Say what? Jij bent geen vrouw en zal dat nooit begrijpen. En ik geef toe dat ik een ijdel en verwend nest ben., Maar zo kansloos als deze gozer ben ik écht niet:')quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:42 schreef Maanvis het volgende:
moet jij nodig zeggen meid, met je kapsel
ik ben fokking kaal meid, hoe denk je dat ik me voelquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:46 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
Say what? Jij bent geen vrouw en zal dat nooit begrijpen. En ik geef toe dat ik een ijdel en verwend nest ben., Maar zo kansloos als deze gozer ben ik écht niet:')
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:40 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
HAHAHHHAA TERING WAT BEN JIJ KANSLOOS. HAHAHAHAHAHAHA\
HAHHAHAHAHAHAHAHA
HJAAJAHAHAHAHAHAHAHAHA godver dit is echt het beste topic sinds Goatse in scriptie:')
Hahahahahahahaha
En zij is gewoon 14, natuurlijk is ze labiel:') Hoe je als 14jarige genoeg geld voor een laptop hebt is me een raadsel, je mag neit eens werken en zoveel zakgeld kreeg ik nooit:')
HAHAHAHAH ook die shit met 'ik gebruik nuttigen als werkwoord' en 'ze is zo emotioneel volwassen > ze slikt laxeerpillen''haar ouders checken ontlasting hahahahahahahahahaha godver normaal post ik normale reacties maar dit....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scherp (+1)quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:51 schreef goofy_goober het volgende:
Kloon van DIT topic. Frappant ook dat de leeftijden precies overeenkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha mooiquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:17 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Heet ze niet toevallig Laura Dekker, die is ook zo volwassen.
Uit een ander topic:quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:40 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
HAHAHHHAA TERING WAT BEN JIJ KANSLOOS. HAHAHAHAHAHAHA\
HAHHAHAHAHAHAHAHA
HJAAJAHAHAHAHAHAHAHAHA godver dit is echt het beste topic sinds Goatse in scriptie:')
Hahahahahahahaha
En zij is gewoon 14, natuurlijk is ze labiel:') Hoe je als 14jarige genoeg geld voor een laptop hebt is me een raadsel, je mag neit eens werken en zoveel zakgeld kreeg ik nooit:')
HAHAHAHAH ook die shit met 'ik gebruik nuttigen als werkwoord' en 'ze is zo emotioneel volwassen > ze slikt laxeerpillen''haar ouders checken ontlasting hahahahahahahahahaha godver normaal post ik normale reacties maar dit....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:02 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
we scheelden 5 jaar en ik was pas 16. Maar ik gaf niet op en liep als een kip zonder kop achter hem aan, hopend dat hij ooit in zou zien dat wij bij elkaar pasten.
Tongzoen-arrestquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:07 schreef kahlie het volgende:
Je weet dat volgens de wet zoenen gewoon aanranding is en een tongzoen gelijk staat aan verkrachting, volgens de wettelijke regels, aangezien het gaat om : "het ongewenst binnendringen van het lichaam". Ja, dat is krom, maar wel de waarheid.
WOW FRAPPANT MAN DAT IS VAST NOG NIET EERDER GEBEURDquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:51 schreef goofy_goober het volgende:
16 is legaal en het verschil was kleiner, maar ik heb hier niet afgegeven op haar, zij is maar een puber.quote:
18 en 25 jaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:51 schreef goofy_goober het volgende:
Who cares.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
[..]
16 is legaal en het verschil was kleiner, maar ik heb hier niet afgegeven op haar, zij is maar een puber.
Hier heb ik eigenlijk niks aan toe te voegen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:25 schreef TheHolyTiamat het volgende:
ik kan me voorstellen dat je haar "erg volwassen" vind overkomen. in de pubertijd zit je namelijk als 14 jarig meisje boordevol optimistische ideeën en theorieën over het leven. gebasseerd op fantasie. dit spreekt jou aan, ze zit vol leven en komt door haar "kijk op de wereld" volwassen over. een meisje van jouw leeftijd heeft dit zelfde, het enige verschil is dat dat 14 jarige meisje naïef en onervaren is, en werkelijk niks over het hele leven weet. een meisje van jouw leeftijd heeft wat meer doorstaan, veel meer meegemaakt, levenservaring, etc..
hoe kan je in godsnaam op 1 lijn zijn met zo iemand? nu is het nog leuk, en verboden. straks als zij 15 wordt en issues krijgt met zichzelf en uithuilt dat niemand haar begrijpt, zou je willen dat je hier nooit aan was begonnen.
het enige wat jij doet bij dit meisje is haar wereld op z'n kop zetten. voor het eerst verliefd/trillen/huilen.... kom op man. straks pleegt ze nog zelfmoord.
Jij bent net zo naief als dat arme 14 jarig meisje.
ik zou zeggen kappen en haar ouders' keus respecteren.
Goed goed.. bij jou?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:38 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Hoe is het verder gegaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |