Het spijt me dat ik dit zeg, maar ik walg van types als jij, Dit is een kind/volwassene relatie, ik zou als ouders zijnde de politie inschakelen!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:42 schreef mij85 het volgende:
Ik heb sinds kort een minderjarige vriendin van 14, ben zelf 21. Zij is wel volwassener voor haar leeftijd. Maar ik ben een beetje bang voor haar ouders... in hoeverre kunnen zij mij iets maken of mij aangeven? Het was echt niet mijn bedoeling een seksuele relatie te beginnen. Eerder een hele goede vrienschap met hooguit wat zoenen en knuffelen, verder zou ik niet gaan... ik weet ook dat een en ander strafbaar is... Maar kan iemand mij vertellen of dit kan? En waar ik voor op moet passen? Veel forums gaan erover dat sex strafbaar is, maar hoe zit het met gewoon een relatie op basis van goede vriendschap met alleen zoenen en knuffelen?
Tsjonge jonge, jij kan ook overdrijven zeg. Je moet puur naar de situatie kijken. Jij kent hem niet, jij kent haar niet. Ik denk dat niemand hierover kan oordelen. In eerste instantie lijkt het leeftijdsverschil wat groot. Maar men wordt tegenwoordig steeds sneller volwassen. Dus nogmaals, je kan niet oordelen zonder dat je die 2 kent.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik dit zeg, maar ik walg van types als jij, Dit is een kind/volwassene relatie, ik zou als ouders zijnde de politie inschakelen!
En dat.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Met volwassen voor haar leeftijd wordt doorgaans bedoeld dat ze al tieten heeft en een lekker figuur.
ik bedoelde volwassen qua denken enzo...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Met volwassen voor haar leeftijd wordt doorgaans bedoeld dat ze al tieten heeft en een lekker figuur.
Qua denken is beetje ruim als je het mij vraagt...kan je eens verder toelichten wat je nou precies daarmee bedoelt?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef mij85 het volgende:
[..]
ik bedoelde volwassen qua denken enzo...
En waaruit blijkt dat dan zoal?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef mij85 het volgende:
[..]
ik bedoelde volwassen qua denken enzo...
Ik heb genoeg van die situaties gezien om daar normaal op te reageren.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, jij kan ook overdrijven zeg. Je moet puur naar de situatie kijken. Jij kent hem niet, jij kent haar niet. Ik denk dat niemand hierover kan oordelen. In eerste instantie lijkt het leeftijdsverschil wat groot. Maar men wordt tegenwoordig steeds sneller volwassen. Dus nogmaals, je kan niet oordelen zonder dat je die 2 kent.
Het heeft ook te maken met sexuele rijpheid, 24 en 31 zullen min of meer dezelfde opvattingen/ervaringen delen, een meisje van 14 is nog puur, en dient dat nog even te blijven,quote:Op zondag 19 maart 2006 20:48 schreef mjb44 het volgende:
14 - 21 vind ik persoonlijk niet kunnen. Op die leeftijd vind ik 7 jaar leeftijd verschil wel erg groot. Als het bijvoorbeeld 24 - 31 zou zijn zou ik het wel normaal vinden. Strafbaar of niet, gevoelsmatig klopt het niet (vind ik)
zoals ik al zei wil ik nog geen seksuele relatiequote:Op zondag 19 maart 2006 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van die situaties gezien om daar normaal op te reageren.
Hier rijden ook jongetjes van 21 rond in hun golfjes meisje s van 14 op te pikken en lekker te gaan neuken. Nou ik heb daar geen respect voor en zoals iemand hierboven al zei zou ik ze ook aan hun ballen ophangen!
Dus hier maak ik uit op dat je TS kent. Dat dat een jongen van 21 is die in z'n golf rondrijdt en dit meisje heeft opgepikt om te gaan neuken? In dat geval geef ik je gelijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van die situaties gezien om daar normaal op te reageren.
Hier rijden OOK jongetjes van 21 rond in hun golfjes meisje s van 14 op te pikken en lekker te gaan neuken. Nou ik heb daar geen respect voor en zoals iemand hierboven al zei zou ik ze ook aan hun ballen ophangen!
En als zij dat wel wil? Hoe snel ga je dan overstag?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:51 schreef mij85 het volgende:
[..]
zoals ik al zei wil ik nog geen seksuele relatie
"Alleen zoenen, knuffelen en goede gesprekken..."quote:Op zondag 19 maart 2006 20:51 schreef mij85 het volgende:
[..]
zoals ik al zei wil ik nog geen seksuele relatie
Die vraag dient aan de ts gesteld te worden, bij deze dus.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:51 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Dus hier maak ik uit op dat je TS kent. Dat dat een jongen van 21 is die in z'n golf rondrijdt en dit meisje heeft opgepikt om te gaan neuken? In dat geval geef ik je gelijk.
nou ik hou mn verstand er wel bij. Meisjes op die leeftijd zijn vind ik nog niet toe aan seks. En wil ook zeker niet dat ze dingen doet waar ze later spijt van krijgt. Dus al zou ze het zelf willen, de eerste jaren zou ik het nog niet toestaanquote:Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef nozem het volgende:
[..]
En als zij dat wel wil? Hoe snel ga je dan overstag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |