quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:14 schreef freecell het volgende:
Harry
Dat zie ik hier echt nogniet gebeuren hoorAls ik hem in de box leg vind ik hem totaal anders terug, dat wel
Maar op 'n speelkleed blijft hij redelijk liggen. Hij gaat overdwars liggen en op z'n buik en rolt zich er half uit, maar dat was het wel...
En wat is het met mijn kind dat 's nachts de max 'slapen achter elkaar' anderhalf uur is en hij dan van 19:00 tot 23:00 's avonds en van 8-10:30 's ochtends slaapt?
Ik was vanmorgen zo moe dat ik tegen TARA heb gezegd: ik wil nietMag ik er weer in? En hem zijn ochtendje vrij heb afgepakt door tot kwart voor 10 op bed te gaan liggen.
Maargoed, hij ligt nu op de bank te tukken
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:27 schreef ymme het volgende:
Heftig hoor Freecell.
Wat eraan te doenMaar hopelijk komt er snel een oplossing of slaapt hij gewoon ineens door.
Free, ik neem aan dat je al hebt geprobeerd even te wachten of hij weer zelf in slaap valt? Daan wordt ook wel eens (gelukkig zelden) wakker en soms slaapt hij dan een minuut of wat later weer zelf in. Heb er wel eens gestaan dat ik de deur opendeed en hij al weer sliep. Kon ik zo mijn bed weer in.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:33 schreef freecell het volgende:
Wat er aan te doen is een goede vraag
Hij slaapt in principe wel de hele nacht, maar wordt steeds even wakker. En dan moet je er dus even heen. Tussen de 5 en 10x per nachtEn vannacht was geen goede nacht
Ja zo hebben wij het ook gedaan. Ik heb dat meer gedaan uit het oogpunt van zelf rustig in slaap vallen, maar wist niet dat dat ook bijdraagt aan het door/weer in slapen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben het gedaan door eerst bij hem te blijven tot hij in slaap viel, zelf steeds iets eerder weg te gaan en even te laten huilen.
Hij begint óf met huilen (dus meteen heen)of met kletsen, dan kletst hij eerst 10 minuten iedereen wakker en begint dan alsnog met huilen omdat hij zelf zijn speen niet kan vindenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Free, ik neem aan dat je al hebt geprobeerd even te wachten of hij weer zelf in slaap valt? Daan wordt ook wel eens (gelukkig zelden) wakker en soms slaapt hij dan een minuut of wat later weer zelf in. Heb er wel eens gestaan dat ik de deur opendeed en hij al weer sliep. Kon ik zo mijn bed weer in.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef freecell het volgende:
Oja en dat ik vooral m'n gevoel moet volgen![]()
Nou, Florian jongen, daar ga je het raam uit als je om 4:00 vannacht voor de 4e keer huilt
Nee geen muziekje (da's het lampje dat hij aan staat). Hebben het muziekje eigenlijk nooit aan. Daan wordt er alleen maar onrustig vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef Mereltje het volgende:
Happy wat een schattige foto in het wiegjelekker muziekje aan van de babyfoon
word je soms ook simpel van he diezelfde deuntjes
quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:38 schreef freecell het volgende:
Oja en dat ik vooral m'n gevoel moet volgen![]()
Nou, Florian jongen, daar ga je het raam uit als je om 4:00 vannacht voor de 4e keer huilt
Ja we weten hetquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:14 schreef Keshet het volgende:
Happy, wat een lieve foto.![]()
Ik vind het altijd erg lastig om me ergens mee te bemoeien maar ik doe het toch even.![]()
Uit de handleiding van onze babyfoon kan ik me herinneren dat er specifiek gezegd werd deze niet op het bedje te plaatsen iv.m. grijpgrage handjes. Nu Daan zo aan het schuifelen is kan hij binnenkort misschien ineens bij het snoer. Kijk je er mee uit?![]()
Vind ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
*trotste moeder is* toch leuk als anderen je.kind ook leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:44 schreef freecell het volgende:
Geen rijstebloem gehad. Vannacht voor het eerst wakker geworden om 3:58helemaal geshockeerd.
En daarna elke 20 minuten tot half 6
En toen om 6:20 honger.arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders kan ik het niet zeggen
![]()
als ik het magische tovermiddel om hem door te laten slapen had zou je het zo mogen hebben!Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
we zijn een beetje door de oppascredits heen ben ik bang. blijven slapen kan niet (smetvrees van schoonpa, plus geen ruimte). niet gaan is geen optie. eventueel zouden we bij schoonmoeders kunnen slapen, maar dat is ruimtetechnisch ook vrij lastig. we hebben het vorig jaar met selene gedaan en dat ging net. nu is het wel een beetje een probleem. (niks kindveilig, met zn allen op zolder niet-slapen). ik zit te overwegen om maar schijt te hebben aan alles en dan maar gewoon te gaan. kan mij het wat schelen dat ik dan met 2 luid krijsende kinderen aan kom zetten. ze willen kinders mee, prima dan. maar da's toch ook zielig voor de kinderen.....quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:09 schreef freecell het volgende:
Oppas zoeken, blijven slapen in de buurt of niet gaan
Maar niet gaan is in dit geval een beetje lastig lijkt me...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
nja, die hadden we vorig jaar met selene al eens geprobeerd. dat werkt niet. zodra we aankomen op dag 1 blijkt er al een lekker druk programma samengesteld te zijn. dus dan zit je de andere dag al helemaal met kindjes die compleet over de rooie zijn van alle indrukken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:15 schreef happyme28 het volgende:
Zo lang hebben wij nog niet gereden met Daan, ik zou daar ergens blijven slapen dan hoef je maar 1 keer zover te rijden op een dag en heb je niet die stress. Kun je rustig aan doen.
ik zat al te denken aan dan een hotel dan maar, gecombineerd met een oppas vanuit zo'n oppascentrale. het is zowat de enige optie die ik kan bedenken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:24 schreef freecell het volgende:
En ergens anders in de buurt blijven slapen? B&B desnoods?
En dat van je oma zou ik ook van balen inderdaad. Maargoed, je kan ook niet van mensen verwachten dat ze hun trouwdatum aanpassen aan oma-bezoek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
nja, ik had dan zelf meer in gedachten om ze een uurtje mee te nemen om ff te laten kijken zodat schoonpa de trotse opa uit kan hangen en ze dan weer snel weg te bonjouren. zekers niet (2x!) de hele dag. er is geen plek voor kindertukkies (daar wordt gewoon geen rekening mee gehouden), geen kindvriendelijk diner (veel gezuip, veel speeches en dat alles in een redelijk sjieke ambiance).quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:43 schreef freecell het volgende:
Bleh
Maar als je een hotel doet kunnen ze gewoon mee toch? Dan is een oppascentrale niet echt nodig lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |