meisje wordt vanzelf ouder;)quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Tazattaque het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat meisje is veertien! TS is waarschijnlijk haar eerste 'serieuze' vriendje. Denk je nou echt dat daar een langdurige relatie uit voortkomt?
TS heeft gewoon pech gehad. Twee jaar te jong. Helaas pindakaas.
ik had het met die metafoor over de gedachtengang...denken over bepaalde issues vereist ook het feit dat je denkt over alle extremiteiten...hoe gek, verkeerd, raar, etc, etc ze in 1ste instantie ook mogen blijken...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:25 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Die deuren dient wat mij betreft nog een aantal jaren ferm gesloten te zijn! (met slot erop..)
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ik ben jaloers dat ik nu alleen ben en geen 14 jarig meisje heb,![]()
Nu je het zegt, voorkomen dat een naïef 14- kindje in handen van een wellustige beer terecht komtquote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef zonnebloem20 het volgende:
the dijkstra, heb je niets beters te doen?!?!?!
Dat heeft er niets mee te maken. 'T is puur een kwestie van (het ontbreken van) normen en waarden in deze kwestie. Dit doe je gewoon niet als je normaal logisch je verstand gebruikt!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef zonnebloem20 het volgende:
ow zeg wat kun jij overdrijven!!! je kent m helemaal niet... misschien ben jij wel een wellustige beer, kan ik ook zeggen... niet dat ik dat geloof, maarja jij gooit er ook op los met veronderstellingen!
Daarom neuk ik met regelmaat vrouwen van m'n leeftijd.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef zonnebloem20 het volgende:
ow zeg wat kun jij overdrijven!!! je kent m helemaal niet... misschien ben jij wel een wellustige beer, kan ik ook zeggen... niet dat ik dat geloof, maarja jij gooit er ook op los met veronderstellingen!
In het land der blinden.....quote:Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef zonnebloem20 het volgende:
misschien zouden eens meer mensen pedagogisch gaan neuzelen... zoals jij t zegt... dan heb je tenminste geen bord voor je kop
vergrijpen noem je datquote:Op zondag 19 maart 2006 21:36 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Daarom neuk ik met regelmaat vrouwen van m'n leeftijd.
Dat het vrouwvolk de TS niet aantrekkelijk vindt, is nog geen reden om te gaan vergrijpen naar een 14-jarig kind.
Tja, kan ik wat aan doen dat sommige mensen als jij niet direct zijn en verder aan realsime ontbreken.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef zonnebloem20 het volgende:
misschien zouden eens meer mensen pedagogisch gaan neuzelen... zoals jij t zegt... dan heb je tenminste geen bord voor je kop
kan heel gezellig zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 21:37 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Tja, kan ik wat aan doen dat sommige mensen als jij niet direct zijn en verder aan realsime ontbreken.
Denk je nou werkelijk dat de TS met dat kindjes het laat bij picknickjes, boottochtjes en dergelijke?![]()
zoals al gezegd was ik nog niet uit op een seksuele relatie!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Wat anders? Lijkt me stug dat een pedofiel a-seksueel kan zijn.
Klopt, zoiets heet ook wel als babysitten. Echter, je wilt een relatie.quote:
Ben jij man of vrouw, zonnebloem?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef zonnebloem20 het volgende:
Maar je hebt wel een piemel?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:39 schreef mij85 het volgende:
[..]
zoals al gezegd was ik nog niet uit op een seksuele relatie!
Euuh, heb ik 'seksuele relatie' genoemd danquote:Op zondag 19 maart 2006 21:39 schreef mij85 het volgende:
[..]
zoals al gezegd was ik nog niet uit op een seksuele relatie!
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:40 schreef David Letterman het volgende:
als het zo moet...domme reacties...niet eens ot...
en ja, wat als het iemands kloon is die dit topic heeft gemaakt?...lekker belangrijk, misschien is er wel iemand die nu in deze situatie zit en niet een topic durft aan te maken, of niet wil registreren...en hiermee iets kan?...
Klopt, het is ook volkomen natuurlijk dat je de neiging hebt om iemand te vermoorden.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ik vind hem trouwens geen pedofiel, het is volkomen natuurlijk om op 14 jarige meisjes te vallen.
ff ter info...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Euuh, heb ik 'seksuele relatie' genoemd dan.
Een relatie houdt doorgaans in dat je ook liefde bedrijft. En kom nou niet aanzitten met dat je dacht dat mensen pas na hun huwelijk deden.
er zijn grenzen...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nogmaals, je vriendinnetje zit aan je hengst tijdens het zoenen, je duwt haar weg?
Oh maar jawel, een goed gesprek met een 14 jarige zit er niet in. Of je hebt zelf gewoon een beetje een laag niveau...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef mij85 het volgende:
[..]
hier hoef ik toch niet serieus op in te gaan laat me niet lachen
Je hoeft het niet te proberen te batagalliseren. Want, laten we wel wezen, het is overduidelijk dat de TS aanstuurt op een reguliere relatie tussen man en vrouw.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ff ter info...
je hebt ook ander soort relaties...misschien moeilijk om te bevatten...
maar als je dat niet snapt...moet je misschien ook eerst nadenken voordat je reageert...
batagalliserenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te proberen te batagalliseren. Want, laten we wel wezen, het is overduidelijk dat de TS aanstuurt op een reguliere relatie tussen man en vrouw.
Niet een werkrelatie, of wat jij ook probeert te bedenken, hoor.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Kappen met dat geflame nu ! Anders gaat deze dicht en alle tig vervolgen ook.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |