abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84695838
Welkom Orea *O* O+

Sterkte met de regeldagen Mereltje. Hopelijk maar van korte duur :*

simmu, ik wou dat ik iets zinnigs kon zeggen over je schema, maar ik snap niets van die flesvoedingsschema's :@
Hoe moet ik zoiets lezen: 210+7 (220)?

Fijne vakantie Happy *O*

Wij gaan vandaag naar mijn man's opa en oma. Hun tweede achterkleinkind aan hun voorstellen *O*
pi_84696102
210 +7 is 210 cc water + 7 schepjes poeder (bij ons nutrilon forte) waarmee je ongeveer 220 cc voeding totaal hebt :)

veel plezier vandaag!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84696379
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 10:02 schreef simmu het volgende:
210 +7 is 210 cc water + 7 schepjes poeder (bij ons nutrilon forte) waarmee je ongeveer 220 cc voeding totaal hebt :)

veel plezier vandaag!
Helder. Dank je ^O^
Zat me dat nou al tijden af te vragen :D

Dank je. Ik hoop dat alles goed gaat. Oma is depressief en heeft momenteel een minder goede periode. Afwachten dus hoe ze gaat reageren. Maar ik weet zeker dat opa helemaal trots zal zijn O+
pi_84696727
CP veel plezier. Zo leuk die opa's en oma's. R heeft nog 2 oma's en een opa en die zijn ook allemaal zo trots op floris O+
hopelijk gaat t vandaag goed met oma!

happy fijne vakantie!!

hier een goede nacht gehad. floris ging rond 11uur slapen, kwam om kwart voor 4 voor een voeding. en toen om half 8. daarna was ie tot half 9 wakker. en daarna zijn we weer gaan slapen O+
vanavond een verjaardag, ben benieuwd hoe dat gaat :)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 10:46:28 #105
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84696767
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 09:35 schreef simmu het volgende:
goed van daan! en oooohhh, 3 weken vakantie op een boot, wat lijkt me dat heerlijk! kom gerust langs als je nog over de drentse hoofdvaart gaat ;)
Oh, dat hebben we vorige jaar gedaan :D vast nog wel een keer :Y Dit jaar via het randmeer/flevoland naar Friesland *O*
  zaterdag 31 juli 2010 @ 11:34:44 #106
18860 sindell
Seriously
pi_84697586
Welkom Orea, je hebt een mooi meisje gemaakt!! O+

Hier zijn we allemaal verkouden :{
En Laura wil gewoon steeds meer aandacht, ook op het kdv geloof ik, ze gaat gewoon jammeren als ze niet in het middelpunt van de belangstelling staat :')

Over 11 12 daagjes is ze een half jaar alweer :o ik wil nu toch zo langzamerhand gaan bijvoeden, want volgens mij is ze daar wel aan toe.
pi_84698007
Bijna een half jaar alweer. Wat gaat de tijd toch hard.
En dat jammer om aandacht :D

Mart is vandaag een heel dagje bij mijn ouders. Mijn man heeft hem vanochtend daarheen gebracht toen hij ging werken (06u30). Ik kwam om 10 uur mijn bed uit en ben nu al 2 uur bezig met mijn haar te verven.
Vanmiddag hebben een feestje van een neef van mijn man. Die wordt 30 jaar. Feest in de zaal. :) Hij heeft Down sydroom, dus dat word een erg leuk feestje. Ben helemaal gek met hem.

Mijn ouders leggen Mart vanavond gewoon hier op bed. Dus morgen zie ik hem gewoon weer :)
pi_84698478
orea welkom met je mooie meisje!
Fijn dat je een goede kraam hebt, hoop dat de kloven snel beter gaan!

Asy :* hoop dat jij je snel weer beter voelt

Happy met recht trotse mama :D Daan in kruiphouding!
Hele fijne vakantie gewenst, kan me je posts nog herinneren vanaf de boot terwijl je zwanger was ;)

Sonnetje dat klinkt idd als een heerlijke nacht

Mereltje succes met de regeldagen, kan zo vermoeiend zijn

Guess ik vind die barbapapa kleertjes ook zo leuk! dus mocht het echt te meisjesachtig zijn...... :P
trouwens was het gister gezellig met 2 slapende kindjes op het terras!

Sindell beterschap voor jullie allemaal :* bijna een half jaar

Ymme veel plezier vandaag

Wij gaan ook een dagje op stap vandaag, als ik het volhoudt, heb echt een bagger nacht gehad
Schreef ik van de week nog blij te zijn met de bv en dat het allemaal liep, lukte het kolven vannacht echt niet, ik denk dat ik te moe was ofzo, van frustratie vloog de kolf door de kamer :@
Met als gevolg dat ik me helemaal schuldig voelde het beetje wat ik had nu weer kwijt was -O-
Maar goed zowel mn meisje als mannetje hebben me lekker laten slapen vanochtend!
pi_84698612
Happy, ik vind het raar klinken :P Zenuwen zijn geen elastiekjes waaraan je hersenen omlaag trekt volgens mij :D Dan zou je namelijk ook een hersenbeschadiging oplopen als iemand je vinger eraf rukt :+

Veel plezier op vakantie! *O* superleuke tijd gewenst! Nu kan het nog zonder enig gevaar hè? Lekker op de boot :)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:12:08 #110
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84700175
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:19 schreef freecell het volgende:
Happy, ik vind het raar klinken :P Zenuwen zijn geen elastiekjes waaraan je hersenen omlaag trekt volgens mij :D Dan zou je namelijk ook een hersenbeschadiging oplopen als iemand je vinger eraf rukt :+
Whahah, nou wie weet is dat ook wel zo, nooit geprobeerd :9 ;) Ja, geen idee, ik heb er geen verstand van, zo'n beknelling klonk redelijk plausibel.

quote:
Veel plezier op vakantie! *O* superleuke tijd gewenst! Nu kan het nog zonder enig gevaar hè? Lekker op de boot :)
Ja, volgend jaar wordt het minimaal een zwemvest en ik hoop dan zo'n 8 ogen te hebben :D

Daan doet nu nog een poging tot slapen, wij nog effe lunchen en de auto inpakken en dan gaan we. *O*
  zaterdag 31 juli 2010 @ 14:37:23 #111
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84702555
happy, een hele fijne vakantie toegewenst!
En wat leuk! Daan in kruiphouding O+

en dames, lief van jullie. :*
Het is niks ernstigs hoor. Maar alles bij elkaar even wat teveel. :)

Mereltje, regeldagen zijn vermoeiend :Y

Draakje, jammer dat het kolven even niet zo goed gaat. Gaat live drinken bij je misschien inmiddels weer (of deels live drinken, deels gekolfd)?

Guess, wat een lekker beertje O+

En ik zag van de week nog een Emma in spijkerbroek voorbij komen met zo'n gezicht }:|
  zaterdag 31 juli 2010 @ 15:51:35 #112
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84704460
Orea, gaat het al beter vandaag?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 21:35:22 #113
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84716715
Nou, aangekomen op de boot. Vanmiddag al maar eerst alles uitpakken, boodschappen doen, eten en Daan naar bed. Daan slaapt tot nu toe heerlijk in zijn Deryan. Hopenlijk blijft dat zo.

Asy, gelukkig niets erg maar toch ff een dikke knuffel!
pi_84720344
Welkom Orea!! :D

Heb even snel bijgelezen.. Ben moe.. ben weer voor het eerst ongesteld dus bleeeeeeh... ;)

Wou even vertellen dat we eindelijk ontdekt hebben waarom Nanique zo onrustig en huilerig is.. De 6 weken dip leek me wel voorbij want het is inmiddels een week.. Nee gister op bezoek bij mijn moeder ontdekte ik in dat kleine mondje een tandje!! :? Voel nu nog elke keer of ik het niet mis heb maar het eerste witte scherpe puntje is door en daarmee was de puzzel wel ineens compleet..
Dunnere poep, kwijlen, op handjes sabbelen/kauwen, huilen, koorts, luieruitslag.. Dus ons kleine ding van 7 weken heeft al een mini puntje tand door... :o
Nu heb je als moeder ineens weer wat energie en begrip voor het huilen... :)

Kom morgen even weer reageren op iedereen!
Altijd blijven lachen... :)
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:13:40 #115
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84723434
Lieszdraaijer ,aaaah die kleine prul! Zo vroeg al :D
M'n moeder vertelde gister toevallig dat mijn middelste broertje met zijn 4mnd al 4 voortandjes had :D !!!

Draakje,hoe is het gegaan vandaag heb je het kunnen volhouden?
En wat kan jou het....een kolf door de kamer moet kunnen ;) Je mag echt trots zijn op jezelf hoor meid,denk niet dat het je veel hadden nagedaan wat jij gepresteerd heb het afgelopen jaar!! :*
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_84729047
Sorry dat ik nog even heel ego over mezelf post maar heb echt nog geen tijd om bij te lezen...

Afgelopen dagen gekolfd en de stuwing begint en kloven zijn weg! Vandaag gaat Leia weer aan de borst :D
Ze was wat afgevallen maar verwacht straks met wegen dat ze weer stabiel is. Kolven zit ik al op 50 cc per voeding bij elkaar.. En ze heeft eindelijk weer gepoept na de meconium ik stond net helemaal trots te zijn :D en ze stinkt :D en dat uit zo'n lijfje...

Verder is ze zo zoet! Echt, gisterennacht en gisteren de kraamtranen en vannacht zowaar wat geslapen... Ik knap gewoon uit elkaar van trots en geluk... O+
pi_84729269
Liesz , Nanique nu al een tandje :o dat doet ze snel!

Orea wat klink je gelukkig. Fijn dat t allemaal beter gaat. En slaap is O+ :D
En hopelijk gaat ze de borst nu goed pakken en geen kloven meer maken ;)

Over slaap gesproken. Gisteravond verjaardag van mn zwager gehad. Om half 12 had ie zn laatste voeding. Om half 2 lag k thuis op bed. En om half 6 werd Floris wakker. Jaja, dit is een record. Hierna is ie in slaap gevallen en nu ligt ie weer te drinken.
Oh ja en hij lacht :o Hij gaat veel te hard, kleine uk. Maar zo schattig dat lachen O+
pi_84729292
Lies, tandjes al :o O+ Dat zie je ook niet aankomen zeg! Arm ding ;(

Orea O+ Klinkt geweldig, heerlijk om die verhalen van die hele kleintjes ook te lezen O+ Met jou ook alles een beetje goed? Draaien jullie een beetje redelijke nachten? :)
pi_84729889
Nu al tandjes? :o
Ik wou dat ik vandaag ook een wit puntje had ontdekt in Thomas zijn mond. Hij is echt zo vervelend geweest :@ Sinds vrijdagavond doet hij echt maar 3 dingen meer: eten, slapen ('s nachts) en wenen... veel wenen... Maar niets anders dat wijst op tandjes, dus die zullen het wel niet zijn.
En oké, het wenen is heel vervelend, maar ik vind het nog vervelender dat we niet weten wat de oorzaak is. We kunnen hem wel troosten, maar er moet toch iets zijn.
Waar is die f*cking manual als je hem nodig hebt? ;)
pi_84730153
Orea, ondanks alles klink je gelukkig lekker hoor! Heerlijk die kraamtranen laten lopen en genieten :)

Sonnetje, O+ voor het lachen! Heel voorzichtig probeert Nanique nu ook te lachen.. Vind de baby dan ineens nog veel leuker :D

Freecell, nee het tandje zag ik echt niet aankomen! we waren echt verbaasd!

Leonieke, sommige dingen die ik bij je lees doet me denken aan de babytijd van onze oudste.. Zij had ook zulke buien en we hoopten elke keer weer dat er nu eindelijk eens een tandje doorkwam! Helaas moesten we wachten tot haar 1e verjaardag op het eerste tandje maar in de tussentijd kwamen wij er wel achter dat haar nekje vast zat en toen we daar hulp meekregen was ze ineens veel leuker :)

Ben even aan het genieten want Nanique slaapt!!!! Meestal doet ze de ochtend haar ogen open en sluit ze pas weer om 10 uur 's avonds ;) Maar dit keer viel ze na een nacht slapen na de fles ook nog weer in slaap dus ligt ze lekker boven in haar bed ipv op mijn schoot.. Fijn hoor!! :)
pi_84730205
Mja, ik weet echt niet of er iets meer aan de hand is. Hij kan ook zo leuk zijn O+ En dan lijkt er helemaal niets aan de hand te zijn en is het lachen en gieren en spelen, maar gisteren was het echt k*t.
pi_84730228
En ik ben trouwens de opmerkingen over het feit dat Thomas geen fopspeen krijgt zooooo beu. Ik denk dat ik de volgende die er iets over zegt zijn/haar kop aftrek ofzo.
Alsof we ook DAT al niet meer zelf mogen beslissen :{w

/frustratiemodus
  zondag 1 augustus 2010 @ 10:58:04 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84730467
Orea, wat klink je heppie O+
Hopelijk gaat de bv snel beter :*

Een tandje voor Nanique :o
En ongesteld :{

Sonnetje, wat heerlijk dat hij zo'n lange ruk gemaakt heeft! :) En al lachen O+

Mereltje, hoe is het met het regelen?
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:39 schreef leonieke het volgende:
En ik ben trouwens de opmerkingen over het feit dat Thomas geen fopspeen krijgt zooooo beu. Ik denk dat ik de volgende die er iets over zegt zijn/haar kop aftrek ofzo.
Alsof we ook DAT al niet meer zelf mogen beslissen :{w

/frustratiemodus
:D
Wij krijgen die vraag ook nog steeds :Y
Maar (en nu quote ik Ca.ra even) als wij mensen bedoeld waren om op een fopspeen te zuigen, dan hadden we wel een fopspeenvormig aanhangsel gehad ;)
En wat naar dat Thomas zo huilt en dat jullie niet kunnen ontdekken waarom... Zou het een sprongetje kunnen zijn?

Gisteren hadden we een feestje en Harry stal weer eens de show met zijn geflirt. De gastvrouw kwam hem even halen om hem aan haar zus te laten zien (en vervolgens zag ik haar iedereen afgaan :D ).
Hij was net in slaap gevallen toen de band begon te spelen. Van oorsprong een metalband die hun repertoire even hadden aangepast. DOor de eerste 4 nummers sliep hij heen, maar toen deed hij heel even zijn ogen open. Fout!! Het arme manneke had nét zijn ogen open en toen werd 'enter sandman' ingezet (en nog een paar metalnummers daarna). Toen vond Harry het niet echt tof meer, hoewel hij niet gehuild heeft. Later heeft papa nog eventjes op de gitaar geragd. Dat was dan wel weer tof! O+
En hoewel hij echt maar heel weinig geslapen had, was hij tot het einde vrolijk. Iedereen vond hem lief en dat hij zich zo goed had gehouden. *trots*

En Woezel en Pip zijn tof! ;)
pi_84730783
Met 6 weken al een tandje :o is het een record? ;)

Orea vervelend van die kloven, maar volgens mij moet iedereen daar doorheen ofzo :{ Maar na de eerste week heb ik er nooit weer last van gehad, dus hopelijk is het nu voorbij!

Over een fopspeen, ik heb daar nog nooit iemand over gehoord eigenlijk. Laura hoeft dat ding niet eens, die kwakt em er net zo hard weer uit, maar heb nog niemand gehoord die zich afvroeg waarom ze er niet een heeft eigenlijk. Zelf vind ik het niet zo'n punt eigenlijk, nu kan ik in ieder geval altijd naar dat leuke bekkie kijken ipv naar een fopspeen ;)

En Harry steelt dus de show op een feestje! Topper! En Metallica hoort toch eigenlijk wel een beetje deel van de opvoeding te zijn toch? ;)
pi_84731172
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 11:15 schreef sindell het volgende:
Met 6 weken al een tandje :o is het een record? ;)
mijn nichtje is geboren met twee tandjes.
pi_84731198
Hier is het echt niet meer fijn als ze over de fopspeen beginnen. Zo vervelend eigenlijk dat ik al geen zin meer heb om me nog te verdedigen. En het is ook niet dat ze het een keer zeggen en erover ophouden, nee hoor, bij sommige mensen krijgen we gewoon elke keer de opmerking "maar geef hem toch een speen, van mij zou hij er 1 mogen hebben." (grootouders bv, dus niet van die mensen waarvan je kunt zeggen dat je niet meer langsgaat -O- )

En persoonlijk vind ik het wel een punt :@ ik vind het echt geen zicht :@ en zou het dus ten allentijde willen vermijden (behalve als hij echt zou duimen) maar nu krijgen we ook al commentaar als we zijn vingers uit zijn mond halen "Ja, dat kind mag niets van jullie, het is het één of het andere, moest het aan mij liggen, ik gaf hem een fopspeen, maar ja... dat willen jullie OOK niet"

Echt, ik blijf nog liever gewoon thuis met Thomas zodat we geen commentaar meer krijgen :@ Want het is niet dat ze er vragen over stellen, nee, steeds dat gemoei en gemekker en die k*topmerkingen erover, alsof wij Thomas willen pesten ofzo :{

(en nu is de zaagmodus echt uit... :{ :@ )

En ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij doen niet meer aan sprongetjes *) ;) Ik heb zo vaak gedacht "het is een sprongetje" dat ik op den duur niet meer weet of het er nu één is of niet :D
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:39:45 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84731324
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 11:34 schreef leonieke het volgende:
Hier is het echt niet meer fijn als ze over de fopspeen beginnen. Zo vervelend eigenlijk dat ik al geen zin meer heb om me nog te verdedigen. En het is ook niet dat ze het een keer zeggen en erover ophouden, nee hoor, bij sommige mensen krijgen we gewoon elke keer de opmerking "maar geef hem toch een speen, van mij zou hij er 1 mogen hebben." (grootouders bv, dus niet van die mensen waarvan je kunt zeggen dat je niet meer langsgaat -O- )

En persoonlijk vind ik het wel een punt :@ ik vind het echt geen zicht :@ en zou het dus ten allentijde willen vermijden (behalve als hij echt zou duimen) maar nu krijgen we ook al commentaar als we zijn vingers uit zijn mond halen "Ja, dat kind mag niets van jullie, het is het één of het andere, moest het aan mij liggen, ik gaf hem een fopspeen, maar ja... dat willen jullie OOK niet"

Echt, ik blijf nog liever gewoon thuis met Thomas zodat we geen commentaar meer krijgen :@

(en nu is de zaagmodus echt uit... :{ :@ )
Waarom haal je zijn vingers uit zijn mond?
Hier laat ik Harry gewon op zijn handen sabbelen. 9 van de 10 keer valt hij ook wel in slaap zonder ergens op te sabbelen en soms heeft hij het gewoon even nodig.
En de kinderarts heeft me indertijd verteld: ze kunnen beter op hun vingers zuigen dan op een speen. Want als je met je handen speelt, kun je niet tegelijkertijd op je vingers zuigen en met een fopspeen gaat dat prima!

sindell, op zich hoort het wel bij de opvoeding aar goed, als je net je ogen open hebt en de versterker staat nog geen 5 meter van je vandaan... ;)
pi_84731398
Oh nee, de vingers (lees: duim) haal ik uit zijn mond als hij anders geen enkel teken van vermoeidheid toont. Dus gewoon tijdens het spelen, moet hij niet met zijn duim in zijn mond zitten.
En laat ons eerlijk zijn: een fopspeen kan je ooit nog afnemen, een duim niet. Dus hij moet er zeker geen gewoonte van maken.
pi_84731518
maar babies hebben toch gewoon zuigbehoefte? overigens mogen ze hier zelluf kiezen hoor. als het kind een tut wil dan mag dat, als kind liever wil duimen ook en als ze niks willen is het mij ook best. we bieden dus wel een tut aan die ravi niet moet. wel loopt selene sinds ravi thuis is geregeld met een tut te sjouwen (nadat ze steeds die van hem pikte heb ik haar maar der eigenste gegeven) niet dat ze eraan zuigt ofzo, ze wil er perse ook eentje
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:02:26 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84731831
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 11:43 schreef leonieke het volgende:
Oh nee, de vingers (lees: duim) haal ik uit zijn mond als hij anders geen enkel teken van vermoeidheid toont. Dus gewoon tijdens het spelen, moet hij niet met zijn duim in zijn mond zitten.
En laat ons eerlijk zijn: een fopspeen kan je ooit nog afnemen, een duim niet. Dus hij moet er zeker geen gewoonte van maken.
Harry zit de halve dag met zijn handen in zijn mond. Bij voorkeur zevert hij eerst zijn handen vol en daarna wrijft hij ermee over gladde oppervlakken :D
Soms propt hij er speelgoed bij. Het hoort er m.i. gewoon bij.
  zondag 1 augustus 2010 @ 12:03:44 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84731857
En soms zijn zijn eigen handen niet interessant genoeg om op te kwijlen dus dan pakt ie mijn wijsvinger maar :D
pi_84732071
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:02 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Harry zit de halve dag met zijn handen in zijn mond. Bij voorkeur zevert hij eerst zijn handen vol en daarna wrijft hij ermee over gladde oppervlakken :D
Soms propt hij er speelgoed bij. Het hoort er m.i. gewoon bij.
Maar dat vind ik iets anders dan duimen. Dat doet Thomas uiteraard ook :D
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:09:57 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84733640
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:12 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar dat vind ik iets anders dan duimen. Dat doet Thomas uiteraard ook :D
Maar gaat het niet gewoon soms per ongeluk?
Harry doet ook zijn 'duim'vingers regelmatig even in zijn mond. Hij stopt ze dan in zijn mond, sabbelt een paar keer alsof hij even aan het nadenken is en gaat dan gewoon weer verder met spelen.

Ow en waarom zou je makkelijk doen als het ook moeilijk kan :D
pi_84734202
Ik bedoelde met dat ik het geen punt vond hetzelfde als jij Leo :) ik vind het dus ook geen gezicht...helemaal niet als ze al 3 zijn ofzo en op straat rennen met een voetbal en een speen....

Laura heeft altijd haar vingers of haar speeltjes in de mond. Of haar jurkje :')
pi_84734474
Wat suf dat mensen daar opmerkingen over maken Leonieke?
pi_84734527
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef sindell het volgende:
Ik bedoelde met dat ik het geen punt vond hetzelfde als jij Leo :) ik vind het dus ook geen gezicht...helemaal niet als ze al 3 zijn ofzo en op straat rennen met een voetbal en een speen....
Hmz, een staaltje Nederlands vs Vlaams dan maar ;)
Hier: ik vind het echt geen punt = ik vind het echt niet erg
Ik zou trouwens die fopspeen uit de mond trekken van zo'n kinderen :X maar dat mag dan weer niet, dus doe ik het niet O-) :D

quote:
Laura heeft altijd haar vingers of haar speeltjes in de mond. Of haar jurkje :')
En kleertjes zijn idd veel toffer dan speeltjes :D Of de tenen... die zijn nog steeds erg in :D
pi_84734952
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:37 schreef freecell het volgende:
Wat suf dat mensen daar opmerkingen over maken Leonieke?
Mja, ik denk dat het ligt aan het feit dat wij binnen die kant van de familie de eerste zijn die ons kind geen fopspeen geven. Maar na bijna 5 maanden zouden ze het mogen gewoon zijn en stoppen met hun opmerkingen (ook die van: "ah, maar Thomasje anders mag je van mij een fopspeentje krijgen.")
pi_84735389
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:51 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mja, ik denk dat het ligt aan het feit dat wij binnen die kant van de familie de eerste zijn die ons kind geen fopspeen geven. Maar na bijna 5 maanden zouden ze het mogen gewoon zijn en stoppen met hun opmerkingen (ook die van: "ah, maar Thomasje anders mag je van mij een fopspeentje krijgen.")
Dat is wel stom inderdaad.... Ben je niet bang dat één of andere opa of oma er binnenkort gewoon een speen instopt?
pi_84735426
mag je toch zeker zelf wel weten? echt, het blijft me verbazen hoe mensen toch menen het recht te hebben om zich te bemoeien met dingen die ze geen zak aangaan. gewoon lekker niks van aantrekken! doe maar gewoon :6
pi_84735883
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is wel stom inderdaad.... Ben je niet bang dat één of andere opa of oma er binnenkort gewoon een speen instopt?
Bang wel ja :Y Maar moesten ze het doen en ik kom het te weten dan betekent dat alleszins dat ik x aantal weken niet meer langs ga. En ik denk dat ze me goed genoeg kenen om te weten dat dat mijn reactie zou zijn ;) Maar ik heb er vooral schrik voor omdat er daar altijd spenen liggen van de andere kleinkinderen.
  zondag 1 augustus 2010 @ 15:15:47 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84737795
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:20 schreef leonieke het volgende:

[..]

Bang wel ja :Y Maar moesten ze het doen en ik kom het te weten dan betekent dat alleszins dat ik x aantal weken niet meer langs ga. En ik denk dat ze me goed genoeg kenen om te weten dat dat mijn reactie zou zijn ;) Maar ik heb er vooral schrik voor omdat er daar altijd spenen liggen van de andere kleinkinderen.
Ik heb dé oplossing voor je Leonie: geef hem gewoon zijn eigen tv meubel :Y)
pi_84738109
Asy wat een leuke filmpjes, overal lekker aan likken :D

Het gaat hier gelukkig alweer wat beter. Femke slaapt al beter en er lijkt weer wat ritme in te komen (01.10, 05.50, 09.50 en 12.55 uur). We hebben zelf even een stukje gelopen 8-)

pi_84738683
d'Olle grieze O+

Klinkt als een lekker ritme! :Y

Asy, die wolkjes adem ook :D Beslagen ruitje :P
pi_84739245
Komt goed uit, we moeten nog een nieuw meubel kopen :D (maar dan moet hij er wel eerst naartoe schuiven/kruipen/iets doen :') ).

En mereltje klinkt heel goed ^O^ mooi ritme :Y
pi_84741252
Wat een gezeur over een speen zeg! Vind altijd nog steeds dat mensen het zelf moeten weten!!
Wij bieden wel een speen aan omdat de zuigbehoefte van Nanique erg groot is maar meestal wil ze m niet nou prima!
Nanique begint ook steeds vaker bewust de duim in haar mond te stoppen maar denk dat als ze dat willen ze het toch wel gaan doen.. Ben er niet kapot van dus daarom bied ik de speen aan en die kun je zelf sneller afleren..
Maar goed ieder zijn eigen ding hoor!

Snap de angst dat er misschien bij grootouders dan toch een speen in gaat.. Ik zou dat ook niet accepteren denk ik als ze dat zomaar deden!!
pi_84742928
Liesz' meisje al een tand! :D wat snel zeg. Dan is het kleine babytje zijn er helemaal alweer snel vanaf zeker?

Harry flirt nu al! O+ Dat wordt nog wat over 18 jaar dan! :o

Son, wat goed dat Floris al zo lang doorslaapt. Lekker hoor zo'n ritme!

Orea, wat klink je geweldig trots! Het moet ook echt geweldig zijn dat jullie lange wachten nu eindelijk is beloond!

Mereltje wat 'n gelukkige foto! O+

Leo, wat 'n gedoe m.b.t. wel of geen speen. Hier krijgt Lisa 'm van mij zo min mogelijk. Als ik haar 's nachts hoor 'pruttelen' ga ik er echt niet gelijk heen om een speen te geven. Straks went ze er nog aan. :{w Plus dat ik echt wel hoor of er echt iets aan de hand is, dus troosten, of dat het gewoon "geklaag" is. En al zou je dan gaan kijken ligt ze trouwens meestal gewoon met haar ogen dicht. :?
Het gevolg van het geen speen geven is dit: O+

En duimen schijnt beter te zijn dan een speen, dus wat mij betreft is dit OK. En ze doet het eigenlijk alleen als ze moe is of geen speelgoed in de buurt heeft.

Wij zijn hier vanmorgen met Lisa gaan zwemmen. Ze vond het weer heerlijk. Na de zomervakantie gaat ze lekker elke week naar puppyzwemmen met papa. O+ ik hoop trouwens niet dat ie de enige man is, dat zou ik wel sneu vinden. Maar aan de andere kant ook weer O+ want hij doet het mooi wel!
pi_84745941
Euh, Asy, je hébt ook twee fopspeenvormig aanhangsels! ;)
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:03:37 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84746625
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef Ssserpente het volgende:
Euh, Asy, je hébt ook twee fopspeenvormig aanhangsels! ;)
Mja, maar daar hangt niet de hele dag een kind aan (wat vaak wel het geval is met een fopspeen :{ )
pi_84746671
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:03 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Mja, maar daar hangt niet de hele dag een kind aan (wat vaak wel het geval is met een fopspeen :{ )
Nou er zijn er dagen geweest dat dat wel zo was hoor :')
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:08:23 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84746784
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:04 schreef sindell het volgende:

[..]

Nou er zijn er dagen geweest dat dat wel zo was hoor :')
Nee joh, als ze sliep toch niet ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')