Het spijt me dat ik dit zeg, maar ik walg van types als jij, Dit is een kind/volwassene relatie, ik zou als ouders zijnde de politie inschakelen!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:42 schreef mij85 het volgende:
Ik heb sinds kort een minderjarige vriendin van 14, ben zelf 21. Zij is wel volwassener voor haar leeftijd. Maar ik ben een beetje bang voor haar ouders... in hoeverre kunnen zij mij iets maken of mij aangeven? Het was echt niet mijn bedoeling een seksuele relatie te beginnen. Eerder een hele goede vrienschap met hooguit wat zoenen en knuffelen, verder zou ik niet gaan... ik weet ook dat een en ander strafbaar is... Maar kan iemand mij vertellen of dit kan? En waar ik voor op moet passen? Veel forums gaan erover dat sex strafbaar is, maar hoe zit het met gewoon een relatie op basis van goede vriendschap met alleen zoenen en knuffelen?
Tsjonge jonge, jij kan ook overdrijven zeg. Je moet puur naar de situatie kijken. Jij kent hem niet, jij kent haar niet. Ik denk dat niemand hierover kan oordelen. In eerste instantie lijkt het leeftijdsverschil wat groot. Maar men wordt tegenwoordig steeds sneller volwassen. Dus nogmaals, je kan niet oordelen zonder dat je die 2 kent.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik dit zeg, maar ik walg van types als jij, Dit is een kind/volwassene relatie, ik zou als ouders zijnde de politie inschakelen!
En dat.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Met volwassen voor haar leeftijd wordt doorgaans bedoeld dat ze al tieten heeft en een lekker figuur.
ik bedoelde volwassen qua denken enzo...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Met volwassen voor haar leeftijd wordt doorgaans bedoeld dat ze al tieten heeft en een lekker figuur.
Qua denken is beetje ruim als je het mij vraagt...kan je eens verder toelichten wat je nou precies daarmee bedoelt?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef mij85 het volgende:
[..]
ik bedoelde volwassen qua denken enzo...
En waaruit blijkt dat dan zoal?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef mij85 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van die situaties gezien om daar normaal op te reageren.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, jij kan ook overdrijven zeg. Je moet puur naar de situatie kijken. Jij kent hem niet, jij kent haar niet. Ik denk dat niemand hierover kan oordelen. In eerste instantie lijkt het leeftijdsverschil wat groot. Maar men wordt tegenwoordig steeds sneller volwassen. Dus nogmaals, je kan niet oordelen zonder dat je die 2 kent.
Het heeft ook te maken met sexuele rijpheid, 24 en 31 zullen min of meer dezelfde opvattingen/ervaringen delen, een meisje van 14 is nog puur, en dient dat nog even te blijven,quote:Op zondag 19 maart 2006 20:48 schreef mjb44 het volgende:
14 - 21 vind ik persoonlijk niet kunnen. Op die leeftijd vind ik 7 jaar leeftijd verschil wel erg groot. Als het bijvoorbeeld 24 - 31 zou zijn zou ik het wel normaal vinden. Strafbaar of niet, gevoelsmatig klopt het niet (vind ik)
zoals ik al zei wil ik nog geen seksuele relatiequote:Op zondag 19 maart 2006 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van die situaties gezien om daar normaal op te reageren.
Hier rijden ook jongetjes van 21 rond in hun golfjes meisje s van 14 op te pikken en lekker te gaan neuken. Nou ik heb daar geen respect voor en zoals iemand hierboven al zei zou ik ze ook aan hun ballen ophangen!
Dus hier maak ik uit op dat je TS kent. Dat dat een jongen van 21 is die in z'n golf rondrijdt en dit meisje heeft opgepikt om te gaan neuken? In dat geval geef ik je gelijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van die situaties gezien om daar normaal op te reageren.
Hier rijden OOK jongetjes van 21 rond in hun golfjes meisje s van 14 op te pikken en lekker te gaan neuken. Nou ik heb daar geen respect voor en zoals iemand hierboven al zei zou ik ze ook aan hun ballen ophangen!
En als zij dat wel wil? Hoe snel ga je dan overstag?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:51 schreef mij85 het volgende:
[..]
zoals ik al zei wil ik nog geen seksuele relatie
"Alleen zoenen, knuffelen en goede gesprekken..."quote:Op zondag 19 maart 2006 20:51 schreef mij85 het volgende:
[..]
zoals ik al zei wil ik nog geen seksuele relatie
Die vraag dient aan de ts gesteld te worden, bij deze dus.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:51 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Dus hier maak ik uit op dat je TS kent. Dat dat een jongen van 21 is die in z'n golf rondrijdt en dit meisje heeft opgepikt om te gaan neuken? In dat geval geef ik je gelijk.
nou ik hou mn verstand er wel bij. Meisjes op die leeftijd zijn vind ik nog niet toe aan seks. En wil ook zeker niet dat ze dingen doet waar ze later spijt van krijgt. Dus al zou ze het zelf willen, de eerste jaren zou ik het nog niet toestaanquote:Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef nozem het volgende:
[..]
En als zij dat wel wil? Hoe snel ga je dan overstag?
Je vindt dat ze niet toe is aan seks. Vind je wel dat ze toe is aan een vaste relatie met iemand van 21?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef mij85 het volgende:
[..]
nou ik hou mn verstand er wel bij. Meisjes op die leeftijd zijn vind ik nog niet toe aan seks. En wil ook zeker niet dat ze dingen doet waar ze later spijt van krijgt. Dus al zou ze het zelf willen, de eerste jaren zou ik het nog niet toestaan
Of je liegt, of je bent maagd, geen jongen van 21 kropt zijn gevoel "een paar jaar" op!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef mij85 het volgende:
[..]
nou ik hou mn verstand er wel bij. Meisjes op die leeftijd zijn vind ik nog niet toe aan seks. En wil ook zeker niet dat ze dingen doet waar ze later spijt van krijgt. Dus al zou ze het zelf willen, de eerste jaren zou ik het nog niet toestaan
ja mooie wagen had ik graag gehad, net gezakt voor rij examen... en werk heb ik ook niet, studeer gewoon... voor status kan ze beter iemand anders kiezen...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef Esmeralfa het volgende:
Ik zou het ook niet goed keuren als ik een dochter had, die een vriend heeft op jou leeftijd.
Veel meisjes op die leeftijd doen zich al heel volwassen voor.
Vaak kiezen ze voor een oudere vriend voor een bepaalde status na haar vrienden toe.
Mooie wagen , vriend heeft werk.
jij in dit geval, topic starterquote:Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef mij85 het volgende:
misschien domme vraag, maar wie of wat is TS
En wellicht zal ze dat ook doen. Na een tijdje.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:56 schreef mij85 het volgende:
voor status kan ze beter iemand anders kiezen...
TS = topic starter, jij dus.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef mij85 het volgende:
misschien domme vraag, maar wie of wat is TS
Hieraan kun je al zien dat het geen gelijkwaardige relatie isquote:Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef mij85 het volgende:
[..]
Je blijft 21 en dat is iets wat de meisjes als een status symbool achttenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:56 schreef mij85 het volgende:
[..]
ja mooie wagen had ik graag gehad, net gezakt voor rij examen... en werk heb ik ook niet, studeer gewoon... voor status kan ze beter iemand anders kiezen...
Exact!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hieraan kun je al zien dat het geen gelijkwaardige relatie is.
Jij staat het niet toe?
Prachtig verwoordquote:Op zondag 19 maart 2006 20:58 schreef Tissik het volgende:
Als jij je volwassen tengels over mijn minderjarige kind zou laten gaan, dan ben je in very DEEP shit!
Want: ookal is het niet direct strafbaar om als volwassene sex te bedrijven (of zoenen of andere intieme handelingen) met een kind van 12 tot 16 jaar oud (mits daar geen geweld, dwang, misleiding of misbruik van machtspositie aan te pas komt). Maar, seks met iemand tussen de 12 en 16 jaar is echter wél strafbaar als de betrokken jongere, de ouders of de raad voor de kinderbescherming een klacht indient.
En reken maar, dat ik als ouder zijnde een klacht zou indienen! De kans dat de ouders van jouw kleine vriendinnetje dat ook zullen doen, is beslist aannemelijk.
Misschien zegt ze af en toe verstandige dingen die je niet had verwacht van een meisje van 14, maar het is en blijft een meisje van 14, zeker qua gevoelens.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef mij85 het volgende:
[..]
nou ik wilde eigenlijk weten wat wel en niet kan... en of gewoon relatie zonder seks dus wel is toegestaan wettelijk... en wat ze me kunnen maken en wat niet...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Misschien zegt ze af en toe verstandige dingen die je niet had verwacht van een meisje van 14, maar het is en blijft een meisje van 14, zeker qua gevoelens.
Vergeet niet dat zij waarschijnlijk ook aan jouw verwachting van 'volwassen' zijn wil voldoen.
Jullie zitten beiden in een andere fase van jullie leven, maar ik heb zo het idee dat je toch wel met haar doorgaat ongeacht wat wij ervan vinden.
Nou. Beste Mij85. Dan zie je er toch gewoon vanaf?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:01 schreef mij85 het volgende:
De ouders weten het al... moeder verbiedt het niet, vader ook niet... maarja... ben toch bang dat ze het er niet helemaal bij zullen laten...
Ik denk dat je toch wel enigzins voelt dat het niet goed zit toch? een 14 jarige met een 21 jarige of zien wij dat nou zo verkeerd?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:02 schreef mij85 het volgende:
[..]
nou ik wilde eigenlijk weten wat wel en niet kan... en of gewoon relatie zonder seks dus wel is toegestaan wettelijk... en wat ze me kunnen maken en wat niet...
ik neem haar heel serieus, maar een relatie mag ik aannemen is meer dan alleen seks???quote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef Salsagirl het volgende:
Je zegt..´´was echt niet mijn bedoeling een seksuele relatie te beginnen. Eerder een hele goede vrienschap met hooguit wat zoenen en knuffelen, verder zou ik niet gaan...´´
Je wilt hoe dan ook een relatie met haar,en zoenen en zo vind ik ook niet kunnen..zoals jij het stelt,gebruik je haar alleen maar..het klink namelijk niet echt of je het serieus neemt
Ik weet niet uit wat voor milieu ze komt ,maar mijn ouders zouden je op mijn 14e netjes maar heel nadrukkelijk de deur wijzen,plus met de nodige tips bij me uit de buurt te blijven
Ben nu 18 ,en weet best hoe ik was op me 14e best kinderlijk ook al was ik ben ik zoals me ze me nu nog noemen een wijsneusje![]()
eerlijk gezegd was ik daar toen nog niet echt zo mee bezig... ja liepen wel leuke meisjes rond... maar aan een relatie was ik nog niet toequote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch wel enigzins voelt dat het niet goed zit toch? een 14 jarige met een 21 jarige of zien wij dat nou zo verkeerd?
Nog 1 vraag, toen jij 14 was, walgde je niet van die gasten die meisjes van jou leeftijd "inpikten"?
viespeukquote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef mij85 het volgende:
[..]
ik neem haar heel serieus, maar een relatie mag ik aannemen is meer dan alleen seks???
Er is zo veel meer in een relatie maar seks is wel een onderdeel van een relatie.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef mij85 het volgende:
[..]
ik neem haar heel serieus, maar een relatie mag ik aannemen is meer dan alleen seks???
Sex word op een gegeven moment (en wel iets sneller dan binnen een paar jaar) wel een onderdeel van een relatie. Anders is het volgens mij meer een goede vriend/vriendin gebeuren.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef mij85 het volgende:
[..]
Ja dat wordt niet verboden.Maar waarom neem je geen hond ? Die kijkt ook tegen je op.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:02 schreef mij85 het volgende:
[..]
nou ik wilde eigenlijk weten wat wel en niet kan... en of gewoon relatie zonder seks dus wel is toegestaan wettelijk...
inderdaad, geen kerel van 21 zegt dan nee, tenzij ts maagd is.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef Esmeralfa het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen als jullie zoenen, en zij wilt meer en zit aan jou pook, dat jij dan zeg dat het niet mag.
En bij het zoenen krijg je toch ook een opwindend gevoel, dat kan je niet uitsluiten lijkt mij.
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat wordt niet verboden.Maar waarom neem je geen hond ? Die kijkt ook tegen je op.
Zuchtquote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat wordt niet verboden.Maar waarom neem je geen hond ? Die kijkt ook tegen je op.
en wat een vertrouwen in het mannelijk deel van de mensheid...er zijn ook veel mannen die anders denken...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
inderdaad, geen kerel van 21 zegt dan nee, tenzij ts maagd is.
ja eerste!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:07 schreef NanKing het volgende:
Nog een vraagje (jaja blijf me verbazen lol), is het jouw eerste relatie?
en dank U....nu oprukken!!!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef PLAE@ het volgende:
Kan je geen mokkel van je eigen leeftijd krijgen![]()
Ja, laat je vooral leiden door je omgeving idd..quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hou ook rekening dat als je wat met haar begint je wel het mikpunt bent voor indirecte pesterijen. Als je vrienden (met vriendin) gaan stappen tot 02:00, zul jij om 23:00 of 24:00 je vriendin naar huis moeten brengenEn wees natuurlijk ook voorbereid dat mensen je gaan uitmaken voor pedofiel. En van zo'n naam kom je niet zo snel af.
Knap lullig dan. Het vlees is zwak. Maar ik zou het resoluut afkappen. Hier krijg je teveel shit mee. Is het niet waard.quote:
en wat als zij nu gewoon gelukkig zijn?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn dochter hoeft echt niet thuis te komen met iemand van 21 jaar hoor als ze 14 is.Zij ziet je als een leuke vriend waarmee ze misschien kan opscheppen tegenover der vriendinnen. Hoewel ze dan wel een breezertje zal drinken, betekent niet automatisch dat ze ook volwassen over zaken denkt.
Het ligt er voor het grootste gedeelte maar aan hoe zij en haar ouders zijn. Zijn ze heel vrij in zaken en keuren ze jullie relatie goed, dan nog moet je gewoon op je tellen passen. Ik vind dat je eens bij jezelf moet gaan kijken of je wel zo'n triggy relatie wilt hebben.
Als ik jou was had ik het bij vrienden gehouden en mijn aandacht meer geven aan de oudere volwassen dames die er rondlopen. Hou ook rekening dat als je wat met haar begint je wel het mikpunt bent voor indirecte pesterijen. Als je vrienden (met vriendin) gaan stappen tot 02:00, zul jij om 23:00 of 24:00 je vriendin naar huis moeten brengenEn wees natuurlijk ook voorbereid dat mensen je gaan uitmaken voor pedofiel. En van zo'n naam kom je niet zo snel af.
Niet letterlijk hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef Tazattaque het volgende:
[..]
Het vlees is zwak. Maar ik zou het resoluut afkappen.
in dit geval wellicht wel, een beetje zuiver denken kan geen kwaad!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ja, laat je vooral leiden door je omgeving idd..![]()
Ach, als ik me destijds had laten leiden door mijn omgeving en door vooroordelen had ik nu (5 jaar later) niet gelukkig samengewoond.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
in dit geval wellicht wel, een beetje zuiver denken kan geen kwaad!
Omdat het kan misgaan, een dochter is een heel waardevol bezit, waar niet elke vlegel mee hoeft weg te gaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:16 schreef David Letterman het volgende:
[..]
en wat als zij nu gewoon gelukkig zijn?
het kan voorkomen...het gebeurt elke dag dat zo'n relatie goed gaat...
waarom gelijk grote bewoordingen gebruiken?
Het kan net zo goed misgaan met iemand van haar eigen leeftijd.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat het kan misgaan, een dochter is een heel waardevol bezit, waar niet elke vlegel mee hoeft weg te gaan.
Elke relatie kan misgaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat het kan misgaan, een dochter is een heel waardevol bezit, waar niet elke vlegel mee hoeft weg te gaan.
Nog een pedo in dit topic?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ach, als ik me destijds had laten leiden door mijn omgeving en door vooroordelen had ik nu (5 jaar later) niet gelukkig samengewoond.
Ik doel meer op de kans dat het mis kan gaan mbt dwangmatige sex.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Elke relatie kan misgaan.
Als het mijn dochter zou zijn, weet ik eerlijk gezegd niet wat ik zou moeten doen. Zeggen dat je het zou verbieden is wel makkelijker gezegd dan gedaan. Als mijn dochter een relatie met een 21 jarige zou hebben, zou ik liever hebben dat ze er eerlijk over is dat het stiekem doet omdat ik het haar verbiedt.
ik ben vrouwelijk, en ik was de jongstequote:
ik denk dat ik qua sex wel moeite zou hebben om voluit te gaan bij zo'n meisje. gewelddadige sex is (voor zover ze dat wel zou willen) echt uitgesloten bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik doel meer op de kans dat het mis kan gaan mbt dwangmatige sex.
dat ben ik helemaal met je eens...begrijp me wat dat betreft niet verkeerd...zie mijn vorige post...maar het kan ook goed gaan, ik hou alleen die deur open...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
dwangmatige sex, nee dankje!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik doel meer op de kans dat het mis kan gaan mbt dwangmatige sex.
hahhahaahahhaa, ja , rightquote:Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef mij85 het volgende:
[..]
Die deuren dient wat mij betreft nog een aantal jaren ferm gesloten te zijn! (met slot erop..)quote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef David Letterman het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens...begrijp me wat dat betreft niet verkeerd...zie mijn vorige post...maar het kan ook goed gaan, ik hou alleen die deur open...
het is verkeerd om deuren gesloten te houden zonder daadwerkelijk de deuren een mogelijkheid te hebben gegeven om op een kiertje te hebben gestaan...
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef shmoopy het volgende:
kom niet aan met jaloers alstublieftquote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef zonnebloem20 het volgende:
nee pizzakoppo, volgens mij ben je gewoon jaloers ofzo... ik weet niet wat er met je is, maar bekijk t s ff een beetje normaal!! en begin niet meteen met vanalles te smijten en vooroordelen over mensen te hebben
1 week verder...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
kom niet aan met jaloers alstublieft
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef PLAE@ het volgende:
Letterman zit ook te azen op een meisje van 14?![]()
Kom op zeg, dat meisje is veertien! TS is waarschijnlijk haar eerste 'serieuze' vriendje. Denk je nou echt dat daar een langdurige relatie uit voortkomt?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:24 schreef zonnebloem20 het volgende:
Ik ben het er mee eens, dat je het heel voorzichtig aan moet pakken, maar ook dat je het een kans moet geven. zoals letterman al eerder zei: het kan goed gaan. en heb je die kans dan net gemist, dan mis je misschien wel een heel gelukkige relatie.
meisje wordt vanzelf ouder;)quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Tazattaque het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat meisje is veertien! TS is waarschijnlijk haar eerste 'serieuze' vriendje. Denk je nou echt dat daar een langdurige relatie uit voortkomt?
TS heeft gewoon pech gehad. Twee jaar te jong. Helaas pindakaas.
ik had het met die metafoor over de gedachtengang...denken over bepaalde issues vereist ook het feit dat je denkt over alle extremiteiten...hoe gek, verkeerd, raar, etc, etc ze in 1ste instantie ook mogen blijken...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:25 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Die deuren dient wat mij betreft nog een aantal jaren ferm gesloten te zijn! (met slot erop..)
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ik ben jaloers dat ik nu alleen ben en geen 14 jarig meisje heb,![]()
Nu je het zegt, voorkomen dat een naïef 14- kindje in handen van een wellustige beer terecht komtquote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef zonnebloem20 het volgende:
the dijkstra, heb je niets beters te doen?!?!?!
Dat heeft er niets mee te maken. 'T is puur een kwestie van (het ontbreken van) normen en waarden in deze kwestie. Dit doe je gewoon niet als je normaal logisch je verstand gebruikt!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef zonnebloem20 het volgende:
ow zeg wat kun jij overdrijven!!! je kent m helemaal niet... misschien ben jij wel een wellustige beer, kan ik ook zeggen... niet dat ik dat geloof, maarja jij gooit er ook op los met veronderstellingen!
Daarom neuk ik met regelmaat vrouwen van m'n leeftijd.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef zonnebloem20 het volgende:
ow zeg wat kun jij overdrijven!!! je kent m helemaal niet... misschien ben jij wel een wellustige beer, kan ik ook zeggen... niet dat ik dat geloof, maarja jij gooit er ook op los met veronderstellingen!
In het land der blinden.....quote:Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef zonnebloem20 het volgende:
misschien zouden eens meer mensen pedagogisch gaan neuzelen... zoals jij t zegt... dan heb je tenminste geen bord voor je kop
vergrijpen noem je datquote:Op zondag 19 maart 2006 21:36 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Daarom neuk ik met regelmaat vrouwen van m'n leeftijd.
Dat het vrouwvolk de TS niet aantrekkelijk vindt, is nog geen reden om te gaan vergrijpen naar een 14-jarig kind.
Tja, kan ik wat aan doen dat sommige mensen als jij niet direct zijn en verder aan realsime ontbreken.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef zonnebloem20 het volgende:
misschien zouden eens meer mensen pedagogisch gaan neuzelen... zoals jij t zegt... dan heb je tenminste geen bord voor je kop
kan heel gezellig zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 21:37 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Tja, kan ik wat aan doen dat sommige mensen als jij niet direct zijn en verder aan realsime ontbreken.
Denk je nou werkelijk dat de TS met dat kindjes het laat bij picknickjes, boottochtjes en dergelijke?![]()
zoals al gezegd was ik nog niet uit op een seksuele relatie!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Wat anders? Lijkt me stug dat een pedofiel a-seksueel kan zijn.
Klopt, zoiets heet ook wel als babysitten. Echter, je wilt een relatie.quote:
Ben jij man of vrouw, zonnebloem?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef zonnebloem20 het volgende:
Maar je hebt wel een piemel?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:39 schreef mij85 het volgende:
[..]
zoals al gezegd was ik nog niet uit op een seksuele relatie!
Euuh, heb ik 'seksuele relatie' genoemd danquote:Op zondag 19 maart 2006 21:39 schreef mij85 het volgende:
[..]
zoals al gezegd was ik nog niet uit op een seksuele relatie!
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:40 schreef David Letterman het volgende:
als het zo moet...domme reacties...niet eens ot...
en ja, wat als het iemands kloon is die dit topic heeft gemaakt?...lekker belangrijk, misschien is er wel iemand die nu in deze situatie zit en niet een topic durft aan te maken, of niet wil registreren...en hiermee iets kan?...
Klopt, het is ook volkomen natuurlijk dat je de neiging hebt om iemand te vermoorden.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ik vind hem trouwens geen pedofiel, het is volkomen natuurlijk om op 14 jarige meisjes te vallen.
ff ter info...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Euuh, heb ik 'seksuele relatie' genoemd dan.
Een relatie houdt doorgaans in dat je ook liefde bedrijft. En kom nou niet aanzitten met dat je dacht dat mensen pas na hun huwelijk deden.
er zijn grenzen...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nogmaals, je vriendinnetje zit aan je hengst tijdens het zoenen, je duwt haar weg?
Oh maar jawel, een goed gesprek met een 14 jarige zit er niet in. Of je hebt zelf gewoon een beetje een laag niveau...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef mij85 het volgende:
[..]
hier hoef ik toch niet serieus op in te gaan laat me niet lachen
Je hoeft het niet te proberen te batagalliseren. Want, laten we wel wezen, het is overduidelijk dat de TS aanstuurt op een reguliere relatie tussen man en vrouw.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ff ter info...
je hebt ook ander soort relaties...misschien moeilijk om te bevatten...
maar als je dat niet snapt...moet je misschien ook eerst nadenken voordat je reageert...
batagalliserenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te proberen te batagalliseren. Want, laten we wel wezen, het is overduidelijk dat de TS aanstuurt op een reguliere relatie tussen man en vrouw.
Niet een werkrelatie, of wat jij ook probeert te bedenken, hoor.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Kappen met dat geflame nu ! Anders gaat deze dicht en alle tig vervolgen ook.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |