Wat goed draakje!

Om even op je vraag van eerder deze week terug te komen; ik heb begrepen dat baby'tjes hun flesje binnen het half uur leeg moeten hebben omdat ze anders meer energie verbruiken dan ze binnen krijgen. Ook krijg je dan te weinig tijd tussen de voedingen om het eten goed te verteren. Maar hey, het zit niet op een minuutje vast he!
Emma klokt haar flesje soms in 5 minuten leeg maar de laatste fles duurt vaak 30-45 minuten. Ik maak er geen drama van iig.
Leonieke, een wit puntje kan een tandje betekenen maar ook spruw. Nou heb ik geen idee hoe beide er uit zien, op witte puntjes na, dus beschouw dit maar als een nutteloze opmerking! Succes straks bij K&Z! Gaat Thomas er in zijn koets naar toe?

Emma's papa heeft ook z'n eerste 'compleet ondergepuugd ervaring' binnen. Net voor 'ie naar z'n werk ging. Dat zal 'm leren.
Martje kan draaien!

Daarmee heb je wellicht meteen een verklaring voor z'n moeilijke gedrag van de laatste dagen Ymme!
Fijn dat Nathan geen spruw lijkt te hebben Pessie. Ik zou inderdaad ook even de CB-mevrouw laten kijken, gewoon voor de zekerheid! (No offence Freecell!)

voor de spekhandjes!
Guess, vanaf welke leeftijd / gewicht mag je die druppels gebruiken? (Hier een muppetje wat er misschien ook wat aan heeft.)
Son, heeft Floris nog wat van Blijdorp meegekregen? Heeft 'ie nog een beetje geslapen?
Emma heeft net voor de 2e keer een hielprik gehad. N.a.v. de 1e hebben ze niet op alles kunnen testen omdat ze daarvoor bloedtransfusies had gehad. Ze schreeuwde weer alles bij elkaar van kwaadheid en frustratie.