quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef Maanvis het volgende:
Als je niet uitgaat, geen drank "nuttigt" en geen rijbewijs hebt op je 21ste denk ik dat we kunnen stellen dat het geen kwestie is van die 14-jarige die volwassen is, maar de 21-jarige die de geest van een 14-jarige heeft
QFTquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef Maanvis het volgende:
Als je niet uitgaat, geen drank "nuttigt" en geen rijbewijs hebt op je 21ste denk ik dat we kunnen stellen dat het geen kwestie is van die 14-jarige die volwassen is, maar de 21-jarige die de geest van een 14-jarige heeft
pedofiel is niet het juiste woord, pedofiel ben je alleen als je op dames/heren van 12 jaar of jonger valt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:40 schreef maan het volgende:
Het kloontje ben jij wel helemaal 100% je bent 21 en zei is 14 weet je hoe mensen dan gaan denken dat jij misschien wel een pedofiel bent of anders een loverboy heb je daar wel is aangedacht??
Laat dat kind een kind zijn.
Jij weet toch niet hoe haar ouders er over denken? Er zit 7 jaar verschil tussen denk niet dat elke ouder dat zou willen voor haar 14 jarige dochter of denk je van wel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
pedofiel is niet het juiste woord, pedofiel ben je alleen als je op dames/heren van 12 jaar of jonger valt.
Interessant... want als je wel voldoet, dan ben je de grijze muis, de doorsnee Nederlander... ben ik blij dat ik in geen van de te kiezen categorien hoor...quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef Maanvis het volgende:
Natuurlijk. Moet je hem wel eerst even opblazen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:48 schreef right_turn het volgende:
Ware het mijn dochter dan kon je een knuppel in je welbespraakte neck krijgen, en zulcks!
Je praat wartaal, weet je.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:58 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Natuurlijk. Moet je hem wel eerst even opblazen...
Wat lul je nou, jij zegt pedofiel en ik zeg dat het geen pedofiel is, en dan ineens is het belangrijk of haar ouders het een pedofiel vinden?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:44 schreef maan het volgende:
[..]
Jij weet toch niet hoe haar ouders er over denken? Er zit 7 jaar verschil tussen denk niet dat elke ouder dat zou willen voor haar 14 jarige dochter of denk je van wel?
Volwassen wichtje, hoor! Met best mooie ogen en een leuke krul in het haar.quote:zij heeft onlangs van haar spaargeld(!) een zeer simpele laptop via-via gekocht (die ze in een kussen verstopt) en slikt nu laxeertabletten zodat ze een excuus heeft om ’s nachts uit bed te gaan zonder dat haar ouders gealarmeerd raken,
quote:Nu is het zo dat mijn laatste 3 vriendinnen allebei ouder waren
Jij zegt dat alles onder de 12 jaar pas pedofiel is dat klop voor geen meter ze is nog geen 16 jaar alles daar onder kan gewoon niet tis nog een kind.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat lul je nou, jij zegt pedofiel en ik zeg dat het geen pedofiel is, en dan ineens is het belangrijk of haar ouders het een pedofiel vinden?
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat amper veertien en bijna 21 deze ouders heeft doen steigeren en dat dat geen maskering is van een ander issue.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:22 schreef dalaiblama het volgende:
Ik kan niet voor alle ouders spreken, maar vanuit eigen ervaring kan ik zeggen dat wanneer ouders tegen een relatie zijn, dat zelden met het leeftijdsverschil te maken heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |