Hoi Satriaquote:Op donderdag 29 juli 2010 03:00 schreef ikbeneenkloontje het volgende:
Sinds kort ben ik in contact gekomen met een meisje van 14 jaar (dit is gelijk de samenvatting van het hele verhaal en als je een beetje in het bezit bent van extrapolatie-capaciteiten of een glazen bol, kun je hier eventueel stoppen met lezen om een quasi-grappige post te maken :’) ), we hebben elkaar online ontmoet. Ik wist niet dat ze 14 was; integendeel zelfs, ik dacht dat ze een jaartje of 19-20 was. Na een gesprek van 2 uur vroeg ik om haar leeftijd en schrok (en baalde...) hier wel van. Ik kon het namelijk zeer goed met haar vinden en we zaten echt op 1 lijn. Nu is zij, om het leed te vergroten, pas 14 geworden (in juni) en word ik binnenkort 21 jaar. Het was gvd een kind: een onschuldig meisje met veel minder ervaring dan ik op vrijwel elk gebied.
Wel bij 14-21quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is dit echt? gristelijke controlfreaks als ouder.. maar ze kan zonder problemen naar andere steden reizen?
Een nerdachtig type met al drie exen op je 21ste.. Nou ja, het zou kunnen.
Als dit serieus is: Een leeftijdsverschil van 7 jaar is op zich niet veel. Als je langer met haar omgaat zullen de ouders heus wel bijdraaien.
Maar ok: Realiseer je dat je strafbaar bezig bent. Onder de 16 is het gewoon ontucht met een minderjarige en als haar ouders echt vervelend willen zijn kunnen ze je aanklagen. Hier heb je al neergezet dat je haar intiem hebt gezoend.. Genoeg voor een zaak.
Kijk dus wel uit met wat je doet.
quote:een standaard 14-jarig lichaam met een metabolisme sneller dan mijn gloednieuwe computer en geen enkele vorm van reliëf bij de gluteus maximus of de pectoralis major.
Kan het nog ongeloofwaardigerquote:en slikt nu laxeertabletten zodat ze een excuus heeft om ’s nachts uit bed te gaan zonder dat haar ouders gealarmeerd raken
Volgens mij was TS best aan het gniffelen, toen ie z'n verhaaltje hier neerpende. Hij mocht het wel ietwat meer waterdicht makenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is dit echt? gristelijke controlfreaks als ouder.. maar ze kan zonder problemen naar andere steden reizen?
Een nerdachtig type met al drie exen op je 21ste.. Nou ja, het zou kunnen.
Zegt ie datquote:
En dit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Wat een kankersad topic, al die autistische moralfags die zelf geen pussy kunnen krijgen, laat staan 14jarig
TS doe het. Fag. Dat je dit nog moet vragen.
Maar als het 16 - 23 wordt, dan is de verhouding al weer anders.. en dan moet je ook wel om elkaar geven, op die leeftijd 2 jaar op elkaar wachten..quote:
En dan geef je dat antwoord... ik dacht dat we allemaal lineair ouder werden... blijkbaar zat ik fout...quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
14 is tweederde van 21, net als 60 tweederde van 90 is....
De verhouding van 14 op 21 is dus 2/3.
Ik zou er een stempeltje voor kopen. Maakt het makkelijk om mensen te markeren...quote:
Nee, het ging me erom dat een aantal van die combinaties ook nogal eens als een op z'n minst vreemd verschil bekeken worden.....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:29 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
En dan geef je dat antwoord... ik dacht dat we allemaal lineair ouder werden... blijkbaar zat ik fout...
Get your act together.quote:Het voelt een beetje alsof ik een zwarte jood ben die bij de KKK wil gaan.
OMGquote:Op donderdag 29 juli 2010 03:00 schreef ikbeneenkloontje het volgende:
Ik wist niet dat ze 14 was; integendeel zelfs, ik dacht dat ze een jaartje of 19-20 was.
Vallen op een veertienjarige is niet pedo hoor. Was jij als 15 jarig knaapje ook niet aangetrokken tot 14 jarigen lichamelijk? Waarom zou dat veranderen als je 21 bent. Maar wat betreft het geestelijke aspect en het leeftijdsverschil is die interesse van TS wel vreemd. Hij zal wel gewoon niet beter kunnen krijgen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:05 schreef MasterJapie het volgende:
Tering man, je doet me denken aan die vieze pedofielen van dateline NBC. "Ja maar ze wilde het zelf", of "Mentaal is ze al heel volwassen". Wat de fack is er mis met jou?Geef haar gewoon de kans om een normale jeugd te hebben met haar leeftijdsgenoten, ipv haar geld en tijd te laten verspillen aan jou, om nog maar te zwijgen over haar fysieke en mentale gezondheid. Geef jezelf gewoon aan en laat je behandelen, want dit is echt niet normaal, ook al probeer je dat jezelf wijs te maken. Als ik de vader van dat meisje was, zou ik ingegaan zijn op je verzoek om op bezoek te komen, zodat ik je gelijk kon laten inrekenen, maar niet voordat al je pedofiele gedachten uit je kop geslagen zijn
Wat lullig van jou!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vallen op een veertienjarige is niet pedo hoor. Was jij als 15 jarig knaapje ook niet aangetrokken tot 14 jarigen lichamelijk? Waarom zou dat veranderen als je 21 bent. Maar wat betreft het geestelijke aspect en het leeftijdsverschil is die interesse van TS wel vreemd. Hij zal wel gewoon niet beter kunnen krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |