Het lucht op...jaquote:Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef dj_ko het volgende:
Oke, klote voor je maar je wou het alleen even aan ons laten weten?
Dat zegt ze mij ook steeds, maar dat gaat er gewoon niet in bij mij....quote:Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef Xennia het volgende:
Je kan ook nog veel voor haar betekenen ook al is het uit.
Oke logisch,quote:
K heb inderdaad al wel heel veel contact opgepikt met vrienden enzo... en het helpt enigzins, maar s´nachts is het ergstquote:Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef Developersrus het volgende:
Loslaten die handel makker! Kuthoerrrrrrrrrrren zijn het allemaal! Bel je maten, duik het cafe in en laat je vol lopen....let the fucking bubble burst!
Ja maar dan zou ik mijn Agressie kunnen plaatsen, ik ben Boos op haar, en toch wil ik er voor haar zijn, ik wil haar uitschelden en vasthoudenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Oke logisch,
Het is inderdaad wel kloten, maar bekijk het eens van de anderen kant. Eigenlijk moet je juist blij zijn dat je nog veel voor haar betekend, jullie hebben een relatie van 3 jaar gehad! Het is in ieder geval beter dan dat ze je een rare gozer zou vinden.
Val nu niet in die valkuil jongen! Gewoon compleet terzijde schuiven die griet en lekker met je maten omgaan is de beste remedie hiertegen. Die 'friendszone' zuigt toch bigtime...!...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja maar dan zou ik mijn Agressie kunnen plaatsen, ik ben Boos op haar, en toch wil ik er voor haar zijn, ik wil haar uitschelden en vasthouden![]()
Bedankt, daar ben ik ook heel erg mee bezig, maar omdat ik en haar een kleine 20 km uit elkaar woonden zijn we 3 jaar lang elk weekend bij elkaar geweest, dus dat is veel ruimte om op te vullen,quote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Pak je leven weet op en steek je energie in andere zaken. Uitgaan enzo. Onderneem zaken met je vrienden. Vul gewoon zelf de lege ruimtes op.
het dubbelzinnige is dat ik beide wil, ik wil haar nooit meer zien, maar ook weer wel...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:06 schreef Salsagirl het volgende:
Het is geweest,misschien dat je over een tijdje weer gewoon contact kan hebben met haar..
Maar meestal bloed zoiets dood..
Erg begrijpelijk op dit punt, maar geef er niet aan toe!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
het dubbelzinnige is dat ik beide wil, ik wil haar nooit meer zien, maar ook weer wel...![]()
Ik doe hard mijn best, maar het is moeilijk elke dag denk ik gelukkig minder na over de dingen en begin ik weer tot bloei te komen. bedankt,quote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Erg begrijpelijk op dit punt, maar geef er niet aan toe!
Logisch ,je moet ook zelf je draai weer vindenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik doe hard mijn best, maar het is moeilijk elke dag denk ik gelukkig minder na over de dingen en begin ik weer tot bloei te komen. bedankt,
Sterkte! May the force be with you...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik doe hard mijn best, maar het is moeilijk elke dag denk ik gelukkig minder na over de dingen en begin ik weer tot bloei te komen. bedankt,
Dat is inderdaad ook het besef wat langzaam moet doordringen, maar het kost veel tijd drie jaar vergeet je niet zomaar.... bedanktquote:Op zondag 19 maart 2006 21:55 schreef tanna het volgende:
[kwootje] Voor mij is het over, en nu geeft ze weer hoop [/kwootje]
Komt voor uit schuldgevoel, niet meer aan beginnen, niet meer laten bellen, van msn afschoppen want op deze manier wordt het een "spelletje". Je hebt er niets meer aan, uit is uit!!
* Martijntj sluit aan. Nu 3 weken overquote:Op zondag 19 maart 2006 22:15 schreef jagermeister1 het volgende:
Het zal nog wel ff kut blijven kerel. Ikzelf ben al 2 maanden van mijn vriendin af en heb zo af en toe een goede dag, maar over het algemeen blijft ze door mijn kop spoken. Gek wordt je ervan! Ik merk van mezelf dat ik wel erg heftig reageer op de relatiebreuk. Het had ergste had nu toch wel voorbij moeten zijn?
Zoek iig afleiding. Dat helpt wel! Alleen thuiszitten maakt depri. Tenminste, dat doet het bij mij.
Suuk6 dude! We komen er wel![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |