abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84495747
Wat lekker dat ze doorslaapt Lies :) Als ze doorslaapt heeft ze ook niet meer nodig hoor :)

Draagdoek een idee? Baby in de doek, handen vrij voor peuter?

Met 6 weken hebben ze normaal vaak regeldagen, bij de fles zie je dat ook vaak wel terug als piepen en moeilijk doen :) Dat zou het nog kunnen zijn. Dan is het over een paar dagen wel over :Y
pi_84495925
mijn baby is raar. die snapt niet dat als je twee weken ben niets hoeft te kunnen behalve stil liggen.
leg m net neer op de bank, draait ie zich op zn zij (doet ie al twee weken :P) en toen k opstond draaide hij zich op zn buik... toeval ;) maar had wel zoiets van je bent twee weken oud, blijf lekker liggen :P

freecell, lijkt me slopend die nachten!
pi_84496431
waaah Sonnetje :o Snelle baby!
pi_84497211
goede morgen allemaal

ik kom me ook maar weer eens melden hier :@ de warme dagen en het veelal alles zelf doen maakt dat ik niet veel achter de computer ben
Maar veelal alles zelf doen is heeeeeeerlijk O+ Heb nog maar 1 halve dag hulp en ook de hond gaat alleen nog maar de grote rondes mee met mn schoonouders.

Met lisz (ik ga haar maar zo afkorten ik vond het zonder z steeds zo raar staan) gaat alles goed
het lijkt erop dat ze sinds van de week het doorslapen een beetje snapt!
Ze hoeft niet meer naar de osteopaat! geeft nog wel veel terug, maar wordt niet meer gillend wakker van het maagzuur
Donderdag zijn we gaan zwemmen en daar hebben we beide van genoten!

nu ga ik even bijlezen zo lang ze nog slaapt
pi_84497498
ik heb wel een poging gedaan om wat bij te lezen, maar vind het ook een beetje raar om op dingen te reageren van bijna een week terug...

wel een mooie baby voorbij zien komen, slecht slapende of zieke kindjes :*
maar ook kindjes die rollen en op hun zij gaan liggen *G*

en verder wil ik gewoon wel iedereen een :* geven, maar free en octo even een dubbele :*
  maandag 26 juli 2010 @ 12:43:18 #256
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84500230
quote:
Op maandag 26 juli 2010 08:49 schreef freecell het volgende:
Ben benieuwd of de oogarts een oplossing weet... Hebben ze al eens een kweekje gemaakt?
Nog niet bijgelezen, maar dus geen oplossing, maar nu dus een kweekje gemaakt. Ik verwacht er weinig van. Advies: blijven schoonmaken en terugkomen over een maand of 2 of als het oogje rood wordt. Verder: bedankt en tot ziens. 9 van de 10 keer is het binnen een jaar weg hoor ik van iedereen (en nu dus weer) dus daar gaan we maar vanuit. Ik hou het goed in de gaten en als het erger wordt hang ik weer aan de bel.
pi_84505570
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:40 schreef freecell het volgende:
waaah Sonnetje Snelle baby!
ja he en hij heeft t gewoon nog een keer gedaan. gekko!

happy vervelend dat ze er niets aan (kunnen) doen
kan k dat nog een keer aan R doorgeven, want die bindt dat we naar de dokter moeten gaan met floris zijn oogjes
pi_84509018
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:03 schreef Lieszdraaijer het volgende:

[..]

Nanique is sinds Vrijdag al huilerig, wakker en spuugt redelijk veel van haar fles uit. Nou slaapt ze sinds Vrijdag ook ineens door!
Denk dan nog misschien moeten we door het doorslapen even een ander ritme zoeken maar inmiddels op Maandag nog steeds hetzelfde liedje..
Komt er ook nog eens bij dat ze dus zoo moe is van overdag dat ze haar late voeding niet eens wil!

Maar goed, ze is 6 weken!!
Haar schema is nu zo

800 uur 120/4
1100 uur 120/4
1400 uur 120/4
1700 uur 120/4
2000 uur 120/4

En normaal is er dus nog een voeding van 2300 uur maar ze slaapt en is niet wakker te krijgen!
Ze drinkt trouwens haar flessen nog niet helemaal leeg...

Iemand een idee wat het kan zijn of de gouden tip?! Mijn peuter vind het allemaal maar niks dat haar zusje alleen maar huil en wakker is want mama heeft nu even weinig tijd voor d'r!

* Lieszdraaijer is moe! ;)
Hier hetzelfde, hij is nu ook 6 weken. Na de voeding van (rond) 20u vaak niet meer wakker te krijgen. Maar dan komt hij wel tegen 2 uur 's nachts weer en dan weer tegen 5 's ochtends.. is doodvermoeiend. Probeer hem nu toch echt rond 23/24u wakker te maken door op te tillen, rond te lopen, beetje praten etc. Dan wordt hij vaak toch nog wakker, drinkt nog wat en slaapt tot een uur of 5/6.
I'm not a sinner.
  maandag 26 juli 2010 @ 17:09:21 #259
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84511001
Bij ons hielp een nieuwe pamper vaak om Thomas wakker te krijgen :Y

Hier gaat het echt niet meer zo vlot :N Thomas drinkt overdag minder en minder. In totaal heeft hij van 400cc al 170cc laten staan vandaag (wel al ervoor bij mij gedronken). Heb echt geen idee aan wat het kan liggen. 's Nachts wordt hij dan natuurlijk wel wakker om te drinken, dus ik hoop dat hij zijn tekort zo wel wegwerkt. Maar toch, hij drinkt eigenlijk heel de dag door minder in vergelijking met een paar weken geleden.
pi_84513342
Ymme, fijn dat het zo'n leuke dag is geweest gisteren! Ondanks dat de aanloop naar die dag toe wat minder was. ;)

Leo, wat vervelend dat Thomas overdag zo slecht drinkt. Kan het niet zijn dat hij door fruit/groentehapjes wat minder trek heeft in z'n melk? Ik heb helaas geen tips voor je, sorry.

Hier heb ik Lisa gisteren toch maar weer teruggezet naar 180+6. Ik kreeg toch een beetje een naar gevoel bij de darmschade verhalen hier, ondanks dat het CB wel vertelde dat het mocht (maarja daar komen wel vaker tegenstrijdige adviezen vandaan). :? Tot nu toe gaat het in ieder geval goed, al gaat wel elke fles binnen 10 minuten leeg nu.

Klopt het dat ik Keshet en Emma al een tijdje niet gezien heb hier? Ik zag ergens (denk het fototopic) wat foto's van Emma op het KDV langskomen. Is het allemaal goed gedaan daar?
  maandag 26 juli 2010 @ 18:27:52 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84513806
quote:
Op maandag 26 juli 2010 17:09 schreef leonieke het volgende:
Bij ons hielp een nieuwe pamper vaak om Thomas wakker te krijgen :Y

Hier gaat het echt niet meer zo vlot :N Thomas drinkt overdag minder en minder. In totaal heeft hij van 400cc al 170cc laten staan vandaag (wel al ervoor bij mij gedronken). Heb echt geen idee aan wat het kan liggen. 's Nachts wordt hij dan natuurlijk wel wakker om te drinken, dus ik hoop dat hij zijn tekort zo wel wegwerkt. Maar toch, hij drinkt eigenlijk heel de dag door minder in vergelijking met een paar weken geleden.
Kunnen tandjes zijn, kan de wind zijn, kan de temperatuur zijn, kan de stand van de maan zijn, noem maar op.
Vaak trekt het vanzelf wel weer bij, en zolang het overgrote deel er nog in gaat de mussen niet dood van het dak vallen van de hitte is er weinig aan de hand meestal. :Y
Neemt niet weg dat het je wel onzeker kan maken. ;)
  maandag 26 juli 2010 @ 19:10:41 #262
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84515495
Oh, maar die hapjes zijn het noemen niet waard. Hij lust het nog niet echt, dus als hij één lepeltje geplette banaan binnen krijgt is het veel.
Maar ik hoop wel dat het nog niet aan de tandjes ligt, die mogen nog even wegblijven :D

En idd, Nikki, die tegenstrijdige adviezen maken het er allemaal niet simpeler op.
  maandag 26 juli 2010 @ 19:15:53 #263
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84515791
quote:
Op maandag 26 juli 2010 18:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Klopt het dat ik Keshet en Emma al een tijdje niet gezien heb hier? Ik zag ergens (denk het fototopic) wat foto's van Emma op het KDV langskomen. Is het allemaal goed gedaan daar?
Keshet is effe druk denk. Maar het is goed gegaan op het KDV. Helaas heeft Emma nu een liesbreuk en is ze vandaag met haar naar het ziekenhuis.

Maar ik denk dat als ze tijd heeft, ze zelf wel effe een update komt geven :)

Daan heeft vandaag over de hele dag wel 3 kwartier geslapen :o Vanmorgen moesten we om 9 uur de deur uit naar het ziekenhuis, de afspraak van 9.45 liep uit tot 10.15, 10.30 naar het KDV om 10.45 uur daar aangekomen gingen ze uitgerekend NU de jaarlijkse brandoefening doen. Hij was net in de auto in slaap gevallen maar schrok zich wezenloos van het brandalarm. Overstuur natuurlijk en eigenlijk de hele dag een beetje van slag geweest. Wel goed gedronken maar slapen ho maar.

Ik heb 'm net om 18.45 uur op bed gelegd en hij was binnnen 5 minuten in coma :z :z
pi_84516288
Achossie Emma, er blijft je ook weinig bespaard tot nu toe hè. ;( Ik hoop maar dat ze het snel op kunnen lossen.

Happy, wat zielig voor Daan, ligt ie net lekker te slapen gaat er een sirene af. Nou nu dan vanavond maar lekker slaap inhalen. :z
  maandag 26 juli 2010 @ 19:44:16 #265
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_84517058
Awh Emma! Wat krijg je een hoop voor je kiezen zeg, zo'n klein mupje en al zoveel meegemaakt...

Happy wat sneu zeg!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_84517696
Emma, wat balen zeg... -O-

Daan, dat is wel érg weinig slaap jongen :o Dat hij niet alleen nog maar kon brullen :D
  maandag 26 juli 2010 @ 20:06:33 #267
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84517891
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:01 schreef freecell het volgende:
Daan, dat is wel érg weinig slaap jongen :o Dat hij niet alleen nog maar kon brullen :D
Mijn kind huilt eigenlijk nooit :N (alleen als hij pijn heeft of erg schrikt ofzo, maar niet om honger, slaap of vuile luier ofzo, best lastig af en toe maar vaker gewoon erg makkelijk) maar hij was wel wat stiller, hangerig en jammerig.
pi_84520927
Hier heeft Lisa net gegild, maar dan echt gegild zoals alleen meisjes dat kunnen. Haar papa liet per ongeluk z'n magnum ijsje vallen zo op Lisa's hoofd net boven haar oortje. ;( Ze was helemaal van slag en het hield pas op toen ik haar de fles gaf. Nu zit er een klein bultje en een rood plekje. Arm schaap.
  maandag 26 juli 2010 @ 21:44:04 #269
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84522901
Bedankt voor de update Happy! :D

Wennen op het KDV is inderdaad prima gegaan! Ze heeft het er prima naar haar zin en de leidsters zijn ook helemaal fan van haar.

We hebben wat hectische dagen achter de rug. Emma was vorige week sloom, sliep ontzettend veel, zag bleek en dronk ook slecht. Ze moest zelfs wakker gemaakt worden voor haar flessen, dat is sinds haar thuiskomst nog nooit gebeurd! 't is een klein vreetzakje normaal gesproken!
Gisteren en vandaag ging het natuurlijk (gelukkig!) al weer supergoed maar we zijn toch maar naar de extra afspraak in het ziekenhuis gegaan.
Vanochtend konden we langskomen om haar ijzer etc. te laten checken.
Na het bloedprikken heeft ze voor het eerst met traantjes gehuild. Hoe zielig! :'(
Ik heb de dokter ook gevraagd om even naar haar schaamlipje te kijken omdat die regelmatig wat dik en blauwig is. De huisarts zei een paar weken terug dat het een opgezet kliertje was maar het zat me toch niet helemaal lekker. Het blijkt een liesbreuk te zijn en artsen in het SFG kregen het niet teruggeduwd de buikholte in. }:| We mochten wel naar huis, er zou even gebeld worden met het Sophia Kinderziekenhuis om een afspraak met ons te maken om er naar te laten kijken.

We waren net thuis en toen werden we al gebeld. Er was te weinig bloed afgenomen om Emma's HT en HB te kunnen bepalen dus dat moest nog een keer. Ook vonden de artsen in het Sophia dat er vandaag nog naar de liesbreuk gekeken moest worden omdat het er op leek dat er een stukje darm bekneld zat. Zij hadden alleen geen bed vrij dus moesten we naar het Juliana Kinderziekenhuis in Den Haag en ons melden op de EHBO.
Dus hup, Emma weer in de auto en naar Den Haag.
Daar zijn we de hele middag bezig geweest. Emma heeft een demo 'van buik naar rug rollen' gegeven en geflirt met alle dokters. Er zijn ook echo's etc. gemaakt. Drie artsen kregen de breuk niet weggeduwd en dus zou ze vandaag nog geopereerd moeten worden. Toen kwam er een oudere, soort MacGyver dokter en die plopte 't zo terug! Held! :o _O-
Dus, vandaag geen operatie! *O*
We moeten 't scherp in de gaten houden en linea recta naar de EHBO rijden als 't weer dik en blauw wordt.
Morgen moeten we bellen met het Sophia om een afspraak in te plannen voor Emma's operatie, welke waarschijnlijk wel op korte termijn zal zijn.

Om de dag helemaal compleet te maken werden er tijdens het maken van de echo's 'cysteuze structuren', cystes dus, tegen de darmwand gevonden. -O- Volgens de radioloog en kinderarts aldaar geen reden tot paniek maar het is wel iets wat in het Sophia even uitgezocht moet worden. Ze konden het ook niet erg goed zijn, Emma lag niet erg stil (kind had 6 uur niet gegeten en probeerde zo'n beetje het papier op de behandeltafel op te eten uit pure ellende.)
Ik weet zelf nog niet helemaal wat ik er van moet vinden. Het hoort er natuurlijk niet te zitten maar er zijn al zoveel echo's en röntgenfoto's gemaakt toen ze nog op de ICN lag dat het me vreemd lijkt dat die dingen er toen al zaten en niet gezien zijn. Als ze er al wel zaten waren ze blijkbaar niet spannend genoeg om te vermelden.

On the bright side, het ijzergehalte etc. was helemaal super en ze was ook goed gegroeid! 3930 gram! :s)

:* op Lisa's bolletje. Magnums moet je in je mond stoppen kind, niet in je oor! Maar dat leer je nog wel. :D
A grand adventure has begun.
pi_84523981
jeetje wat een verhaal keshet! arme emma!
en dat gewicht, gek dat ze zowat evenveel weegt als mijn twee weken oude baby :)
maar mooi gewicht hoor, zeker als je bedenkt waar ze begon!

en lisa :*
domme papa
  maandag 26 juli 2010 @ 22:17:33 #271
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_84524617
jeej,tjibbe zit alweer op zijn geboortegewicht!
* Jumparound trotse papa is!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_84524868
Tjonge Keshet, wat een gedoe weer -O- Goed dat je hebt laten kijken naar het schaamlipje, zo is toch weer een hoop narigheid voorkomen. Hoe gaat het nu met Emma?
  maandag 26 juli 2010 @ 22:27:31 #273
300054 Marlinde
pi_84525153
Ach arme kleine Emma! Wat vervelend voor je! Hoop dat dalijk alle ellende echt achter de rug is en je gewoon weer een heerlijk meisje mag zijn O+ zonder al dat gedoe aan je kleine lijfje
Wel fijn dat het ijzergehalte goed was *O*

En kleine Lisa met een magnum op haar bol :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  maandag 26 juli 2010 @ 22:54:01 #274
265732 Keshet
pi_84526435
Nou, Emma heeft een superdag gehad hoor. Heel veel aandacht en geknuffel. Alleen het niet-eten vond ze minder tof maar dat is al ruimschoots ingehaald. Ik gok dat ze inmiddels 4 kilo weegt. :')
Ze ligt nu al een paar uur knock-out in bed. Ze krijgt zo nog een flesje en dan slaapt ze wel weer even verder! (hoop ik dan he)

Wat goed van Tjibbe! Gefeliciteerd en welkom nog Jumparound! *O* Wat weegt Tjibbe nu?

Is Hannah al weer beter Octo? Hoe is 't met jou? :*

Son! Doe eens vertellen over Floris! O+

Marlinde, hoe gaat het met Tessa? Zijn d'r haartjes al weer gegroeid? :D
  maandag 26 juli 2010 @ 23:19:07 #275
300054 Marlinde
pi_84527674
Keshet ik bewonder het altijd zo dat je toch op iedereen probeerd te reageren ook al ben je zo druk in de weer met je mupje O+
Met Tessa gaat het vandaag niet helemaal lekker, vanmorgen had ze verhoging en overdag flink wat gespuugd (ze geeft normaal nooit over, ook geen klein beetje) ze is wel gewoon vrolijk geweest verder :)
Verder gaat het slapen hier nog steeds niet :P Ik zou zo graag DE tip willen weten om Tessa gewoon te laten slapen ipv kletsen!
Haar haartjes groeien wel, maar niet zo snel als ik zou willen... :P
En we hadden een huis op het oog, alles ingeleverd en zijn op het laatste moment afgewezen :'( Inkomen zou niet genoeg zijn, terwijl we daar maar een paar euro meer moeten betalen dan dat we hier doen! :? Dus morgen even om betere uitleg vragen!
Verder gaat het wel super hoor, ben enorm aan het genieten van mn kleine meid O+ We geven haar nu groente en fruit in de kinderstoel en dat vind ze zo geweldig! Helemaal trots is ze als je haar neerzet O+ O+ O+ Ik ben zo gelukkig met mn kleine meid. Als ik me rot voel hoef ik alleen maar te kijken naar mn meisje en ik voel me zoveel beter!

En Octo hoe gaat het inderdaad met jou?
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_84535990
Noh Emma ;( Dat is pech hebben ;(

Marlinde, je klinkt zo blij! O+

Het is klein, het ligt in de box en het heeft een gilletje preciés tegen de pijngrens van mijn gehoor aan :')
  dinsdag 27 juli 2010 @ 07:40:06 #277
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84536070
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 07:24 schreef freecell het volgende:
Noh Emma ;( Dat is pech hebben ;(

Marlinde, je klinkt zo blij! O+

Het is klein, het ligt in de box en het heeft een gilletje preciés tegen de pijngrens van mijn gehoor aan :')
uhm, hoor jij Harry tot in Groningen? :?
pi_84536140
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 07:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

uhm, hoor jij Harry tot in Groningen? :?
Ow daar ook? :')
Hier echt de hele dag en het is niet tof :+
't zal wel weer over gaan :D
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:51:00 #279
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_84539947
quote:
Wat goed van Tjibbe! Gefeliciteerd en welkom nog Jumparound! *O* Wat weegt Tjibbe nu?
gister 3370, bij de geboorte 3280 :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:21:43 #280
265732 Keshet
pi_84541105
Netjes hoor! Hoe gaat het met Tjibbe's mama?

Enne :@ maar:
Emma is niet meer het kleinste baby'tje uit het topic! *O* *)
Morgenmiddag hebben we een afspraak in het Sophia. Ik vind het spannend.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 11:27:29 #281
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84541359
Oh, spannend Keshet. Gaan ze dan al opereren? Nee toch? En jeuj.... niet meer de lichtste! (hoe lang is ze inmiddels eigenlijk?)
pi_84542741
Freecell, heeft Florian weer last van zijn allergie dat hij huilt? Als hij steeds last krijgt wanneer er andere mensen met hem hebben geknuffeld dan zou ik hem eens laten testen op een contactallergie.

Marlinde, wat stom dat je het huis niet krijgt -O- Inderdaad maar eens even navragen hoe het dan zit, want voor hetzelfde geld is de afwijzing gebaseerd op een misverstand of een foutje in de berekening.
Ik heb geen tips voor nachtelijk kletspartijen helaas (nouja behalve dan Tessa op een andere kamer leggen en geen babyfoon aan :P ). Ze slaapt bij jullie op de kamer toch? Misschien dat ze toch merkt dat ze aandacht krijgt als ze jullie wakker houdt.

Jumparound, fijn dat Tjibbe goed aankomt. Scheelt weer een hoop stress!

Keshet, ik ben ook wel benieuwd wat ze in het Sophia gaan doen. Gaan ze haar darmpjes onderzoeken?

Met Hannah is alles prima. Ze moet soms even wat slijm weghoesten, maar ze heeft er verder geen last van. Ze slaapt wat meer dan normaal.

Met mij gaat het al wat beter. Ik heb gisterenochtend de laatste buikpijn aanval gehad, en sindsdien dus geen last meer. Ben wel nog verzwakt omdat ik een week praktisch niets gegeten heb, maar dat ben ik nu ook weer langzaam aan het opbouwen. Ik zou het niet erg vinden om nog 1 kilo af te vallen want dan heb ik voor 1 keer in mijn volwassen leven de 6 vooraan op de weegschaal zien staan :@
pi_84543246
Hypertje voor Emma! *O*
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:59 schreef octopussy het volgende:
Freecell, heeft Florian weer last van zijn allergie dat hij huilt? Als hij steeds last krijgt wanneer er andere mensen met hem hebben geknuffeld dan zou ik hem eens laten testen op een contactallergie.

Dat zei TARA ook al... 'is het geen parfum ofzo :? ' maar hij likt natuurlijk ook aan iedereen....
Kan je kleintjes echt testen op dat soort dingen?

Octo, fijn dat het wat beter gaat :Y En na alle ellende heb je die zes meer dan verdiend!
En ik geloof echt dat die kilo er nog wel af gaat hoor :Y
  dinsdag 27 juli 2010 @ 12:13:02 #284
265732 Keshet
pi_84543281
Met jouw lengte is dat een beetje weinig toch, Octo? Maar wel ^O^ dat het met jou beter gaat! Fijn ook dat Hannah er niet zo'n last meer van heeft!

Marlinde, dat suckt inderdaad zeg! Gewoon bellen en blijven bellen, dat werkt vaak prima!

Octo, als het goed is wordt er morgen weer een echo gemaakt om de liesbreuk te bekijken. Waarschijnlijk wordt ook de operatie dan ingepland. Zal waarschijnlijk vrij vlot zijn. Ik vind de cysten eigenlijk spannender dan de liesbreuk. Ben erg benieuwd wat dat nou weer is.
pi_84543290
Ow en ik wilde Pessie en Nathan hier verwelkomen *O*

Hoera! Ik heb hem al even geaaid vanmorgen en hij is zó leuk O+
pi_84544005
Oh Pessie heeft haar baby :) En wat een leuke naam!
pi_84545032
Ik heb in het vraag en aanbod topic heel veel kleding in maatje 62 staan :)
pi_84558577
Het lukt me nauwelijks om jullie bij te houden omdat ik overdag zo druk ben met Femke. Hopelijk krijg ik straks iets meer tijd om op jullie allemaal te reageren.. :O Ik dacht dat kleine babietjes veel sliepen maar madam is eigenlijk de hele dag wakker geweest. Gelukig groeit ze goed. Op 8 juli was ze 2950 gram en gisteren bij het inloophalfuurtje van de CB was ze al 3560 gram :)

Oja ik heb aambeien (nog nooit gehad) }:| morgen maar even wat neusspray kopen.
pi_84558961
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:54 schreef Keshet het volgende:
Son! Doe eens vertellen over Floris! O+
tis zo'n heerlijk en tevreden ventje O+
heb vrij weinig te vertellen, want meneer slaapt zo'n beetje de hele dag :')
maar als ie wakker is, zit ie lekker om zich heen te kijken. zolang hij bij papa of mama is vindt ie t best. in de box liggen vindt ie niet leuk, maar goed hoeft ook nog niet :) laat m maar lekker bij mij of zn vader liggen O+

mereltje, is ze goed gegroeid zeg! zal wel een opluchting zijn met alle moeite die je doet met voedenlijkt
me wel lastig dat ze overdag zo.weinig slaapt, maar goed ik ben anders gewend ;)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:49:32 #290
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84560007
moet nog bijlezen, maar ik wilde even 'opscheppen' over mijn zoon ;)
Heb van de week het filmpje van Daan gekeken met hem en nu dacht Harry: ik kan niet achterblijven dus sinds gisteren schuift hij achteruit alsof hij nooit anders gedaan heeft door de hele kamer :D
OPa en oma hebben hem vanmiddag onder de salontafel weggeplukt waar hij lag te schaterlachen met het tafellaken op zijn kop O+

ga even opruimen hiero en zoon in bed leggen en dan kom ik even bijlezen/bijkletsen :*
  dinsdag 27 juli 2010 @ 19:16:59 #291
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84560893
Marlinde, wat klink je lekker verliefd!

Octo, fijn dat het wat beter met je gaat!! hopenlijk blijft de buikpijn weg.

Spannend morgen Keshet, ik zal aan jullie denken, hopenlijk is het niets die cystes.

Mereltje, fijn dat je kleintje zo lekker groeit nu. 6 ons in 3 weken is heel netjes!

Son, wat goed om te lezen dat Floris zo'n makkelijk tevreden mannetje is. En super dat hij zo goed slaapt, groeit ie goed van.

Asy, wat super!! Leuk om te zien hè, Daan is echt helemaal los nu. De meiden van het KDV zeiden ook al dat ze vandaag de hele tijd achter 'm aan moesten hollen. Soms denk ik echt van 'doe 's rustig'. Voordeel is dat je 'm op bed legt en hij direct weg is :D
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:35:11 #292
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84566732
Ik kom hier ff uitblazen :D Onze poetsdag zit er op *O* en Thomas heeft een heerlijk namiddagje gehad bij oma en opa. Dus 2 vliegen in één klap.

En ons fototoestel is geleverd, dus kunnen we binnenkort nieuwe Thomas-foto's nemen *O*

Wat leuk dat Harry achteruit aan het schuiven is :)

Mereltje, ik had dat ook hoor met Thomas. Zeker omdat hij de eerste maanden enkel maar op of naast mij wou slapen overdag. Weinig tijd voor andere dingen. Al vond ik het wel heel vermoeiend.

Octopussy fijn om te lezen dat het ondertussen al wat beter gaat :*

Keshet, wat een verhaal heb ik gelezen :o Zit er nu in het kort een operatie in het verschiet of hoe werkt het nu precies?
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:50:15 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84570196
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:16 schreef happyme28 het volgende:
Asy, wat super!! Leuk om te zien hè, Daan is echt helemaal los nu. De meiden van het KDV zeiden ook al dat ze vandaag de hele tijd achter 'm aan moesten hollen. Soms denk ik echt van 'doe 's rustig'. Voordeel is dat je 'm op bed legt en hij direct weg is :D
Ja, dat wel ja! :D
Hier het bewijs:
Morgen wordt ook niks qua bijlezen maar overmorgen heb ik als het goed is weer meer tijd.
Liefs! :*
pi_84577100
keshet succes vandaag! hoop echt dat het allemaal meevalt met de cyste! en ook nog een operatie voor haar liesbreuk :*

octo fijn dat het beter met je gaat! ind gaat het met je meisje op het kdv?

en free hoe gaat het inmiddels bij jullie?

hmm wou veel meer zeggen maar er wordt er hier 1 wakker! tot later
pi_84577335
Succes vandaag Keshet!

Lars wordt al echt een grote kleine baby O+ Vandaag is hij precies 3 maanden oud *O*
Gister heeft ie z'n tweede ronde inentingen gehad, nu zijn we klaar voor het baby-peuterzwemmen; alleen zo jammer dat het nu net vakantieperiode is, en dat soort dingen pas weer eind augustus beginnen.
M'n man was gister met hem naar het consultatiebureau geweest, maar hij wil de volgende keer toch dat ik mee ga. Niet dat hij niet wilde gaan, maar "ze hadden zoveel vragen over borstvoeding enzo, en daar wist ik de antwoorden helemaal niet op"... Ach gut...

Meh.. en als ik geweten had dat de systemen hier op m'n werk plat lagen was ik niet zo vroeg gekomen, maar was ik nog lekker even met Lars blijven knuffelen/spelen...
pi_84577556
Lars alweer 3 maanden. Waar blijft de tijd hè, vraag ik me soms af.

Zojuist hier een in één keer een gehuil :D
Ik kijken. Is ook Mart van z'n speelkleed naar achteren getijgerd.
Ligt ie daar op de grond. Wat ie natuurlijk helemaal niet fijn vond :)

(beetje onduidelijk dit ;) Lag dus op zijn buik te spelen en zo naar achter gegaan van het speelkleed af).

En nu is hij steeds rondjes aan het draaien op zijn buik. Wat een grote vent al :) De schat.
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:15:29 #297
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84578266
Heerlijk toch die ontwikkeling. Ik geniet er zo van om 'm elke dag te zien groeien. Maar soms is het ook weer een heerlijk klein mannetje als je gaat kijken hoe hij lekker aan het slapen is.

En ik had 'm toch echt met zijn hoofd naar de andere kant op zijn rug neergelegd anderhalf uur geleden :)
pi_84579035
Ja het is echt super die ontwikkelingen. Ik sta er ook steeds keer op keer, versteld van. Hoe kan dit ontstaan uit een klein eitje en zaadje :D

En ik zie helaas alleen maar een rood kruisje Happy
pi_84579176
Hier is de O+ -foto heel duidelijk te zien hoor :Y

Wat leuk, al die veranderingen :)
pi_84579579
Harry :o
Dat zie ik hier echt nogniet gebeuren hoor :D Als ik hem in de box leg vind ik hem totaal anders terug, dat wel :P

Maar op 'n speelkleed blijft hij redelijk liggen. Hij gaat overdwars liggen en op z'n buik en rolt zich er half uit, maar dat was het wel...

En wat is het met mijn kind dat 's nachts de max 'slapen achter elkaar' anderhalf uur is en hij dan van 19:00 tot 23:00 's avonds en van 8-10:30 's ochtends slaapt? }:|

Ik was vanmorgen zo moe dat ik tegen TARA heb gezegd: ik wil niet ;( Mag ik er weer in? En hem zijn ochtendje vrij heb afgepakt door tot kwart voor 10 op bed te gaan liggen.

Maargoed, hij ligt nu op de bank te tukken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')