abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:55:53 #51
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_84620996
Simmu ik zou echt letterlijk gillend gek worden met zo'n familie (toegegeven dat ben ik laatst ook half en half met het resultaat dat voor een paar personen voorlopig de deur dichtblijft).

Ik snap in deze Sangdrax echt niet mag ik dat eerlijk zeggen. Hij vind/doet van alles afspreken en denkt (zo komt het over) totaal niet aan JOU en de kinderen volgens mij. Een schop onder zijn kont zou zijn ogen moeten openen denk ik zo.

Keshet nu wordt het dan meteen een hele dame he?
pi_84621049
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef Keshet het volgende:
Emma past ineens in haar spijkerbroek en nu vind ik haar ineens zo groot lijken. En toen moest ik huilen. O+ :'( _O-
/einde dagdoek

O+
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:58:15 #53
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84621081
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef Keshet het volgende:
Emma past ineens in haar spijkerbroek en nu vind ik haar ineens zo groot lijken. En toen moest ik huilen. O+ :'( _O-
/einde dagdoek
*O* :'( :D Dat vraagt om een foto natuurlijk O-)
pi_84623089
WIE IS HIER KLEIN? }:|

O+
pi_84623322
Hij blijft een kopietje van Leander hoor Freecell :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84623447
Maar hij is ook niet zo lang meer klein, hé, Free ;) Bijna naar de grote baby's O+

Simmu, het klinkt zo'n vervelende situatie, al zou ik me er waarschijnlijk bij neerleggen. Er zijn (in mijn ogen) nu eenmaal situaties waar je heel moeilijk onderuit kunt en dat lijkt me er toch zo één te zijn.

Keshet: kom eens Emma showen :Y :)

En wij gaan straks het contract tekenen voor de opvang voor Thomas. Onze kleine man moet bijna naar de onthaalmoeder :o
pi_84624065
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij blijft een kopietje van Leander hoor Freecell :Y
dat dus O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84624672
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef Books het volgende:
Simmu ik zou echt letterlijk gillend gek worden met zo'n familie (toegegeven dat ben ik laatst ook half en half met het resultaat dat voor een paar personen voorlopig de deur dichtblijft).

Ik snap in deze Sangdrax echt niet mag ik dat eerlijk zeggen. Hij vind/doet van alles afspreken en denkt (zo komt het over) totaal niet aan JOU en de kinderen volgens mij. Een schop onder zijn kont zou zijn ogen moeten openen denk ik zo.

Keshet nu wordt het dan meteen een hele dame he?
nadat ik hem zonet 'hielp' herinneren hoe het met die promotie ging (2 uur krijsende selene in de file onderweg gevolgd door krijsende selene tijdens die rotspeech toen) denkt hij actief mee met andere oplossingen.
en ik wil ook een foto van emma >:)
pi_84626015
Keshet wat balen dat er niet echt duidelijkheid gekomen is! Toch ook wel spannend weer een (kleine) operatie op het programma voor Emma

Free :* kan me je spoiler helemaal voorstellen, hopelijk slaapt jullie mannetje snel wel goed en door
en vergeet je deze tijd weer net zo snel
wat een mooi ventje zag ik van je voorbij komen

sonnetje ja leuk is dat he, dat trotse gevoel wat je bekruipt als een ander je kind leuk vind O+

Guess wat een lekker knulletje is sylvester, morgen weer live bekoekeloeren!

Simmu, Lijkt me een vervelende situatie, al vind ik het wel vreemd dat men verwacht dta je je kinderen meeneemt maar er verder geen rekening mee houdt!
hoop dat jullie een oplossing vinden die goed voor jou voelt :*

Vandaag zijn we weer wezen zwemmen, mn meisje geniet daar zo van O+

met mijzelf gaat het wel redelijk, deze week helemaal zonder hulp voor het eerst (alleen de hond wordt nog voor de grote ronde opgehaald)
ik merk wel dat het me veel kost, maar ik geniet er ook zo van!
en ik ben nog steeds trots dat ik bv kan geven, nu alweer 10 weken, heb nu mn kop op 12 weken staan, al begint been wel meer te protesteren
daarnaast is er voor mn duim geen goede oplossing, dus dat moet ik allemaal even nog bezien
Maar wat vind ik mama zijn leuheuk!
pi_84630348
Dracu, die laatste zin mag vet en groot hoor O+
pi_84634271
even een vraagje speciaal voor degenen met een kleine baby en een dreumes: het valt me op dat ravi begint te huilen (bleren meer ;( ) zodra selene een keel opzet. doen die van jullie dat nou ook?
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:09:51 #62
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_84635491
Heb ze niet meer maar had wel een dreumes en een kleine baby (bijna 2 jaar terug) en de kleine heeft het eerste half jaar gezellig met grote zuslief meegejammerd en als het heel erg was meegekrijst. Echt zusterliefde...
pi_84635643
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:31 schreef simmu het volgende:
even een vraagje speciaal voor degenen met een kleine baby en een dreumes: het valt me op dat ravi begint te huilen (bleren meer ;( ) zodra selene een keel opzet. doen die van jullie dat nou ook?
Jep, en andersom ook :Y
:X
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:18:32 #64
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_84635783
Inderdaad. Laatst paste opa hier even op en E was gevallen en K was ontroostbaar. Opa had zoiets als deze smiley :?
pi_84636355
Het ligt op mijn schoot en drinkt rijstebloem...
Gaat er goed in :)
Op hoop van zege :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:20:39 #66
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84637762
Ben benieuwd Free, hopenlijk zorgt het in ieder geval voor een paar uur rust.

Hier een mannetje dat na het bad binnen een minuut knock out was. Dat proberen te kruipen is erg vermoeiend :D

Morgen de laatste werkdag en dan heerlijk 3 weekjes samen. Ik heb er zo'n zin in! De eerste vaarvakantie met Daan. Wat zal het anders zijn dan andere jaren. Hopenlijk zit het weer nog een beetje mee.
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:29:18 #67
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84638097
Wat klinkt dat heerlijk Happy! Ik hoop inderdaad ook dat jullie nog een beetje goed weer hebben. Varen! O+

Simmu, op basis van ervaringen met D.'s 12 neefjes en nichtjes kan ik zeggen dat dat blèren inderdaad aanstekelijk werkt. }:|
Wat bij hen werkte was afleiden maar ja, dat werkt helaas niet altijd.

Ik maak straks even een fotootje van Emma, ze ligt nu te slapen enzo.

Freecell, is dit nu F.'s laatste flesje voor vandaag? (Ik heb geen idee wat jullie schema is enzo hoor.) Hopelijk slaapt meneertje er goed op!

Guess, welkom nog! Hoe gaat het met jou en hoe gaat het met Sylvester?

Lenaatje, Pessie en Orea, jullie ook van harte welkom met jullie wondertjes! w/
Ik gok dat jullie nog veel te druk zijn met alles om hier te komen posten maar mocht je er aan toe zijn: Doe gezellig mee! *O*
A grand adventure has begun.
pi_84638228
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:
Wat klinkt dat heerlijk Happy! Ik hoop inderdaad ook dat jullie nog een beetje goed weer hebben. Varen! O+

Simmu, op basis van ervaringen met D.'s 12 neefjes en nichtjes kan ik zeggen dat dat blèren inderdaad aanstekelijk werkt. }:|
Wat bij hen werkte was afleiden maar ja, dat werkt helaas niet altijd.

Ik maak straks even een fotootje van Emma, ze ligt nu te slapen enzo.

Freecell, is dit nu F.'s laatste flesje voor vandaag? (Ik heb geen idee wat jullie schema is enzo hoor.) Hopelijk slaapt meneertje er goed op!

Guess, welkom nog! Hoe gaat het met jou en hoe gaat het met Sylvester?

Lenaatje, Pessie en Orea, jullie ook van harte welkom met jullie wondertjes! w/
Ik gok dat jullie nog veel te druk zijn met alles om hier te komen posten maar mocht je er aan toe zijn: Doe gezellig mee! *O*
Ben benieuwd naar de foto :)

Ben vanmiddag nog even bij Pessie geweest en daar gaat het helemaal super :Y Heel leuk ventje O+

En om 23:00 nog een fles, maar aangezien die ooit moet verdwijnen maken we daar geen papfles van :)
maar ik verdwijn een beetje naar de achtergrond ok? :) Dus als jullie wat minder lezen over ons. Dat kan.
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:34:03 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84638272
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de foto :)

Ben vanmiddag nog even bij Pessie geweest en daar gaat het helemaal super :Y Heel leuk ventje O+

En om 23:00 nog een fles, maar aangezien die ooit moet verdwijnen maken we daar geen papfles van :)
maar ik verdwijn een beetje naar de achtergrond ok? :) Dus als jullie wat minder lezen over ons. Dat kan.
Niet doen :*
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:46:48 #70
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84638748
Niet wegblijven hoor Free! Dit topic gewoon gezellig blijven vertellen over je lekkere mannetje :*
pi_84638913
Ik blijf niet weg :) Ik klets lekker mee nog, alleen niet meer over ons :)
pi_84639971
Jammer Free. :* ik duik weer weg ;)
pi_84642241
Free, wat jammer... je zult er vast je redenen voor hebben... :*

EDIT: stoomafblaastopic gelezen...

[ Bericht 17% gewijzigd door _NIKKI_ op 29-07-2010 21:18:29 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:26:50 #74
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84643024
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef draculettetje het volgende:

Maar wat vind ik mama zijn leuheuk!

Ja super he,ik vind het ook zo leuk en geweldig O+ *O*
En respect hoor,nog steeds bv,vind het zo knap van je!!!

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 07:39 schreef ymme het volgende:
Guess wat een mooie knul O+
(en nu is Mart niet meer de enigste die 'groot' is ;) )
Hoe "groot"is Mart dan (en hoe oud),we gaan dinsdag naar het consultatieburo,ben erg benieuwd hoeveel ie gegroeid is.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:13:29 #75
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84645399
*drumrolls*

Ze wilde niet echt lachen, dit kwam er nog het dichtst bij in de buurt. }:|

Enne, niet wegblijven Freecell! :*
Fijn om te horen dat het goed gaat met Pessie en haar gezin! *O*
A grand adventure has begun.
pi_84645515
Jaaa Emma! O+
Die schoentjes! O+
pi_84645654
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef draculettetje het volgende:

sonnetje ja leuk is dat he, dat trotse gevoel wat je bekruipt als een ander je kind leuk vind O+
Ja echt wel :D Kijk voor mij is ie ook gewoon de allerleukste en zo schattig, maar als een ander dat ook vind :D Das nog veel leuker haha.

En een :* voor iedereen die dat nodig heeft!
Ben even de helft vergeten, mijn geheugen functioneert nog niet optimaal geloof ik :')
pi_84645833
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:26 schreef Guess. het volgende:

[..]

Ja super he,ik vind het ook zo leuk en geweldig O+ *O*
En respect hoor,nog steeds bv,vind het zo knap van je!!!
[..]

Hoe "groot"is Mart dan (en hoe oud),we gaan dinsdag naar het consultatieburo,ben erg benieuwd hoeveel ie gegroeid is.
Laatste keer (3 weken geleden met 4 maanden) bijna 8,5 kilo en 67 cm (cm weet ik niet helemaal zeker, boekje niet bij de hand). Staat wel op z'n babysite maar geen zin om te kijken hihi.

Hij is nu bijna 5 maanden en zit qua bovenmaat al in 74 en broeken nog 68.
Een lekkere knul dus O+
pi_84645856
Emma!
(smelt). :)
pi_84645870
En Free, gewoon mee lezen, posten enzo. Vooral over jullie kleine uk :*
  donderdag 29 juli 2010 @ 23:40:58 #81
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84648769
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:18 schreef Sonnetje85 het volgende:

Ben even de helft vergeten, mijn geheugen functioneert nog niet optimaal geloof ik :')
Pfff,zwangerschapsdementie zeggen ze dan,nou volgens mij heb ik last van vlak-na-de-zwangerschap-dementie :')
  donderdag 29 juli 2010 @ 23:43:42 #82
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84648878
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:22 schreef ymme het volgende:

[..]

Laatste keer (3 weken geleden met 4 maanden) bijna 8,5 kilo en 67 cm (cm weet ik niet helemaal zeker, boekje niet bij de hand). Staat wel op z'n babysite maar geen zin om te kijken hihi.

Hij is nu bijna 5 maanden en zit qua bovenmaat al in 74 en broeken nog 68.
Een lekkere knul dus O+
Ow ik hou d'r van O+
En volgens de site 68cm,heb ff voor je gekeken
pi_84654720
Vanochtend 06u30:

Huilen en daarna hard lachen. :D
Ik ga kijken op Mart z'n kamer. Ligt meneer heerlijk op zijn buik te spelen O+
Zomaar ineens. Maar rollen doet hij nog niet! Tenminste niet waar ik bij ben dus ;)
pi_84654987
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:13 schreef Keshet het volgende:
*drumrolls*
[ afbeelding ]

O+
Dat niet-lachje :D
Hippe broek!
pi_84655940
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:40 schreef Guess. het volgende:

[..]

Pfff,zwangerschapsdementie zeggen ze dan,nou volgens mij heb ik last van vlak-na-de-zwangerschap-dementie :')
ja echt he!
denk ook dat het door de verminderde slaap komt. moet mn lichaam ook aan wennen :')
pi_84656150
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:13 schreef Keshet het volgende:
*drumrolls*
[ afbeelding ]

O+
pi_84660191
emma O+

en mart lekker op zn buik aan het spelen

en vergeetachtig? Ik niet hoor helemaal geeen last van ;)
klinkt best geloofwaardig toch?
pi_84660212
Simmu hebben jullie al een oplossing kunnen vinden?
pi_84661844
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 11:51 schreef draculettetje het volgende:
Simmu hebben jullie al een oplossing kunnen vinden?
nee, want buiten een datum voor de burgerlijke ceremonie hebben we geen info. niks bekend over hoelaat, wat precies en wanneer dan de kerkelijke inzegening. meer dan een keertje gaan vertik ik gewoon. tsja. sangdrax zelf ziet het eigenlijk ook niet zitten maar wordt (uiteraard) flink onder druk gezet om te komen met kinders. ik weet het ook niet hoor. ik heb gezegd dat ik er niet in trap dat we dan een dag gaan en dat ik dan die dag alleen sta met de kindjes. sangdrax is getuige en zn zus zal ook wel bezig zijn en schoonma is niet welkom, dus geen vaste hulpjes beschikbaar. ik ga echt niet de hele dag in mijn eentje voor ravi en selene zorgen terwijl allemaal vreemden me van alles vragen over kiro. dat vertik ik.
pi_84663853
Simmu :*
Ik hoop echt dat jullie een goede oplossing kunnen vinden. Je krijgt het wel voor je kiezen zeg :{

En babytjesfoto's O+
Moet m'n best doen om niet zelf ook een foto te posten :D

Sinds gisteren heeft Moneypenny een maatje grotere luiers (aapjesluiers *O*) en ineens gedraagt ze zich ook als een grote baby. Ze is zo lief en rustig O+ en heeft vannacht 10,5 uur achter elkaar geslapen :o
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:38:40 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84664485
Hé hallo, wat een boel te lezen als je even geen tijd hebt gehad om het (goed) bij te houden.

Met Harry is alles goed, alleen met mij even wat minder. Ik lees overigens wel mee maar mijn hoofd is wat vol om fatsoenlijk te kunnen reageren (en dingen te onthouden zodat je kan reageren :S ).

Wat wel is blijven hangen: Keshet, naar van die liesbreuk en die cysten! Hopelijk is er snel duidelijkheid en kan het worden opgelost.
Simmu, ik zou naar 1 van de 2 gaan en de andere laten zitten. Er kan wel een beetje rekening gehouden worden met kleinkinderen. Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden...
pi_84672852
Ik kom me even snel melden met Leia Jolie geboren 28 juli... O+

Ben nog helemaal niet bijgelezen maar zodra dat lukt ga ik dat uiteraard doen!
Vannacht had Leia mega krampjes, arm kind! Mijn tepels zijn wel 1 grote kloof inmiddels, dus om ze even rust te gunnen kolf ik nu af en geef het d.m.v. fingerfeeding en morgen is het hopelijk genoeg tot rust gekomen om haar zelf weer te laten drinken :) (ze bleef vannacht maar komen, in combi met mega tepels ;) en ongeduldigheid en vermoeidheid van beide kanten... gelukkig heb ik een zéér ervaren en fijne kraam dus het gaat helemaal goedkomen!)
pi_84673307
Welkom Orea met dochter *O* fijn dat het borstvoeden in elk geval goed gaat. Smeer je er wat zalf op om het sneller te genezen? doe ik wel met Lanoline. Heb je al wat meer kunnen slapen inmiddels?

Simmu wat een gedoe zeg, ik zou in jouw geval echt voor jezelf kiezen en niet heengaan.

Asy :*

Guess wat heb je al een grote jongen voor een maand :o kan hij de speen al zelf pakken met zo'n ketting? wij gaan voorlopig gewoon nog voor de vingers.

Allemaal trotse moeders, het is zeker leuk als je allemaal complimentjes krijgt op de foto's die ik plaats op hyves van Femke, ook trotse moeder is *)

Keshet zit Emma nu al in maatje 50/56? kan me voorstellen dat dat fijn is eindelijk wat meer keus qua kleding of niet?

Hier is het eindelijk stil.. ik denk dat we te maken hebben met de regeldagen met 3 weken. Veel drinken en veel huilen. Vandaag even naar de AH met de kleine stonden we in de rij gaat ze brullen :@ Vannacht is ze van 1.15-5.00 uur wakker geweest en ze deed het zo goed s'nachts :{ Ik heb dan ook tot 11.30 uur in mijn bed gelegen. Ik hoop toch echt dat we er wat ritme in krijgen.
pi_84674251
Orea en Leia welkom! Zielig hè die krampjes. Helaas is er vrij weinig aan te doen. ;(

Asy, wel fijn dat het met Harry wel goed gaat. Dan hoef je je daar in ieder geval niet druk om te maken. Hopelijk gaat het ook snel weer goed met jou! :*

Simmu wat 'n gedoe zeg. Alsof je niet al genoeg hebt aan jezelf waarschijnlijk. Ik hoop voor je dat je toch nog een oplossing kan vinden voor die dag, want de hele dag met 2 kleintjes zitten die overstuur zijn is niets voor jezelf, maar ook niets voor die kleintjes. :*

Mereltje, balen dat je meisje zo van slag is. Ik hoop dat je vanacht een betere nacht krijgt.
pi_84677640
gefeliciteerd orea! en welkom leia :)

asy , *knufs*. ik hoop dat het snel beter gaat, wat er ook is.

we hebben iig bereikt al dat men begrijpt dat 2 dagen iig teveel is en dat als we komen, we geen rustige kindjes kunnen garanderen *)

en ik ga eens proberen wat ravi doet zonder rijstebloem. dat kind gaat zo belachelijk snel door die fles heen dan, da's echt niet gezond meer en ik ben wel wat gewend! en dan laat hij het laatste beetje staan. dus dat moet anders ;)

het schema wordt dan (tijden zo ongeveer hoor, tis meer wanneer hij komt maar dat is zo rond die tijd):

07.30: 210+7 (220)
12.00: 180+6 (200)
16.00: 180+6 (200)
19.00: 210+7 (220) (voorheen met rijstebloem)
pi_84679538
Orea welkom en vervelend van de kloven. lijkt me erg pijnlijk, hopelijk is t morgen weer wat beter. fijn dat je een goede kraam heb!

mereltje, vervelend he als ze 's nachts wakker zijn. floris heeft dat ookde laatste dagen. dan is ie 1,5uur wakker. daarna drinkt ie en valt ie in slaap. hij vind het dan veel te gezellig om te slapen, want hij huilt niet ofzo. behalve als k m in zn bed leg

asy hopelijk gaat t snel beter met je. fijn dat t met harry goed gaat

simmu wat een gedoe allemaal met je schoonfamilie, zit je toch ook niet op te wachten

ik werd vanmiddag gebeld door R. Van zijn collega's moest ik komen borrelen. Dus ik had gelijk zoiets, ik of mijn kind dat laatste natuurlijk haha. ik was alleen maar goed als chauffeur ach show graag met m
  vrijdag 30 juli 2010 @ 23:06:16 #97
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84686303
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:23 schreef Mereltje het volgende:
Guess wat heb je al een grote jongen voor een maand :o kan hij de speen al zelf pakken met zo'n ketting? wij gaan voorlopig gewoon nog voor de vingers.
Nee was het maar waar :D Die ketting heeft ie helemaal niks aan maar had em net gekocht (ben helemaal gek van houten speelgoed/babydingen) en ik vond het zo stoer staan bij z'n outfit HiHi!
Omdat ie al zo groot is past ie al in z'n maat 62 pakjes,behalve van de H&M en Hema dat valt wel wat groter en kan die nog in 56.
Kopen jullie ook zo veel kleertjes van jullie baby?Ik mag nu echt niks meer kopen voor nu,maar kan het dan toch weer niet laten om langs de kinderafdeling bij de H&M of Hema te gaan,vandaag weer een pakje van Barbarapappa gekocht (M'n man vind het een meisjespakje :') )

Gistermiddag was ie met z'n handjes aan het zwaaien/spelen en opeens oeps sloeg ie zichzelf hard op z'n neusje,keihard huilen maar mama moest stiekum lachen O+
  zaterdag 31 juli 2010 @ 09:30:07 #98
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84695780
Mart stiekem toch aan het draaien :)

Hier ook last van dementie. De ostheopaat had het verhaal dat dat komt doordat je bekken kantelen bij een zwangerschap en daardoor de zenuw aanspant die naar je grote hersenen loopt. Daardoor worden die wat naar beneden getrokken en dat drukt op je kleine hersenen (die het geheugen stuurt) en daardoor vergeet je snel dingen... geen idee of het klopt maar klonk me logisch in de oren.

CP, wat super dat je kleintje zo lekker groeit en wat een slaapkop O+

Asy :* ik weet niet wat er aan de hand is, maar hopenlijk voel je je snel beter. Dikke :* voor Harry ook.

Orea, welkom met mooie Leia. Ik zag de foto's en ze is prachtig. Nog gefeliciteerd en welkom!!

Mereltje, sterkte! Regeldagen kunnen zeer uitputtend zijn. Hopenlijk vinden jullie snel weer een ritme

Simmu, hopenlijk gaat het beter zonder rijstebloem. Misschien een idee om het 's ochtends te geven en dan uit een bordje? Dan kan hij niet zo snel en krijgt hij toch de extra voedingswaarde? Daan drinkt inmiddels de papfles wat rustiger maar we laten het iets langer staan waardoor het wat dikker wordt..

Guess, lekker bewegelijk typje dat ventje van je! Heerlijk hè zo genieten als ze iets nieuws doen.

Uhh... mag ik even opscheppen hier: Daan zit op handen en knietjes in de kruiphouding :o Hij gaat nog niet vooruit, maakt alleen heen en weer bewegingen, maar hij zit er al klaar voor *O* *O* *Troste mama is*

Maar wij gaan vanmiddag op vakantie voor 3 weken, dus zal minder aanwezig zijn. We proberen wel onderweg af en toe in te checken, maar dat is afhankelijk van waar we liggen met de boot, want niet overal is internetverbinding.
pi_84695801
Happy, fijne vakantie! *O*
pi_84695825
och, die rijstebloem heeft zo weinig voedingswaarde dat je het daar niet voor hoeft te doen hoor. het was een probeersel omdat prinsje van 5 naar 4 flesjes moest (prinsje vreet gewoon alles wat je hem voorzet tot de laatste kruimel op en een liter voeding per dag was een beetje veel).

goed van daan! en oooohhh, 3 weken vakantie op een boot, wat lijkt me dat heerlijk! kom gerust langs als je nog over de drentse hoofdvaart gaat ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')