abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36178939
Ik heb sinds kort een minderjarige vriendin van 14, ben zelf 21. Zij is wel volwassener voor haar leeftijd. Maar ik ben een beetje bang voor haar ouders... in hoeverre kunnen zij mij iets maken of mij aangeven? Het was echt niet mijn bedoeling een seksuele relatie te beginnen. Eerder een hele goede vrienschap met hooguit wat zoenen en knuffelen, verder zou ik niet gaan... ik weet ook dat een en ander strafbaar is... Maar kan iemand mij vertellen of dit kan? En waar ik voor op moet passen? Veel forums gaan erover dat sex strafbaar is, maar hoe zit het met gewoon een relatie op basis van goede vriendschap met alleen zoenen en knuffelen?
pi_36179010
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:42 schreef mij85 het volgende:
Ik heb sinds kort een minderjarige vriendin van 14, ben zelf 21. Zij is wel volwassener voor haar leeftijd. Maar ik ben een beetje bang voor haar ouders... in hoeverre kunnen zij mij iets maken of mij aangeven? Het was echt niet mijn bedoeling een seksuele relatie te beginnen. Eerder een hele goede vrienschap met hooguit wat zoenen en knuffelen, verder zou ik niet gaan... ik weet ook dat een en ander strafbaar is... Maar kan iemand mij vertellen of dit kan? En waar ik voor op moet passen? Veel forums gaan erover dat sex strafbaar is, maar hoe zit het met gewoon een relatie op basis van goede vriendschap met alleen zoenen en knuffelen?
Het spijt me dat ik dit zeg, maar ik walg van types als jij, Dit is een kind/volwassene relatie, ik zou als ouders zijnde de politie inschakelen!
pi_36179060
Och. Ik vraag me af in hoeverre de TS een volwassene genoemd kan worden.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_36179062
Ik zou het gewoon vriendschappelijk houden als ik jou was....vreemd dat je aan haar doen en laten niet kunt merken dat ze nog een kind is, maar ja, hopefully use better judgement next time!
pi_36179102
Met volwassen voor haar leeftijd wordt doorgaans bedoeld dat ze al tieten heeft en een lekker figuur.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 19 maart 2006 @ 20:46:46 #6
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_36179119
ik zou maar gewoon met je klauwen van dat kind afblijven...
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_36179120
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:43 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Het spijt me dat ik dit zeg, maar ik walg van types als jij, Dit is een kind/volwassene relatie, ik zou als ouders zijnde de politie inschakelen!
Tsjonge jonge, jij kan ook overdrijven zeg. Je moet puur naar de situatie kijken. Jij kent hem niet, jij kent haar niet. Ik denk dat niemand hierover kan oordelen. In eerste instantie lijkt het leeftijdsverschil wat groot. Maar men wordt tegenwoordig steeds sneller volwassen. Dus nogmaals, je kan niet oordelen zonder dat je die 2 kent.
Sport doet leven
pi_36179133
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Met volwassen voor haar leeftijd wordt doorgaans bedoeld dat ze al tieten heeft en een lekker figuur.
En dat.
pi_36179152
quote:
ik bedoelde volwassen qua denken enzo...
  zondag 19 maart 2006 @ 20:47:33 #10
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_36179155
Als dat mijn dochter was zou ik je aan je ballen ophangen
pi_36179181
Ja ik weet dat het niet echt kan, en voor de wet strafbaar.
Je bent ouder als 18, maar ik zal het gewoon eerst met haar ouders bespreken
.
  Trouwste user 2022 zondag 19 maart 2006 @ 20:48:09 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_36179188
Ze ligt al in bed anders zou ik willen vragen of ze zelf kan reageren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36179215
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef mij85 het volgende:

[..]

Qua denken is beetje ruim als je het mij vraagt...kan je eens verder toelichten wat je nou precies daarmee bedoelt?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_36179216
14 - 21 vind ik persoonlijk niet kunnen. Op die leeftijd vind ik 7 jaar leeftijd verschil wel erg groot. Als het bijvoorbeeld 24 - 31 zou zijn zou ik het wel normaal vinden. Strafbaar of niet, gevoelsmatig klopt het niet (vind ik)
pi_36179240
quote:

[..]

En waaruit blijkt dat dan zoal?
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 20:49:50 #16
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36179270
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef VikingGold het volgende:

[..]

Tsjonge jonge, jij kan ook overdrijven zeg. Je moet puur naar de situatie kijken. Jij kent hem niet, jij kent haar niet. Ik denk dat niemand hierover kan oordelen. In eerste instantie lijkt het leeftijdsverschil wat groot. Maar men wordt tegenwoordig steeds sneller volwassen. Dus nogmaals, je kan niet oordelen zonder dat je die 2 kent.
Ik heb genoeg van die situaties gezien om daar normaal op te reageren.
Hier rijden ook jongetjes van 21 rond in hun golfjes meisje s van 14 op te pikken en lekker te gaan neuken. Nou ik heb daar geen respect voor en zoals iemand hierboven al zei zou ik ze ook aan hun ballen ophangen!
pi_36179285
Als je het echt wil, zou ik niet bang zijn voor haar ouders, maar juist zo volwassen zijn om met hun te gaan praten.

Maar ik vind het wel een heel erg groot leeftijdsverschil.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 20:50:58 #18
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36179328
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:48 schreef mjb44 het volgende:
14 - 21 vind ik persoonlijk niet kunnen. Op die leeftijd vind ik 7 jaar leeftijd verschil wel erg groot. Als het bijvoorbeeld 24 - 31 zou zijn zou ik het wel normaal vinden. Strafbaar of niet, gevoelsmatig klopt het niet (vind ik)
Het heeft ook te maken met sexuele rijpheid, 24 en 31 zullen min of meer dezelfde opvattingen/ervaringen delen, een meisje van 14 is nog puur, en dient dat nog even te blijven,
pi_36179343
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hier rijden ook jongetjes van 21 rond in hun golfjes meisje s van 14 op te pikken en lekker te gaan neuken. Nou ik heb daar geen respect voor en zoals iemand hierboven al zei zou ik ze ook aan hun ballen ophangen!
zoals ik al zei wil ik nog geen seksuele relatie
pi_36179360
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hier rijden OOK jongetjes van 21 rond in hun golfjes meisje s van 14 op te pikken en lekker te gaan neuken. Nou ik heb daar geen respect voor en zoals iemand hierboven al zei zou ik ze ook aan hun ballen ophangen!
Dus hier maak ik uit op dat je TS kent. Dat dat een jongen van 21 is die in z'n golf rondrijdt en dit meisje heeft opgepikt om te gaan neuken? In dat geval geef ik je gelijk.
Sport doet leven
pi_36179387
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:51 schreef mij85 het volgende:

[..]

En als zij dat wel wil? Hoe snel ga je dan overstag?
  zondag 19 maart 2006 @ 20:52:56 #22
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36179410
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:51 schreef mij85 het volgende:

[..]

"Alleen zoenen, knuffelen en goede gesprekken..."
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 20:53:31 #23
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36179439
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:51 schreef VikingGold het volgende:

[..]

Dus hier maak ik uit op dat je TS kent. Dat dat een jongen van 21 is die in z'n golf rondrijdt en dit meisje heeft opgepikt om te gaan neuken? In dat geval geef ik je gelijk.
Die vraag dient aan de ts gesteld te worden, bij deze dus.
pi_36179489
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef nozem het volgende:

[..]

En als zij dat wel wil? Hoe snel ga je dan overstag?
nou ik hou mn verstand er wel bij. Meisjes op die leeftijd zijn vind ik nog niet toe aan seks. En wil ook zeker niet dat ze dingen doet waar ze later spijt van krijgt. Dus al zou ze het zelf willen, de eerste jaren zou ik het nog niet toestaan
pi_36179523
misschien domme vraag, maar wie of wat is TS
pi_36179532
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef mij85 het volgende:

[..]

nou ik hou mn verstand er wel bij. Meisjes op die leeftijd zijn vind ik nog niet toe aan seks. En wil ook zeker niet dat ze dingen doet waar ze later spijt van krijgt. Dus al zou ze het zelf willen, de eerste jaren zou ik het nog niet toestaan
Je vindt dat ze niet toe is aan seks. Vind je wel dat ze toe is aan een vaste relatie met iemand van 21?
pi_36179543
Ik zou het ook niet goed keuren als ik een dochter had, die een vriend heeft op jou leeftijd.
Veel meisjes op die leeftijd doen zich al heel volwassen voor.
Vaak kiezen ze voor een oudere vriend voor een bepaalde status na haar vrienden toe.
Mooie wagen , vriend heeft werk.
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 20:56:19 #28
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36179564
quote:

[..]

Of je liegt, of je bent maagd, geen jongen van 21 kropt zijn gevoel "een paar jaar" op!
pi_36179588
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef Esmeralfa het volgende:
Ik zou het ook niet goed keuren als ik een dochter had, die een vriend heeft op jou leeftijd.
Veel meisjes op die leeftijd doen zich al heel volwassen voor.
Vaak kiezen ze voor een oudere vriend voor een bepaalde status na haar vrienden toe.
Mooie wagen , vriend heeft werk.
ja mooie wagen had ik graag gehad, net gezakt voor rij examen... en werk heb ik ook niet, studeer gewoon... voor status kan ze beter iemand anders kiezen...
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 20:57:19 #30
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36179612
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef mij85 het volgende:
jij in dit geval, topic starter
pi_36179647
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:56 schreef mij85 het volgende:
voor status kan ze beter iemand anders kiezen...
En wellicht zal ze dat ook doen. Na een tijdje.
pi_36179652
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef mij85 het volgende:
TS = topic starter, jij dus.
pi_36179656
quote:

[..]

Hieraan kun je al zien dat het geen gelijkwaardige relatie is .
Jij staat het niet toe?
Vertel mij eens wat is er zo volwassen aan haar?
Ik dacht toen ik 14 was ook dat ik de hele wereld al door had, wat viel dat tegen toen ik ouder werd .
ijs_beer fan!
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 20:58:28 #34
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36179663
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:56 schreef mij85 het volgende:

[..]

ja mooie wagen had ik graag gehad, net gezakt voor rij examen... en werk heb ik ook niet, studeer gewoon... voor status kan ze beter iemand anders kiezen...
Je blijft 21 en dat is iets wat de meisjes als een status symbool achtten
  zondag 19 maart 2006 @ 20:58:53 #35
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_36179680
Als jij je volwassen tengels over mijn minderjarige kind zou laten gaan, dan ben je in very DEEP shit!

Want: ookal is het niet direct strafbaar om als volwassene sex te bedrijven (of zoenen of andere intieme handelingen) met een kind van 12 tot 16 jaar oud (mits daar geen geweld, dwang, misleiding of misbruik van machtspositie aan te pas komt). Maar, seks met iemand tussen de 12 en 16 jaar is echter wél strafbaar als de betrokken jongere, de ouders of de raad voor de kinderbescherming een klacht indient.

En reken maar, dat ik als ouder zijnde een klacht zou indienen! De kans dat de ouders van jouw kleine vriendinnetje dat ook zullen doen, is beslist aannemelijk.
pi_36179704
Echt ik denk gewoon dat je eerlijk moet zijn na de ouders toe, je kan het toch niet jaren verzwijgen.
En misschien zijn ze wel ruimdenkend als je geen maagde prikker bent.
  zondag 19 maart 2006 @ 20:59:21 #37
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36179705
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:58 schreef NanKing het volgende:

[..]

Hieraan kun je al zien dat het geen gelijkwaardige relatie is .
Jij staat het niet toe?
Exact!

Papa vindt dat je nog niet aan sex toe bent.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 20:59:44 #38
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36179729
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:58 schreef Tissik het volgende:
Als jij je volwassen tengels over mijn minderjarige kind zou laten gaan, dan ben je in very DEEP shit!

Want: ookal is het niet direct strafbaar om als volwassene sex te bedrijven (of zoenen of andere intieme handelingen) met een kind van 12 tot 16 jaar oud (mits daar geen geweld, dwang, misleiding of misbruik van machtspositie aan te pas komt). Maar, seks met iemand tussen de 12 en 16 jaar is echter wél strafbaar als de betrokken jongere, de ouders of de raad voor de kinderbescherming een klacht indient.

En reken maar, dat ik als ouder zijnde een klacht zou indienen! De kans dat de ouders van jouw kleine vriendinnetje dat ook zullen doen, is beslist aannemelijk.
Prachtig verwoord
pi_36179745
Ik hoop dat ze een broer heeft en dat ie je impotent schopt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36179794
quote:

[..]

Misschien zegt ze af en toe verstandige dingen die je niet had verwacht van een meisje van 14, maar het is en blijft een meisje van 14, zeker qua gevoelens.
Vergeet niet dat zij waarschijnlijk ook aan jouw verwachting van 'volwassen' zijn wil voldoen.
Jullie zitten beiden in een andere fase van jullie leven, maar ik heb zo het idee dat je toch wel met haar doorgaat ongeacht wat wij ervan vinden.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_36179802
De ouders weten het al... moeder verbiedt het niet, vader ook niet... maarja... ben toch bang dat ze het er niet helemaal bij zullen laten...
pi_36179869
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:01 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Misschien zegt ze af en toe verstandige dingen die je niet had verwacht van een meisje van 14, maar het is en blijft een meisje van 14, zeker qua gevoelens.
Vergeet niet dat zij waarschijnlijk ook aan jouw verwachting van 'volwassen' zijn wil voldoen.
Jullie zitten beiden in een andere fase van jullie leven, maar ik heb zo het idee dat je toch wel met haar doorgaat ongeacht wat wij ervan vinden.
nou ik wilde eigenlijk weten wat wel en niet kan... en of gewoon relatie zonder seks dus wel is toegestaan wettelijk... en wat ze me kunnen maken en wat niet...
pi_36179872
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:01 schreef mij85 het volgende:
De ouders weten het al... moeder verbiedt het niet, vader ook niet... maarja... ben toch bang dat ze het er niet helemaal bij zullen laten...
Nou. Beste Mij85. Dan zie je er toch gewoon vanaf?
pi_36179893
Je zegt..´´was echt niet mijn bedoeling een seksuele relatie te beginnen. Eerder een hele goede vrienschap met hooguit wat zoenen en knuffelen, verder zou ik niet gaan...´´

Je wilt hoe dan ook een relatie met haar,en zoenen en zo vind ik ook niet kunnen..zoals jij het stelt,gebruik je haar alleen maar..het klink namelijk niet echt of je het serieus neemt

Ik weet niet uit wat voor milieu ze komt ,maar mijn ouders zouden je op mijn 14e netjes maar heel nadrukkelijk de deur wijzen,plus met de nodige tips bij me uit de buurt te blijven

Ben nu 18 ,en weet best hoe ik was op me 14e best kinderlijk ook al was ik ben ik zoals me ze me nu nog noemen een wijsneusje
Salsa Española
pi_36179959
Hoe lang hebben jullie al een relatie?
En oh ja een relatie zonder seks is vaak een vriendschap dus geen liefdes relatie.

Ik vraag me echt serieus af wat je met een 14 jarige moet (geen aanval ofzo), ik snap het echt niet .
ijs_beer fan!
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:04:40 #46
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36179973
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:02 schreef mij85 het volgende:

[..]

nou ik wilde eigenlijk weten wat wel en niet kan... en of gewoon relatie zonder seks dus wel is toegestaan wettelijk... en wat ze me kunnen maken en wat niet...
Ik denk dat je toch wel enigzins voelt dat het niet goed zit toch? een 14 jarige met een 21 jarige of zien wij dat nou zo verkeerd?

Nog 1 vraag, toen jij 14 was, walgde je niet van die gasten die meisjes van jou leeftijd "inpikten"?
pi_36179995
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef Salsagirl het volgende:
Je zegt..´´was echt niet mijn bedoeling een seksuele relatie te beginnen. Eerder een hele goede vrienschap met hooguit wat zoenen en knuffelen, verder zou ik niet gaan...´´

Je wilt hoe dan ook een relatie met haar,en zoenen en zo vind ik ook niet kunnen..zoals jij het stelt,gebruik je haar alleen maar..het klink namelijk niet echt of je het serieus neemt

Ik weet niet uit wat voor milieu ze komt ,maar mijn ouders zouden je op mijn 14e netjes maar heel nadrukkelijk de deur wijzen,plus met de nodige tips bij me uit de buurt te blijven

Ben nu 18 ,en weet best hoe ik was op me 14e best kinderlijk ook al was ik ben ik zoals me ze me nu nog noemen een wijsneusje
ik neem haar heel serieus, maar een relatie mag ik aannemen is meer dan alleen seks???
pi_36180057
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik denk dat je toch wel enigzins voelt dat het niet goed zit toch? een 14 jarige met een 21 jarige of zien wij dat nou zo verkeerd?

Nog 1 vraag, toen jij 14 was, walgde je niet van die gasten die meisjes van jou leeftijd "inpikten"?
eerlijk gezegd was ik daar toen nog niet echt zo mee bezig... ja liepen wel leuke meisjes rond... maar aan een relatie was ik nog niet toe
pi_36180063
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef mij85 het volgende:

[..]

ik neem haar heel serieus, maar een relatie mag ik aannemen is meer dan alleen seks???
viespeuk
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36180080
quote:

[..]

Er is zo veel meer in een relatie maar seks is wel een onderdeel van een relatie.
Nu ben je meer een grote broer voor haar.
Geloof mij bijna elk meisje van 14 droomt van een oudere vriend, ook heb je geen werk, geen auto, geen opleiding dat boeit niet. Het is gewoon interessant.
ijs_beer fan!
pi_36180119
Nog een vraagje (jaja blijf me verbazen lol), is het jouw eerste relatie?
ijs_beer fan!
  zondag 19 maart 2006 @ 21:08:08 #52
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_36180145
Pas maar op als het uitgaat... Als ze dan naar de politie gaat wegens aanrandig (vanwege het zoenen) ben jij het bokje...

Trouwens, kun je niet iemand van je eigen leeftijd krijgen. Iemand van 14 is nog maar een kind. Zij is een méísje en jij bent (officieel gezien, min of meer) een "man".
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_36180147
quote:

[..]

Sex word op een gegeven moment (en wel iets sneller dan binnen een paar jaar) wel een onderdeel van een relatie. Anders is het volgens mij meer een goede vriend/vriendin gebeuren.
pi_36180161
Hm, lekker hoor.
pi_36180179
1. dit is heel moeilijk om te beoordelen...situatie etc...kan goed gaan, kan slecht aflopen...
2. seks is uitgesloten, volgens de wet moet een persoon 16 jaar of ouder zijn voor hetero- of homoseksuele seks
3. voor iedereen die TS een viezerik, klootzak, pedo, etc noemt en hoopt dat degene een "leuke" toekomst tegemoet "gaat"...te zielig voor woorden...het gaat om het feit dat ermee moet worden omgegaan...met zulke reacties komen we nergens
4. wettelijk gezien is bij toestemming van beiden zoenen en knuffelen niet strafbaar, tenzij ze deze toestemming later in trekt...dat ben je de lul...
5. kan zelf geen oordeel geven, ken jullie niet, deze situatie komt vaker voor dan we denken en eindigt ook vaak goed...
6. als het mijn dochter zou zijn...dan zou ik erg "ontevreden" met de situatie zijn en je flink "inpeperen" dat je maar iemand van je eigen leeftijd zou moeten zoeken...maar das vader-dochter bescherming...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  Trouwste user 2022 zondag 19 maart 2006 @ 21:09:01 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_36180182
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:02 schreef mij85 het volgende:

[..]

nou ik wilde eigenlijk weten wat wel en niet kan... en of gewoon relatie zonder seks dus wel is toegestaan wettelijk...
Ja dat wordt niet verboden.Maar waarom neem je geen hond ? Die kijkt ook tegen je op.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36180206
Ik kan me ook niet voorstellen als jullie zoenen, en zij wilt meer en zit aan jou pook, dat jij dan zeg dat het niet mag.
En bij het zoenen krijg je toch ook een opwindend gevoel, dat kan je niet uitsluiten lijkt mij.
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:10:24 #58
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36180238
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef Esmeralfa het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen als jullie zoenen, en zij wilt meer en zit aan jou pook, dat jij dan zeg dat het niet mag.
En bij het zoenen krijg je toch ook een opwindend gevoel, dat kan je niet uitsluiten lijkt mij.
inderdaad, geen kerel van 21 zegt dan nee, tenzij ts maagd is.
pi_36180239
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja dat wordt niet verboden.Maar waarom neem je geen hond ? Die kijkt ook tegen je op.

Pulp Fiction
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:10:49 #60
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36180256
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zucht
  zondag 19 maart 2006 @ 21:11:37 #61
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36180298
Kan je geen mokkel van je eigen leeftijd krijgen
pi_36180311
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

inderdaad, geen kerel van 21 zegt dan nee, tenzij ts maagd is.
en wat een vertrouwen in het mannelijk deel van de mensheid...er zijn ook veel mannen die anders denken...
Pulp Fiction
pi_36180331
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:07 schreef NanKing het volgende:
Nog een vraagje (jaja blijf me verbazen lol), is het jouw eerste relatie?
ja eerste!
pi_36180334
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef PLAE@ het volgende:

Kan je geen mokkel van je eigen leeftijd krijgen
en dank U....nu oprukken!!!
Pulp Fiction
pi_36180344
Mijn dochter hoeft echt niet thuis te komen met iemand van 21 jaar hoor als ze 14 is. Zij ziet je als een leuke vriend waarmee ze misschien kan opscheppen tegenover der vriendinnen. Hoewel ze dan wel een breezertje zal drinken, betekent niet automatisch dat ze ook volwassen over zaken denkt.

Het ligt er voor het grootste gedeelte maar aan hoe zij en haar ouders zijn. Zijn ze heel vrij in zaken en keuren ze jullie relatie goed, dan nog moet je gewoon op je tellen passen. Ik vind dat je eens bij jezelf moet gaan kijken of je wel zo'n triggy relatie wilt hebben.

Als ik jou was had ik het bij vrienden gehouden en mijn aandacht meer geven aan de oudere volwassen dames die er rondlopen. Hou ook rekening dat als je wat met haar begint je wel het mikpunt bent voor indirecte pesterijen. Als je vrienden (met vriendin) gaan stappen tot 02:00, zul jij om 23:00 of 24:00 je vriendin naar huis moeten brengen En wees natuurlijk ook voorbereid dat mensen je gaan uitmaken voor pedofiel. En van zo'n naam kom je niet zo snel af.
♥ K, N, R en F ♥
pi_36180375
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef mij85 het volgende:

[..]

ja eerste!
Niet lullig bedoeld maar dit verklaard een hoop.
ijs_beer fan!
pi_36180426
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hou ook rekening dat als je wat met haar begint je wel het mikpunt bent voor indirecte pesterijen. Als je vrienden (met vriendin) gaan stappen tot 02:00, zul jij om 23:00 of 24:00 je vriendin naar huis moeten brengen En wees natuurlijk ook voorbereid dat mensen je gaan uitmaken voor pedofiel. En van zo'n naam kom je niet zo snel af.
Ja, laat je vooral leiden door je omgeving idd..
pi_36180470
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef mij85 het volgende:

[..]

ja eerste!
Knap lullig dan. Het vlees is zwak. Maar ik zou het resoluut afkappen. Hier krijg je teveel shit mee. Is het niet waard.
pi_36180478
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn dochter hoeft echt niet thuis te komen met iemand van 21 jaar hoor als ze 14 is. Zij ziet je als een leuke vriend waarmee ze misschien kan opscheppen tegenover der vriendinnen. Hoewel ze dan wel een breezertje zal drinken, betekent niet automatisch dat ze ook volwassen over zaken denkt.

Het ligt er voor het grootste gedeelte maar aan hoe zij en haar ouders zijn. Zijn ze heel vrij in zaken en keuren ze jullie relatie goed, dan nog moet je gewoon op je tellen passen. Ik vind dat je eens bij jezelf moet gaan kijken of je wel zo'n triggy relatie wilt hebben.

Als ik jou was had ik het bij vrienden gehouden en mijn aandacht meer geven aan de oudere volwassen dames die er rondlopen. Hou ook rekening dat als je wat met haar begint je wel het mikpunt bent voor indirecte pesterijen. Als je vrienden (met vriendin) gaan stappen tot 02:00, zul jij om 23:00 of 24:00 je vriendin naar huis moeten brengen En wees natuurlijk ook voorbereid dat mensen je gaan uitmaken voor pedofiel. En van zo'n naam kom je niet zo snel af.
en wat als zij nu gewoon gelukkig zijn?
het kan voorkomen...het gebeurt elke dag dat zo'n relatie goed gaat...
waarom gelijk grote bewoordingen gebruiken?
Pulp Fiction
pi_36180531
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef Tazattaque het volgende:

[..]

Het vlees is zwak. Maar ik zou het resoluut afkappen.
Niet letterlijk hoor
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:17:29 #71
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36180556
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ja, laat je vooral leiden door je omgeving idd..
in dit geval wellicht wel, een beetje zuiver denken kan geen kwaad!
pi_36180568
ach als je een eerlijke vent bent, dan zal je beter voor haar zijn dan veel van dat pimp my bitch nigga tuig van haar eigen leeftijd. ik zou nog wel ff wachten met de sex, en ik zou proberen een verdomd goede indruk te maken bij haar ouders.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_36180609
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

in dit geval wellicht wel, een beetje zuiver denken kan geen kwaad!
Ach, als ik me destijds had laten leiden door mijn omgeving en door vooroordelen had ik nu (5 jaar later) niet gelukkig samengewoond.
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:18:44 #74
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36180613
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:16 schreef David Letterman het volgende:

[..]

en wat als zij nu gewoon gelukkig zijn?
het kan voorkomen...het gebeurt elke dag dat zo'n relatie goed gaat...
waarom gelijk grote bewoordingen gebruiken?
Omdat het kan misgaan, een dochter is een heel waardevol bezit, waar niet elke vlegel mee hoeft weg te gaan.
pi_36180689
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Omdat het kan misgaan, een dochter is een heel waardevol bezit, waar niet elke vlegel mee hoeft weg te gaan.
Het kan net zo goed misgaan met iemand van haar eigen leeftijd.
pi_36180691
letterman, ik ben het helemaal met je eens!! je bent één van de weinigen die het een beetje objectief bekijkt!!
pi_36180713
quote:

[..]

Elke relatie kan misgaan.

Als het mijn dochter zou zijn, weet ik eerlijk gezegd niet wat ik zou moeten doen. Zeggen dat je het zou verbieden is wel makkelijker gezegd dan gedaan. Als mijn dochter een relatie met een 21 jarige zou hebben, zou ik liever hebben dat ze er eerlijk over is dat het stiekem doet omdat ik het haar verbiedt.
ijs_beer fan!
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:20:44 #78
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36180723
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ach, als ik me destijds had laten leiden door mijn omgeving en door vooroordelen had ik nu (5 jaar later) niet gelukkig samengewoond.
Nog een pedo in dit topic?
  zondag 19 maart 2006 @ 21:21:48 #79
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36180763
Letterman zit ook te azen op een meisje van 14?
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:21:49 #80
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36180765
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef NanKing het volgende:

[..]

Elke relatie kan misgaan.

Als het mijn dochter zou zijn, weet ik eerlijk gezegd niet wat ik zou moeten doen. Zeggen dat je het zou verbieden is wel makkelijker gezegd dan gedaan. Als mijn dochter een relatie met een 21 jarige zou hebben, zou ik liever hebben dat ze er eerlijk over is dat het stiekem doet omdat ik het haar verbiedt.
Ik doel meer op de kans dat het mis kan gaan mbt dwangmatige sex.
pi_36180776
nee pizzakoppo, volgens mij ben je gewoon jaloers ofzo... ik weet niet wat er met je is, maar bekijk t s ff een beetje normaal!! en begin niet meteen met vanalles te smijten en vooroordelen over mensen te hebben
pi_36180777
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nog een pedo in dit topic?
ik ben vrouwelijk, en ik was de jongste
En ja, we hebben een gelijkwaardige relatie.
Ik ben overigens 20, voor de beeldvorming.
pi_36180798
Je wordt nog eens een pedofiel als je zo redeneert. Straks ben je 30, en zit te krikken met een 7-jarige.

"Ja maar, zij denkt volwassener dan haar leeftijdsgenootjes".

pi_36180815
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

ik denk dat ik qua sex wel moeite zou hebben om voluit te gaan bij zo'n meisje. gewelddadige sex is (voor zover ze dat wel zou willen) echt uitgesloten bijvoorbeeld
pi_36180818
schelden hebben we niets aan, als je niets nuttigs te melden hebt ga dan wat anders doen!
pi_36180819
quote:

[..]

dat ben ik helemaal met je eens...begrijp me wat dat betreft niet verkeerd...zie mijn vorige post...maar het kan ook goed gaan, ik hou alleen die deur open...

het is verkeerd om deuren gesloten te houden zonder daadwerkelijk de deuren een mogelijkheid te hebben gegeven om op een kiertje te hebben gestaan...
Pulp Fiction
pi_36180848
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

dwangmatige sex, nee dankje!
pi_36180864
quote:

[..]

hahhahaahahhaa, ja , right
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_36180891
Ik ben het er mee eens, dat je het heel voorzichtig aan moet pakken, maar ook dat je het een kans moet geven. zoals letterman al eerder zei: het kan goed gaan. en heb je die kans dan net gemist, dan mis je misschien wel een heel gelukkige relatie.
  zondag 19 maart 2006 @ 21:24:54 #90
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_36180909
Ik zou een scooter kopen en zeggen dat ik 16 ben.

Opgelost.
pi_36180922
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef David Letterman het volgende:

[..]

dat ben ik helemaal met je eens...begrijp me wat dat betreft niet verkeerd...zie mijn vorige post...maar het kan ook goed gaan, ik hou alleen die deur open...

het is verkeerd om deuren gesloten te houden zonder daadwerkelijk de deuren een mogelijkheid te hebben gegeven om op een kiertje te hebben gestaan...
Die deuren dient wat mij betreft nog een aantal jaren ferm gesloten te zijn! (met slot erop..)
pi_36180926
ik heb lang getwijfeld, maar wil het een kans geven... je komt ten slotte niet elke dag een speciaal persoon tegen...
pi_36180959
quote:

TS: BHFH kloon?
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:26:20 #94
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36180963
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef zonnebloem20 het volgende:
nee pizzakoppo, volgens mij ben je gewoon jaloers ofzo... ik weet niet wat er met je is, maar bekijk t s ff een beetje normaal!! en begin niet meteen met vanalles te smijten en vooroordelen over mensen te hebben
kom niet aan met jaloers alstublieft
pi_36180976
doe es normaal

[ Bericht 48% gewijzigd door Sc0rPi0n op 19-03-2006 21:33:35 ]
pi_36181011
bla

[ Bericht 96% gewijzigd door Sc0rPi0n op 19-03-2006 21:33:45 ]
pi_36181023
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

kom niet aan met jaloers alstublieft
1 week verder...
pi_36181031
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef PLAE@ het volgende:

Letterman zit ook te azen op een meisje van 14?

dat ik er nog op reageer...
Pulp Fiction
pi_36181077
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:24 schreef zonnebloem20 het volgende:
Ik ben het er mee eens, dat je het heel voorzichtig aan moet pakken, maar ook dat je het een kans moet geven. zoals letterman al eerder zei: het kan goed gaan. en heb je die kans dan net gemist, dan mis je misschien wel een heel gelukkige relatie.
Kom op zeg, dat meisje is veertien! TS is waarschijnlijk haar eerste 'serieuze' vriendje. Denk je nou echt dat daar een langdurige relatie uit voortkomt?

TS heeft gewoon pech gehad. Twee jaar te jong. Helaas pindakaas.
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:29:39 #100
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36181105
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:28 schreef electricity het volgende:

[..]

1 week verder...
Ja ik ben jaloers dat ik nu alleen ben en geen 14 jarig meisje heb,
pi_36181128
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Tazattaque het volgende:

[..]

Kom op zeg, dat meisje is veertien! TS is waarschijnlijk haar eerste 'serieuze' vriendje. Denk je nou echt dat daar een langdurige relatie uit voortkomt?

TS heeft gewoon pech gehad. Twee jaar te jong. Helaas pindakaas.
meisje wordt vanzelf ouder;)
pi_36181146
jah ik denk/ weet echt dat t goed kan gaan!! een vriend van me heeft zijn vriendin leren kennen toen ze 15 was hij was toen 23, en ze zijn nu gelukkig getrouwd!!
dus kom niet met dat t niet mogelijk is!!!
pi_36181192
ogh pizzakoppo, maak je niet zo druk om mn opmerking....
veroordeel mensen alleen niet zo snel aub
pi_36181214
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:25 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Die deuren dient wat mij betreft nog een aantal jaren ferm gesloten te zijn! (met slot erop..)
ik had het met die metafoor over de gedachtengang...denken over bepaalde issues vereist ook het feit dat je denkt over alle extremiteiten...hoe gek, verkeerd, raar, etc, etc ze in 1ste instantie ook mogen blijken...
Pulp Fiction
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:32:06 #105
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36181216
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:30 schreef mij85 het volgende:

[..]

Ik vind jou een smeerlap, niet meer niet minder!
pi_36181221
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:30 schreef mij85 het volgende:

[..]

Ze gaat ook vanzelf nog lekker puberen enzoot.
ijs_beer fan!
pi_36181226
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja ik ben jaloers dat ik nu alleen ben en geen 14 jarig meisje heb,
pi_36181232
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef zonnebloem20 het volgende:
the dijkstra, heb je niets beters te doen?!?!?!
Nu je het zegt, voorkomen dat een naïef 14- kindje in handen van een wellustige beer terecht komt !
pi_36181272
laatste waarschuwing

[ Bericht 32% gewijzigd door Sc0rPi0n op 19-03-2006 21:35:20 ]
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:33:20 #110
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36181278
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef electricity het volgende:

[..]

pi_36181301
ow zeg wat kun jij overdrijven!!! je kent m helemaal niet... misschien ben jij wel een wellustige beer, kan ik ook zeggen... niet dat ik dat geloof, maarja jij gooit er ook op los met veronderstellingen!
pi_36181368
misschien zouden eens meer mensen pedagogisch gaan neuzelen... zoals jij t zegt... dan heb je tenminste geen bord voor je kop
  zondag 19 maart 2006 @ 21:35:31 #113
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36181390
\ja maar als je 14 bent zit je als meisje echt geestelijk al op het niveau van een 20+ér hoor!!!!!! echt waar!
pi_36181408
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef zonnebloem20 het volgende:
ow zeg wat kun jij overdrijven!!! je kent m helemaal niet... misschien ben jij wel een wellustige beer, kan ik ook zeggen... niet dat ik dat geloof, maarja jij gooit er ook op los met veronderstellingen!
Dat heeft er niets mee te maken. 'T is puur een kwestie van (het ontbreken van) normen en waarden in deze kwestie. Dit doe je gewoon niet als je normaal logisch je verstand gebruikt!
pi_36181420
quote:
Daarom neuk ik met regelmaat vrouwen van m'n leeftijd.

Dat het vrouwvolk de TS niet aantrekkelijk vindt, is nog geen reden om te gaan vergrijpen naar een 14-jarig kind .
pi_36181435
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef zonnebloem20 het volgende:
misschien zouden eens meer mensen pedagogisch gaan neuzelen... zoals jij t zegt... dan heb je tenminste geen bord voor je kop
In het land der blinden.....
ijs_beer fan!
pi_36181438
nee tuurlijk is t verschil wel groot!! maar het Kan gewoon wel goed gaan!! en daar gaat t om. en iemand die verliefd is op een minderjarige is echt niet meteen een pedo
pi_36181491
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:36 schreef The_Dijkstra het volgende:

[..]

Daarom neuk ik met regelmaat vrouwen van m'n leeftijd.

Dat het vrouwvolk de TS niet aantrekkelijk vindt, is nog geen reden om te gaan vergrijpen naar een 14-jarig kind .
vergrijpen noem je dat
pi_36181508
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef zonnebloem20 het volgende:
Tja, kan ik wat aan doen dat sommige mensen als jij niet direct zijn en verder aan realsime ontbreken.

Denk je nou werkelijk dat de TS met dat kindjes het laat bij picknickjes, boottochtjes en dergelijke?
pi_36181550
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:37 schreef mij85 het volgende:

[..]

vergrijpen noem je dat
Wat anders? Lijkt me stug dat een pedofiel a-seksueel kan zijn .
pi_36181573
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:37 schreef The_Dijkstra het volgende:

[..]

Tja, kan ik wat aan doen dat sommige mensen als jij niet direct zijn en verder aan realsime ontbreken.

Denk je nou werkelijk dat de TS met dat kindjes het laat bij picknickjes, boottochtjes en dergelijke?
kan heel gezellig zijn
pi_36181610
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef The_Dijkstra het volgende:

[..]

Wat anders? Lijkt me stug dat een pedofiel a-seksueel kan zijn .
zoals al gezegd was ik nog niet uit op een seksuele relatie!
pi_36181621
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef mij85 het volgende:
[..]

kan heel gezellig zijn
Klopt, zoiets heet ook wel als babysitten. Echter, je wilt een relatie.

En laat dát nou net het verschil zijn tussen verhoudingen.
pi_36181634
The_Dijkstra kappen nu door mensen uit te maken voor pedofiel. Blijf ontopic .
♥ K, N, R en F ♥
pi_36181651
quote:
Ben jij man of vrouw, zonnebloem?
pi_36181658
als het zo moet...domme reacties...niet eens ot...
en ja, wat als het iemands kloon is die dit topic heeft gemaakt?...lekker belangrijk, misschien is er wel iemand die nu in deze situatie zit en niet een topic durft aan te maken, of niet wil registreren...en hiermee iets kan?...
Pulp Fiction
pi_36181661
vrouw
pi_36181678
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:39 schreef mij85 het volgende:

[..]

Maar je hebt wel een piemel?
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:41:23 #129
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36181697
Ts, je komt mij niet bepaald erg serieus over...
pi_36181725
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:39 schreef mij85 het volgende:

[..]

Euuh, heb ik 'seksuele relatie' genoemd dan .

Een relatie houdt doorgaans in dat je ook liefde bedrijft. En kom nou niet aanzitten met dat je dacht dat mensen pas na hun huwelijk deden.
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:41:58 #131
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36181738
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:40 schreef David Letterman het volgende:
als het zo moet...domme reacties...niet eens ot...
en ja, wat als het iemands kloon is die dit topic heeft gemaakt?...lekker belangrijk, misschien is er wel iemand die nu in deze situatie zit en niet een topic durft aan te maken, of niet wil registreren...en hiermee iets kan?...
pi_36181739
Ik vind hem trouwens geen pedofiel, het is volkomen natuurlijk om op 14 jarige meisjes te vallen.
pi_36181754
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:40 schreef Tazattaque het volgende:

[..]

Ben jij man of vrouw, zonnebloem?
Vrouw, 100%. Die zijn zo labiel als het maar kan.
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:42:58 #134
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36181791
Nogmaals, je vriendinnetje zit aan je hengst tijdens het zoenen, je duwt haar weg?
pi_36181795
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:40 schreef JeroenMeloen het volgende:

[..]

Maar je hebt wel een piemel?
hier hoef ik toch niet serieus op in te gaan laat me niet lachen
pi_36181811
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ik vind hem trouwens geen pedofiel, het is volkomen natuurlijk om op 14 jarige meisjes te vallen.
Klopt, het is ook volkomen natuurlijk dat je de neiging hebt om iemand te vermoorden.

Dat is kennelijk voor jou dé reden om dat daadwerkelijk te doen.
pi_36181837
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef The_Dijkstra het volgende:

[..]

Euuh, heb ik 'seksuele relatie' genoemd dan .

Een relatie houdt doorgaans in dat je ook liefde bedrijft. En kom nou niet aanzitten met dat je dacht dat mensen pas na hun huwelijk deden.
ff ter info...

je hebt ook ander soort relaties...misschien moeilijk om te bevatten...

maar als je dat niet snapt...moet je misschien ook eerst nadenken voordat je reageert...
Pulp Fiction
pi_36181866
Kappen met dat geflame nu ! Anders gaat deze dicht en alle tig vervolgen ook.
♥ K, N, R en F ♥
pi_36181882
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nogmaals, je vriendinnetje zit aan je hengst tijdens het zoenen, je duwt haar weg?
er zijn grenzen...
pi_36181904
dijkstra.... ga alsjeblieft wat anders doen... hier heeft die jongen ook niets aan... hij weet heus wel dat t een moeilijk situatie is (die door sommigen wordt afgekeurd) maar je denkt toch niet echt dat hij dit topic heeft gestart om uitgescholden te worden?!?!?!?!
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:44:59 #141
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36181920
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef mij85 het volgende:

[..]

er zijn grenzen...
Geen antwoord, Geef eens een duidelijk antwoord.
pi_36181929
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef mij85 het volgende:

[..]

hier hoef ik toch niet serieus op in te gaan laat me niet lachen
Oh maar jawel, een goed gesprek met een 14 jarige zit er niet in. Of je hebt zelf gewoon een beetje een laag niveau...

Ter verduidelijking, ik veroordeel je niet, 14 jarige meisjes zijn gewoon geil.
pi_36181938
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef David Letterman het volgende:

[..]

ff ter info...

je hebt ook ander soort relaties...misschien moeilijk om te bevatten...

maar als je dat niet snapt...moet je misschien ook eerst nadenken voordat je reageert...
Je hoeft het niet te proberen te batagalliseren. Want, laten we wel wezen, het is overduidelijk dat de TS aanstuurt op een reguliere relatie tussen man en vrouw.

Niet een werkrelatie, of wat jij ook probeert te bedenken, hoor.
pi_36181993
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef The_Dijkstra het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te proberen te batagalliseren. Want, laten we wel wezen, het is overduidelijk dat de TS aanstuurt op een reguliere relatie tussen man en vrouw.

Niet een werkrelatie, of wat jij ook probeert te bedenken, hoor.
batagalliseren
pi_36181997
-

[ Bericht 53% gewijzigd door Sc0rPi0n op 19-03-2006 21:48:01 ]
pi_36182015
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Kappen met dat geflame nu ! Anders gaat deze dicht en alle tig vervolgen ook.

eindelijk wat kloten...zat er al een tijd op te wachten...
Pulp Fiction
pi_36182027
verschil is te groot. lichamelijk en geestelijk
die meid groeit nog etc..is nog maar een dom kind
over geestelijk...dat is wel duidelijk
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_36182038
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Sc0rPi0n op 19-03-2006 21:48:14 ]
pi_36182076
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

batagalliseren
.

Bagatelliseren dan. Ik ben niet zo'n muts die telkens naloopt of d'r reply wel helemaal toppie de joppie is.
  Moderator zondag 19 maart 2006 @ 21:48:19 #150
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36182093
Nogmaals nogmaals, Als je vriendinnetje aan je penis komt tijdens het zoenen, dan duw je haar weg?
pi_36182104
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef mij85 het volgende:

[..]

er zijn grenzen...
2 jaar jezelf aftrekken is een hele lange tijd hoor. Respect als je dat er voor over hebt.
pi_36182116
Prima ik ben hier klaar mee.
Dat geflame constant naar elkaar dat schiet niet op.

Na tig waarschuwingen toch doorgaan dan houdt het gewoon op.
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')