Ik herinner mij toch ook avonden dat ik mijn bh niet meer dicht deedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:01 schreef freecell het volgende:
CP: borstvoeding is onbeperktook qua tijdsduur
En 's avondslanger hoorterbij. Clusteren
Wij gingen dan op de bank zitten, de oudste op een voedingskussen op schoot, beha open en filmpje kijken
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik herinner mij toch ook avonden dat ik mijn bh niet meer dicht deed
Avondclusteren vond Thomas
Verschillende posities herkenbaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:28 schreef leonieke het volgende:
Het heeft soms wel wat frustraties opgeleverd, hoor, maar ah, voor onze kleine man hebben we zo veel over, héEn je probeert heel wat verschillende posities uit
Je kan ook wel eens naar de Belgische tv kijken, héquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:00 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Verschillende posities herkenbaarin de ochtend geef ik haar altijd liggend in bed de borst, kan ik zelf ook een beetje wakker worden
Rugbyhouding doe ik als ik wil dat ze even goed snel drinkt als er wat spanning opstaat.
Liggend in het voedingskussen kijk in tegenwoordig in de nacht de herhaling van het journaal en Hart van Nederland, 3fm op tv of poker, verder zijn er alleen maar ordinaire belmiepen op tv
Asy, zo lollig, Daan en Harry volgen elkaar steeds op met alles. Bij Daan is nu echt het hek van de dam. Constant op handen en knietjes en heen en weer schommelen. En daarbij heeft hij ook dit ontdektquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:04 schreef Asyniur het volgende:
Wel lief: hoor ik vanmiddag opeens huh huh huh, dus ik doe een oog half open, zit meneer daar op handen en knietjes heen en weer te schommelen
En hij maakt opeens zoveel verschillende geluiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het zouden idd wel frustraties kunnen zijn. Hoe zou je zelf zijn als je iets wil doen, maar dat net niet kunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |