abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84780313
Leo, ik heb het even nagekeken. Het begint met 22,5 week en duurt tot 26,5 week.

papa en mama doen niet aan sprongetjes maar Thomas wel... :D
pi_84780651
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Leo, ik heb het even nagekeken. Het begint met 22,5 week en duurt tot 26,5 week.

papa en mama doen niet aan sprongetjes maar Thomas wel... :D
Hij luistert nu al niet meer :'( ;)

Maar thx Nikki. Het zou dus wel kunnen dat hij daarom zo vervelend is (hangerig, huilerig en humeurig: ik herken het allemaal :D ).
Eens zien of hij binnen 4 weken iets meer kan (uiteraard, want dat zou hij ook kunnen zonder dat we van een sprongetje spreken ;) )
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:04:42 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84782522
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:36 schreef CrazyPrincess het volgende:
Poeh Asyniur, dat is een heftige nacht. En dan ook nog moeten werken vandaag. Sterkte :*
En als het echt niet gaat maar ziekmelden op dit soort dagen? :{
Dat heb ik dus uiteindelijk maar gedaan toen ijn ontbijt bijna terug kwam :X
Heel de dag op bed gelegen met Harry. Hij drinkt dus bijna elk uur/elke 1,5 uur. Tussendoor speelt en slaapt hij, terwijl ik dus ook probeer te slapen. Ga zo maar weer terug want het is nog steeds niet voorbij :{

Wel lief: hoor ik vanmiddag opeens huh huh huh, dus ik doe een oog half open, zit meneer daar op handen en knietjes heen en weer te schommelen :D
En hij maakt opeens zoveel verschillende geluiden :o
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:08:08 #204
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84782676
Hallo!

Ik denk dat ik me hier heel langzaam mag gaan melden met Nathan, geboren op 27 juli 2010. Hij was 2520 gram en 45 cm.

Nathan is echt een superbaby. Hij is erg helder en huilt bijna nooit. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren nu we de bijvoeding gaan minderen/langzaam schrappen.

Ik ga weer voeden! :D
pi_84782781
Welkom en voedze! O+
pi_84787780
Welkom pessie *O*
Je geeft in principe borstvoeding?
Ik zag een foto van hem in het fototopic. Mooi mannetje hebben jullie gebakken hoor. :Y

Asyniur, soms heb je van die dagen... :{ Goed dat je voor julliezelf hebt gekozen. Doe rustig aan :*

Ik ga morgen de draagdoek maar weer eens proberen. Ik blijf hopen dat ze het uiteindelijk leuk gaat vinden O+
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:29:18 #207
259886 pessie
pi_84788896
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:09 schreef CrazyPrincess het volgende:
Welkom pessie *O*
Je geeft in principe borstvoeding?
Ik zag een foto van hem in het fototopic. Mooi mannetje hebben jullie gebakken hoor. :Y

Asyniur, soms heb je van die dagen... :{ Goed dat je voor julliezelf hebt gekozen. Doe rustig aan :*

Ik ga morgen de draagdoek maar weer eens proberen. Ik blijf hopen dat ze het uiteindelijk leuk gaat vinden O+
Jep! Hij moest alleen bijgevoed worden omdat baby's maar 7% van hun lichaamsgewicht mogen verliezen voordat ze opgenomen worden. En 7% van 2520 gram is iets van 180 gram. Een paar luiers en hij zou dat al kwijt zijn. Dus meteen een berg bijvoeding erin.
Verder had ik al verwacht dat het bij mij met borstvoeding nog wel es een drama zou kunnen worden. Ik vond het een stuk makkelijker dan vantevoren ingeschat ook al hadden we gisteren vrienden op bezoek die vonden dat we het wel zo ongeveer het moeilijkst hadden wat je maar kunt hebben met 1 kind. Ik heb het zelf niet zo ervaren. Meer van, we zetten nu even door en hopen dat het gaat lukken want dit is wat wij heel graag willen en belangrijk vinden. En het is gelukt! (met super veel dank aan de kraamverzorgster en manlief, zij was er overdag voor de voedingen en hij 's nachts. Zonder hen was het denk ik niet gelukt).
En hij is inderdaad prachtig O+

Dragen jullie allemaal? Ikzelf wil het wel gaan proberen, ik vermoed alleen dat ik toch vaker met een wagen loop dan met een doek. Ik heb ook al een beetje gekeken naar ergonomische dragers, maar eerst maar es een doek proberen.
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:33:18 #208
259886 pessie
pi_84789111
Ik heb 2 mannen en de een ligt op de ander te slapen O+ (wees gerust, kleinste boven en ik hou het in de gaten).
pi_84789261
Wat is er volgens hen dan precies moeilijk voor jullie? De bijvoeding? Je zult het wellicht wel ergens gepost hebben, maar dat heb ik dan gemist :)
pi_84789422
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:04 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dat heb ik dus uiteindelijk maar gedaan toen ijn ontbijt bijna terug kwam :X
Heel de dag op bed gelegen met Harry. Hij drinkt dus bijna elk uur/elke 1,5 uur. Tussendoor speelt en slaapt hij, terwijl ik dus ook probeer te slapen. Ga zo maar weer terug want het is nog steeds niet voorbij :{
Nog maar eens regeldagen zeker? Hopelijk zit de productie heel binnenkort weer helemaal op niveau en zitten jullie weer vlug in jullie gewone ritme.
quote:
Wel lief: hoor ik vanmiddag opeens huh huh huh, dus ik doe een oog half open, zit meneer daar op handen en knietjes heen en weer te schommelen :D
Ouch O+ Klinkt heerlijk, hoor :)
pi_84789855
Zo, ik ben weer even bijgelezen. Ik zag een Emmaatje voorbij komen met een stoer outfitje. Ik blijf het ongelooflijk vinden hoe klein ze is begonnen en hoe ze zich heeft ontwikkeld. Een half jaar oud al...
Keshet, praat je nog wel eens met een psycholoog om die heftige tijd te kunnen verwerken?

Pessie en Orea, welkom met jullie kleine spruitjes *O* Geniet nog lekker van de kraamtijd :*

Asy, kan me voorstellen dat je even moet bijkomen als je geestelijk even niet lekker in je vel zit en Harry juist dan heeel veel aandacht vraagt. Heb je iemand die misschien even de kleine een paar uurtjes van je kan overnemen zodat je kan bijtanken?

CP, hoe knoop je je meisje in de doek? Misschien hebben de dames in het draagdoektopic tips voor je. Ik vind het jammer dat ik op het moment niet kan dragen ;(

Ik blijf me elke dag verbazen over mijn muppie. Ze wordt al zo groot en ze heeft zo'n eigenwijs karakter O+ Ik heb ook het idee dat het KDV haar goed doet omdat ze het zichtbaar leuk vindt bij andere kindjes en ze kan zichzelf best goed vermaken nu. Ze wil echt ALLES zien en heeft daardoor nog wel eens moeite om in slaap te komen. Wanneer we ergens met haar naartoe gaan dan kijkt ze haar ogen uit. Zo wordt ze ontzettend enthousiast van de zebra's in de dierentuin, maar de poezen thuis zijn ook reden om het uit te gillen van plezier :D
Sinds een paar dagen krijgt ze hapjes! Ze is nu 5 1/2 maand en heeft geen verhoogde kans op allergieën. (zelfgemaakt) Perenprutje vindt ze alvast heerlijk (ik ook :9), banaan gaat er ook wel in. Wortelpuree kon ze niet waarderen :N
pi_84790151
Wat leuk dat Hannah het zo goed heeft op het KDV. Ik kijk er ook al een beetje naar uit tot dat Thomas naar de onthaalmoeder kan gaan. Contact met andere kindjes zal hem hopelijk goed doen O+
En wat goed dat ze de fruithapjes lust. Wortelpuree was hier ook geen succes :') :D
pi_84790631
Ik heb de kommahouding geprobeerd en volgens een kennis met ervaring zat alles prima. Maar kennelijk vindt mijn meid het gewoon niet zo leuk op die manier. Of het was te warm voor d'r?
Misschien moet ik de kangoeroehouding proberen. Die kan ook al vanaf de geboorte zag ik :)
pi_84791248
Kommahouding wordt geloof ik ook afgeraden ivm stikgevaar. Ik wist dit nog niet toen ik net mijn eerste (tricotslen) had en Hannah vond het wel knus. Toen ik een geweven doek kocht heb ik haar direct rechtop geknoopt en dat ging perfect. Laatst heb ik nog eens de tricotslen erbij gepakt, maar het lukt me niet meer om daar mooi strak mee te knopen. Een (zachte) geweven doek is zoveel prettiger ^O^
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:36:01 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84803318
Nou tot gisteravond 21:00u is het feestje doorgegaan. Na een lange worstelpartij is hij eindelijk in slaap gevallen om niet meer wakker te worden voor half 2, daarna om half 5 en toen weer om 8. Dus er zitten weer redelijke tijden tussen. Hij is nu bij opa en oma zodat mama even kan bijslapen...

pessie, welkom!
Harry was trouwens 10% afgevallen van zijn geboortegewicht. Moesten we ook bijvoeden maar gewoon met bv...

octo, fijn dat je zo geniet van Hannah. Hoe is het nu met jou eigenlijk?
pi_84803446
slaap lekker asy :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84803691
Welkom Pessie!!! :)
Wat heerlijk dat je zo'n lief leuk mannetje hebt.. ga zo eens even spieken in het fototopic!

Asy, nou dat is iets beter zo'n nacht! Wat heerlijk dat jij even kan bijslapen!

Keshet en Emma :'( heb jullie verhaal gemist en nu met open mond en een traan gelezen.. Wat was Emma klein en wat is ze groot en mooi geworden!!! Lekker hier blijven inderdaad en een klein beetje naar de grote babies toe..

Octo, leuk dat het fruit in de smaak viel!! Wortel is natuurlijk minder zoet als fruit dus heeft ze mooi bekeken :) Ach komt vanzelf! Heerlijk zo lekker kijken en het goed doen!

Leonieke, vond de regeldagen rond de weken waar Thomas nu zit het moeilijkst maar had het idee er daarna ook redelijk vanaf te zijn.. Hoop dat Thomas snel weer lekker in zijn velletje zit!!

Ik twijfel steeds meer over het gaan dragen! Lijkt me toch wel makkelijk met een peuter hier in huis.. Kan me peuter niet dragen door mijn bekken maar de baby wel!! Heb uit Kenia hele mooie doeken gekregen en de nicht van manlief heeft daarin ook haar kindjes gedragen dus maar eens vragen of ze mij kan laten zien hoe ik daarin kan dragen! Denk dat Nanique het liefst iets van rechtop zit want dat wil ze op schoot ook.

Gister hebben we een zware dag met haar gehad.. Niet drinken, veel huilen maar ook veel slapen.. Of dit met het tandje te maken heeft?! Geen idee! Na een nacht doorslapen ligt ze nu alweer vanad 7 uur te slapen dus heb even lekker tijd met de oudste die nu naar Ome Willem kijkt ;)
Hoop dat Nanique nu een betere dag heeft want heb voor het huishouden de bovenverdieping op de lijst staan.. Shenaya heeft echt te veel speelgoed daar wil ik eens even wat van uitzoeken hihi..
Altijd blijven lachen... :)
pi_84803989
Pessie en Nathan welkom nog!
hier had ik ook moeten bijvoeden maar in overleg met de kraam besloten dat nog 1 dagje uit te stellen en toen begon ze bij te komen dus geen bijvoeding gegeven!

Asy pfff harry heeft het je niet makkelijk gemaakt, uiteindelijk wel een redelijke nacht dus en vandaag even bijtanken :*

Octo wat fijn dat Hannah het zo leuk vind op het kdv, kan me de eerste dagen nog herinneren!
en wat leuk dat ze het fruit zo lekker vind!

Liesz ook een moeilijke dag achter de rug:* ik hoop dat het beter gaat!
ik vind dragen heerlijk hoop dat je lichaam het met nanique wel red als je het gaat proberen
(ik zou zeggen doen!)

CP Komma houding (of het nou wel goed of niet goed is, met de tricotti die ik in het begin veel gebruikte mocht ze alleen in de komma houding) vindt ze nu niet meer fijn, wil idd alleen maar rechtop en lekker om zich heen kijken, tong tegen de wind uitsteken of lekker tegen me aanslapen O+

Gisteravond is ze trouwens weer erg lang met d'r fles bezig geweest, ik heb het niet meer dan normaal verdikt maar wel eens met speen 3 gegeven, ze heeft over 120cc met tussendoor een luier verschonen en slaapzak aan zeker een uur gedaan! da's toch niet normaal?
Ik heb ook ergens gelezen dat ze eigenlijk maar max een half uur over eten mogen doen? Weten jullie daar wat van?
pi_84804767
Liesz ik hoop ook dat we nu het ergste achter de rug hebben. Hij heeft afgelopen nacht wel weer netjes 11u geslapen en vanochtend 220cc gedronken. Laat ons hopen dat de positieve toon gezet is voor vandaag :D
En voor jullie gisteren ook zo'n moeilijke dag. Hopelijk gaat het vandaag weer een pak vlotter.

Draculettetje: hier werd ons ook gezegd dat Thomas zijn flessen moest uitkrijgen binnen de 30minuten. Daarvoor was het bij ons altijd minimum 45minuten (maar dan ook gewoon drinken, geen luier tussendoor of slaapzak aan of wat dan ook). Ze hebben ons eigenlijk nooit gezegd waarom de fles binnen het half uur leeg moet, maar om die reden zijn wij wel moeten overschakelen op speen 3 (met speen 2 is het nog steeds een onmogelijke opdracht, behalve de afgekolfde bv, die drinkt hij met speen 2).
Ik moet nu wel zeggen dat de nachtvoedingen (toen nog altijd rechtstreeks aan de borst) bij ons een hele tijd meer dan een uur duurden, terwijl hij overdag op 20minuten van de borst dronk. 's Nachts is het nooit echt vlot gegaan :N Maar dan ging het meer over hem weer in slaap krijgen.
Wij merken nu wel dat als Thomas zijn fles vlot drinkt, ze meestal effectief volledig leeg is. Als hij moeilijk drinkt, dan blijft er standaard minimum 40cc over.

Asyniur: hopelijk heb je de zwaarste regeldagen achter de rug :* Wat goed dat je nu even kunt bijslapen :)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:38:36 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84806492
Wat zijn jullie allemaal lief! :*
Nou ja, je raadt het al: slapen wil niet zo lukken maar toch even lekker relaxed in bed gelegen.
Ga zo maar eens een hapje eten, een paracetamol nemen en dan een beetje rommelen in huis. Toch een beetje raar als je thuis bent en je kind is er niet...

Liesz ook al een zware dag gehad... :{
pi_84806773
Vandaag een beetje -O- en *O*
Onze baby is echt baby af hoor. Hij word zo groot. Hij wilt alles zien, pakken.
Lachen, huilen en gillen als iets niet lukt of mama even weg loopt. O+

En nog maar een maandje en dan moet ik hier weg. Dan is hij een half jaar.
En ik vond het zo bijzonder ná een zware bevalling om hier te mogen posten.
En en en. Ik wil daar allemaal nog lang geen afscheid van nemen. En dat besef kwam vandaag ineens.
Maar we hebben nog een maand voordat Mart echt een grote baby is :D
pi_84806821
:* Voor alle slecht slapende en voor hen die het nodig hebben!
Hier gelukkig alitjd goede nachten. Dus mocht iemand een nachtje door willen slapen. Breng hem of haar maar hoor ;) Ik vind het niet erg om een keertje een slapeloze nacht te hebben!
pi_84806888
Keshet wat een prachtig overzicht van Emma ! Moest even een traan weg pinken, bij het zien van al die mooie foto's van dat dappere pukkie !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_84807214
Asyniur, jammer dat je niet kunt slapen, maar lekker in huis rommelen is ook goed voor je geestelijke uitrusting. Even een dagje doen wat je zelf wilt, wanneer je dat wilt. Ik hoop dat je er van opknapt :*

Liesz een zware dag. Hopelijk vandaag wat beter.
* CrazyPrincess noteert Ome Willem als leuk tv-kijkmateriaal voor als Moneypenny wat groter is _O_

Max. een half uur voeden? Geldt dat ook voor borstvoeden? 's Avonds zit ik vaak echt wel langer dan dat. Dan drinkt ze gewoon langzaam omdat ze al wat moe is. Ik vind het prima. Als dat haar tempo is... Ze wordt er in ieder geval lekker loom van, drinkt veel en slaapt vervolgens de hele nacht door.
Gisteren een flesje met 60cc gekolfde melk gegeven (om haar ook aan het flesje gewend te houden) en vervolgens afgemaakt met borstvoeding. Het flesje ging erin alsof haar leven er vanaf hing en vervolgens dronk ze nog maar een klein beetje aan de borst voor ze in een diepe slaap viel. Maaaaar.... ze werd wel al na 6 uur wakker i.p.v. na de minimaal 8 uur van de afgelopen tijd. Dus voortaan de flesgewenning maar overdag doen :D
pi_84807286
CP: borstvoeding is onbeperkt :) ook qua tijdsduur :)
En 's avondslanger hoorterbij. Clusteren :)

Wij gingen dan op de bank zitten, de oudste op een voedingskussen op schoot, beha open en filmpje kijken :+
pi_84807766
Dat had ik in het begin ook met Laura. Nu is ze in 20 minuutjes klaar met een voeding. Behalve de eerste voeding 's ochtends, dat duurt een half uur.
Wat wel irritant wordt is dat ze het tijdens het drinken zo druk krijgt met andere dingen. Met mijn vingers spelen, de afstandsbediening of Iphone zien en die willen pakken, als ik nies mij aankijken na een pijnlijk loslaten waarbij mijn tepel langs haar tandjes schuurt :X Ik vraag me soms dan echt af of ze wel genoeg binnen krijgt. Maar goed, dat zal ze zelf wel weten denk ik dan....

Laura mag ook al bijna naar het grote babietjestopic :o maar ze is nog zo klein ;(
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:26:30 #227
62233 Jelief
ikke lief!
pi_84807950
Emma <3
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_84807959
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:01 schreef freecell het volgende:
CP: borstvoeding is onbeperkt :) ook qua tijdsduur :)
En 's avondslanger hoorterbij. Clusteren :)

Wij gingen dan op de bank zitten, de oudste op een voedingskussen op schoot, beha open en filmpje kijken :+
Ik herinner mij toch ook avonden dat ik mijn bh niet meer dicht deed :D
Avondclusteren vond Thomas O+
pi_84808715
Dat met een filmpje hebben we inderdaad ook al regelmatig gedaan ja :Y
Voeden en kroelen tot ze gaat slapen O+
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:59:15 #230
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84808904
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 12:26 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik herinner mij toch ook avonden dat ik mijn bh niet meer dicht deed :D
Avondclusteren vond Thomas O+
:D
pi_84809871
Het heeft soms wel wat frustraties opgeleverd, hoor, maar ah, voor onze kleine man hebben we zo veel over, hé :Y En je probeert heel wat verschillende posities uit ;)
pi_84810876
Zo, de kangoeroehouding geprobeerd:

Ze vond het wederom niets, nets als de kommahouding. Maar dat kon ook eraan liggen dat ze aan eten toe was. Dus eerst laten eten, even bij laten komen en toen opnieuw in de doek. Ze sputterde wat tegen, maar nu is ze rustig, behalve een zware ademhaling. Het lijkt er meer op dat ze te moe is om te protesteren dan dat ze het echt leuk vindt :{
pi_84811174
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:28 schreef leonieke het volgende:
Het heeft soms wel wat frustraties opgeleverd, hoor, maar ah, voor onze kleine man hebben we zo veel over, hé :Y En je probeert heel wat verschillende posities uit ;)
Verschillende posities herkenbaar :D in de ochtend geef ik haar altijd liggend in bed de borst, kan ik zelf ook een beetje wakker worden :z Rugbyhouding doe ik als ik wil dat ze even goed snel drinkt als er wat spanning opstaat.
Liggend in het voedingskussen kijk in tegenwoordig in de nacht de herhaling van het journaal en Hart van Nederland, 3fm op tv of poker, verder zijn er alleen maar ordinaire belmiepen op tv :{
pi_84811238
Wat jammer CP.. wanneer ben je begonnen met de doek?

Ik ben net met manlief en Leia in de doek naar de apotheek gelopen. Nou is mijn kind sowieso nog erg comateus O+ en de houding vind ze erg prettig om in te liggen.. Dus er kwam een gesnurk uit de doek!
pi_84811556
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 14:00 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Verschillende posities herkenbaar :D in de ochtend geef ik haar altijd liggend in bed de borst, kan ik zelf ook een beetje wakker worden :z Rugbyhouding doe ik als ik wil dat ze even goed snel drinkt als er wat spanning opstaat.
Liggend in het voedingskussen kijk in tegenwoordig in de nacht de herhaling van het journaal en Hart van Nederland, 3fm op tv of poker, verder zijn er alleen maar ordinaire belmiepen op tv :{
Je kan ook wel eens naar de Belgische tv kijken, hé :{w ;) National geographic doet het ook wel goed bij mij trouwens :Y
En idd, 's ochtends liggend in bed voeden zodat je zelf nog een beetje kunt soezen :) :z

Orea wat klinkt dat fijn :Y Thomas is duidelijk geen voorstander van zo gedragen te worden. We hebben zoiets gekocht (geen draagdoek, maar wel iets waardoor hij op dezelfde manier zit zoals op de foto van CP) maar hij vindt het ook niet fantastisch (understatement :') ). Maar in de draagmand vindt hij het ook heel fijn, dus dan gaan we zo wandelen :Y

CP jammer dat het niet lijkt te lukken. Ik kon het niet over mijn hart krijgen om Thomas gefrustreerd te dragen en haalde hem er dan ook uit.
pi_84811558
Bij een week of 4 a 5 denk ik. Ik durfde niet eerder i.v.m. de keizersnee. Tillen mag dan niet, dus draagdoek ook niet.

Nou, ik heb d'r maar weer uit de doek gehaald, want het protest was niet goed voor m'n trommelvliezen :')

Ik moet wel zeggen dat ze zo op m'n borst liggen zonder draagdoek ook niet erg leuk vindt. Ze zit liever rechtop op d'r billen met genoeg ruimte om d'r heen om te bewegen :)
pi_84811707
Thomas heeft het lange tijd heerlijk gevonden om op mijn borst te liggen en nu is dat echt drama, behalve als hij doodmoe is. Voor de rest is het ook rechtzitten geblazen :Y Ik denk dat het wat in fases komt.
Ik zeg ook altijd als hij echt moe is dat hij weer veel meer op de kleine baby lijkt (beetje zielig kijken) en dan wil hij wel op mijn borst liggen (als een echte kleine baby dus :D ). Voor de rest is het al een flinke jongen en die zitten recht *) ;)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:59:29 #238
259886 pessie
pi_84815929
Oeh de fotootjes van Keshet. Wat is ze gegroeid zeg!

Wat leuk om een foto te zien van dragen O+

Van de kraamverzorgster mogen we zometeen voor het eerst even naar buiten *O* . Ze zei dat ik het waarschijnlijk tot de T-splitsing volhoud :') maar buiten=buiten!

De kraamverzorgster is weg. Definitief :'( . Ik kon het echt goed met haar vinden!

Wat betreft die vrienden, die leek het gewoon zwaar om elke 2 uur opnieuw te beginnen met een routine van weer een uur voeden/bijvoeden/kolven. Maar Nathan zit nu al op 7 a 8 voedingen per dag :o . Ik schrik er zelf een beetje van. Maar hij was vandaag 2690 gram! Dus hij doet et supergoed! Vannacht eigenlijk maar 1 nachtvoeding gehad :o . Ik sta perplex. Nou ja, we bekijken het per dag! Hij kan altijd besluiten iets anders te gaan doen!

Goed dat jullie dat zeggen van dat clusteren. Moet er wat beter op gaan letten. Hij is erg wakker van 4 tot 10 's middags/'s avonds. Gisteravond toch nog wat bijvoeding gegeven.
pi_84816319
CP bij mij vond mn meisje het in de draagzak voor in het water de eerste keer in het zwembad helemaal niks
een week erna thuis geprobeerd en weer brullen
totdat ik door had dat ik haar er te moe in deed, even met haar fopspeentje erin en mw was gelijk stil
in het zwembad zelf de volgende dag ook geen problemen, en ze is er zelfs in slaap gevallen

nou weet ik niet of het toevaltreffers zijn omdat ze al gewend was gedragen te worden
of dat oefening dus duidelijk verschil maakte! Hoop voor je dat ze het toch nog leuk gaat vinden!

Pessie en heb je het gered tot de splitsing? klinkt alsof het allemaal goed bij jullie gaat! fijn!
pi_84817245
soms is er weinig over te zeggen hoor. selene vond de eerste paar keertjes de draagdoek niks (ikke wel dus ik bleef maar stug volhouden :7 ) en na een paar keertjes wende ze wel. ravi vond het van begin af aan megagaaf.

die dwing ik trouwens wel tot ruststand, want anders blijft hij rondkijken en word dan toch wel wat indrukovervoerd, wat je dan terugziet in niet willen slapen. dus na 10 minuutjes rondkijken krijgt hij een stuk doek over zn bol en 'moet' hij gaan chillen. wat hij dan dus ook wel doet ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84818220
Ik ga ook nog even volhouden :P
Mijn volgende idee is om een stukje buiten te gaan lopen met haar in de doek. Dan kan ze lekker om zich heenkijken :)
pi_84826077
Over de draagdoek, Laura vond dat eerst ook niks. Maar ze is er aan gewend geraakt geloof ik. Ik gebruik em niet heel veel, maar als ze er in gaat vind ze het prima nu en ze valt er ook lekker in in slaap.
Over slapen trouwens
Als ik een dag met haar thuis ben slaapt ze bijzonder weinig, maar op het kdv kan ze gewoon hele middagen slapen :o vanmiddag bijvoorbeeld van 13.10 tot 16.20 (toen hebben ze haar maar wakker gemaakt :') )
's nachts slaapt ze overigens nog steeds goed :) Ze ligt nog niet heel vroeg, tussen 8 en 9 meestal, maar daar kan ik wel mee leven, het wordt steeds wat vroeger.

En ze lust gewoon broccoli :o ik had afgelopen weekend al een paar keer wat hapjes gegeven en vanavond had ik broccoli gemengd met worteltjes. En ze hapt gewoon een paar happen weg :D *blij*
En ze kan banaan uit het vuistje eten 8-) (mijn vuist dan he? :') )
pi_84826356
*O* wat goed van laura sindell!!

volgens mij had floris regeldagen ofzo. vandaag slaapt ie weer veel meer dan gisteren en zondag. en heb k m niet de halve dag aan de borst, wat ook wel prettig is :@

draagdoek ga k morgen s proberen. vind t een beetje eng, want ben nogal een kneus met dingen dus ben bang dat k m laat vallen ofzo :')
maar toch maar s proberen :)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:29:48 #244
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84826419
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:04 schreef Asyniur het volgende:
Asy, zo lollig, Daan en Harry volgen elkaar steeds op met alles. Bij Daan is nu echt het hek van de dam. Constant op handen en knietjes en heen en weer schommelen. En daarbij heeft hij ook dit ontdekt :D
Prrrrrrttt doet Daan

Sorry, verder niet echt teruggelezen. Ik las veel nieuws over kleine babietjes. Zo schattig. Fijn als alles een beetje soepeltjes verloopt.

Hier op de boot gaat alles super. Daan geniet met volle teugen, wel wat minder slapen overdag. Hij wil niets missen. Maar 's avonds gaat hij goed slapen en wordt soms even wakker als wij moeten plassen ofzo en vannacht toen er in de haven een alarm afging :( maar eigenlijk mogen we niet klagen. We liggen nu in de haven bij de Eemhof (Center Parcs) dus morgen lekker een dagje Park plaza en naar het Subtropisch zwemparadijs ('t lijkt wel ijs :P )

Oh nog even een *O* voor Emma en Keshet :* Je doet 't super meis!!
pi_84846070
Wat er met Mart is weet ik niet.
Maar het is vooral veel slapen! Hij is in totaal nog geen 1,5 uur wakker achter elkaar.
En dan begint het schreeuwen en huilen weer! Dus hup naar bed en dan is het goed.

Sprongetje :?
pi_84846262
Op die manier zou Thomas wél mogen springen, wat mij betreft :+
pi_84846387
Vind het veel leuker als mijn kind gezelliger is.
En lacht. En niet alleen maar huilt en schreeuwt. Alles bij elkaar is het in die tijd maar 30 min goed en dan weer gillen en huilen. En qua tanden zie ik in de mond geen veranderingen.

En ik hoor wel vaker dat de kindjes ná 6 maanden weer veel makkelijker worden doordat ze dan zelf meer kunnen. Maar wilt ook echt niet meer liggen, maar zitten gaat dus gewoon nog niet. En lang laten zitten lijkt me ook niet goed voor de rug. Dus het is het allemaal 'net' niet voor hem.
pi_84846593
Mja, troost u, zo'n driedaagse als wij hebben gehad, heb je ook liever niet ;) Alleen maar schreeuwen en huilen en niet willen slapen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het zouden idd wel frustraties kunnen zijn. Hoe zou je zelf zijn als je iets wil doen, maar dat net niet kunt.
pi_84846762
Daan :D Dat gebeurt hier ook :D

En gisteren was TARA met hem aan het paardjerijden op schoot en deed daar depperdedepperdedepper oid bij.
En toen stopte hij en Florian: epepepep }:|

En dat echt 3x :D

Maar baby hier is ook niet te genieten :') Dat 6 maanden sprong-ding is héél realistisch. Weet nog dat we dat bij Leander ook een week of 4 hebben gehad... En KRIJSEN en knoeterhard gillen. (en dan gaat dreumes meedoen :') ) en slapen is er ook niet bij. Max. 3 kwartier overdag :')
En dan na een uurtje weer moe, maar naar bed is dan bepaald NIET goed :')
pi_84847039
4 weken? :o :X
Maar hier is het net zoals je het beschrijft :Y Ik heb al vaak aan jou gedacht, freecell. Aan hoe jullie het in godsnaam kunnen volhouden. Respect hoor :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')