Niks kortzichtig aan, natuurlijk. Hoe jonger je vriendin is, hoe langer (eh, meer jaren) je ervan kunt genieten, zogezegd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef FOKkû het volgende:
Pff hoe haal je het in je hoofd.14 en 21.
Wie is er nou kortzichtig bezig, jij of die ouders? Als ik die vader was, had ik je allang opgezocht om je oren eraf te draaien.
Laat dat meisje met rust, is beter voor iedereen.
Edit: in de topic-titel staat "ouders doen moeilijk", maar het is overduidelijk dat jij het probleem in leven houdt.![]()
Maar niet als ze op haar 14e al een kop heeft van een 20-jarige, want dan heeft ze op haar 30e een kop van minimaal een 40-jarigequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef mvdlubbe het volgende:
Niks kortzichtig aan, natuurlijk. Hoe jonger je vriendin is, hoe langer (eh, meer jaren) je ervan kunt genieten, zogezegd.
Ik moest eerlijk gezegd lachen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Niks kortzichtig aan, natuurlijk. Hoe jonger je vriendin is, hoe langer (eh, meer jaren) je ervan kunt genieten, zogezegd.
Nou ja, een nerdje die met iemand van 14 wil daten...dan denk ik al snel dat hij niet beter kan krijgen ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat lullig van jou!![]()
anyway, TS moet niet zelf gaan huilen als een klein kind, dit kan namelijk echt niet! Voor je het weet ben je samen aan het spelen in de zandbak, that ain't right!
Of dit is troll, of de TS is echt zo'n figuur die geen meid van zijn eigen leeftijd kan krijgen en het daarom maar bij de TMF-tienertjes probeert...quote:Dit vind ik vrij vervelend, want ik ben eigenlijk best een nerd (volg 2 studies waaronder wiskunde, ik vind modelscheepjes reuze-interessant, heb geen rijbewijs, woon nog bij mijn ouders, heb lichte acne, ga nooit uit, nuttig geen alcohol, gebruikte zojuist het woord ‘nuttig’ als werkwoord i.p.v. ‘drink’ and the list goes on :’) ). Ik had wel gedacht dat ze op zijn minst verhaal zouden halen, of mij een keer uitnodigden op dringend verzoek van hun dochter, maar helaasch
Die heeft hier waarschijnlijk al lang onder zijn echte account gepostquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:52 schreef StreetLegal het volgende:
btw, beter een slotje op dit topic, die klote-TS reageert toch niet.
Mijn vriend voldoet niet eens aan die regelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Tware het volgende:
/2 + 7 . Is de regel. Je kan haar neucken als ze 20 is en jij 26
Nee hoor, de regel is: Gedeeld door eigen leeftijd plus zeventien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Tware het volgende:
er zijn zoveel regelsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Tware het volgende:
Gaat ie de Laki-regel stelenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
De regel is (Eigen leeftijd / 2 x 0) + 14.
sorry boi:$ even editten.\quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gaat ie de Laki-regel stelenEn fout ook
[KLB SC #2791] Een nieuw begin :@
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:36 schreef Bovenmens het volgende:
Een paar zaken vielen me op;
TS = (bijna?) 21
Meisje = 14
TS = dus pedo
Ouders meisje zijn christen
Wat is het probleem
Plus 15 volgens de wetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:25 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nee hoor, de regel is: Gedeeld door eigen leeftijd plus zeventien.
L:L+17
Omdat we het voorafgaande niet lezen, en het heerlijk vinden om ongenuanceerd en ongehinderd door kennis af te geven op anderen en alles wat we niet normaal vinden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:31 schreef Murmeli het volgende:
waarom wordt hier nog gepost als de TS al lang weg is en dit blijkbaar een fake-topic is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |