quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef Maanvis het volgende:
Als je niet uitgaat, geen drank "nuttigt" en geen rijbewijs hebt op je 21ste denk ik dat we kunnen stellen dat het geen kwestie is van die 14-jarige die volwassen is, maar de 21-jarige die de geest van een 14-jarige heeft
QFTquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef Maanvis het volgende:
Als je niet uitgaat, geen drank "nuttigt" en geen rijbewijs hebt op je 21ste denk ik dat we kunnen stellen dat het geen kwestie is van die 14-jarige die volwassen is, maar de 21-jarige die de geest van een 14-jarige heeft
pedofiel is niet het juiste woord, pedofiel ben je alleen als je op dames/heren van 12 jaar of jonger valt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:40 schreef maan het volgende:
Het kloontje ben jij wel helemaal 100% je bent 21 en zei is 14 weet je hoe mensen dan gaan denken dat jij misschien wel een pedofiel bent of anders een loverboy heb je daar wel is aangedacht??
Laat dat kind een kind zijn.
Jij weet toch niet hoe haar ouders er over denken? Er zit 7 jaar verschil tussen denk niet dat elke ouder dat zou willen voor haar 14 jarige dochter of denk je van wel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
pedofiel is niet het juiste woord, pedofiel ben je alleen als je op dames/heren van 12 jaar of jonger valt.
Interessant... want als je wel voldoet, dan ben je de grijze muis, de doorsnee Nederlander... ben ik blij dat ik in geen van de te kiezen categorien hoor...quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef Maanvis het volgende:
Natuurlijk. Moet je hem wel eerst even opblazen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:48 schreef right_turn het volgende:
Ware het mijn dochter dan kon je een knuppel in je welbespraakte neck krijgen, en zulcks!
Je praat wartaal, weet je.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:58 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Natuurlijk. Moet je hem wel eerst even opblazen...
Wat lul je nou, jij zegt pedofiel en ik zeg dat het geen pedofiel is, en dan ineens is het belangrijk of haar ouders het een pedofiel vinden?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:44 schreef maan het volgende:
[..]
Jij weet toch niet hoe haar ouders er over denken? Er zit 7 jaar verschil tussen denk niet dat elke ouder dat zou willen voor haar 14 jarige dochter of denk je van wel?
Volwassen wichtje, hoor! Met best mooie ogen en een leuke krul in het haar.quote:zij heeft onlangs van haar spaargeld(!) een zeer simpele laptop via-via gekocht (die ze in een kussen verstopt) en slikt nu laxeertabletten zodat ze een excuus heeft om ’s nachts uit bed te gaan zonder dat haar ouders gealarmeerd raken,
quote:Nu is het zo dat mijn laatste 3 vriendinnen allebei ouder waren
Jij zegt dat alles onder de 12 jaar pas pedofiel is dat klop voor geen meter ze is nog geen 16 jaar alles daar onder kan gewoon niet tis nog een kind.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat lul je nou, jij zegt pedofiel en ik zeg dat het geen pedofiel is, en dan ineens is het belangrijk of haar ouders het een pedofiel vinden?
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat amper veertien en bijna 21 deze ouders heeft doen steigeren en dat dat geen maskering is van een ander issue.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:22 schreef dalaiblama het volgende:
Ik kan niet voor alle ouders spreken, maar vanuit eigen ervaring kan ik zeggen dat wanneer ouders tegen een relatie zijn, dat zelden met het leeftijdsverschil te maken heeft.
Als TS zich niet had opgedrongen en zich meer vriendschappelijk over de tiener had ontfermt ( en zich zo langzaam had geintroduceerd ), dan weet ik zeker dat de ouders zich anders hadden opgesteld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat amper veertien en bijna 21 deze ouders heeft doen steigeren en dat dat geen maskering is van een ander issue.
Lees dit eens door.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:24 schreef maan het volgende:
[..]
Jij zegt dat alles onder de 12 jaar pas pedofiel is dat klop voor geen meter ze is nog geen 16 jaar alles daar onder kan gewoon niet tis nog een kind.
Hou je panties aan; die opmerking is algemeen. Ik zeg niet dat deze 14-jarige de belichaming van wijsheid is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:27 schreef Copycat het volgende:
Ja, je bent heel volwassen als je laxeertabletten slikt om een smoes te hebben 's nachts je bed uit te gaan om op je -in een kussen verstopte laptop met je vriendje te msn-en.
Maakt voor de wet geen kut uit al die mooie benamingen . Hij is zo strafbaar als watquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lees dit eens door.
http://www.pedofilie.nl/definities
Iemand die op iemand van 14 valt heet een efebofiel, geen pedofiel.
Pedofilie is als je specifiek op kinderen valt die nog niet in de puberteit zijn.
Kun je svp de wet die hierover gaat hier plaatsen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:30 schreef Casualty het volgende:
[..]
Maakt voor de wet geen kut uit al die mooie benamingen . Hij is zo strafbaar als wat
Mijn onderrbroekje zakt niet van je af, hoor. In dit topic is imo de tiener wel een echte tiener: en die doen op emotioneel gebied een paar jaar niet bepaald onder voor incapabele debielen. Vertel mij wat, ik was er zelf één. Gelukkig voor het laptoptijdperk ...quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:29 schreef dalaiblama het volgende:
Hou je panties aan; die opmerking is algemeen. Ik zeg niet dat deze 14-jarige de belichaming van wijsheid is.
Het is wel een feit dat hier op fok al snel de woorden pedo over het scherm vliegen; en elke tiener een incapabele debiel lijkt. Ik wilde dat even nuanceren, waarde CC.
Als je het leest is het nog strafbaar wettelijk gezien dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lees dit eens door.
Pedofilie is als je specifiek op kinderen valt die nog niet in de puberteit zijn.
Pedofiel, efebofiel whatever.. het is strafbaar voor de wet om als volwassen persoon (18+) iets (ontucht) te hebben met een minderjarige (16-).quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lees dit eens door.
Beide = 2.quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:00 schreef ikbeneenkloontje het volgende:
Nu is het zo dat mijn laatste 3 vriendinnen allebei ouder waren dan ik
Fap materiaal voor TS:quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volwassen wichtje, hoor! Met best mooie ogen en een leuke krul in het haar.
Captain Sadness IMHO, stoer doen voor kleine meisjes zodat ze onder de indruk zijn en wat met je willen om je auto.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:36 schreef Internetheld het volgende:
Heb ook een meisje in me klas die 14 is had een relatie met een 21 jarige ouders vonden het goed waren trots op hun grote meid
En heb nog een griet van 14 die iets met een 19 jarige heeft brengt der regelmatig naar school met de auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |