Helder. Dank jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:02 schreef simmu het volgende:
210 +7 is 210 cc water + 7 schepjes poeder (bij ons nutrilon forte) waarmee je ongeveer 220 cc voeding totaal hebt
veel plezier vandaag!
Oh, dat hebben we vorige jaar gedaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:35 schreef simmu het volgende:
goed van daan! en oooohhh, 3 weken vakantie op een boot, wat lijkt me dat heerlijk! kom gerust langs als je nog over de drentse hoofdvaart gaat
Whahah, nou wie weet is dat ook wel zo, nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:19 schreef freecell het volgende:
Happy, ik vind het raar klinkenZenuwen zijn geen elastiekjes waaraan je hersenen omlaag trekt volgens mij
Dan zou je namelijk ook een hersenbeschadiging oplopen als iemand je vinger eraf rukt
![]()
Ja, volgend jaar wordt het minimaal een zwemvest en ik hoop dan zo'n 8 ogen te hebbenquote:Veel plezier op vakantie!superleuke tijd gewenst! Nu kan het nog zonder enig gevaar hè? Lekker op de boot
quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:39 schreef leonieke het volgende:
En ik ben trouwens de opmerkingen over het feit dat Thomas geen fopspeen krijgt zooooo beu. Ik denk dat ik de volgende die er iets over zegt zijn/haar kop aftrek ofzo.
Alsof we ook DAT al niet meer zelf mogen beslissen![]()
/frustratiemodus
mijn nichtje is geboren met twee tandjes.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:15 schreef sindell het volgende:
Met 6 weken al een tandjeis het een record?
![]()
Waarom haal je zijn vingers uit zijn mond?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:34 schreef leonieke het volgende:
Hier is het echt niet meer fijn als ze over de fopspeen beginnen. Zo vervelend eigenlijk dat ik al geen zin meer heb om me nog te verdedigen. En het is ook niet dat ze het een keer zeggen en erover ophouden, nee hoor, bij sommige mensen krijgen we gewoon elke keer de opmerking "maar geef hem toch een speen, van mij zou hij er 1 mogen hebben." (grootouders bv, dus niet van die mensen waarvan je kunt zeggen dat je niet meer langsgaat)
En persoonlijk vind ik het wel een puntik vind het echt geen zicht
en zou het dus ten allentijde willen vermijden (behalve als hij echt zou duimen) maar nu krijgen we ook al commentaar als we zijn vingers uit zijn mond halen "Ja, dat kind mag niets van jullie, het is het één of het andere, moest het aan mij liggen, ik gaf hem een fopspeen, maar ja... dat willen jullie OOK niet"
Echt, ik blijf nog liever gewoon thuis met Thomas zodat we geen commentaar meer krijgen
(en nu is de zaagmodus echt uit...![]()
)
Harry zit de halve dag met zijn handen in zijn mond. Bij voorkeur zevert hij eerst zijn handen vol en daarna wrijft hij ermee over gladde oppervlakkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:43 schreef leonieke het volgende:
Oh nee, de vingers (lees: duim) haal ik uit zijn mond als hij anders geen enkel teken van vermoeidheid toont. Dus gewoon tijdens het spelen, moet hij niet met zijn duim in zijn mond zitten.
En laat ons eerlijk zijn: een fopspeen kan je ooit nog afnemen, een duim niet. Dus hij moet er zeker geen gewoonte van maken.
Maar dat vind ik iets anders dan duimen. Dat doet Thomas uiteraard ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Harry zit de halve dag met zijn handen in zijn mond. Bij voorkeur zevert hij eerst zijn handen vol en daarna wrijft hij ermee over gladde oppervlakken
Soms propt hij er speelgoed bij. Het hoort er m.i. gewoon bij.
Maar gaat het niet gewoon soms per ongeluk?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dat vind ik iets anders dan duimen. Dat doet Thomas uiteraard ook
Hmz, een staaltje Nederlands vs Vlaams dan maarquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef sindell het volgende:
Ik bedoelde met dat ik het geen punt vond hetzelfde als jij Leoik vind het dus ook geen gezicht...helemaal niet als ze al 3 zijn ofzo en op straat rennen met een voetbal en een speen....
En kleertjes zijn idd veel toffer dan speeltjesquote:Laura heeft altijd haar vingers of haar speeltjes in de mond. Of haar jurkje
Mja, ik denk dat het ligt aan het feit dat wij binnen die kant van de familie de eerste zijn die ons kind geen fopspeen geven. Maar na bijna 5 maanden zouden ze het mogen gewoon zijn en stoppen met hun opmerkingen (ook die van: "ah, maar Thomasje anders mag je van mij een fopspeentje krijgen.")quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:37 schreef freecell het volgende:
Wat suf dat mensen daar opmerkingen over maken Leonieke?
Dat is wel stom inderdaad.... Ben je niet bang dat één of andere opa of oma er binnenkort gewoon een speen instopt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat het ligt aan het feit dat wij binnen die kant van de familie de eerste zijn die ons kind geen fopspeen geven. Maar na bijna 5 maanden zouden ze het mogen gewoon zijn en stoppen met hun opmerkingen (ook die van: "ah, maar Thomasje anders mag je van mij een fopspeentje krijgen.")
Bang wel jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is wel stom inderdaad.... Ben je niet bang dat één of andere opa of oma er binnenkort gewoon een speen instopt?
Ik heb dé oplossing voor je Leonie: geef hem gewoon zijn eigen tv meubelquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bang wel jaMaar moesten ze het doen en ik kom het te weten dan betekent dat alleszins dat ik x aantal weken niet meer langs ga. En ik denk dat ze me goed genoeg kenen om te weten dat dat mijn reactie zou zijn
Maar ik heb er vooral schrik voor omdat er daar altijd spenen liggen van de andere kleinkinderen.
Mja, maar daar hangt niet de hele dag een kind aan (wat vaak wel het geval is met een fopspeenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:41 schreef Ssserpente het volgende:
Euh, Asy, je hébt ook twee fopspeenvormig aanhangsels!![]()
Nou er zijn er dagen geweest dat dat wel zo was hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mja, maar daar hangt niet de hele dag een kind aan (wat vaak wel het geval is met een fopspeen)
Nee joh, als ze sliep toch nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:04 schreef sindell het volgende:
[..]
Nou er zijn er dagen geweest dat dat wel zo was hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |