Ja, terwijl hij slaaptquote:
Dank je, had ik ook echt nodig. Meneertje heeft zich elke 1,5 uur keurig gemeldquote:
Elke anderhalf uurquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dank je, had ik ook echt nodig. Meneertje heeft zich elke 1,5 uur keurig gemeld![]()
*zombie is*
en nou moet ik ook nog een traantje wegpinken bij het Emma-verslag
nee, ik moet werkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Elke anderhalf uur
Mja, bijna 6 maanden hè?Zoveel mogelijk aan toe geven, dan is vraag/aanbod het snelst weer in orde.
Kan je nog ergens wat uurtjes slaap pakken vandaag?
Je kan best een kater hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nee, ik moet werken
en ik heb hoofdpijn en misselijk alsof ik gisteren flink ben losgegaan
Breng het dan naar de kringloop of een blijf van mn lijf huis...quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:05 schreef ymme het volgende:
Ik heb in vraag en aanbod een hele hoop kleding te koop. Groot pakket maatje 56 en groot pakket maatje 62.
Hoef er echt niet veel voor te hebben. Maar moet echt weg!
Dus kijk snel! Veel voor weinig.
Sorry voor de spam. Maar moet gewoon even.
Wil er echt graag vanaf
Zet het op marktplaats ofzo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:07 schreef ymme het volgende:
Nee, wil er wel een beetje geld voor
Omdat het geld nu op dit moment juist zo hard nodig is hier
Maar niet 'veel'.
En het staat me ook zó in de weg.
Ben niet van het bewaren enzo.
Maar daar heb je toch een epidurale voor?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:37 schreef freecell het volgende:
Leo: smeren als je redelijk zeker weet dat het pijn doet
En geloof me, er komt een moment dat je dat weetNet als met weeën zeg maar
Tsss, ik zit in Nederland, hier bevallen we nog achter de bosjes op onze hurkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar daar heb je toch een epidurale voor?
heej, moet jij niet aan je tweede van de driemaal daagse luierwas beginnen danquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Tsss, ik zit in Nederland, hier bevallen we nog achter de bosjes op onze hurken![]()
(net als in de jaren 50 zeg maar)
Het kan ook zijn dat het helemaal niet nodig is. Voor Ivan hadden we dentinox gekocht toen we op vakantie gingen. Er was toen nog geen sprake van dat er tandjes op doorkomen stonden. Aan het einde van de vakantie zagen we ineens twee witte puntjes. Niks van gemerkt, geen bobbels gezien, geen slapeloze nachten gehad.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:27 schreef leonieke het volgende:
Vanaf wanneer 'hoor' je eigenlijk iets te smeren op het tandvlees? Als je het tandje al ziet?
(is nu nog niet nodig, denk ik, maar het is altijd handiger om het op voorhand te weten).
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Tsss, ik zit in Nederland, hier bevallen we nog achter de bosjes op onze hurken![]()
(net als in de jaren 50 zeg maar)
Hij luistert nu al niet meerquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Leo, ik heb het even nagekeken. Het begint met 22,5 week en duurt tot 26,5 week.
papa en mama doen niet aan sprongetjes maar Thomas wel...![]()
Dat heb ik dus uiteindelijk maar gedaan toen ijn ontbijt bijna terug kwamquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:36 schreef CrazyPrincess het volgende:
Poeh Asyniur, dat is een heftige nacht. En dan ook nog moeten werken vandaag. Sterkte
En als het echt niet gaat maar ziekmelden op dit soort dagen?
Jep! Hij moest alleen bijgevoed worden omdat baby's maar 7% van hun lichaamsgewicht mogen verliezen voordat ze opgenomen worden. En 7% van 2520 gram is iets van 180 gram. Een paar luiers en hij zou dat al kwijt zijn. Dus meteen een berg bijvoeding erin.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:09 schreef CrazyPrincess het volgende:
Welkom pessie
Je geeft in principe borstvoeding?
Ik zag een foto van hem in het fototopic. Mooi mannetje hebben jullie gebakken hoor.
Asyniur, soms heb je van die dagen...Goed dat je voor julliezelf hebt gekozen. Doe rustig aan
Ik ga morgen de draagdoek maar weer eens proberen. Ik blijf hopen dat ze het uiteindelijk leuk gaat vinden
Nog maar eens regeldagen zeker? Hopelijk zit de productie heel binnenkort weer helemaal op niveau en zitten jullie weer vlug in jullie gewone ritme.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat heb ik dus uiteindelijk maar gedaan toen ijn ontbijt bijna terug kwam
Heel de dag op bed gelegen met Harry. Hij drinkt dus bijna elk uur/elke 1,5 uur. Tussendoor speelt en slaapt hij, terwijl ik dus ook probeer te slapen. Ga zo maar weer terug want het is nog steeds niet voorbij![]()
Ouchquote:Wel lief: hoor ik vanmiddag opeens huh huh huh, dus ik doe een oog half open, zit meneer daar op handen en knietjes heen en weer te schommelen
En hij maakt opeens zoveel verschillende geluiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |