Sex word op een gegeven moment (en wel iets sneller dan binnen een paar jaar) wel een onderdeel van een relatie. Anders is het volgens mij meer een goede vriend/vriendin gebeuren.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef mij85 het volgende:
[..]
ik neem haar heel serieus, maar een relatie mag ik aannemen is meer dan alleen seks???
Ja dat wordt niet verboden.Maar waarom neem je geen hond ? Die kijkt ook tegen je op.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:02 schreef mij85 het volgende:
[..]
nou ik wilde eigenlijk weten wat wel en niet kan... en of gewoon relatie zonder seks dus wel is toegestaan wettelijk...
inderdaad, geen kerel van 21 zegt dan nee, tenzij ts maagd is.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef Esmeralfa het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen als jullie zoenen, en zij wilt meer en zit aan jou pook, dat jij dan zeg dat het niet mag.
En bij het zoenen krijg je toch ook een opwindend gevoel, dat kan je niet uitsluiten lijkt mij.
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat wordt niet verboden.Maar waarom neem je geen hond ? Die kijkt ook tegen je op.
Zuchtquote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat wordt niet verboden.Maar waarom neem je geen hond ? Die kijkt ook tegen je op.
en wat een vertrouwen in het mannelijk deel van de mensheid...er zijn ook veel mannen die anders denken...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
inderdaad, geen kerel van 21 zegt dan nee, tenzij ts maagd is.
ja eerste!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:07 schreef NanKing het volgende:
Nog een vraagje (jaja blijf me verbazen lol), is het jouw eerste relatie?
en dank U....nu oprukken!!!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef PLAE@ het volgende:
Kan je geen mokkel van je eigen leeftijd krijgen![]()
Ja, laat je vooral leiden door je omgeving idd..quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hou ook rekening dat als je wat met haar begint je wel het mikpunt bent voor indirecte pesterijen. Als je vrienden (met vriendin) gaan stappen tot 02:00, zul jij om 23:00 of 24:00 je vriendin naar huis moeten brengenEn wees natuurlijk ook voorbereid dat mensen je gaan uitmaken voor pedofiel. En van zo'n naam kom je niet zo snel af.
Knap lullig dan. Het vlees is zwak. Maar ik zou het resoluut afkappen. Hier krijg je teveel shit mee. Is het niet waard.quote:
en wat als zij nu gewoon gelukkig zijn?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn dochter hoeft echt niet thuis te komen met iemand van 21 jaar hoor als ze 14 is.Zij ziet je als een leuke vriend waarmee ze misschien kan opscheppen tegenover der vriendinnen. Hoewel ze dan wel een breezertje zal drinken, betekent niet automatisch dat ze ook volwassen over zaken denkt.
Het ligt er voor het grootste gedeelte maar aan hoe zij en haar ouders zijn. Zijn ze heel vrij in zaken en keuren ze jullie relatie goed, dan nog moet je gewoon op je tellen passen. Ik vind dat je eens bij jezelf moet gaan kijken of je wel zo'n triggy relatie wilt hebben.
Als ik jou was had ik het bij vrienden gehouden en mijn aandacht meer geven aan de oudere volwassen dames die er rondlopen. Hou ook rekening dat als je wat met haar begint je wel het mikpunt bent voor indirecte pesterijen. Als je vrienden (met vriendin) gaan stappen tot 02:00, zul jij om 23:00 of 24:00 je vriendin naar huis moeten brengenEn wees natuurlijk ook voorbereid dat mensen je gaan uitmaken voor pedofiel. En van zo'n naam kom je niet zo snel af.
Niet letterlijk hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef Tazattaque het volgende:
[..]
Het vlees is zwak. Maar ik zou het resoluut afkappen.
in dit geval wellicht wel, een beetje zuiver denken kan geen kwaad!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ja, laat je vooral leiden door je omgeving idd..![]()
Ach, als ik me destijds had laten leiden door mijn omgeving en door vooroordelen had ik nu (5 jaar later) niet gelukkig samengewoond.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
in dit geval wellicht wel, een beetje zuiver denken kan geen kwaad!
Omdat het kan misgaan, een dochter is een heel waardevol bezit, waar niet elke vlegel mee hoeft weg te gaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:16 schreef David Letterman het volgende:
[..]
en wat als zij nu gewoon gelukkig zijn?
het kan voorkomen...het gebeurt elke dag dat zo'n relatie goed gaat...
waarom gelijk grote bewoordingen gebruiken?
Het kan net zo goed misgaan met iemand van haar eigen leeftijd.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat het kan misgaan, een dochter is een heel waardevol bezit, waar niet elke vlegel mee hoeft weg te gaan.
Elke relatie kan misgaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat het kan misgaan, een dochter is een heel waardevol bezit, waar niet elke vlegel mee hoeft weg te gaan.
Nog een pedo in dit topic?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ach, als ik me destijds had laten leiden door mijn omgeving en door vooroordelen had ik nu (5 jaar later) niet gelukkig samengewoond.
Ik doel meer op de kans dat het mis kan gaan mbt dwangmatige sex.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Elke relatie kan misgaan.
Als het mijn dochter zou zijn, weet ik eerlijk gezegd niet wat ik zou moeten doen. Zeggen dat je het zou verbieden is wel makkelijker gezegd dan gedaan. Als mijn dochter een relatie met een 21 jarige zou hebben, zou ik liever hebben dat ze er eerlijk over is dat het stiekem doet omdat ik het haar verbiedt.
ik ben vrouwelijk, en ik was de jongstequote:
ik denk dat ik qua sex wel moeite zou hebben om voluit te gaan bij zo'n meisje. gewelddadige sex is (voor zover ze dat wel zou willen) echt uitgesloten bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik doel meer op de kans dat het mis kan gaan mbt dwangmatige sex.
dat ben ik helemaal met je eens...begrijp me wat dat betreft niet verkeerd...zie mijn vorige post...maar het kan ook goed gaan, ik hou alleen die deur open...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
dwangmatige sex, nee dankje!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik doel meer op de kans dat het mis kan gaan mbt dwangmatige sex.
hahhahaahahhaa, ja , rightquote:Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef mij85 het volgende:
[..]
nou ik hou mn verstand er wel bij. Meisjes op die leeftijd zijn vind ik nog niet toe aan seks. En wil ook zeker niet dat ze dingen doet waar ze later spijt van krijgt. Dus al zou ze het zelf willen, de eerste jaren zou ik het nog niet toestaan
Die deuren dient wat mij betreft nog een aantal jaren ferm gesloten te zijn! (met slot erop..)quote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef David Letterman het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens...begrijp me wat dat betreft niet verkeerd...zie mijn vorige post...maar het kan ook goed gaan, ik hou alleen die deur open...
het is verkeerd om deuren gesloten te houden zonder daadwerkelijk de deuren een mogelijkheid te hebben gegeven om op een kiertje te hebben gestaan...
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:46 schreef shmoopy het volgende:
Met volwassen voor haar leeftijd wordt doorgaans bedoeld dat ze al tieten heeft en een lekker figuur.
kom niet aan met jaloers alstublieftquote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef zonnebloem20 het volgende:
nee pizzakoppo, volgens mij ben je gewoon jaloers ofzo... ik weet niet wat er met je is, maar bekijk t s ff een beetje normaal!! en begin niet meteen met vanalles te smijten en vooroordelen over mensen te hebben
1 week verder...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
kom niet aan met jaloers alstublieft
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef PLAE@ het volgende:
Letterman zit ook te azen op een meisje van 14?![]()
Kom op zeg, dat meisje is veertien! TS is waarschijnlijk haar eerste 'serieuze' vriendje. Denk je nou echt dat daar een langdurige relatie uit voortkomt?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:24 schreef zonnebloem20 het volgende:
Ik ben het er mee eens, dat je het heel voorzichtig aan moet pakken, maar ook dat je het een kans moet geven. zoals letterman al eerder zei: het kan goed gaan. en heb je die kans dan net gemist, dan mis je misschien wel een heel gelukkige relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |