Dit, en daarnaast het feit dat je je vergrijpt aan kinderen en er over gaat lopen janken op een online forum.quote:want ik ben eigenlijk best een nerd (volg 2 studies waaronder wiskunde, ik vind modelscheepjes reuze-interessant, heb geen rijbewijs, woon nog bij mijn ouders, heb lichte acne, ga nooit uit, nuttig geen alcohol,
quote:
Je doet het graag met minderjarige jongetjesquote:: een standaard 14-jarig lichaam met een metabolisme sneller dan mijn gloednieuwe computer en geen enkele vorm van reliëf bij de gluteus maximus of de pectoralis major.
TS is verliefd op een 14-jarig meisje maar haar ouders doen moeilijk, TS kan er niet mee omgaan en vindt dat haar ouders hem op z'n minst hadden kunnen uitnodigen voor een gesprek.quote:Op donderdag 29 juli 2010 05:35 schreef TwenteFC het volgende:
Sorry, maar dit is echt een wall of text, samenvatting?
14 jarige met pushup zijn goed te doen hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 05:33 schreef raebyddet het volgende:
[..]
[..]
Je doet het graag met minderjarige jongetjes?
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 05:40 schreef raebyddet het volgende:
[..]
![]()
Dat ik daar nog niet eerder op gekomen ben.
een 14 jarige kan je niet serieus nemen. Die vind het alleen maar leuk dat ze een oudere vriendje heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 05:37 schreef raebyddet het volgende:
[..]
TS is verliefd op een 14-jarig meisje maar haar ouders doen moeilijk, TS kan er niet mee omgaan en vindt dat haar ouders hem op z'n minst hadden kunnen uitnodigen voor een gesprek.
Oh ja, TS is 21.
Ik denk dat TS dat eigenlijk diep van binnen ook wel weet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:11 schreef Citizen_Kane het volgende:
Leuk verhaal, je laat me lachen!
Maar kom op, je snapt zelf toch wel dat je hiermee moet ophouden?
Ik ben 18, ik schat hem geestelijk 14. Het kan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat TS dat eigenlijk diep van binnen ook wel weet.
Maar hij is ook niet de verstandigste van de twee, ik vraag me af in hoeverre TS zelf volwassen is.
Inderdaad!quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat TS dat eigenlijk diep van binnen ook wel weet.
Maar hij is ook niet de verstandigste van de twee, ik vraag me af in hoeverre TS zelf volwassen is.
I intend to live forever. So far, so good.quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:21 schreef Citizen_Kane het volgende:
Inderdaad!
Leuke quote van Woody Allen, by the way.
maakt het niet echt geloofwaardig.quote:en slikt nu laxeertabletten zodat ze een excuus heeft om ’s nachts uit bed te gaan zonder dat haar ouders gealarmeerd raken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |