quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:14 schreef freecell het volgende:
Harry
Dat zie ik hier echt nogniet gebeuren hoorAls ik hem in de box leg vind ik hem totaal anders terug, dat wel
Maar op 'n speelkleed blijft hij redelijk liggen. Hij gaat overdwars liggen en op z'n buik en rolt zich er half uit, maar dat was het wel...
En wat is het met mijn kind dat 's nachts de max 'slapen achter elkaar' anderhalf uur is en hij dan van 19:00 tot 23:00 's avonds en van 8-10:30 's ochtends slaapt?
Ik was vanmorgen zo moe dat ik tegen TARA heb gezegd: ik wil nietMag ik er weer in? En hem zijn ochtendje vrij heb afgepakt door tot kwart voor 10 op bed te gaan liggen.
Maargoed, hij ligt nu op de bank te tukken
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:27 schreef ymme het volgende:
Heftig hoor Freecell.
Wat eraan te doenMaar hopelijk komt er snel een oplossing of slaapt hij gewoon ineens door.
Free, ik neem aan dat je al hebt geprobeerd even te wachten of hij weer zelf in slaap valt? Daan wordt ook wel eens (gelukkig zelden) wakker en soms slaapt hij dan een minuut of wat later weer zelf in. Heb er wel eens gestaan dat ik de deur opendeed en hij al weer sliep. Kon ik zo mijn bed weer in.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef freecell het volgende:
Wat er aan te doen is een goede vraag
Hij slaapt in principe wel de hele nacht, maar wordt steeds even wakker. En dan moet je er dus even heen. Tussen de 5 en 10x per nachtEn vannacht was geen goede nacht
Ja zo hebben wij het ook gedaan. Ik heb dat meer gedaan uit het oogpunt van zelf rustig in slaap vallen, maar wist niet dat dat ook bijdraagt aan het door/weer in slapen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben het gedaan door eerst bij hem te blijven tot hij in slaap viel, zelf steeds iets eerder weg te gaan en even te laten huilen.
Hij begint óf met huilen (dus meteen heen)of met kletsen, dan kletst hij eerst 10 minuten iedereen wakker en begint dan alsnog met huilen omdat hij zelf zijn speen niet kan vindenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Free, ik neem aan dat je al hebt geprobeerd even te wachten of hij weer zelf in slaap valt? Daan wordt ook wel eens (gelukkig zelden) wakker en soms slaapt hij dan een minuut of wat later weer zelf in. Heb er wel eens gestaan dat ik de deur opendeed en hij al weer sliep. Kon ik zo mijn bed weer in.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef freecell het volgende:
Oja en dat ik vooral m'n gevoel moet volgen![]()
Nou, Florian jongen, daar ga je het raam uit als je om 4:00 vannacht voor de 4e keer huilt
Nee geen muziekje (da's het lampje dat hij aan staat). Hebben het muziekje eigenlijk nooit aan. Daan wordt er alleen maar onrustig vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef Mereltje het volgende:
Happy wat een schattige foto in het wiegjelekker muziekje aan van de babyfoon
word je soms ook simpel van he diezelfde deuntjes
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef freecell het volgende:
Oja en dat ik vooral m'n gevoel moet volgen![]()
Nou, Florian jongen, daar ga je het raam uit als je om 4:00 vannacht voor de 4e keer huilt
Ja we weten hetquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:14 schreef Keshet het volgende:
Happy, wat een lieve foto.![]()
Ik vind het altijd erg lastig om me ergens mee te bemoeien maar ik doe het toch even.![]()
Uit de handleiding van onze babyfoon kan ik me herinneren dat er specifiek gezegd werd deze niet op het bedje te plaatsen iv.m. grijpgrage handjes. Nu Daan zo aan het schuifelen is kan hij binnenkort misschien ineens bij het snoer. Kijk je er mee uit?![]()
Vind ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
*trotste moeder is* toch leuk als anderen je.kind ook leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:44 schreef freecell het volgende:
Geen rijstebloem gehad. Vannacht voor het eerst wakker geworden om 3:58helemaal geshockeerd.
En daarna elke 20 minuten tot half 6
En toen om 6:20 honger.arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders kan ik het niet zeggen
![]()
als ik het magische tovermiddel om hem door te laten slapen had zou je het zo mogen hebben!Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
we zijn een beetje door de oppascredits heen ben ik bang. blijven slapen kan niet (smetvrees van schoonpa, plus geen ruimte). niet gaan is geen optie. eventueel zouden we bij schoonmoeders kunnen slapen, maar dat is ruimtetechnisch ook vrij lastig. we hebben het vorig jaar met selene gedaan en dat ging net. nu is het wel een beetje een probleem. (niks kindveilig, met zn allen op zolder niet-slapen). ik zit te overwegen om maar schijt te hebben aan alles en dan maar gewoon te gaan. kan mij het wat schelen dat ik dan met 2 luid krijsende kinderen aan kom zetten. ze willen kinders mee, prima dan. maar da's toch ook zielig voor de kinderen.....quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:09 schreef freecell het volgende:
Oppas zoeken, blijven slapen in de buurt of niet gaan
Maar niet gaan is in dit geval een beetje lastig lijkt me...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
nja, die hadden we vorig jaar met selene al eens geprobeerd. dat werkt niet. zodra we aankomen op dag 1 blijkt er al een lekker druk programma samengesteld te zijn. dus dan zit je de andere dag al helemaal met kindjes die compleet over de rooie zijn van alle indrukken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:15 schreef happyme28 het volgende:
Zo lang hebben wij nog niet gereden met Daan, ik zou daar ergens blijven slapen dan hoef je maar 1 keer zover te rijden op een dag en heb je niet die stress. Kun je rustig aan doen.
ik zat al te denken aan dan een hotel dan maar, gecombineerd met een oppas vanuit zo'n oppascentrale. het is zowat de enige optie die ik kan bedenken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:24 schreef freecell het volgende:
En ergens anders in de buurt blijven slapen? B&B desnoods?
En dat van je oma zou ik ook van balen inderdaad. Maargoed, je kan ook niet van mensen verwachten dat ze hun trouwdatum aanpassen aan oma-bezoek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
nja, ik had dan zelf meer in gedachten om ze een uurtje mee te nemen om ff te laten kijken zodat schoonpa de trotse opa uit kan hangen en ze dan weer snel weg te bonjouren. zekers niet (2x!) de hele dag. er is geen plek voor kindertukkies (daar wordt gewoon geen rekening mee gehouden), geen kindvriendelijk diner (veel gezuip, veel speeches en dat alles in een redelijk sjieke ambiance).quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:43 schreef freecell het volgende:
Bleh
Maar als je een hotel doet kunnen ze gewoon mee toch? Dan is een oppascentrale niet echt nodig lijkt me?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef Keshet het volgende:
Emma past ineens in haar spijkerbroek en nu vind ik haar ineens zo groot lijken. En toen moest ik huilen.![]()
![]()
![]()
/einde dagdoek
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef Keshet het volgende:
Emma past ineens in haar spijkerbroek en nu vind ik haar ineens zo groot lijken. En toen moest ik huilen.![]()
![]()
![]()
/einde dagdoek
dat dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij blijft een kopietje van Leander hoor Freecell
nadat ik hem zonet 'hielp' herinneren hoe het met die promotie ging (2 uur krijsende selene in de file onderweg gevolgd door krijsende selene tijdens die rotspeech toen) denkt hij actief mee met andere oplossingen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef Books het volgende:
Simmu ik zou echt letterlijk gillend gek worden met zo'n familie (toegegeven dat ben ik laatst ook half en half met het resultaat dat voor een paar personen voorlopig de deur dichtblijft).
Ik snap in deze Sangdrax echt niet mag ik dat eerlijk zeggen. Hij vind/doet van alles afspreken en denkt (zo komt het over) totaal niet aan JOU en de kinderen volgens mij. Een schop onder zijn kont zou zijn ogen moeten openen denk ik zo.
Keshet nu wordt het dan meteen een hele dame he?
Jep, en andersom ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:31 schreef simmu het volgende:
even een vraagje speciaal voor degenen met een kleine baby en een dreumes: het valt me op dat ravi begint te huilen (bleren meer) zodra selene een keel opzet. doen die van jullie dat nou ook?
Ben benieuwd naar de fotoquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:
Wat klinkt dat heerlijk Happy! Ik hoop inderdaad ook dat jullie nog een beetje goed weer hebben. Varen!![]()
Simmu, op basis van ervaringen met D.'s 12 neefjes en nichtjes kan ik zeggen dat dat blèren inderdaad aanstekelijk werkt.![]()
Wat bij hen werkte was afleiden maar ja, dat werkt helaas niet altijd.
Ik maak straks even een fotootje van Emma, ze ligt nu te slapen enzo.
Freecell, is dit nu F.'s laatste flesje voor vandaag? (Ik heb geen idee wat jullie schema is enzo hoor.) Hopelijk slaapt meneertje er goed op!
Guess, welkom nog! Hoe gaat het met jou en hoe gaat het met Sylvester?
Lenaatje, Pessie en Orea, jullie ook van harte welkom met jullie wondertjes!![]()
Ik gok dat jullie nog veel te druk zijn met alles om hier te komen posten maar mocht je er aan toe zijn: Doe gezellig mee!
Niet doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de foto
Ben vanmiddag nog even bij Pessie geweest en daar gaat het helemaal superHeel leuk ventje
En om 23:00 nog een fles, maar aangezien die ooit moet verdwijnen maken we daar geen papfles van
maar ik verdwijn een beetje naar de achtergrond ok?Dus als jullie wat minder lezen over ons. Dat kan.
Ja super he,ik vind het ook zo leuk en geweldigquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef draculettetje het volgende:
Maar wat vind ik mama zijn leuheuk!
Hoe "groot"is Mart dan (en hoe oud),we gaan dinsdag naar het consultatieburo,ben erg benieuwd hoeveel ie gegroeid is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:39 schreef ymme het volgende:
Guess wat een mooie knul![]()
(en nu is Mart niet meer de enigste die 'groot' is)
Ja echt welquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef draculettetje het volgende:
sonnetje ja leuk is dat he, dat trotse gevoel wat je bekruipt als een ander je kind leuk vind![]()
Laatste keer (3 weken geleden met 4 maanden) bijna 8,5 kilo en 67 cm (cm weet ik niet helemaal zeker, boekje niet bij de hand). Staat wel op z'n babysite maar geen zin om te kijken hihi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:26 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja super he,ik vind het ook zo leuk en geweldig![]()
![]()
En respect hoor,nog steeds bv,vind het zo knap van je!!!
[..]
Hoe "groot"is Mart dan (en hoe oud),we gaan dinsdag naar het consultatieburo,ben erg benieuwd hoeveel ie gegroeid is.
Pfff,zwangerschapsdementie zeggen ze dan,nou volgens mij heb ik last van vlak-na-de-zwangerschap-dementiequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ben even de helft vergeten, mijn geheugen functioneert nog niet optimaal geloof ik
Ow ik hou d'r vanquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:22 schreef ymme het volgende:
[..]
Laatste keer (3 weken geleden met 4 maanden) bijna 8,5 kilo en 67 cm (cm weet ik niet helemaal zeker, boekje niet bij de hand). Staat wel op z'n babysite maar geen zin om te kijken hihi.
Hij is nu bijna 5 maanden en zit qua bovenmaat al in 74 en broeken nog 68.
Een lekkere knul dus
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:13 schreef Keshet het volgende:
*drumrolls*
[ afbeelding ]
Ze wilde niet echt lachen, dit kwam er nog het dichtst bij in de buurt.![]()
Enne, niet wegblijven Freecell!![]()
Fijn om te horen dat het goed gaat met Pessie en haar gezin!
ja echt he!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef Guess. het volgende:
[..]
Pfff,zwangerschapsdementie zeggen ze dan,nou volgens mij heb ik last van vlak-na-de-zwangerschap-dementie
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:13 schreef Keshet het volgende:
*drumrolls*
[ afbeelding ]
Ze wilde niet echt lachen, dit kwam er nog het dichtst bij in de buurt.![]()
Enne, niet wegblijven Freecell!![]()
Fijn om te horen dat het goed gaat met Pessie en haar gezin!
nee, want buiten een datum voor de burgerlijke ceremonie hebben we geen info. niks bekend over hoelaat, wat precies en wanneer dan de kerkelijke inzegening. meer dan een keertje gaan vertik ik gewoon. tsja. sangdrax zelf ziet het eigenlijk ook niet zitten maar wordt (uiteraard) flink onder druk gezet om te komen met kinders. ik weet het ook niet hoor. ik heb gezegd dat ik er niet in trap dat we dan een dag gaan en dat ik dan die dag alleen sta met de kindjes. sangdrax is getuige en zn zus zal ook wel bezig zijn en schoonma is niet welkom, dus geen vaste hulpjes beschikbaar. ik ga echt niet de hele dag in mijn eentje voor ravi en selene zorgen terwijl allemaal vreemden me van alles vragen over kiro. dat vertik ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:51 schreef draculettetje het volgende:
Simmu hebben jullie al een oplossing kunnen vinden?
Nee was het maar waarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:23 schreef Mereltje het volgende:
Guess wat heb je al een grote jongen voor een maandkan hij de speen al zelf pakken met zo'n ketting? wij gaan voorlopig gewoon nog voor de vingers.
Helder. Dank jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:02 schreef simmu het volgende:
210 +7 is 210 cc water + 7 schepjes poeder (bij ons nutrilon forte) waarmee je ongeveer 220 cc voeding totaal hebt
veel plezier vandaag!
Oh, dat hebben we vorige jaar gedaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:35 schreef simmu het volgende:
goed van daan! en oooohhh, 3 weken vakantie op een boot, wat lijkt me dat heerlijk! kom gerust langs als je nog over de drentse hoofdvaart gaat
Whahah, nou wie weet is dat ook wel zo, nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:19 schreef freecell het volgende:
Happy, ik vind het raar klinkenZenuwen zijn geen elastiekjes waaraan je hersenen omlaag trekt volgens mij
Dan zou je namelijk ook een hersenbeschadiging oplopen als iemand je vinger eraf rukt
![]()
Ja, volgend jaar wordt het minimaal een zwemvest en ik hoop dan zo'n 8 ogen te hebbenquote:Veel plezier op vakantie!superleuke tijd gewenst! Nu kan het nog zonder enig gevaar hè? Lekker op de boot
quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:39 schreef leonieke het volgende:
En ik ben trouwens de opmerkingen over het feit dat Thomas geen fopspeen krijgt zooooo beu. Ik denk dat ik de volgende die er iets over zegt zijn/haar kop aftrek ofzo.
Alsof we ook DAT al niet meer zelf mogen beslissen![]()
/frustratiemodus
mijn nichtje is geboren met twee tandjes.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:15 schreef sindell het volgende:
Met 6 weken al een tandjeis het een record?
![]()
Waarom haal je zijn vingers uit zijn mond?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:34 schreef leonieke het volgende:
Hier is het echt niet meer fijn als ze over de fopspeen beginnen. Zo vervelend eigenlijk dat ik al geen zin meer heb om me nog te verdedigen. En het is ook niet dat ze het een keer zeggen en erover ophouden, nee hoor, bij sommige mensen krijgen we gewoon elke keer de opmerking "maar geef hem toch een speen, van mij zou hij er 1 mogen hebben." (grootouders bv, dus niet van die mensen waarvan je kunt zeggen dat je niet meer langsgaat)
En persoonlijk vind ik het wel een puntik vind het echt geen zicht
en zou het dus ten allentijde willen vermijden (behalve als hij echt zou duimen) maar nu krijgen we ook al commentaar als we zijn vingers uit zijn mond halen "Ja, dat kind mag niets van jullie, het is het één of het andere, moest het aan mij liggen, ik gaf hem een fopspeen, maar ja... dat willen jullie OOK niet"
Echt, ik blijf nog liever gewoon thuis met Thomas zodat we geen commentaar meer krijgen
(en nu is de zaagmodus echt uit...![]()
)
Harry zit de halve dag met zijn handen in zijn mond. Bij voorkeur zevert hij eerst zijn handen vol en daarna wrijft hij ermee over gladde oppervlakkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:43 schreef leonieke het volgende:
Oh nee, de vingers (lees: duim) haal ik uit zijn mond als hij anders geen enkel teken van vermoeidheid toont. Dus gewoon tijdens het spelen, moet hij niet met zijn duim in zijn mond zitten.
En laat ons eerlijk zijn: een fopspeen kan je ooit nog afnemen, een duim niet. Dus hij moet er zeker geen gewoonte van maken.
Maar dat vind ik iets anders dan duimen. Dat doet Thomas uiteraard ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Harry zit de halve dag met zijn handen in zijn mond. Bij voorkeur zevert hij eerst zijn handen vol en daarna wrijft hij ermee over gladde oppervlakken
Soms propt hij er speelgoed bij. Het hoort er m.i. gewoon bij.
Maar gaat het niet gewoon soms per ongeluk?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dat vind ik iets anders dan duimen. Dat doet Thomas uiteraard ook
Hmz, een staaltje Nederlands vs Vlaams dan maarquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef sindell het volgende:
Ik bedoelde met dat ik het geen punt vond hetzelfde als jij Leoik vind het dus ook geen gezicht...helemaal niet als ze al 3 zijn ofzo en op straat rennen met een voetbal en een speen....
En kleertjes zijn idd veel toffer dan speeltjesquote:Laura heeft altijd haar vingers of haar speeltjes in de mond. Of haar jurkje
Mja, ik denk dat het ligt aan het feit dat wij binnen die kant van de familie de eerste zijn die ons kind geen fopspeen geven. Maar na bijna 5 maanden zouden ze het mogen gewoon zijn en stoppen met hun opmerkingen (ook die van: "ah, maar Thomasje anders mag je van mij een fopspeentje krijgen.")quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:37 schreef freecell het volgende:
Wat suf dat mensen daar opmerkingen over maken Leonieke?
Dat is wel stom inderdaad.... Ben je niet bang dat één of andere opa of oma er binnenkort gewoon een speen instopt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat het ligt aan het feit dat wij binnen die kant van de familie de eerste zijn die ons kind geen fopspeen geven. Maar na bijna 5 maanden zouden ze het mogen gewoon zijn en stoppen met hun opmerkingen (ook die van: "ah, maar Thomasje anders mag je van mij een fopspeentje krijgen.")
Bang wel jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is wel stom inderdaad.... Ben je niet bang dat één of andere opa of oma er binnenkort gewoon een speen instopt?
Ik heb dé oplossing voor je Leonie: geef hem gewoon zijn eigen tv meubelquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bang wel jaMaar moesten ze het doen en ik kom het te weten dan betekent dat alleszins dat ik x aantal weken niet meer langs ga. En ik denk dat ze me goed genoeg kenen om te weten dat dat mijn reactie zou zijn
Maar ik heb er vooral schrik voor omdat er daar altijd spenen liggen van de andere kleinkinderen.
Mja, maar daar hangt niet de hele dag een kind aan (wat vaak wel het geval is met een fopspeenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef Ssserpente het volgende:
Euh, Asy, je hébt ook twee fopspeenvormig aanhangsels!![]()
Nou er zijn er dagen geweest dat dat wel zo was hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mja, maar daar hangt niet de hele dag een kind aan (wat vaak wel het geval is met een fopspeen)
Nee joh, als ze sliep toch nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:04 schreef sindell het volgende:
[..]
Nou er zijn er dagen geweest dat dat wel zo was hoor
Ja, terwijl hij slaaptquote:
Dank je, had ik ook echt nodig. Meneertje heeft zich elke 1,5 uur keurig gemeldquote:
Elke anderhalf uurquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dank je, had ik ook echt nodig. Meneertje heeft zich elke 1,5 uur keurig gemeld![]()
*zombie is*
en nou moet ik ook nog een traantje wegpinken bij het Emma-verslag
nee, ik moet werkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Elke anderhalf uur
Mja, bijna 6 maanden hè?Zoveel mogelijk aan toe geven, dan is vraag/aanbod het snelst weer in orde.
Kan je nog ergens wat uurtjes slaap pakken vandaag?
Je kan best een kater hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nee, ik moet werken
en ik heb hoofdpijn en misselijk alsof ik gisteren flink ben losgegaan
Breng het dan naar de kringloop of een blijf van mn lijf huis...quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:05 schreef ymme het volgende:
Ik heb in vraag en aanbod een hele hoop kleding te koop. Groot pakket maatje 56 en groot pakket maatje 62.
Hoef er echt niet veel voor te hebben. Maar moet echt weg!
Dus kijk snel! Veel voor weinig.
Sorry voor de spam. Maar moet gewoon even.
Wil er echt graag vanaf
Zet het op marktplaats ofzo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:07 schreef ymme het volgende:
Nee, wil er wel een beetje geld voor
Omdat het geld nu op dit moment juist zo hard nodig is hier
Maar niet 'veel'.
En het staat me ook zó in de weg.
Ben niet van het bewaren enzo.
Maar daar heb je toch een epidurale voor?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:37 schreef freecell het volgende:
Leo: smeren als je redelijk zeker weet dat het pijn doet
En geloof me, er komt een moment dat je dat weetNet als met weeën zeg maar
Tsss, ik zit in Nederland, hier bevallen we nog achter de bosjes op onze hurkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar daar heb je toch een epidurale voor?
heej, moet jij niet aan je tweede van de driemaal daagse luierwas beginnen danquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Tsss, ik zit in Nederland, hier bevallen we nog achter de bosjes op onze hurken![]()
(net als in de jaren 50 zeg maar)
Het kan ook zijn dat het helemaal niet nodig is. Voor Ivan hadden we dentinox gekocht toen we op vakantie gingen. Er was toen nog geen sprake van dat er tandjes op doorkomen stonden. Aan het einde van de vakantie zagen we ineens twee witte puntjes. Niks van gemerkt, geen bobbels gezien, geen slapeloze nachten gehad.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:27 schreef leonieke het volgende:
Vanaf wanneer 'hoor' je eigenlijk iets te smeren op het tandvlees? Als je het tandje al ziet?
(is nu nog niet nodig, denk ik, maar het is altijd handiger om het op voorhand te weten).
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Tsss, ik zit in Nederland, hier bevallen we nog achter de bosjes op onze hurken![]()
(net als in de jaren 50 zeg maar)
Hij luistert nu al niet meerquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Leo, ik heb het even nagekeken. Het begint met 22,5 week en duurt tot 26,5 week.
papa en mama doen niet aan sprongetjes maar Thomas wel...![]()
Dat heb ik dus uiteindelijk maar gedaan toen ijn ontbijt bijna terug kwamquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:36 schreef CrazyPrincess het volgende:
Poeh Asyniur, dat is een heftige nacht. En dan ook nog moeten werken vandaag. Sterkte
En als het echt niet gaat maar ziekmelden op dit soort dagen?
Jep! Hij moest alleen bijgevoed worden omdat baby's maar 7% van hun lichaamsgewicht mogen verliezen voordat ze opgenomen worden. En 7% van 2520 gram is iets van 180 gram. Een paar luiers en hij zou dat al kwijt zijn. Dus meteen een berg bijvoeding erin.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:09 schreef CrazyPrincess het volgende:
Welkom pessie
Je geeft in principe borstvoeding?
Ik zag een foto van hem in het fototopic. Mooi mannetje hebben jullie gebakken hoor.
Asyniur, soms heb je van die dagen...Goed dat je voor julliezelf hebt gekozen. Doe rustig aan
Ik ga morgen de draagdoek maar weer eens proberen. Ik blijf hopen dat ze het uiteindelijk leuk gaat vinden
Nog maar eens regeldagen zeker? Hopelijk zit de productie heel binnenkort weer helemaal op niveau en zitten jullie weer vlug in jullie gewone ritme.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat heb ik dus uiteindelijk maar gedaan toen ijn ontbijt bijna terug kwam
Heel de dag op bed gelegen met Harry. Hij drinkt dus bijna elk uur/elke 1,5 uur. Tussendoor speelt en slaapt hij, terwijl ik dus ook probeer te slapen. Ga zo maar weer terug want het is nog steeds niet voorbij![]()
Ouchquote:Wel lief: hoor ik vanmiddag opeens huh huh huh, dus ik doe een oog half open, zit meneer daar op handen en knietjes heen en weer te schommelen
En hij maakt opeens zoveel verschillende geluiden
Ik herinner mij toch ook avonden dat ik mijn bh niet meer dicht deedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:01 schreef freecell het volgende:
CP: borstvoeding is onbeperktook qua tijdsduur
En 's avondslanger hoorterbij. Clusteren
Wij gingen dan op de bank zitten, de oudste op een voedingskussen op schoot, beha open en filmpje kijken
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik herinner mij toch ook avonden dat ik mijn bh niet meer dicht deed
Avondclusteren vond Thomas
Verschillende posities herkenbaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:28 schreef leonieke het volgende:
Het heeft soms wel wat frustraties opgeleverd, hoor, maar ah, voor onze kleine man hebben we zo veel over, héEn je probeert heel wat verschillende posities uit
Je kan ook wel eens naar de Belgische tv kijken, héquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:00 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Verschillende posities herkenbaarin de ochtend geef ik haar altijd liggend in bed de borst, kan ik zelf ook een beetje wakker worden
Rugbyhouding doe ik als ik wil dat ze even goed snel drinkt als er wat spanning opstaat.
Liggend in het voedingskussen kijk in tegenwoordig in de nacht de herhaling van het journaal en Hart van Nederland, 3fm op tv of poker, verder zijn er alleen maar ordinaire belmiepen op tv
Asy, zo lollig, Daan en Harry volgen elkaar steeds op met alles. Bij Daan is nu echt het hek van de dam. Constant op handen en knietjes en heen en weer schommelen. En daarbij heeft hij ook dit ontdektquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:04 schreef Asyniur het volgende:
Wel lief: hoor ik vanmiddag opeens huh huh huh, dus ik doe een oog half open, zit meneer daar op handen en knietjes heen en weer te schommelen
En hij maakt opeens zoveel verschillende geluiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het zouden idd wel frustraties kunnen zijn. Hoe zou je zelf zijn als je iets wil doen, maar dat net niet kunt.
Nou, normaaal gesproken doordat baby in kwestie sinds de nieuwe voeding overdag wél blij isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:10 schreef leonieke het volgende:
4 weken?![]()
![]()
Maar hier is het net zoals je het beschrijftIk heb al vaak aan jou gedacht, freecell. Aan hoe jullie het in godsnaam kunnen volhouden. Respect hoor
Ik heb 1 puntje op zn gehemelte gezien en misschien een beetje een waas in zn wang? Heb eigenlijk even een expert nodig...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:49 schreef freecell het volgende:
Truzzuh Pessie!
Spruw is knap vervelend
Kan het ook nog het wennen aan het 'live-voeden' zijn? Duurde bij mij ook beide keren een weekje of 2 nadat het lekker liep tot ze helemaal pijnvrij waren...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hihi, je was pessiemistisch
Sorry, stomme opa-grap![]()
Ik hoop voor je dat het geen spruw is
Hier ook een onrustige dame 's avonds. Maar dat blijkt dan meestal de vermoeidheid te zijn
Nee hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:03 schreef Keshet het volgende:
Wat goed draakje!
Om even op je vraag van eerder deze week terug te komen; ik heb begrepen dat baby'tjes hun flesje binnen het half uur leeg moeten hebben omdat ze anders meer energie verbruiken dan ze binnen krijgen. Ook krijg je dan te weinig tijd tussen de voedingen om het eten goed te verteren. Maar hey, het zit niet op een minuutje vast he!
Emma klokt haar flesje soms in 5 minuten leeg maar de laatste fles duurt vaak 30-45 minuten. Ik maak er geen drama van iig.
Leonieke, een wit puntje kan een tandje betekenen maar ook spruw. Nou heb ik geen idee hoe beide er uit zien, op witte puntjes na, dus beschouw dit maar als een nutteloze opmerking! Succes straks bij K&Z! Gaat Thomas er in zijn koets naar toe?
Emma's papa heeft ook z'n eerste 'compleet ondergepuugd ervaring' binnen. Net voor 'ie naar z'n werk ging. Dat zal 'm leren.![]()
Martje kan draaien!Daarmee heb je wellicht meteen een verklaring voor z'n moeilijke gedrag van de laatste dagen Ymme!
Fijn dat Nathan geen spruw lijkt te hebben Pessie. Ik zou inderdaad ook even de CB-mevrouw laten kijken, gewoon voor de zekerheid! (No offence Freecell!)voor de spekhandjes!
Guess, vanaf welke leeftijd / gewicht mag je die druppels gebruiken? (Hier een muppetje wat er misschien ook wat aan heeft.)
Son, heeft Floris nog wat van Blijdorp meegekregen? Heeft 'ie nog een beetje geslapen?
Emma heeft net voor de 2e keer een hielprik gehad. N.a.v. de 1e hebben ze niet op alles kunnen testen omdat ze daarvoor bloedtransfusies had gehad. Ze schreeuwde weer alles bij elkaar van kwaadheid en frustratie.
In zijn maxicosiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:03 schreef Keshet het volgende:
Leonieke, een wit puntje kan een tandje betekenen maar ook spruw. Nou heb ik geen idee hoe beide er uit zien, op witte puntjes na, dus beschouw dit maar als een nutteloze opmerking! Succes straks bij K&Z! Gaat Thomas er in zijn koets naar toe?
Oepsquote:Emma's papa heeft ook z'n eerste 'compleet ondergepuugd ervaring' binnen. Net voor 'ie naar z'n werk ging. Dat zal 'm leren.![]()
En arme Emma met de stoute hielprik![]()
![]()
Thomas is gewoon een snelle jongenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:31 schreef leonieke het volgende:
Boventanden kunnen idd eerst komen, maar dan is dat meestal rond de 8 maanden ofzo.
oke vandaar. en worden dan idd weinig voedingen voor mquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:13 schreef pessie het volgende:
Son, we moeten inderdaad de wekker zetten omdat hij 's nachts niet meer dan 4 uur en overdag niet meer dan 3 uur tussen z'n voedingen mag. Hij is namelijk van 12 voedingen per dag in een week tijd naar 7 a 8 voedingen gegaan. Nog minder wordt wel heel weinig, en we willen dat hij groeit en niet weer afvalt. Lactatiekundige vind dit ook een goede regel, en aangezien we nu ongeveer 6 a 7 uur slaap per nacht halen ben ik echt tevreden.
Op het gebied van tanden dan tochquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:38 schreef pessie het volgende:
[..]
Thomas is gewoon een snelle jongen
Ik heb Thomas eigenlijk ook nooit wakker gemaakt voor een voeding. Alhoewel, 1 keer wel denk ik, maar toen was hij al iets ouder en na 8 uur vond ik het wel welletjes geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
oke vandaar. en worden dan idd weinig voedingen voor m
ik heb geen ervaring met kleine baby's natuurlijk
ik mocht vanaf t begin gelijk 3 of 4 uur overdag en 's nachts 6 uur.
Ik laat Harry dan altijd het filmpje van Daan zien en zeg: waarom doe jij dat nog niet? En dan doet hij het ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Asy, zo lollig, Daan en Harry volgen elkaar steeds op met alles. Bij Daan is nu echt het hek van de dam. Constant op handen en knietjes en heen en weer schommelen. En daarbij heeft hij ook dit ontdekt
Prrrrrrttt doet Daan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |