abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84614884
Even een kloon aangemaakt.

Sinds kort ben ik in contact gekomen met een meisje van 14 jaar (dit is gelijk de samenvatting van het hele verhaal en als je een beetje in het bezit bent van extrapolatie-capaciteiten of een glazen bol, kun je hier eventueel stoppen met lezen om een quasi-grappige post te maken :’) ), we hebben elkaar online ontmoet. Ik wist niet dat ze 14 was; integendeel zelfs, ik dacht dat ze een jaartje of 19-20 was. Na een gesprek van 2 uur vroeg ik om haar leeftijd en schrok (en baalde...) hier wel van. Ik kon het namelijk zeer goed met haar vinden en we zaten echt op 1 lijn. Nu is zij, om het leed te vergroten, pas 14 geworden (in juni) en word ik binnenkort 21 jaar. Het was gvd een kind: een onschuldig meisje met veel minder ervaring dan ik op vrijwel elk gebied.

Ik diskwalificeerde haar meteen als potentieel relatie- of neukmateriaal – omdat ik in tegenstelling tot het meerendeel van FOK! geen last heb van parthenofilie, en nee, Voe.blogg doet het ook niet voor me – maar bleef wel met haar praten. Emotioneel is ze echter erg volwassen en ze kan zich op dat gebied makkelijk meten met een 18-jarige. Uiteindelijk uit nieuwsgierigheid toch maar foto’s uitgewisseld en inderdaad: een standaard 14-jarig lichaam met een metabolisme sneller dan mijn gloednieuwe computer en geen enkele vorm van reliëf bij de gluteus maximus of de pectoralis major. Fysieke aantrekkingskracht was er niet en, zoals dat vaak bij mannen gaat, was het mentaal ook een stuk minder. Toch bleven we echter praten en we kwamen erachter dat we steeds meer en meer raakvlakken kregen, en na nog wat foto’s uitgewisseld te hebben bleek ze toch wel hele mooie ogen te hebben, en eigenlijk ook hele mooie lange bruine krullen, en een leuke lach, en eigenlijk waren die sproetjes ook wel schattig (zie je al waar het verkeerd gaat? :’) ), en dit en dat. We praatten meer en meer op MSN (jaja, MSN :’) ik weet het) en ik voelde me al snel weer aangetrokken tot haar en vice versa, haar leeftijd (waar nauwelijks iets van te merken was in the first place) en haar vrij platte lichaam maakten me eigenlijk niet veel meer uit, ik vond haar leuk en dat was wederzijds.

Nu is het zo dat mijn laatste 3 vriendinnen allebei ouder waren dan ik (respectievelijk 0,5 jaar, 2 jaar en 1 jaar), daar ik zelf mentaal ook een stuk volwassener ben voor mijn leeftijd, dus voor mij is het persoonlijk ook een beetje vreemd om me aangetrokken te voelen tot een 14-jarige. De gesprekken op MSN waren echter zo fijn en diepgaand dat we elkaar weleens in het echt wilde zien, wat dus ook gebeurde. Ik ben naar haar toegegaan en we hebben in het park, onder een boom, zitten praten. Het klikte heel goed en de chemie tussen ons was te vergelijken met de chemie zoals die ook in het begin was tussen mij en mijn exen. Sterker nog: het voelde zelfs beter. Het ging dan eigenlijk ook allemaal automatisch en binnen no-time zat ze bij mij op schoot, met haar armen rond mijn nek geslagen. Veel gepraat en gelach verder was het tijd voor mij en haar om weer naar huis te gaan en ik zou haar op de trein zetten (want ze had stiekem afgesproken uit angst voor de reactie van haar ouders), waar ze opzettelijk 2 treinen miste. Na een hoop onschuldige kusjes op de mond, wat voor haar schijnbaar al eng genoeg was (want ze trilde helemaal, liep rood aan en nam weinig tot geen initiatief), heeft ze toch de trein naar huis genomen en zo nam ik ook de trein terug.

Na een hoop gepraat hebben we wederom afgesproken, op een verlaten strandje bij haar in de buurt. Dit ging al een heel stuk verder, zo lagen we op elkaar (clothes on en handjes thuis!) en lepeltje-lepeltje en we hebben ook gezoend (once again, handjes thuis), waarbij ze ook moest huilen van de spanning. Vlak voor vertrek moest ze weer huilen, maar deze keer met een andere reden: ze wist dat haar ouders het absoluut niet zouden accepteren, maar dat ze geen smoesjes kon (en wilde) blijven verzinnen om mij te zien. Ze wilde het gewoon open kunnen doen, zodat ze ook niet steeds naar een andere stad moest reizen uit angst haar ouders tegen te komen als ze met mij was. Ook wilde ze er gewoon open over kunnen praten. Ik heb een trein later genomen en een uitgebreid gesprek met haar gehad over hoe ze het het beste aan kon pakken. Haar ouders zijn, volgens haar (en ik ben geneigd haar te geloven), controlefreaks en ook nogeens zeer christelijk (ik suggereer hier inderdaad dat dat negatief is, maar bepaalde karakteristieken van gelovige mensen zullen we maar even achterwege laten om bepaalde types *kuch matthijs.. kuch* te ontwijken voordat ze complete psalms gaan citeren). Goed, ze zou het er met haar ouders over hebben.

Het gesprek met haar ouders verliep echter niet goed en ze mag mij niet meer ontmoeten. Ik ben, naar het schijnt, een loverboy en ‘niet goed bij mijn hoofd’ (doelend op het leeftijdsverschil). Met die conclusies kon ik ook wel mee en ik nam het ze ook niet kwalijk om zo in eerste instantie te denken, maar ze weigeren ook om me te ontmoeten. Ik heb haar ouders via haar zelfs laten weten dat ze mijn ouders kunnen opbellen om daar even mee te praten (waar ik al niet zo hot over was, maar goed...), maar ook daar wilden ze niets van weten. Dit vind ik vrij vervelend, want ik ben eigenlijk best een nerd (volg 2 studies waaronder wiskunde, ik vind modelscheepjes reuze-interessant, heb geen rijbewijs, woon nog bij mijn ouders, heb lichte acne, ga nooit uit, nuttig geen alcohol, gebruikte zojuist het woord ‘nuttig’ als werkwoord i.p.v. ‘drink’ and the list goes on :’) ). Ik had wel gedacht dat ze op zijn minst verhaal zouden halen, of mij een keer uitnodigden op dringend verzoek van hun dochter, maar helaasch.

Technisch gezien heeft zij natuurlijk ook geen fuck in te brengen vanwege haar leeftijd en dat is erg vervelend. Ik kan er echter ook niet goed bij waarom ze op geen enkele wijze sjoege geven als ik zo eens hoor hoe boos meisje in kwestie wordt en hoelang ze erover doordramt. Ik zou er als ouder ook niet positief tegenover staan, maar als mijn dochter al 2 maanden (ja, zo lang speelt het al) constant aan het zeuren was en er depressief van werd (ze loopt sinds 2 weken bij een psycholoog, waar ze overigens naartoe moest van haar ouders omdat ze ‘levensmoe overkwam’), zou ik op z’n minst die jongen toch langs laten komen om eens even met hem te babbelen (en nu meet ik me het meest bekrompen point of view aan dat ik kan bedenken, ik zou hem al veel eerder uitnodigen). Zelfs haar psycholoog staat aan ‘onze’ kant en heeft al gepraat met haar ouders, maar die willen er simpelweg niets van weten.

Nu had ik zelf het idee om die ouders gewoon op te bellen of direct te e-mailen (waar bellen de voorkeur geniet, omdat e-mail makkelijker te negeren is). Zij raadt het af en zij kent haar ouders vrij goed, daarom ben ik toch geneigd om het niet te doen... maar ik zou het verder echt niet weten. Ik vroeg me eigenlijk af wat jullie voor advies kunnen geven omtrent de situatie.

Wat ook aan bod zou komen en eventueel een obstakel is voor haar ouders is de leeftijdsfase waarin we verkeren. Zij moet nog een hoop ‘ontdekken’ (ze gaat naar 3 gymnasium) en meemaken en heeft tevens geen enkele ervaring met jongens, ook is de kans dat het misgaat – objectief gezien, wij zijn zelf natuurlijk geneigd om een iets optimistischere (naїevere?) mening te hanteren – aanwezig. Dit hebben we natuurlijk ook besproken en alhoewel we allebei een vrij naїeve draai hadden gegeven aan de kans op mislukken, waren we het met elkaar eens dat je het gewoon moet aankijken en dat er zooooveel factoren zijn dat je geen goede schatting kan maken.

Maar goed, jullie mening?

Zij heeft dit trouwens ook allemaal gelezen (inc. het begin van diskwalificeren en de modelscheepjes enz. :’) dat is allemaal al bekend), zij heeft onlangs van haar spaargeld(!) een zeer simpele laptop via-via gekocht (die ze in een kussen verstopt) en slikt nu laxeertabletten zodat ze een excuus heeft om ’s nachts uit bed te gaan zonder dat haar ouders gealarmeerd raken, want zoals al eerder vermeld zijn het controlefreaks en ze checken nu dus alles van haar (computer (keylogger en tijdslot), mobiel, mag niet meer alleen naar buiten zonder supervisie ( :’) ), vriendinnen moeten maar naar haar toekomen en feestjes zijn dan maar pech hebben). Ze hebben zelfs haar ontlasting gecheckt, om te kijken of ze wel degelijk aan de race stond. Het voelt een beetje alsof ik een zwarte jood ben die bij de KKK wil gaan. Ik vind het echt te erg voor woorden en maak me o.a. zorgen om haar gezondheid, ook vind ik het natuurlijk extreem vervelend (en dat is zelfs nog licht uitgedrukt) dat ik haar niet meer kan zien... ik zou haar zo graag naast me hebben als ik ging slapen.
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:04:04 #2
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_84614912
:')
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:04:50 #3
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_84614917
quote:
Emotioneel is ze echter erg volwassen
Hier stopte ik met lezen. Hoe typisch!

edit : toch maar verder gelezen.

Haar ouders winnen het, en ze hebben groot gelijk. Ik zou als ik jou was mezelf afvragen hoe het ooit zover heeft kunnen komen ,dat je aan een 14-jarige begint ?

[ Bericht 38% gewijzigd door raebyddet op 29-07-2010 03:13:24 ]
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:06:39 #4
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_84614924
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 03:04 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen. Hoe typisch!
Hij nog niet!

maaruh TS....

get over it move on!
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_84614929
sorry maar ik schoot een paar keer toch in de lach, maar wel vervelend allemaal :')
pi_84614932
Jezus wat een verhaal :') samenvatting?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:12:13 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84614939
Serieus verwachten dat ouders blij zijn of een gesprek willen aangaan met de 21-jarige vent die met hun 14-jarige dochter rotzooit :|W
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84614940
overigens
quote:
en slikt nu laxeertabletten zodat ze een excuus heeft om ’s nachts uit bed te gaan zonder dat haar ouders gealarmeerd raken
dat gaat toch te ver jonguh, gebruik je verstand jij bent toch bijna 21 onderhand. Een meisje van 14 die zomaar laxeertabletten inslikt & van haar spaargeld een laptop heeft gekocht voor jou??? iemand die ze verder helemaal niet kent (op msn komt ieder gek normaal over), bewijst al hoe jong en naif ze nog is en dat jij gvd beter zou moeten weten, nerd of geen nerd :N
pi_84614955
Toch gelezen, de laatste alinea deed 't 'm :')
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:18:13 #10
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_84614960
4 jr geduld hebben ^O^

Is het echt 100% dikke mik en de hemel op aarde tussen jullie dan kun je dat makkelijk hebben :Y

Ik heb zelf 3,5 jaar "geduld" moeten opbrengen maar het was de moeite dan ook wel waard (inmiddels 2 kinderen verder)

Geduld tussen haakjes: schoonmoeder volbloed "christelijk" zigeuner die je bloed wel kan drinken :o

Alleen het leeftijdsverschil is wel 50% minder dan bij jou :{
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:19:22 #11
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_84614968
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 03:18 schreef Prowl het volgende:
4 jr geduld hebben ^O^

Is het echt 100% dikke mik en de hemel op aarde tussen jullie dan kun je dat makkelijk hebben :Y

Ik heb zelf 3,5 jaar "geduld" moeten opbrengen maar het was de moeite dan ook wel waard (inmiddels 2 kinderen verder)

Geduld tussen haakjes: schoonmoeder volbloed "christelijk" zigeuner die je bloed wel kan drinken :o

Alleen het leeftijdsverschil is wel 50% minder dan bij jou :{
Kut, een serieuze reactie van mij in R&P :|W
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_84614988
Als ik haar vader was had ik je wel uitgenodigd.

Met de bedoeling jou een fokking oorvijg te geven o|O
pi_84614992
ik kan me voorstellen dat je haar "erg volwassen" vind overkomen. in de pubertijd zit je namelijk als 14 jarig meisje boordevol optimistische ideeën en theorieën over het leven. gebasseerd op fantasie. dit spreekt jou aan, ze zit vol leven en komt door haar "kijk op de wereld" volwassen over. een meisje van jouw leeftijd heeft dit zelfde, het enige verschil is dat dat 14 jarige meisje naīef en onervaren is, en werkelijk niks over het hele leven weet. een meisje van jouw leeftijd heeft wat meer doorstaan, veel meer meegemaakt, levenservaring, etc..
hoe kan je in godsnaam op 1 lijn zijn met zo iemand? nu is het nog leuk, en verboden. straks als zij 15 wordt en issues krijgt met zichzelf en uithuilt dat niemand haar begrijpt, zou je willen dat je hier nooit aan was begonnen.
het enige wat jij doet bij dit meisje is haar wereld op z'n kop zetten. voor het eerst verliefd/trillen/huilen.... kom op man. straks pleegt ze nog zelfmoord.

Jij bent net zo naief als dat arme 14 jarig meisje.

ik zou zeggen kappen en haar ouders' keus respecteren.
pi_84614999
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 03:12 schreef Leandra het volgende:
Serieus verwachten dat ouders blij zijn of een gesprek willen aangaan met de 21-jarige vent die met hun 14-jarige dochter rotzooit :|W
Dat dus :D Je bent wel een beetje héél erg naief bezig en meisjes van 14 zijn echt onder de indruk van 21-jarige jongens hoor, dus dat zij zo gek op je is (en psychisch er helemaal labiel van raakt....hallo?!? zei je volwassen?) is niet zo vreemd. Dat jij alle signalen hebt lopen negeren dat je meer voor haar ging voelen dan op dit moment gezond is heb je voor het gemak ook maar genegeerd.

Ik ga met Prowl mee die dus ook serieus kan doen O-) Je moet geduld hebben, wachten dus.
Geen ontmoetingen met ouders die dat niet willen forceren. En die jongedame moet eerst eens wat volwassener worden ipv zich in een puberdepressie te storten over een verliefdheid met iemand die ze maar een paar keer heeft gezien waarbij ze allemaal geheimen en stiekem dingen voor haar ouders achter houdt door jou. Als je dat volwassen gedrag vindt weet ik niet met wat voor 21-jarigen jij om gaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84615010
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 03:00 schreef ikbeneenkloontje het volgende:
Ik diskwalificeerde haar meteen als potentieel relatie- of neukmateriaal.
+
quote:
Zij heeft dit trouwens ook allemaal gelezen.
En, wat vond ze ervan om te lezen dat jij met meisjes chat met als instelling dat het 'neukmateriaal' is?

quote:
[-snip-] zonder dat haar ouders gealarmeerd raken, want zoals al eerder vermeld zijn het controlefreaks en ze checken nu dus alles van haar (computer (keylogger en tijdslot), mobiel, mag niet meer alleen naar buiten zonder supervisie ( :’) ), vriendinnen moeten maar naar haar toekomen en feestjes zijn dan maar pech hebben). Ze hebben zelfs haar ontlasting gecheckt, om te kijken of ze wel degelijk aan de race stond.
Arme meid.. Haar ouders zijn ongezond voorzichtig met haar. Misschien moeten ze haar maar onder een glazen stolpje leggen... zodat haar helemaal niets gebeuren (en ze nog meer verpietert). Het is logisch dat ze bezorgd zijn, maar doen dit in overdreven mate en willen zelfs niet helpen door te kijken met wat voor persoon ze te maken hebben. Als ze hier nou eens mee zouden beginnen..
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:33:23 #16
286493 raebyddet
pi_84615021
quote:
Dit vind ik vrij vervelend, want ik ben eigenlijk best een nerd (volg 2 studies waaronder wiskunde, ik vind modelscheepjes reuze-interessant, heb geen rijbewijs, woon nog bij mijn ouders, heb lichte acne, ga nooit uit, nuttig geen alcohol, gebruikte zojuist het woord ‘nuttig’ als werkwoord i.p.v. ‘drink’ and the list goes on :’) )
Dit zou iedere fokker kunnen zijn.
pi_84615022
Dit topic heeft potentie, hierbij een tvp.

Pedobearseals, kom d'r maar in!
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:36:02 #18
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_84615038
Verveelde je je ofzo zo'n lap tekst voor een reltopic :')

of heb je dit van martijn.nl?
pi_84615066
Heel vervelend allemaal. Ik wou dat ik goed nieuws voor je had, maar ik zie het somber in. Haar ouders zijn te lastig en ik ken dat soort ouders, het heeft geen zin.

Het meisje heeft het opzich al niet al te makkelijk met dergelijke ouders en zal waarschijnlijk (dat zou ik dr dan ook aanraden) op haar 18e zo snel mogelijk uit huis vertrekken om op zichzelf te gaan wonen. Dat zie je meestal bij kinderen van dit soort ouders. Vaak worden ze ook op hun 18e opeens behoorlijk vrij gelaten, alsof ze vanuit het niets opeens volwassen zijn.

Hoe dan ook, het heeft geen zin. Jullie bezorgen jezelf en elkaar een hoop ellende door er nu zoveel moeite voor te doen. Met die ouders valt niet te praten. Zo simpel is het. Jullie hebben gewoon pech gehad. Je hebt alles al gedaan wat mogelijk is. Ik zou zeker niet gaan bellen of emailen met die ouders, heeft totaal geen zin. Die gaan zich echt niet gewonnen geven. Hou gewoon contact met elkaar via internet voor zover dat kan, koester de leuke ervaringen die jullie met elkaar gehad hebben en kijk over een jaar of 4 eens verder, als jullie toevallig allebei nog vrijgezel zijn. Het mag nu gewoon niet zo zijn helaas.

En 18 en 25 kan dan opeens weer wel. Dan is er waarschijnlijk geen probleem meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Henk1056 op 29-07-2010 03:53:03 ]
pi_84615069
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 03:46 schreef Henk1056 het volgende:
ouders,,,
Hier stopte ik met lezen,,,,,
  donderdag 29 juli 2010 @ 03:51:11 #21
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84615086
pedi
Snollebolt
  donderdag 29 juli 2010 @ 04:12:34 #22
308140 Kubus.
Zomg! Achter je ouwe! O.o
pi_84615172
Jezus man, nog een paar alineas en je hebt een fucking boek bij elkaar O.O

On Topic: Ja man, beter een meisje zoeken van 20 ;)
Awesome Space <
pi_84615177
Hoe dichter bij de nul.. hoe strakker om de lul :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 04:15:22 #24
286493 raebyddet
pi_84615181
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 03:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
pedi
U riep ?
  donderdag 29 juli 2010 @ 04:19:35 #25
286493 raebyddet
pi_84615202
Dit is trouwens het verhaal van de gemiddelde fokker.
pi_84615249
Je bent zwaar ongezond bezig. Zowel voor jezelf als voor haar is het denk ik beter dat je er een punt achter zet.
Laat haar eerst maar eens opgroeien en zelf kun je ook wel een wat stabielere gemoedstoestand gebruiken denk ik zo.
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_84615276
quote:
want ik ben eigenlijk best een nerd (volg 2 studies waaronder wiskunde, ik vind modelscheepjes reuze-interessant, heb geen rijbewijs, woon nog bij mijn ouders, heb lichte acne, ga nooit uit, nuttig geen alcohol,
Dit, en daarnaast het feit dat je je vergrijpt aan kinderen en er over gaat lopen janken op een online forum.

Fail.

:')!!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_84615369
ben ik de enige die het hele verhaal een beetje ongeloofwaardig *kuch* hoax *kuch* vindt?

Ik bedoel, met zakgeld van 2 maanden (wie spaart er nu zakgeld op die leeftijd zonder een duidelijk doel?) een laptop kopen waar de ouders niets van weten, laxeermiddelen innemen om 's nachts op te kunnen staan, ontlasting controleren?

Is dit topic al 40 jaar oud of woon je in Staphorst of zo?
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:29:49 #29
286493 raebyddet
pi_84615381
Je bent niet de enige.
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:30:36 #30
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84615383
Geef haar maar hier.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:33:21 #31
286493 raebyddet
pi_84615392
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 05:30 schreef Robinhoo het volgende:
Geef haar maar hier.
quote:
: een standaard 14-jarig lichaam met een metabolisme sneller dan mijn gloednieuwe computer en geen enkele vorm van reliëf bij de gluteus maximus of de pectoralis major.
Je doet het graag met minderjarige jongetjes ;( ?
pi_84615395
Sorry, maar dit is echt een wall of text, samenvatting?
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:37:51 #33
286493 raebyddet
pi_84615400
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 05:35 schreef TwenteFC het volgende:
Sorry, maar dit is echt een wall of text, samenvatting?
TS is verliefd op een 14-jarig meisje maar haar ouders doen moeilijk, TS kan er niet mee omgaan en vindt dat haar ouders hem op z'n minst hadden kunnen uitnodigen voor een gesprek.

Oh ja, TS is 21.
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:37:56 #34
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84615401
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 05:33 schreef raebyddet het volgende:

[..]

[..]

Je doet het graag met minderjarige jongetjes ;( ?
14 jarige met pushup zijn goed te doen hoor.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_84615404
Penisbaard :D
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:40:31 #36
286493 raebyddet
pi_84615408
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 05:38 schreef Forgottenone het volgende:
Penisbaard :D
:o

Dat ik daar nog niet eerder op gekomen ben.
  donderdag 29 juli 2010 @ 05:42:10 #37
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84615410
Ik schenk mijn laatste poolse biertje in, daarna ga ik ffslapen.
pi_84615426
Dit hele verhaal is natuurlijk gewoon verzonnen
pi_84615429
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 05:40 schreef raebyddet het volgende:

[..]

:o

Dat ik daar nog niet eerder op gekomen ben.
:')
pi_84615436
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 05:37 schreef raebyddet het volgende:

[..]

TS is verliefd op een 14-jarig meisje maar haar ouders doen moeilijk, TS kan er niet mee omgaan en vindt dat haar ouders hem op z'n minst hadden kunnen uitnodigen voor een gesprek.

Oh ja, TS is 21.
een 14 jarige kan je niet serieus nemen. Die vind het alleen maar leuk dat ze een oudere vriendje heeft.
Loat goan, en zoek iemand van op zijn minst 16. Dat is mijn advies :9
  donderdag 29 juli 2010 @ 06:07:03 #41
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84615439
vindt.
pi_84615445
Leuk verhaal, je laat me lachen!

Maar kom op, je snapt zelf toch wel dat je hiermee moet ophouden?
Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
(hun waren de grondleggers van het HIV virus)
pi_84615448
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 06:11 schreef Citizen_Kane het volgende:
Leuk verhaal, je laat me lachen!

Maar kom op, je snapt zelf toch wel dat je hiermee moet ophouden?
Ik denk dat TS dat eigenlijk diep van binnen ook wel weet.
Maar hij is ook niet de verstandigste van de twee, ik vraag me af in hoeverre TS zelf volwassen is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 29 juli 2010 @ 06:16:59 #44
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_84615454
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 06:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar hij is ook niet de verstandigste van de twee, ik vraag me af in hoeverre TS zelf volwassen is.
Ik ben 18, ik schat hem geestelijk 14. Het kan.
pi_84615461
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 06:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Inderdaad!
Leuke quote van Woody Allen, by the way.
Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
(hun waren de grondleggers van het HIV virus)
pi_84615506
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 06:21 schreef Citizen_Kane het volgende:

Inderdaad!
Leuke quote van Woody Allen, by the way.
I intend to live forever. So far, so good.
O-)

(ook een citaat van iemand, maar ben vergeten van wie)
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:07:14 #48
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_84615842
TS -> T-t-t-t-t-t-teringmongoooooool
I feel you in the wind, you guide me constantly.
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:11:45 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84615868
Als je niet uitgaat, geen drank "nuttigt" en geen rijbewijs hebt op je 21ste denk ik dat we kunnen stellen dat het geen kwestie is van die 14-jarige die volwassen is, maar de 21-jarige die de geest van een 14-jarige heeft :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator donderdag 29 juli 2010 @ 08:13:48 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_84615888
Is dit serieus?Als mijn dochter van 14 zou aankomen met een gast van 21, dan kwam ze het huis niet meer uit en die gozer o|O

Oh en dit
quote:
en slikt nu laxeertabletten zodat ze een excuus heeft om ’s nachts uit bed te gaan zonder dat haar ouders gealarmeerd raken
maakt het niet echt geloofwaardig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 29 juli 2010 @ 08:18:33 #51
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84615937
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef Maanvis het volgende:
Als je niet uitgaat, geen drank "nuttigt" en geen rijbewijs hebt op je 21ste denk ik dat we kunnen stellen dat het geen kwestie is van die 14-jarige die volwassen is, maar de 21-jarige die de geest van een 14-jarige heeft :)
_O- _O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_84616070
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef Maanvis het volgende:
QFT
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')