen zijn :Y
Give a man a fish and he will eat for a day;
Teach a man to fish and he will eat for a lifetime;
Give a man religion and he will die praying for a fish.
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:35:12 #153
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_84638321
Meisje komt thuis en zegt. Mama papa ik spreek al 2 maanden stiekem af met een jongen van 21 die ik via internet heb leren kennen.

Tja, als ik een dochter van 14 had zou ik die ook in haar kamer opsluiten, en tralies voor de ramen laten zetten. Ik kan het de ouders niet kwalijk nemen dat ze TS als loverboy zien.
Wel zou ik de jongen even uitnodigen om hem duidelijk te maken met zn poten van mn dochter af te blijven. :+

21 en 14 gaat niet. Als ze echt zo leuk is wacht je graag tot ze 18 is.
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:41:41 #154
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_84638560
Wat een kankersad topic, al die autistische moralfags die zelf geen pussy kunnen krijgen, laat staan 14jarig :')
TS doe het. Fag. Dat je dit nog moet vragen.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:43:38 #155
310989 Raqualad
R. Aqualad.
pi_84638626
Ik als 17-jarige vind 14-jarige meiden al irritant. Jij bent bijna 21. Opgelost, slotje.
pi_84638664
Is dit echt? gristelijke controlfreaks als ouder.. maar ze kan zonder problemen naar andere steden reizen?

Een nerdachtig type met al drie exen op je 21ste.. Nou ja, het zou kunnen.

Als dit serieus is: Een leeftijdsverschil van 7 jaar is op zich niet veel. Als je langer met haar omgaat zullen de ouders heus wel bijdraaien.

Maar ok: Realiseer je dat je strafbaar bezig bent. Onder de 16 is het gewoon ontucht met een minderjarige en als haar ouders echt vervelend willen zijn kunnen ze je aanklagen. Hier heb je al neergezet dat je haar intiem hebt gezoend.. Genoeg voor een zaak.

Kijk dus wel uit met wat je doet.
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:18:42 #157
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_84640079
quote:
Sinds kort ben ik in contact gekomen met een meisje van 14 jaar (dit is gelijk de samenvatting van het hele verhaal en als je een beetje in het bezit bent van extrapolatie-capaciteiten of een glazen bol, kun je hier eventueel stoppen met lezen om een quasi-grappige post te maken :’) ), we hebben elkaar online ontmoet. Ik wist niet dat ze 14 was; integendeel zelfs, ik dacht dat ze een jaartje of 19-20 was. Na een gesprek van 2 uur vroeg ik om haar leeftijd en schrok (en baalde...) hier wel van. Ik kon het namelijk zeer goed met haar vinden en we zaten echt op 1 lijn. Nu is zij, om het leed te vergroten, pas 14 geworden (in juni) en word ik binnenkort 21 jaar. Het was gvd een kind: een onschuldig meisje met veel minder ervaring dan ik op vrijwel elk gebied.
Hoi Satria :) :)
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:19:06 #158
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_84640092
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is dit echt? gristelijke controlfreaks als ouder.. maar ze kan zonder problemen naar andere steden reizen?

Als dit serieus is: Een leeftijdsverschil van 7 jaar is op zich niet veel. Als je langer met haar omgaat zullen de ouders heus wel bijdraaien.

Maar ok: Realiseer je dat je strafbaar bezig bent. Onder de 16 is het gewoon ontucht met een minderjarige en als haar ouders echt vervelend willen zijn kunnen ze je aanklagen. Hier heb je al neergezet dat je haar intiem hebt gezoend.. Genoeg voor een zaak.

Kijk dus wel uit met wat je doet.
Wel bij 14-21 :r
Haha Jap jonge trollgod
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:21:21 #159
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_84640197
Wat een moeite voor een kloontopic zeg :')
quote:
een standaard 14-jarig lichaam met een metabolisme sneller dan mijn gloednieuwe computer en geen enkele vorm van reliëf bij de gluteus maximus of de pectoralis major.
quote:
Kan het nog ongeloofwaardiger :')
Haha Jap jonge trollgod
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:21:58 #160
222384 Bonzai.
pi_84640226
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Volgens mij was TS best aan het gniffelen, toen ie z'n verhaaltje hier neerpende. Hij mocht het wel ietwat meer waterdicht maken :')
waarin de stenen rusten,
pi_84641224
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:18 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Hoi Satria :) :)
Zegt ie dat :') Ik ben al 21.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_84641277
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Wat een kankersad topic, al die autistische moralfags die zelf geen pussy kunnen krijgen, laat staan 14jarig :')
TS doe het. Fag. Dat je dit nog moet vragen.
En dit.
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_84641304
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Maar als het 16 - 23 wordt, dan is de verhouding al weer anders.. en dan moet je ook wel om elkaar geven, op die leeftijd 2 jaar op elkaar wachten..
Maar ok, het verhaal is verder niet serieus.. Dus de discussie is niet erg zinvol.

Stel je voor, een kind dat aan alle kanten gecontroleerd wordt maar wel een laptop kan kopen en verstoppen, en ergens laxeermiddelen vandaan haalt om 's nachts (waarom? ) uit haar bed te kunnen.. en daar vragen de ouders zich niks over af?
En hoe normaal is dat? Volwassen zou ik het iig niet willen noemen.
pi_84655256
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

14 is tweederde van 21, net als 60 tweederde van 90 is....
De verhouding van 14 op 21 is dus 2/3.
En dan geef je dat antwoord... ik dacht dat we allemaal lineair ouder werden... blijkbaar zat ik fout...
pi_84655331
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Ik zou er een stempeltje voor kopen. Maakt het makkelijk om mensen te markeren...
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:48:01 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84658335
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 08:29 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
En dan geef je dat antwoord... ik dacht dat we allemaal lineair ouder werden... blijkbaar zat ik fout...
Nee, het ging me erom dat een aantal van die combinaties ook nogal eens als een op z'n minst vreemd verschil bekeken worden.....

Bij 20 en 30 vindt de 20-jarige het wel makkelijk dat de 30-jarige zijn leven al op de rit heeft, en ze op die manier lekker makkelijk bij "zelfstandig" kan gaan wonen zonder eerst op kamers te hoeven.
Bij 40 en 60 gaat men er al vanuit dat de jongste (meestal vrouw) een golddigger is.
Bij 60 en 90 snapt niemand wat een over het algemeen vitale 60-jarige nog met zo'n levend lijk moet.

We worden natuurlijk wel lineair ouder, maar een verschil van 1/3 in leeftijd tussen 2 partners is eigenlijk altijd vreemd, ook als beiden wel volwassen zijn.
Wullie bin KOEL Š Soneal
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:49:57 #167
187510 IrCute
Americunt
pi_84658390
Ik was zelf op mijn 14de verliefd op een jongen van 20 uit amerika, hij moest toen niks van mij weten en 3 jaar later hebben we elkaar ontmoet en heb nu 2.5 jaar een relatie met hem :* En ik ben achteraf wel blij dat ik nog niks met hem had toen ik 14 was, het leeftijdsverschil is gewoon echt te groot, hoe volwassen ze ook over komt.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:52:52 #168
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_84658468
Ik kon het niet laten.

On-topic: Ik zou het meisje laten gaan.
Als ze nou 16/17 was, dan kon het er wel mee door...maar 14...thats so wrong.
pi_84660159
[quote][b]Op donderdag 29 juli 2010 19:35
21 en 14 gaat niet. Als ze echt zo leuk is wacht je graag tot ze 18 is.
[/quote]

Tegen de tijd dat ze 18 is is ze heel het meisje niet meer dat ze nu is joh. Weet je hoe rap dat verschil komt. Ik herken mezelf nu als 21 jarige niet eens meer terug met 17/18, laat staan een 18 jarige met een 14 jarige.

Iaw, TS blijf weg bij dat kind, ze gaat toch nog 100 x veranderen voor de tijd dat ze een vaste relatie behoeft.
pi_84660272
btw, beter een slotje op dit topic, die klote-TS reageert toch niet.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:59:16 #171
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_84660535
quote:
Het voelt een beetje alsof ik een zwarte jood ben die bij de KKK wil gaan.
Get your act together. :|W
  vrijdag 30 juli 2010 @ 12:01:32 #172
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84660617
quote:
Ik wist niet dat ze 14 was; integendeel zelfs, ik dacht dat ze een jaartje of 19-20 was.
OMG :D! Die heeft een ouwe kop als ze een jaar of 30 is :D!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_84661511
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:05 schreef MasterJapie het volgende:
Tering man, je doet me denken aan die vieze pedofielen van dateline NBC. "Ja maar ze wilde het zelf", of "Mentaal is ze al heel volwassen". Wat de fack is er mis met jou? :r Geef haar gewoon de kans om een normale jeugd te hebben met haar leeftijdsgenoten, ipv haar geld en tijd te laten verspillen aan jou, om nog maar te zwijgen over haar fysieke en mentale gezondheid. Geef jezelf gewoon aan en laat je behandelen, want dit is echt niet normaal, ook al probeer je dat jezelf wijs te maken. Als ik de vader van dat meisje was, zou ik ingegaan zijn op je verzoek om op bezoek te komen, zodat ik je gelijk kon laten inrekenen, maar niet voordat al je pedofiele gedachten uit je kop geslagen zijn :Y
Vallen op een veertienjarige is niet pedo hoor. Was jij als 15 jarig knaapje ook niet aangetrokken tot 14 jarigen lichamelijk? Waarom zou dat veranderen als je 21 bent. Maar wat betreft het geestelijke aspect en het leeftijdsverschil is die interesse van TS wel vreemd. Hij zal wel gewoon niet beter kunnen krijgen.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 12:39:37 #174
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_84661911
ik heb laatst een meid van 17 ook maar verteld dat het niets werd ivm leeftijdsverschil. ik ben 25
het beste is als jij dat ook doet ;)
A man's got to do what a man's got to do
pi_84662018
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vallen op een veertienjarige is niet pedo hoor. Was jij als 15 jarig knaapje ook niet aangetrokken tot 14 jarigen lichamelijk? Waarom zou dat veranderen als je 21 bent. Maar wat betreft het geestelijke aspect en het leeftijdsverschil is die interesse van TS wel vreemd. Hij zal wel gewoon niet beter kunnen krijgen.
Wat lullig van jou! o|O

anyway, TS moet niet zelf gaan huilen als een klein kind, dit kan namelijk echt niet! Voor je het weet ben je samen aan het spelen in de zandbak, that ain't right! :')
pi_84663494
Pff hoe haal je het in je hoofd. :{ 14 en 21. :o Wie is er nou kortzichtig bezig, jij of die ouders? Als ik die vader was, had ik je allang opgezocht om je oren eraf te draaien. :6 Laat dat meisje met rust, is beter voor iedereen. :(

Edit: in de topic-titel staat "ouders doen moeilijk", maar het is overduidelijk dat jij het probleem in leven houdt. :N
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:33:24 #177
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84664258
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef FOKkû het volgende:
Pff hoe haal je het in je hoofd. :{ 14 en 21. :o Wie is er nou kortzichtig bezig, jij of die ouders? Als ik die vader was, had ik je allang opgezocht om je oren eraf te draaien. :6 Laat dat meisje met rust, is beter voor iedereen. :(

Edit: in de topic-titel staat "ouders doen moeilijk", maar het is overduidelijk dat jij het probleem in leven houdt. :N
Niks kortzichtig aan, natuurlijk. Hoe jonger je vriendin is, hoe langer (eh, meer jaren) je ervan kunt genieten, zogezegd.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:35:41 #178
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84664354
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef mvdlubbe het volgende:
Niks kortzichtig aan, natuurlijk. Hoe jonger je vriendin is, hoe langer (eh, meer jaren) je ervan kunt genieten, zogezegd.
Maar niet als ze op haar 14e al een kop heeft van een 20-jarige, want dan heeft ze op haar 30e een kop van minimaal een 40-jarige :D!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:38:36 #179
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84664484
Nouja, als het na haar veertigste stabiel blijft tot haar 90e zit je nog best okay.
pi_84664751
Wtf TS! :')
pi_84665010
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Ik moest eerlijk gezegd lachen. :@
pi_84665555
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:42 schreef Michhas het volgende:

[..]

Wat lullig van jou! o|O

anyway, TS moet niet zelf gaan huilen als een klein kind, dit kan namelijk echt niet! Voor je het weet ben je samen aan het spelen in de zandbak, that ain't right! :')
Nou ja, een nerdje die met iemand van 14 wil daten...dan denk ik al snel dat hij niet beter kan krijgen ja. :) Anders date je wel met iemand van je eigen leeftijd, toch?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 14:05:26 #183
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84665620
quote:
Dit vind ik vrij vervelend, want ik ben eigenlijk best een nerd (volg 2 studies waaronder wiskunde, ik vind modelscheepjes reuze-interessant, heb geen rijbewijs, woon nog bij mijn ouders, heb lichte acne, ga nooit uit, nuttig geen alcohol, gebruikte zojuist het woord ‘nuttig’ als werkwoord i.p.v. ‘drink’ and the list goes on :’) ). Ik had wel gedacht dat ze op zijn minst verhaal zouden halen, of mij een keer uitnodigden op dringend verzoek van hun dochter, maar helaasch
Of dit is troll, of de TS is echt zo'n figuur die geen meid van zijn eigen leeftijd kan krijgen en het daarom maar bij de TMF-tienertjes probeert... :{
pi_84670523
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 11:52 schreef StreetLegal het volgende:
btw, beter een slotje op dit topic, die klote-TS reageert toch niet.
Die heeft hier waarschijnlijk al lang onder zijn echte account gepost :7
Eén van de reacties waarin gezegd wordt dat het best kan, waarschijnlijk.
pi_84670846
/2 + 7 . Is de regel. Je kan haar neucken als ze 20 is en jij 26 :')
#winning
pi_84671012
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Tware het volgende:
Mijn vriend voldoet niet eens aan die regel :7
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:25:47 #187
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_84671314
quote:
Nee hoor, de regel is: Gedeeld door eigen leeftijd plus zeventien.

L:L+17
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:27:33 #188
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_84671360
quote:
er zijn zoveel regels :P
A man's got to do what a man's got to do
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:36:04 #189
309492 Bovenmens
geen blond haar of blauwe ogen
pi_84671646
Een paar zaken vielen me op;

TS = (bijna?) 21
Meisje = 14
TS = dus pedo
Ouders meisje zijn christen

Wat is het probleem -O-
In my opinion, the existence of life is a highly overrated phenomenon.
We are a way for the cosmos to know itself.
pi_84672511
Ik zou dr mee nokken ;x
pi_84673111
De regel is (Eigen leeftijd / 2 x 0) + 14.

EDIT:

Lakitu regel: Minumumleeftijd = (Eigen leeftijd / 3) * 0 + 14

[ Bericht 49% gewijzigd door Chuck_Norris op 30-07-2010 17:49:33 ]
  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:31:38 #192
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_84673583
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
De regel is (Eigen leeftijd / 2 x 0) + 14.
Gaat ie de Laki-regel stelen :') En fout ook

[KLB SC #2791] Een nieuw begin :@
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_84674118
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:31 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Gaat ie de Laki-regel stelen :') En fout ook

[KLB SC #2791] Een nieuw begin :@
sorry boi:$ even editten.\

niet dat het wat uitmaakt. gaat om het resultaat _O_ _O_
  vrijdag 30 juli 2010 @ 18:08:41 #194
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84674663
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:36 schreef Bovenmens het volgende:
Een paar zaken vielen me op;

TS = (bijna?) 21
Meisje = 14
TS = dus pedo
Ouders meisje zijn christen

Wat is het probleem -O-
_O-
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_84676020
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:25 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Nee hoor, de regel is: Gedeeld door eigen leeftijd plus zeventien.

L:L+17
Plus 15 volgens de wet ;)
pi_84677184
Ik ken alleen E = m * C˛. -O- Zal wel aan mij liggen. :')
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:31:55 #197
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_84679349
waarom wordt hier nog gepost als de TS al lang weg is en dit blijkbaar een fake-topic is?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_84716190
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:31 schreef Murmeli het volgende:
waarom wordt hier nog gepost als de TS al lang weg is en dit blijkbaar een fake-topic is?
Omdat we het voorafgaande niet lezen, en het heerlijk vinden om ongenuanceerd en ongehinderd door kennis af te geven op anderen en alles wat we niet normaal vinden.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 21:34:22 #199
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_84716667
Een meisje van 14 zonder tieten?

Verder: 21/2+7=17,5 dus ze is te jong en 14-7x2=14 dus je bent te oud.
Prrrrr
pi_84722771
jij 21 en het meisje 14 jaar. Jij bent ziek bah. Tijd om eens in te zien dat je al volwassen bent.
pi_84772809
HAHAHHHAA TERING WAT BEN JIJ KANSLOOS. HAHAHAHAHAHAHA\
HAHHAHAHAHAHAHAHA
HJAAJAHAHAHAHAHAHAHAHA godver dit is echt het beste topic sinds Goatse in scriptie:')
Hahahahahahahaha

En zij is gewoon 14, natuurlijk is ze labiel:') Hoe je als 14jarige genoeg geld voor een laptop hebt is me een raadsel, je mag neit eens werken en zoveel zakgeld kreeg ik nooit:')

HAHAHAHAH ook die shit met 'ik gebruik nuttigen als werkwoord' en 'ze is zo emotioneel volwassen > ze slikt laxeerpillen''haar ouders checken ontlasting hahahahahahahahahaha godver normaal post ik normale reacties maar dit.... _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:42:05 #202
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84772855
moet jij nodig zeggen meid, met je kapsel :')
Een gedicht over Maanvis
pi_84773071
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:42 schreef Maanvis het volgende:
moet jij nodig zeggen meid, met je kapsel :')
Say what? Jij bent geen vrouw en zal dat nooit begrijpen. En ik geef toe dat ik een ijdel en verwend nest ben., Maar zo kansloos als deze gozer ben ik écht niet:')
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:50:20 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84773226
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:46 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:

[..]

Say what? Jij bent geen vrouw en zal dat nooit begrijpen. En ik geef toe dat ik een ijdel en verwend nest ben., Maar zo kansloos als deze gozer ben ik écht niet:')
ik ben fokking kaal meid, hoe denk je dat ik me voel ;(
Een gedicht over Maanvis
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:50:51 #205
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_84773250
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:40 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
HAHHAHAHAHAHAHAHA
HJAAJAHAHAHAHAHAHAHAHA godver dit is echt het beste topic sinds Goatse in scriptie:')
Hahahahahahahaha

En zij is gewoon 14, natuurlijk is ze labiel:') Hoe je als 14jarige genoeg geld voor een laptop hebt is me een raadsel, je mag neit eens werken en zoveel zakgeld kreeg ik nooit:')

HAHAHAHAH ook die shit met 'ik gebruik nuttigen als werkwoord' en 'ze is zo emotioneel volwassen > ze slikt laxeerpillen''haar ouders checken ontlasting hahahahahahahahahaha godver normaal post ik normale reacties maar dit.... _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:51:25 #206
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_84773279
Als dit serieus is, dan ben ik mijn laatste sprankje hoop in de mensheid verloren.
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:51:27 #207
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_84773283
Zij: 14, jij: 21. Ik kan me de reactie van haar ouders (ondanks dat ze dan streng christelijk zijn) volledig begrijpen. Kom op man: het is nog maar een kind. Ik zou als vader toch wel een pittig gesprek met je gaan voeren en het dringende advies geven om niet meer met mijn dochter te spreken.

TS: kappen hiermee, je lijkt wel een pedo.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:51:37 #208
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84773289
Kloon van DIT topic. Frappant ook dat de leeftijden precies overeenkomen.
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:52:52 #209
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84773335
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:51 schreef goofy_goober het volgende:
Scherp (+1)
Een gedicht over Maanvis
pi_84773404
Haha sorry voor de breezer reactie; het duurde even voor dat ik helemaal uitgelachen was.

Dan nu even serieus advies.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84774254
Heet ze niet toevallig Laura Dekker, die is ook zo volwassen.
pi_84783151
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 15:17 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Heet ze niet toevallig Laura Dekker, die is ook zo volwassen.
Haha mooi ^O^
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:30:07 #213
222384 Bonzai.
pi_84783517
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:40 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
HAHHAHAHAHAHAHAHA
Hahahahahahahaha

Uit een ander topic:
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:02 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
we scheelden 5 jaar en ik was pas 16. Maar ik gaf niet op en liep als een kip zonder kop achter hem aan, hopend dat hij ooit in zou zien dat wij bij elkaar pasten.
:') :') :') :')
waarin de stenen rusten,
pi_84785410
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:07 schreef kahlie het volgende:
Je weet dat volgens de wet zoenen gewoon aanranding is en een tongzoen gelijk staat aan verkrachting, volgens de wettelijke regels, aangezien het gaat om : "het ongewenst binnendringen van het lichaam". Ja, dat is krom, maar wel de waarheid. :{
Tongzoen-arrest *O*.
pi_84786066
quote:
WOW FRAPPANT MAN DAT IS VAST NOG NIET EERDER GEBEURD
pi_84786193
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Uit een ander topic:
[..]

:') :') :') :')
16 is legaal en het verschil was kleiner, maar ik heb hier niet afgegeven op haar, zij is maar een puber.
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:34:11 #217
222384 Bonzai.
pi_84786195
quote:
18 en 25 jaar
waarin de stenen rusten,
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:34:49 #218
222384 Bonzai.
pi_84786226
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:

[..]

16 is legaal en het verschil was kleiner, maar ik heb hier niet afgegeven op haar, zij is maar een puber.
Who cares.
waarin de stenen rusten,
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:23:04 #219
285545 Rupsebeest
Wordt ooit een mooie vlinder
pi_84814387
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 03:25 schreef TheHolyTiamat het volgende:
ik kan me voorstellen dat je haar "erg volwassen" vind overkomen. in de pubertijd zit je namelijk als 14 jarig meisje boordevol optimistische ideeën en theorieën over het leven. gebasseerd op fantasie. dit spreekt jou aan, ze zit vol leven en komt door haar "kijk op de wereld" volwassen over. een meisje van jouw leeftijd heeft dit zelfde, het enige verschil is dat dat 14 jarige meisje naīef en onervaren is, en werkelijk niks over het hele leven weet. een meisje van jouw leeftijd heeft wat meer doorstaan, veel meer meegemaakt, levenservaring, etc..
hoe kan je in godsnaam op 1 lijn zijn met zo iemand? nu is het nog leuk, en verboden. straks als zij 15 wordt en issues krijgt met zichzelf en uithuilt dat niemand haar begrijpt, zou je willen dat je hier nooit aan was begonnen.
het enige wat jij doet bij dit meisje is haar wereld op z'n kop zetten. voor het eerst verliefd/trillen/huilen.... kom op man. straks pleegt ze nog zelfmoord.

Jij bent net zo naief als dat arme 14 jarig meisje.

ik zou zeggen kappen en haar ouders' keus respecteren.
Hier heb ik eigenlijk niks aan toe te voegen.
Het is natuurlijk wel heel erg klote voor je, je kan immers ook weinig aan je gevoelens voor iemand doen. Succes er mee in ieder geval.
pi_84847915
Hoe is het verder gegaan?
pi_84848225
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:38 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Hoe is het verder gegaan?
Goed goed.. bij jou?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:48:50 #222
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_84848303
quote: