quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef Keshet het volgende:
Emma past ineens in haar spijkerbroek en nu vind ik haar ineens zo groot lijken. En toen moest ik huilen.![]()
![]()
![]()
/einde dagdoek
quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef Keshet het volgende:
Emma past ineens in haar spijkerbroek en nu vind ik haar ineens zo groot lijken. En toen moest ik huilen.![]()
![]()
![]()
/einde dagdoek
dat dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij blijft een kopietje van Leander hoor Freecell
nadat ik hem zonet 'hielp' herinneren hoe het met die promotie ging (2 uur krijsende selene in de file onderweg gevolgd door krijsende selene tijdens die rotspeech toen) denkt hij actief mee met andere oplossingen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef Books het volgende:
Simmu ik zou echt letterlijk gillend gek worden met zo'n familie (toegegeven dat ben ik laatst ook half en half met het resultaat dat voor een paar personen voorlopig de deur dichtblijft).
Ik snap in deze Sangdrax echt niet mag ik dat eerlijk zeggen. Hij vind/doet van alles afspreken en denkt (zo komt het over) totaal niet aan JOU en de kinderen volgens mij. Een schop onder zijn kont zou zijn ogen moeten openen denk ik zo.
Keshet nu wordt het dan meteen een hele dame he?
Jep, en andersom ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:31 schreef simmu het volgende:
even een vraagje speciaal voor degenen met een kleine baby en een dreumes: het valt me op dat ravi begint te huilen (bleren meer) zodra selene een keel opzet. doen die van jullie dat nou ook?
Ben benieuwd naar de fotoquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:
Wat klinkt dat heerlijk Happy! Ik hoop inderdaad ook dat jullie nog een beetje goed weer hebben. Varen!![]()
Simmu, op basis van ervaringen met D.'s 12 neefjes en nichtjes kan ik zeggen dat dat blèren inderdaad aanstekelijk werkt.![]()
Wat bij hen werkte was afleiden maar ja, dat werkt helaas niet altijd.
Ik maak straks even een fotootje van Emma, ze ligt nu te slapen enzo.
Freecell, is dit nu F.'s laatste flesje voor vandaag? (Ik heb geen idee wat jullie schema is enzo hoor.) Hopelijk slaapt meneertje er goed op!
Guess, welkom nog! Hoe gaat het met jou en hoe gaat het met Sylvester?
Lenaatje, Pessie en Orea, jullie ook van harte welkom met jullie wondertjes!![]()
Ik gok dat jullie nog veel te druk zijn met alles om hier te komen posten maar mocht je er aan toe zijn: Doe gezellig mee!
Niet doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de foto
Ben vanmiddag nog even bij Pessie geweest en daar gaat het helemaal superHeel leuk ventje
En om 23:00 nog een fles, maar aangezien die ooit moet verdwijnen maken we daar geen papfles van
maar ik verdwijn een beetje naar de achtergrond ok?Dus als jullie wat minder lezen over ons. Dat kan.
Ja super he,ik vind het ook zo leuk en geweldigquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef draculettetje het volgende:
Maar wat vind ik mama zijn leuheuk!
Hoe "groot"is Mart dan (en hoe oud),we gaan dinsdag naar het consultatieburo,ben erg benieuwd hoeveel ie gegroeid is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:39 schreef ymme het volgende:
Guess wat een mooie knul![]()
(en nu is Mart niet meer de enigste die 'groot' is)
Ja echt welquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef draculettetje het volgende:
sonnetje ja leuk is dat he, dat trotse gevoel wat je bekruipt als een ander je kind leuk vind![]()
Laatste keer (3 weken geleden met 4 maanden) bijna 8,5 kilo en 67 cm (cm weet ik niet helemaal zeker, boekje niet bij de hand). Staat wel op z'n babysite maar geen zin om te kijken hihi.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:26 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja super he,ik vind het ook zo leuk en geweldig![]()
![]()
En respect hoor,nog steeds bv,vind het zo knap van je!!!
[..]
Hoe "groot"is Mart dan (en hoe oud),we gaan dinsdag naar het consultatieburo,ben erg benieuwd hoeveel ie gegroeid is.
Pfff,zwangerschapsdementie zeggen ze dan,nou volgens mij heb ik last van vlak-na-de-zwangerschap-dementiequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ben even de helft vergeten, mijn geheugen functioneert nog niet optimaal geloof ik
Ow ik hou d'r vanquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:22 schreef ymme het volgende:
[..]
Laatste keer (3 weken geleden met 4 maanden) bijna 8,5 kilo en 67 cm (cm weet ik niet helemaal zeker, boekje niet bij de hand). Staat wel op z'n babysite maar geen zin om te kijken hihi.
Hij is nu bijna 5 maanden en zit qua bovenmaat al in 74 en broeken nog 68.
Een lekkere knul dus
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:13 schreef Keshet het volgende:
*drumrolls*
[ afbeelding ]
Ze wilde niet echt lachen, dit kwam er nog het dichtst bij in de buurt.![]()
Enne, niet wegblijven Freecell!![]()
Fijn om te horen dat het goed gaat met Pessie en haar gezin!
ja echt he!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef Guess. het volgende:
[..]
Pfff,zwangerschapsdementie zeggen ze dan,nou volgens mij heb ik last van vlak-na-de-zwangerschap-dementie
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:13 schreef Keshet het volgende:
*drumrolls*
[ afbeelding ]
Ze wilde niet echt lachen, dit kwam er nog het dichtst bij in de buurt.![]()
Enne, niet wegblijven Freecell!![]()
Fijn om te horen dat het goed gaat met Pessie en haar gezin!
nee, want buiten een datum voor de burgerlijke ceremonie hebben we geen info. niks bekend over hoelaat, wat precies en wanneer dan de kerkelijke inzegening. meer dan een keertje gaan vertik ik gewoon. tsja. sangdrax zelf ziet het eigenlijk ook niet zitten maar wordt (uiteraard) flink onder druk gezet om te komen met kinders. ik weet het ook niet hoor. ik heb gezegd dat ik er niet in trap dat we dan een dag gaan en dat ik dan die dag alleen sta met de kindjes. sangdrax is getuige en zn zus zal ook wel bezig zijn en schoonma is niet welkom, dus geen vaste hulpjes beschikbaar. ik ga echt niet de hele dag in mijn eentje voor ravi en selene zorgen terwijl allemaal vreemden me van alles vragen over kiro. dat vertik ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:51 schreef draculettetje het volgende:
Simmu hebben jullie al een oplossing kunnen vinden?
Nee was het maar waarquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:23 schreef Mereltje het volgende:
Guess wat heb je al een grote jongen voor een maandkan hij de speen al zelf pakken met zo'n ketting? wij gaan voorlopig gewoon nog voor de vingers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |