abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:55:53 #51
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_84620996
Simmu ik zou echt letterlijk gillend gek worden met zo'n familie (toegegeven dat ben ik laatst ook half en half met het resultaat dat voor een paar personen voorlopig de deur dichtblijft).

Ik snap in deze Sangdrax echt niet mag ik dat eerlijk zeggen. Hij vind/doet van alles afspreken en denkt (zo komt het over) totaal niet aan JOU en de kinderen volgens mij. Een schop onder zijn kont zou zijn ogen moeten openen denk ik zo.

Keshet nu wordt het dan meteen een hele dame he?
pi_84621049
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef Keshet het volgende:
Emma past ineens in haar spijkerbroek en nu vind ik haar ineens zo groot lijken. En toen moest ik huilen. O+ :'( _O-
/einde dagdoek

O+
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:58:15 #53
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84621081
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:38 schreef Keshet het volgende:
Emma past ineens in haar spijkerbroek en nu vind ik haar ineens zo groot lijken. En toen moest ik huilen. O+ :'( _O-
/einde dagdoek
*O* :'( :D Dat vraagt om een foto natuurlijk O-)
pi_84623089
WIE IS HIER KLEIN? }:|

O+
pi_84623322
Hij blijft een kopietje van Leander hoor Freecell :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84623447
Maar hij is ook niet zo lang meer klein, hé, Free ;) Bijna naar de grote baby's O+

Simmu, het klinkt zo'n vervelende situatie, al zou ik me er waarschijnlijk bij neerleggen. Er zijn (in mijn ogen) nu eenmaal situaties waar je heel moeilijk onderuit kunt en dat lijkt me er toch zo één te zijn.

Keshet: kom eens Emma showen :Y :)

En wij gaan straks het contract tekenen voor de opvang voor Thomas. Onze kleine man moet bijna naar de onthaalmoeder :o
pi_84624065
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij blijft een kopietje van Leander hoor Freecell :Y
dat dus O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84624672
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:55 schreef Books het volgende:
Simmu ik zou echt letterlijk gillend gek worden met zo'n familie (toegegeven dat ben ik laatst ook half en half met het resultaat dat voor een paar personen voorlopig de deur dichtblijft).

Ik snap in deze Sangdrax echt niet mag ik dat eerlijk zeggen. Hij vind/doet van alles afspreken en denkt (zo komt het over) totaal niet aan JOU en de kinderen volgens mij. Een schop onder zijn kont zou zijn ogen moeten openen denk ik zo.

Keshet nu wordt het dan meteen een hele dame he?
nadat ik hem zonet 'hielp' herinneren hoe het met die promotie ging (2 uur krijsende selene in de file onderweg gevolgd door krijsende selene tijdens die rotspeech toen) denkt hij actief mee met andere oplossingen.
en ik wil ook een foto van emma >:)
pi_84626015
Keshet wat balen dat er niet echt duidelijkheid gekomen is! Toch ook wel spannend weer een (kleine) operatie op het programma voor Emma

Free :* kan me je spoiler helemaal voorstellen, hopelijk slaapt jullie mannetje snel wel goed en door
en vergeet je deze tijd weer net zo snel
wat een mooi ventje zag ik van je voorbij komen

sonnetje ja leuk is dat he, dat trotse gevoel wat je bekruipt als een ander je kind leuk vind O+

Guess wat een lekker knulletje is sylvester, morgen weer live bekoekeloeren!

Simmu, Lijkt me een vervelende situatie, al vind ik het wel vreemd dat men verwacht dta je je kinderen meeneemt maar er verder geen rekening mee houdt!
hoop dat jullie een oplossing vinden die goed voor jou voelt :*

Vandaag zijn we weer wezen zwemmen, mn meisje geniet daar zo van O+

met mijzelf gaat het wel redelijk, deze week helemaal zonder hulp voor het eerst (alleen de hond wordt nog voor de grote ronde opgehaald)
ik merk wel dat het me veel kost, maar ik geniet er ook zo van!
en ik ben nog steeds trots dat ik bv kan geven, nu alweer 10 weken, heb nu mn kop op 12 weken staan, al begint been wel meer te protesteren
daarnaast is er voor mn duim geen goede oplossing, dus dat moet ik allemaal even nog bezien
Maar wat vind ik mama zijn leuheuk!
pi_84630348
Dracu, die laatste zin mag vet en groot hoor O+
pi_84634271
even een vraagje speciaal voor degenen met een kleine baby en een dreumes: het valt me op dat ravi begint te huilen (bleren meer ;( ) zodra selene een keel opzet. doen die van jullie dat nou ook?
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:09:51 #62
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_84635491
Heb ze niet meer maar had wel een dreumes en een kleine baby (bijna 2 jaar terug) en de kleine heeft het eerste half jaar gezellig met grote zuslief meegejammerd en als het heel erg was meegekrijst. Echt zusterliefde...
pi_84635643
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:31 schreef simmu het volgende:
even een vraagje speciaal voor degenen met een kleine baby en een dreumes: het valt me op dat ravi begint te huilen (bleren meer ;( ) zodra selene een keel opzet. doen die van jullie dat nou ook?
Jep, en andersom ook :Y
:X
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:18:32 #64
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_84635783
Inderdaad. Laatst paste opa hier even op en E was gevallen en K was ontroostbaar. Opa had zoiets als deze smiley :?
pi_84636355
Het ligt op mijn schoot en drinkt rijstebloem...
Gaat er goed in :)
Op hoop van zege :)
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:20:39 #66
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84637762
Ben benieuwd Free, hopenlijk zorgt het in ieder geval voor een paar uur rust.

Hier een mannetje dat na het bad binnen een minuut knock out was. Dat proberen te kruipen is erg vermoeiend :D

Morgen de laatste werkdag en dan heerlijk 3 weekjes samen. Ik heb er zo'n zin in! De eerste vaarvakantie met Daan. Wat zal het anders zijn dan andere jaren. Hopenlijk zit het weer nog een beetje mee.
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:29:18 #67
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84638097
Wat klinkt dat heerlijk Happy! Ik hoop inderdaad ook dat jullie nog een beetje goed weer hebben. Varen! O+

Simmu, op basis van ervaringen met D.'s 12 neefjes en nichtjes kan ik zeggen dat dat blèren inderdaad aanstekelijk werkt. }:|
Wat bij hen werkte was afleiden maar ja, dat werkt helaas niet altijd.

Ik maak straks even een fotootje van Emma, ze ligt nu te slapen enzo.

Freecell, is dit nu F.'s laatste flesje voor vandaag? (Ik heb geen idee wat jullie schema is enzo hoor.) Hopelijk slaapt meneertje er goed op!

Guess, welkom nog! Hoe gaat het met jou en hoe gaat het met Sylvester?

Lenaatje, Pessie en Orea, jullie ook van harte welkom met jullie wondertjes! w/
Ik gok dat jullie nog veel te druk zijn met alles om hier te komen posten maar mocht je er aan toe zijn: Doe gezellig mee! *O*
A grand adventure has begun.
pi_84638228
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:
Wat klinkt dat heerlijk Happy! Ik hoop inderdaad ook dat jullie nog een beetje goed weer hebben. Varen! O+

Simmu, op basis van ervaringen met D.'s 12 neefjes en nichtjes kan ik zeggen dat dat blèren inderdaad aanstekelijk werkt. }:|
Wat bij hen werkte was afleiden maar ja, dat werkt helaas niet altijd.

Ik maak straks even een fotootje van Emma, ze ligt nu te slapen enzo.

Freecell, is dit nu F.'s laatste flesje voor vandaag? (Ik heb geen idee wat jullie schema is enzo hoor.) Hopelijk slaapt meneertje er goed op!

Guess, welkom nog! Hoe gaat het met jou en hoe gaat het met Sylvester?

Lenaatje, Pessie en Orea, jullie ook van harte welkom met jullie wondertjes! w/
Ik gok dat jullie nog veel te druk zijn met alles om hier te komen posten maar mocht je er aan toe zijn: Doe gezellig mee! *O*
Ben benieuwd naar de foto :)

Ben vanmiddag nog even bij Pessie geweest en daar gaat het helemaal super :Y Heel leuk ventje O+

En om 23:00 nog een fles, maar aangezien die ooit moet verdwijnen maken we daar geen papfles van :)
maar ik verdwijn een beetje naar de achtergrond ok? :) Dus als jullie wat minder lezen over ons. Dat kan.
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:34:03 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84638272
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de foto :)

Ben vanmiddag nog even bij Pessie geweest en daar gaat het helemaal super :Y Heel leuk ventje O+

En om 23:00 nog een fles, maar aangezien die ooit moet verdwijnen maken we daar geen papfles van :)
maar ik verdwijn een beetje naar de achtergrond ok? :) Dus als jullie wat minder lezen over ons. Dat kan.
Niet doen :*
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:46:48 #70
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84638748
Niet wegblijven hoor Free! Dit topic gewoon gezellig blijven vertellen over je lekkere mannetje :*
pi_84638913
Ik blijf niet weg :) Ik klets lekker mee nog, alleen niet meer over ons :)
pi_84639971
Jammer Free. :* ik duik weer weg ;)
pi_84642241
Free, wat jammer... je zult er vast je redenen voor hebben... :*

EDIT: stoomafblaastopic gelezen...

[ Bericht 17% gewijzigd door _NIKKI_ op 29-07-2010 21:18:29 ]
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:26:50 #74
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84643024
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 14:07 schreef draculettetje het volgende:

Maar wat vind ik mama zijn leuheuk!

Ja super he,ik vind het ook zo leuk en geweldig O+ *O*
En respect hoor,nog steeds bv,vind het zo knap van je!!!

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 07:39 schreef ymme het volgende:
Guess wat een mooie knul O+
(en nu is Mart niet meer de enigste die 'groot' is ;) )
Hoe "groot"is Mart dan (en hoe oud),we gaan dinsdag naar het consultatieburo,ben erg benieuwd hoeveel ie gegroeid is.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:13:29 #75
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84645399
*drumrolls*

Ze wilde niet echt lachen, dit kwam er nog het dichtst bij in de buurt. }:|

Enne, niet wegblijven Freecell! :*
Fijn om te horen dat het goed gaat met Pessie en haar gezin! *O*
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: