Zo, ik ben weer even bijgelezen. Ik zag een Emmaatje voorbij komen met een stoer outfitje. Ik blijf het ongelooflijk vinden hoe klein ze is begonnen en hoe ze zich heeft ontwikkeld. Een half jaar oud al...
Keshet, praat je nog wel eens met een psycholoog om die heftige tijd te kunnen verwerken?
Pessie en Orea, welkom met jullie kleine spruitjes

Geniet nog lekker van de kraamtijd
Asy, kan me voorstellen dat je even moet bijkomen als je geestelijk even niet lekker in je vel zit en Harry juist dan heeel veel aandacht vraagt. Heb je iemand die misschien even de kleine een paar uurtjes van je kan overnemen zodat je kan bijtanken?
CP, hoe knoop je je meisje in de doek? Misschien hebben de dames in het draagdoektopic tips voor je. Ik vind het jammer dat ik op het moment niet kan dragen
Ik blijf me elke dag verbazen over mijn muppie. Ze wordt al zo groot en ze heeft zo'n eigenwijs karakter

Ik heb ook het idee dat het KDV haar goed doet omdat ze het zichtbaar leuk vindt bij andere kindjes en ze kan zichzelf best goed vermaken nu. Ze wil echt ALLES zien en heeft daardoor nog wel eens moeite om in slaap te komen. Wanneer we ergens met haar naartoe gaan dan kijkt ze haar ogen uit. Zo wordt ze ontzettend enthousiast van de zebra's in de dierentuin, maar de poezen thuis zijn ook reden om het uit te gillen van plezier
Sinds een paar dagen krijgt ze hapjes! Ze is nu 5 1/2 maand en heeft geen verhoogde kans op allergieėn. (zelfgemaakt) Perenprutje vindt ze alvast heerlijk (ik ook

), banaan gaat er ook wel in. Wortelpuree kon ze niet waarderen