quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:09 schreef picardmike het volgende:
Verdomme spreek ik net die juf weer, wil ik net een ultimatum gaan stellen zegt ze voordat ik hem wil gaan stellen dat ze niet van tijdslimieten houdt. Hoe kom ik uit deze zwang, tips iemand?
Ik:
Kom je dit jaar nog met een dag?
zij:
ja zeker
Ik:
Volgende week kan ik niet meer op msn komen
Zij:
Zo hallo
Ik:
Ja sorry maar ik heb geen tijd voor msn meer volgende week
Zij:
Dus? Sorry daar hou ik niet zo van, van tijdslimieten.
Ik
Ik stel geen limiet zeg alleen dat ik volgende week geen tijd heb om een afspraak te maken
Zij:
Ok ik ga slapen wens je een fijne avond.
Wie maakt een wiki pagina over hem?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef Maanvis het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. geen picardmike-topique graag.
gewoon over datingsites praten.
quote:
Simpel toch: zet haar voor het blok en move on als ze niet met een datum komt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee maar ben al sinds begin Juni met haar in gesprek en de stof raakt van mijn kant een beetje op. We hebben elkaar al 15 keer gesproken of zo. Ik trek het niet meer.
Ja dat wil ze wel maar ze weet geen datum.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:27 schreef brunette82 het volgende:
dan blokkeer je dr toch? vind het vaag dat ze zo'n reactie geeft.als ze je echt leuk vond, dan wilde ze toch wel met je uit?
geen datum?wat is dat voor een onzin?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:28 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja dat wil ze wel maar ze weet geen datum.
Niet opgeven, mijn vriendinnetje stond al 18 mnd tussen mijn paiq contacten. Af en toe wat berichten over en weer. Op een gegeven moment hebben we afgesproken en we zijn nu bijna een jaar samenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee maar ben al sinds begin Juni met haar in gesprek en de stof raakt van mijn kant een beetje op. We hebben elkaar al 15 keer gesproken of zo. Ik trek het niet meer.
Ja ik weet het ook niet maar wat ik wel weet als ik een ultimatum stel en dan weg ga. Dan krijg ik de schuld omdat ik geen geduld heb volgens haar.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:30 schreef brunette82 het volgende:
[..]
geen datum?wat is dat voor een onzin?
Ik vind haar reactie best wel terecht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet maar wat ik wel weet als ik een ultimatum stel en dan weg ga. Dan krijg ik de schuld omdat ik geen geduld heb volgens haar.
Vorige keer ging het ook precies hetzelfde en toen logde ze ook nog is dagelijks in op rp zodat ik dat als excuus kon gebruiken. Deze komt eens in de maand online ofzo.
Hoi -----,
Ik zie net dat je ingelogt ben bij relatieplanet maar mijn mailtjes niet meer beantwoordt en niet meer online ben. Ik heb het vermoeden dat je me niet zo ziet zitten, maakt niet uit. Wat ik wel jammer vind is dat we afgesproken hadden het elkaar te vertellen en niet ineens wegtelopen als iets niet leuk is. We steken allebei tijd inelkaar en het is jammer als je ineens niks meer van je laat horen, dan lijken alle gesprekken voor niks geweest.
Misschien heb ik een verkeerde opmerking naar je gemaakt, ben je boos dat ik je niet echt geloof dat je ziek ben, maar ik heb me wel elke keer aan mijn woord gehouden met de gespreken die we elke keer hebben gehad. Bij jouw zie ik elke keer weer dat als ik met je afspreek je niet op komt dagen. En dat word alleen maar erger dus misschien ben je met andere dingen bezig en neem ik het te serieus op. Maar zoals ik al eerder zei wil ik menen wat ik zeg, anders heb ik idee dat mijn tijd verspil. En daar komt ook nog is bij dat je langdurig ziek ben. Ik zet er bij deze een punt achter en ik denk dat verdere chatgesprekken ook niet meer nodig zijn, we hebben elkaar niet veel te vertellen meer denk ik. Als je nu al zo ben welke garanties heb ik dan voor de toekomst als ik je beter leer kennen??
Zij:
sorry hoor dit vind ik echt een dramatische mail ik ben niet op msn nee klopt wel op rp en op internet, dus? Ik heb nog niet opjou mail gereageerd omdat mij dat nog niet uit kwam en dan?
Ik denk dat het ook beter is want ik kan hier heel slecht tegen, ik vind het chatten leuk maar ik vind dit heel claiment benauwend. Relax gewoon, als iemand niet op msn is kan dat. Je lijkt me een aardig persoon maar ik word hier heel prikkelbaar van.
Succes met alles.
Groeten,
------
Het gaat over hetzelfde ze was 2mnd ziek en werkte wel. Maar daten stelde ze elke keer uit. Opeens ging het wat minder met de gesprekken, spraken we elkaar 2 weken niet, stuurde ik wel een paar mailtjes en was ik een paar keer online maar ze zei niks meer. Terwijl ze wel inlogde op rp en zo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:38 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik vind haar reactie best wel terecht.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:45 schreef right_turn het volgende:
Ik heb ook een profieltekst geschreven!
Hallo bezoekster,
Ben je er klaar voor? Doe dan je ogen dicht en laat me je meevoeren !
Als je ze opent zit je aan een kleine houten tafel. Ik leun dichter naar je toe en met een ondeugende blik in mijn ogen zeg ik met een intieme en lage stem....
"Een echte heer zegt niet tegen een dame op de eerste date dat hij haar mooie tepels in suiker zou willen dopen om daarna alle lieftalligheid uit haar te zuigen totdat ze smeekt om genomen te worden. En het zou niet erg netjes zijn als hij zich afvroeg wat voor kleur ondergoed ze draagt en of het een string is en of de rondingen van haar billen echt zo rond en zacht zijn als hij denkt. Of hoe mooi haar dijen zijn en hoe makkelijk zijn handen om haar dijen zouden passen. En hoe fantastisch het zou zijn om ze over zijn schouders te leggen om zo de beste positie te krijgen om haar keihard te nemen en haar compleet te vullen alsof ze in tweeën breekt...."
Je knippert kort met je ogen, het restaurant is verdwenen, waar is het restaurant? Het antwoord kan je niets meer schelen.... Licht duizelig open je je ogen, onze blikken laten elkaar niet meer los. Ik kus je welterusten en met een lach op je gezicht val je naast me in slaap...
Welkom in mijn wereld !
En, en en?
En soms moet je mensen de rust even gunnen, hebben ze inderdaad hun hoofd niet staan naar RP of jouw mailtjes of wat dan ook. Besides, er zijn legio redenen om te gaan werken terwijl je ziek bent maar ik kan me voorstellen dat je dan niet ook nog wilt gaan daten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het gaat over hetzelfde ze was 2mnd ziek en werkte wel. Maar daten stelde ze elke keer uit. Opeens ging het wat minder met de gesprekken, spraken we elkaar 2 weken niet, stuurde ik wel een paar mailtjes en was ik een paar keer online maar ze zei niks meer. Terwijl ze wel inlogde op rp en zo.
quote:i like you're world
Blont dus.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:53 schreef right_turn het volgende:
Binnen het uur reageert er al een prettig uitziend blondje (NL62970530) op mijn wereld!
[..]
En ze schrijft uitstekend Engels!quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:53 schreef right_turn het volgende:
Binnen het uur reageert er al een prettig uitziend blondje (NL62970530) op mijn wereld!
[..]
Yay !quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:53 schreef right_turn het volgende:
[..]
Keurt RP zo'n tekst wel goed?quote:
Datingsites.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef Maanvis het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. geen picardmike-topique graag.
gewoon over datingsites praten.
Het zal we weer aan mij liggen, maar ik snap de vraag niet.quote:
Ben een tijdje ingeschreven geweest bij Parship maar heb er weinig mee gedaan, te vaag en zweverig voor mij allemaal. Iets als RP werkt voor mij beter.quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zal we weer aan mij liggen, maar ik snap de vraag niet.
En je ziet nu zelf dat, dat geouwehoer op MSN/mail totaal niet werkt, je had veel eerder moeten afspreken, je zegt je zit al sinds begin juni met haar op MSN! Bijna 2 maanden dus al!
maar ok, we zouden het over de sites hebben
Is hier trouwens iemand ingeschreven bij Parship? Ik zag er een reclame van, maar ik heb hier nog niemand erover gehoord. Zelf ook nog niet gekeken eigenlijk.
@krullehoofd: leuke tekst, lijkt wel het begin van een erotische film.
Ze wil dampende sex, met jequote:Op woensdag 28 juli 2010 00:21 schreef Jabberwocky het volgende:
Picardmike zat weer in de problemen:
[..]
En dan je afvragen waarom er niemand reageert.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:03 schreef whosvegas het volgende:
Volgens mij spoort ze niet helemaal, ik kan er geen touw aan vast knopen. Maar ze heeft wel humor
Hehe mijn profiel verwijderen ze, maar deze onzin mag blijven staanquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:06 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
En dan je afvragen waarom er niemand reageert.
Alle mensen wat een pakket met eisen.
Als zoiets in een advertentie zou staan ontneemt je dat toch de moed om te solliciteren?
Ja, erg he.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:29 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Hehe mijn profiel verwijderen ze, maar deze onzin mag blijven staan
Gaat dat verhaal op jouw profiel nou over een date waarop jij GHB in haar drankje doet of lees ik het verkeerd?quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:53 schreef right_turn het volgende:
[..]
lol, tussen de regels door ^_^quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:48 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Gaat dat verhaal op jouw profiel nou over een date waarop jij GHB in haar drankje doet of lees ik het verkeerd?
Humor? Leest voor mij als: niet te knap, niet te slim en fors teleurgesteld.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:03 schreef whosvegas het volgende:
Volgens mij spoort ze niet helemaal, ik kan er geen touw aan vast knopen. Maar ze heeft wel humor
Ik denk dat hij eerder bedoelt dat het wel humor is om te lezen, maar dat hij er niet op zou reagerenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:37 schreef mspoez het volgende:
[..]
Humor? Leest voor mij als: niet te knap, niet te slim en fors teleurgesteld.
Wegblijven. Als gratis lid kun je dus echt helemaal niets. Heel duur en je komt er moeilijk vanaf. Uitschrijven lukt niet via de website. Je blijft mail krijgen en ook je profiel blijft actief.quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:36 schreef Karina het volgende:
[..]
maar ok, we zouden het over de sites hebben
Is hier trouwens iemand ingeschreven bij Parship? Ik zag er een reclame van, maar ik heb hier nog niemand erover gehoord. Zelf ook nog niet gekeken eigenlijk.
Ik las dat als zelfspot.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:37 schreef mspoez het volgende:
Humor? Leest voor mij als: niet te knap, niet te slim en fors teleurgesteld.
Heel veel mensen vullen het volgens mij gewoon even snel in, ik zie heel vaak profielen waarbij de persoon niet eens zijn eigen naam met een hoofdletter heeft geschreven.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef Techno het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp is dat veel mensen niet eens de moeite nemen om hun tekst even goed na te lezen, of door de spellingscontrole te halen. Uiteraard hoeft het niet helemaal foutloos te zijn, maar de profielteksten die hier geplaatst worden zijn doorgaans van een dermate belabberd niveau dat een hoop mogelijk geïnteresseerde kandidaten op voorhand al afhaken; althans dat lijkt mij want het is toch een soort van CV.
Of zie ik het nu helemaal verkeerd?
Of mannen die schrijven: Hoi, met Gijs.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel veel mensen vullen het volgens mij gewoon even snel in, ik zie heel vaak profielen waarbij de persoon niet eens zijn eigen naam met een hoofdletter heeft geschreven.
Hoi ik ben carlos
Hallo ik ben alain
etc.
Zo iemand neem je toch meteen al niet meer serieus? En ook alinea's zijn voor heel mensen een probleem.
Ook dat kan verschillen. Je hebt ook mensen die eerst even moeten ontdooien voordat ze hun ware ik laten zien. Zulk soort mensen worden vaak na een eerste indruk ook in rl al genext.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef DaDude1987 het volgende:
En toch weet ik niet of internetdating wat voor mij is. Beetje profieltjes klikken en chatten is in het begin nog wel leuk maar gaat al snel vervelen, en in reallife iemand spreken geeft 10x sneller een beeld...
Of: 'ik ben dus Anja'quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:34 schreef mspoez het volgende:
[..]
Of mannen die schrijven: Hoi, met Gijs.
Met Gijs? Huh?
Spelfouten zijn voor mij ook een absolute doorklikreden. Dyzlektun kunnen ook de spellingschecker gebruiken.
Hmm, nu ik het teruglees... bij het woord "gezellie" had er eigenlijk al een lampje moeten gaan branden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:30 schreef Silenus het volgende:
Daar is zij veel te dom voor, om dat aspect te begrijpen.
Is toch ook gevaarlijk... al die users die je op komen zoeken als het programma weer eens niet werkt...quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:38 schreef Maanvis het volgende:
zit ik al 2 weken met een meiske op MSN, vraagt ze of mijn beroep niet lastig is, met al die aggressiviteit
ik ben fokking applicatiebeheerder.
Blijkt dat ze dacht dat ik bij de NS werk.
Speltip 999: Onthou met wie je chat en wat ze tegen je zeggen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:38 schreef Maanvis het volgende:
zit ik al 2 weken met een meiske op MSN, vraagt ze of mijn beroep niet lastig is, met al die aggressiviteit
ik ben fokking applicatiebeheerder.
Blijkt dat ze dacht dat ik bij de NS werk.
Gelijk even een databaseprogramma aan RP koppelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:43 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Speltip 999: Onthou met wie je chat en wat ze tegen je zeggen.
ze zoekt naar haar scheiding en man.. dus een vent met een kam is voldoende?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:52 schreef MalleJongen het volgende:
Tja, met 5 kinderen en uit Zeeland had je geen tijd om Nederlandse les te volgen:
Ik zoek nu naar mijn scheiding en man om gezelig mee te kletsen en in de toekommst meschien wel meer.
Ohja!! Ook zo leuk!!!! Mensen die altijd hun zinnen afsluiten met vier hoofdletters!!!!!quote:ik ben een lief spontaan meisje die op zichzelf woont en op zoek is naar echte liefde!!!!
iemand die niet alleen op mijn uiterlijk afgaat!!!!!
ik hou van passie tussen een man en vrouw !
(wel heb ik tattoos) en een eien willetje!! ben rete eigenwijs
Vrouwen die graag een moeilijk woord willen gebruiken maar het dan verkeerd spellen. 'Iets wat' er nog bijquote:Een korte samenvatting hoe ik ben.
Als jij:
Intelligent
Betrouwbaar
Eerlijk
Muziek
Iets wat Missantropisch
Lief
& Assertief bent
Dan kan je een berichtje sturen
Deze maakt het ook bont.quote:Ik heet Angela. Ik woon in Culemborg. Ik ben 29. Ik hou van.... AHHH JAKKES DAT IS ECHT NIKS!
Kan jij je vermaken tijdens een hapje eten, met een kaarsje aan en een wijntje op de bank hangen?
Wat drinken in een kroegje, filmpje pakken (thuis en uit) of een boswandeling klinkt voor jou niet als een straf?
Ben je spontaan, eerlijk, zorgzaam, vrolijk, zelfstandig en verzorgd?
Ben jij niet op je bekkie gevallen, en geen meeloper?
Zeg je wat je denkt, en zeg je niet wat een ander wil horen?
Weet je wat je wil in het leven en geen fulltime-twijfelaar?
Kortom: gewoon een leuke vent?
Waar wacht je dan op?!?! Just contact me!!!
(Geen foto = geen reactie!)
En dan de foto:quote:Ik heb geen behoefte aan:
- players die denken te kunnen scoren
- mannen die een sexrelatie en/of een one night stand willen
- zielige figuurtjes die niks beters te doen hebben dan mijn tijd te verspillen met nonsens
- mannen van 31+
- Mannen zonder foto
For every beauty there is an eye somewhere to see it.
For every truth there is an ear somewhere to hear it.
For every love there is a heart somewhere to receive it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waarom sta je er dan met je kont zo wulps op.
Om het af te leren een profiel wat ik nou leuk en goed geschreven vind:quote:Een gebroken hart is eigenlijk alleen leuk op je zestiende. Op die leeftijd mag je je namelijk helemaal laten gaan. Je kunt een pak yoghurt in de tank van zijn scooter laten sijpelen, anoniem zijn moeder een brief sturen met de mededeling waar hij zijn (door haar strikt verboden) softdrugs bewaart, een contactadvertentie met zijn foto en telefoonnummer in het toilet van een homobar hangen of je zou op zijn naam tien keer het boek ‘Omgaan met je beperkingen’ kunnen bestellen. Ik roep maar wat.
Verliefd zijn is heerlijk maar vlinders halen het niet bij het genot dat zoete wraak je verschaft. Ex equals excitement. Noem mij ervaringsdeskundige.
Nee, dan een relatie verbreken na je achttiende: dat is strontvervelend. Dat los je niet op met het krassen van Jeroen is een hufter op de wc deur. In een relatie na je achttiende heb je als het goed is geïnvesteerd. Zo’n jongeman heeft je ouders ontmoet, staat op foto’s die genomen zijn tijdens de altijd even gezellige en ontspannen familiedag en jij en de man in kwestie hebben mogelijkerwijs een rits kindernamen bedacht. Als dat wegvalt blijft er een gapende leegte over en dat doet pijn. Een geestelijk redelijk stabiele vrouw krast niet met haar sleutel een verkleinde versie van zijn penis op zijn nieuwe auto. Zo’n zelfde dame zal niet gauw een rebound bespringen omdat ze weet dat de klap dan later twee keer zo hard terug komt. Er zit met een beetje opvoeding na je achttiende als vrouw zijnde dus maar één ding op: men neme een doorweekt zakdoekje in de rechterhand, een foto in de linker én men stopt de mond vol chocola. Mijn beide exen zijn dikmakers gebleken.
Na twee relaties hoop ik als jonge volwassen vrouw de volgende keer in de roos te schieten. Ik vertrouw hierbij graag op mijn ietwat naïeve en positieve instelling en onderbouw deze graag met een redelijk bekend spreekwoord met het getal drie erin. Mocht meneer Scheepsrecht uiteindelijk toch niet van plan zijn om naast mij oud te worden in een schommelstoel op een veranda dan mag ik hopen dat hij vreemd gaat. Een partner die buiten de pot pist stuurt de ander mijns inziens namelijk een vrijbrief om weer in contact te komen met de zestienjarige versie van hem- of haarzelf. En mijn zestienjarige versie heeft in de tussentijd tijdens een snuffelstage geleerd hoe een hond te castreren, weet haar messen goed te slijpen én houdt ervan om op hoog vuur te wokken. Mannen van Nederland: mijn deur staat weer open. Wie trakteert mij op een hapje liefde of een scheutje adrenaline? ;-)
Gourmetten of steengrillen?
Maar dan moet ze er wel gezelig mee kunnen kletsen en in de toekommst meschien wel meer.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:01 schreef MMUFC het volgende:
[..]
ze zoekt naar haar scheiding en man.. dus een vent met een kam is voldoende?
Er zit wel een hoop frustratie in dat stukje tekstquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:11 schreef MalleJongen het volgende:
Die laatste is wel erg mooi geschreven Silenus
Het meisje waar je zo enthousiast over bent heeft nu ineens twijfels ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:21 schreef Ruudt het volgende:
Fijn dat onzekere gevoel nadat je cam voor de 1e keer aangestaan heeft, terwijl ze al een hoop foto's gezien heeft.
Ik dacht dat jullie al een nacht met cam aan gechat hadden?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:21 schreef Ruudt het volgende:
Fijn dat onzekere gevoel nadat je cam voor de 1e keer aangestaan heeft, terwijl ze al een hoop foto's gezien heeft.
Ik bedoel dat ik nu een onzeker gevoel heb, is het bevallen ja of nee?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het meisje waar je zo enthousiast over bent heeft nu ineens twijfels ?
Zij wel, ik had er toen nog geen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie al een nacht met cam aan gechat hadden?
Eens, leuke profieltekst inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:11 schreef MalleJongen het volgende:
Die laatste is wel erg mooi geschreven Silenus
Leuk voor de Libelle of Margriet inderdaad. Zegt verder weinig over haar behalve dat ze dik is geworden van twee vriendjes.quote:
Bijna geen enkel profiel zegt iets over je. Ik lees dit liever dan iemand die zegt dat ze van gezelligheid en lekker eten houdt, en bovendien soms grappig en lief is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Leuk voor de Libelle of Margriet inderdaad. Zegt verder weinig over haar behalve dat ze dik is geworden van twee vriendjes.
In vergelijking met de rest behoort deze wel bij het topje van de ijsberg.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Leuk voor de Libelle of Margriet inderdaad. Zegt verder weinig over haar behalve dat ze dik is geworden van twee vriendjes.
Dat ze leuk kan schrijven en over een goed stel hersenen beschikt zal ik ook niet ontkennen, maar de insteek spreekt me weinig aan. Überhaupt over vorige relaties iets schrijven, hoe grappig omschreven ook, vind ik geen do.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bijna geen enkel profiel zegt iets over je. Ik lees dit liever dan iemand die zegt dat ze van gezelligheid en lekker eten houdt, en bovendien soms grappig en lief is.
Ook al zegt ze niks over haarzelf, ze kan goed schrijven en is intelligent. Dat vind ik twee hele grote do's.
*hysterische schrikreactie, valt achterover met bureaustoel, slaat vervolgens met een stok zijn laptop aan diggelen, daarbij schuimbekkend over de grond rollend en uitroepend: NEEEE, NIET WEER ZO'N CREA-MUTSSSSSS*quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef MalleJongen het volgende:
met kralen en garen leuke inventieve dingen creeren
Seksueel misschien niet, maar dit ALL CAPS geneuzel komt toch wel enigszins gefrusteerd over.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:43 schreef MalleJongen het volgende:
IK BEN OOK NIET SEXUEEL GEFRUSTREERD.
Dat had ik niet verwacht. Heb je haar in behandeling genomen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef Silenus het volgende:
http://www.knuz.nl/fotos-prs/55/237855/3.jpg
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
*hysterische schrikreactie, valt achterover met bureaustoel, slaat vervolgens met een stok zijn laptop aan diggelen, daarbij schuimbekkend over de grond rollend en uitroepend: NEEEE, NIET WEER ZO'N CREA-MUTSSSSSS*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Als je de spoiler opent, vervolgens de tekst selecteert, klapt hij de spoiler dicht maar kan je toch gewoon ctrl+c doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:00 schreef Maanvis het volgende:
weten jullie overigns hoe lastig het is om vanuit een spoiler iets te kopieren!?!
Dat zou je aan haar kunnen vragen, ze staat er al zolang op: NL32371592quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook zoiets. Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
bij mij niet.. dus ik snap ook nie twaarom het allemaal in een spoiler moet, daar zijn spoilers niet voorquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Als je de spoiler opent, vervolgens de tekst selecteert, klapt hij de spoiler dicht maar kan je toch gewoon ctrl+c doenTenminste.. bij mij werkt dat gewoon..
Ik heb hem in mijn fotoboek gezet voor het nageslacht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef MalleJongen het volgende:
Nee, dan het profiel van Krullehoofd
Ik zit niet op RP of andere datingsites, dus dat wordt lastig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:04 schreef MalleJongen het volgende:
Dat zou je aan haar kunnen vragen, ze staat er al zolang op: NL57392114
Nee, ik ben niet meer op zoek.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:57 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht. Heb je haar in behandeling genomen?
Oke Maanvis, ik zal het niet meer doen, mag ik nu weer lief en stilletjes met m'n kraaltjes spelen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij mij niet.. dus ik snap ook nie twaarom het allemaal in een spoiler moet, daar zijn spoilers niet voor
Oke, dan zo maar:quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zit niet op RP of andere datingsites, dus dat wordt lastig.
Ja maar, ja maar.. nu weet ik nog niet wat "knuffelbare mannen" zijn. Zijn dat zwaar behaarde mannen, mannen die 150 kilo wegen of mannen die de hele avond naast haar op de bank geplakt zitten?quote:
Ik snap dat je nu knuffelbare interesses krijgt van deze dame, maar dan moet je een account aanmaken bij RP en zie, ook voor jou is er nog hoopquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.. nu weet ik nog niet wat "knuffelbare mannen" zijn. Zijn dat zwaar behaarde mannen, mannen die 150 kilo wegen of mannen die de hele avond naast haar op de bank geplakt zitten?
Nee, dank je. Ik ben al voorzien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:16 schreef MalleJongen het volgende:
Ik snap dat je nu knuffelbare interesses krijgt van deze dame, maar dan moet je een account aanmaken bij RP en zie, ook voor jou is er nog hoop
Strandwandeling....lekker eten....leuke dingen doen.....glaasje wijn bij de open haard.....gezellig op de bank een deeveedeetje kijken, keuze zat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:33 schreef brunette82 het volgende:
een date! de 14e augustus...maar nu bedenken wat we gaan doen
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:35 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Strandwandeling....lekker eten....leuke dingen doen.....glaasje wijn bij de open haard.....gezellig op de bank een deeveedeetje kijken, keuze zat.
Sla RP er maar op na, dat willen alle vrouwenquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:33 schreef brunette82 het volgende:
een date! de 14e augustus...maar nu bedenken wat we gaan doen
Hoho, ze zéggen dat ze dat willen maar niet op de eerste date, die moet heel bijzonder zijn en dat moet jij regelen, anders ben je een saaie lul.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:40 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Sla RP er maar op na, dat willen alle vrouwen
Daar mag ik niet meer opquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:40 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Sla RP er maar op na, dat willen alle vrouwen
Ben je door je profiel geblokkeerd daar?quote:
geweldig, vanavond zet ik er een op!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:16 schreef Techno het volgende:
Leuke verhalen zijn altijd welkom wat mij betreft.
Tis iets als je geen zin hebt om door de regen naar de kroeg, danstent, sporthal etc te moeten...quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef DaDude1987 het volgende:
En toch weet ik niet of internetdating wat voor mij is. Beetje profieltjes klikken en chatten is in het begin nog wel leuk maar gaat al snel vervelen, en in reallife iemand spreken geeft 10x sneller een beeld...
quote:Altijd lastig, het deel 'over mij'. Heb je op het terras nog de andere gasten om je getweeën over te verbazen en in het restaurant de kaart om over te discussiëren, al dan niet onder het uitwisselen van nóg lekkerder recepten die je heus nog een keer voor de ander gaat maken, in een eerste persoonsbeschrijving moet je zelf maar zien te verzinnen wat je als onderwerp van gesprek aan snijdt.
Alleen over jezelf praten is saai, teveel vragen stellen komt ook zo kruisverhoorderig over en je wil niet dat iemand zich voelt alsof hij gewogen wordt, of hij een standaard lijstje moet invullen om te zien of hij wel aan de eisen voldoet. Nee, fris, vrolijk en prikkelend wil je overkomen, nieuwsgierig maar niet té, mysterieus ook maar ook weer niet te geheimzinnig, losjes maar niet losbollig. Lastig, ik zou niet weten hoe.
En dan wat vragen aan jou:
- lust je slakken? en kruidenboter? en zuurkoolstamppot?
- dansen of kletsen?
- wat zegt je auto over jou?
- kamperen bij de zee of rondtrekken met een rugzak?
- is zoenen op de eerste date wel of niet 'done'?
Ik hoor wel wat er met het profiel mis is...quote:profiel:
Hallo,
Kom je hier ook even rondkijken? Nee? Nou ik wel.
Ik heb dat inmiddels een weekje gedaan en eigenlijk is het een beetje triest gesteld met de vrouwen van Nederland.
Of jullie hebben elkaar gekloond of jullie lijken gewoonweg op elkaar?
De verzoeken om een "sterke schouder", "lekker op de bank samen een dvdtje kijken" of "lange wandelingen maken" zijn niet op een hand te tellen.
Daarbij ook eisenlijstjes die mij doen glimlachen van de tegenstellingen in 1 zin.
Vrouwen willen uitgedaagd worden maar willen geen haantjestypes. Ze moeten avontuurlijk zijn maar frequent cafébezoek is al blijkbaar te avontuurlijk. Ze willen tegengas maar laten zich niet onderuithalen.
Ik kan zo wel even doorgaan. Nu is een dvdtje keer kijken niets mis mee, maar ik had nooit verwacht dat het na shoppen, volkssport nummer 1 onder vrouwen zou zijn!
Ben ik dan een irritante zeurkous? Voor sommige vast wel, maar denk jij die uitzondering te zijn die mij juist prettig gezelschap vind, reageer dan!
Tot ziens
je hoeft ook niet altijd een dvdspeler te hebben om een deeveedeetje te kunnen kijken...quote:
2x het woord avontuurlijk in 1 zin klinkt niet lekker.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:51 schreef Godshand het volgende:
Voor degene die zonder inspiratie voor hun profiel zit, hier de mijne. Niet kopiëren want ik weet je te vinden!![]()
[..]
Ik hoor wel wat er met het profiel mis is...
Het zegt een beetje weinig over jou....maar het is zeker niet verkeerd!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:51 schreef Godshand het volgende:
Voor degene die zonder inspiratie voor hun profiel zit, hier de mijne. Niet kopiëren want ik weet je te vinden!![]()
[..]
Ik hoor wel wat er met het profiel mis is...
Hoe kan ze je tekst nou lezen als ze haar ogen dicht moet doenquote:
quote:Ik hou ervan om problemen te maken. Niet het serieuze werk, maar meer om iemand een beetje uit te dagen. "Hoi Lolaatje.... Wauw, wat een leuk topje heb je aan !" (met een ondeugende glimlach en dan weglopen).
Ik ben slim, sportief, bijzonder en ambitieus. Ik ben kritisch, maar ik respecteer en geloof in persoonlijke vrijheid. Mijn grootste criticus dat ben ikzelf of is naar alle waarschijnlijkheid mijn moeder.
Mijn familie betekent veel voor mij en ik waardeer dat stukje van mijn leven heel erg. Ik geloof in een hoger iets, iemand die op je past en ervoor zorgt dat je andere mensen ontmoet met wie je goed kan opschieten, uiteindelijk is ons lot om iemand te ontmoeten die je waardeert om wie je bent en wat je denkt.
Relaties werken niet op de manier zoals op televisie of in de film. Ja ? Nee ? En dan uiteindelijk komen ze bij elkaar en leven ze nog lang en gelukkig. Hah ! Laat me niet lachen. 9 van de 10 eindigen omdat ze vanaf het begin al niet de juiste voor elkaar waren en van de helft die wel trouwen die scheiden ook weer, en ik vertel je nu dat ik ondanks dit niet cynisch ben geworden. Absoluut niet. Ja, ik geloof dat het in de liefde gaat om het geven van chocolade snoepjes en in sommige culturen een kip. Je mag mij een sukkel noemen, maar dat kan mij niks schelen, want hier geloof ik in. Uiteindelijk is het zo, dat stelletjes die echt voor elkaar gemaakt zijn door dezelfde problemen heen moeten als een ander, maar het grote verschil is dat ze niet opgeven. Een van de twee zal iedere keer weer opstaan en vechten voor de relatie. En als het goed is en ze ze zijn heel gelukkig, dan zal een van de twee iets zeggen.
Het meest intieme van mij wat ik hier wil verklappen is, ik heb harten gebroken en mijn hart is ook gebroken geweest. Ik heb vertrouwen, maar ik heb ook mijn twijfels.
Stuur mij een berichtje als:
Je iets interessants te zeggen hebt, je werkelijk een goed persoon bent of wanneer je bloedmooi bent.
Ideaal zou zijn, als je een combinatie bent van alle drie.
Het hoort juist in die zin... wel lezen he?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:51 schreef Superlam het volgende:
[..]
2x het woord avontuurlijk in 1 zin klinkt niet lekker.
Ik heb FriendScout24 in de wiki gezet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:50 schreef Gala6183 het volgende:
Mag in een volgend deel FriendScout24 in de OP? Of ben ik de enige die daar zit? Ik vind RP echt he-le-maal niks (qua site, niet per se qua leden), Friendscout vind ik een stuk.. nee zeg ik dit echt... hipper.
niks anders, niks beters?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:35 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Strandwandeling....lekker eten....leuke dingen doen.....glaasje wijn bij de open haard.....gezellig op de bank een deeveedeetje kijken, keuze zat.
Date met een apothecaresse (heet dat zo?)quote:Knipoogje zegt:
Heb je ook een foto van je poes?
Knipoogje zegt:
nee wacht...kat. KAT!
Janine zegt:
die 2 pootjes op de foto zijn van 'm.
Janine zegt:
POTEN!
...
<knip>
...
Janine zegt:
ik zou het een wonder vinden als je dat ongeschonden lukt om met mijn kat te doen...
Janine zegt:
bij mij zit ie nooit op schoot namelijk
Janine zegt:
vind ik wel erg jammer
Knipoogje zegt:
ah, een uitdaging!
Knipoogje zegt:
maar eerst een drankje doen op de markt na werktijd
Janine zegt:
lijkt me ook! Die kat gaat nergens heen!
Janine zegt:
wanneer heb je ergens een gaatje in je agenda tussen al die dates?
Knipoogje zegt:
volgende week ergens lukt vast wel
Knipoogje zegt:
vrijdag ofzo?
Janine zegt:
vrijdag is goed!
Knipoogje zegt:
deal
Janine zegt:
moet ik nog wat pilletjes voor je meenemen?
Knipoogje zegt:
misschien heb je wat GHB ofzo? ik heb binnenkort een date weetje
Janine zegt:
hou je eigen drankje maar in de gaten...
Knipoogje zegt:
en zo komen we toch aan de platte grappen vanavond
Janine zegt:
yep
Janine zegt:
daar zijn misschien ook wel pilletjes voor...
Ik lees het neemt die niet weg dat het niet lekker klinkt, gebruik een synoniem.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het hoort juist in die zin... wel lezen he?
Welnee, ik hou wel van dit soort grapjes. Dat was gewoon een setupjequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef GForceT1 het volgende:
leuke chat knipoog! haha die eerste regels. Je merkt de fout pas als ie al getypt en verzonden is
quote:hay ik ben niet 28 yaar en hier niet guet tipen maar wonik
wel in amsterdam en aleyin en werek horeka pizzariya en
nu?? hebik nog kans met je cheten en kenis maken op terasi
coffidrinken en feder?????????????????????/
(L., 42, 1.80)
quote:hello as it goes? I am max I am
Italian have seen yours nick and wanted to know something of
you why not me the storys? I waited for to you
hello
(M., 31, 1.79)
quote:he sosha wat ben jij een leuke meid zeg echt een leuke meid waar ik graag eens mee af wil spreken maar dat zal wel te snl gaan denk ik maar voor jiou zou ik meteenstopen met roken ik zou alles voor je over hebben hoop je snel eens te spreken veel liefs b.
(B., 28, 1.85)
quote:Hallo heel knap en aantrekkelijke sosha
heb net jou profiel en mooie foto gezien en
ben
erg geintresseerd om met je in contact te komen
en
een heel leuke relatie te beginen,
heb heel serieus en eerlijk gevraagd
laat mij graag van je te horen,
en
hoop dat ik ontmoet je binnen kort,
graag tot gauw,
s.
quote:Hoi hoi beste Sosha,
Ohh ja?,
vind je echt belangrijk dat jou partner of vriend langer dan jou zijn?,
maar
ik vind onbelangrijk dat mijn vriendin of partner langer dan mij zijn, en eigenlijk vind jou benen zitten ook heel aantrekkelijk uit in jou foto,
als je hebt veranderd jou idee
dan laat mij graag van je te horen
en
wij kunnen een afspraak te maken en misschien heel goed paste met elkaar, toch?
groetjes,
s.
(S., 35, 1.83)
Buiten de leeftijden en lengtes zijn het ook niet van die taalwondertjes geloof ik.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:49 schreef Sosha het volgende:
Ok. Ik moet wel even uitleggen dat ik 1.90 ben en dus in mijn profiel vermeld had dat ik op zoek was naar langere mannen tussen de 22 en 28... Let op de leeftijden en lengtes.
Zou je denken?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Buiten de leeftijden en lengtes zijn het ook niet van die taalwondertjes geloof ik.
Al zou je je vandaag weer inschrijven, dan krijg je wederom van zulke treurigheid in je mailbox.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:10 schreef Sosha het volgende:
Inmiddels heb ik godzijdank een vriendje dat langer is, maar ik heb deze berichtjes altijd bewaard in een tekstbestandje, ik vond ze te grappig
Tja, met kinderen kan altijd wel wat onvoorziens gebeuren (ervaring). Ik zou hem het voordeel van de twijfel gunnen in dit geval.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Of ben ik gewoon ontzettend achterdochtig?
Wat een licht weer...quote:Ik heb je gister al een berichtje gestuurd en wil je dus graag beter leren kennen.
Hoe zou jij graag het contact verder willen zien verlopen.
Laat het me maar even weten.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Mijn date is weer verschoven naar morgen, hij houdt het wel spannend. Zijn dochter was van haar paard gevallen. Ben ik nou een vreselijk mens dat ik daar aan twijfelde? Dat ik dacht dat, dat een smoesje was?
Enfin, ik heb hem nog even gebeld en met mijn tactvolle zelf ook nog gezegd dat ik twijfelde aan het waarheidsgehalteHij natuurlijk wel beledigd, uiteindelijk ik DENK dat het misschien toch wel waar was, we zullen zien morgen...
Het had wel 1 voordeel: nu kon ik tenminste Ajax kijken en zie net de 1-1
Hoe vaak is de date verschoven dan? Tja, kids, daar kan altijd wat mee gebeuren idd..quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Mijn date is weer verschoven naar morgen, hij houdt het wel spannend. Zijn dochter was van haar paard gevallen. Ben ik nou een vreselijk mens dat ik daar aan twijfelde? Dat ik dacht dat, dat een smoesje was?
Enfin, ik heb hem nog even gebeld en met mijn tactvolle zelf ook nog gezegd dat ik twijfelde aan het waarheidsgehalteHij natuurlijk wel beledigd, uiteindelijk ik DENK dat het misschien toch wel waar was, we zullen zien morgen...
Het had wel 1 voordeel: nu kon ik tenminste Ajax kijken en zie net de 1-1
Ai, da's wel fout inderdaad. Twijfelen of iemand de waarheid spreekt en dat midden in zijn gezicht vertellen terwijl je nog een 1e date moet doen. Gelukkig istie man en wil hij gewoon nuecke, dus gaat die date straks doorquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Heb ik trouwens ook gezegd, ik geef je het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, met kinderen kan altijd wel wat onvoorziens gebeuren (ervaring). Ik zou hem het voordeel van de twijfel gunnen in dit geval.
Nou, eigenlijk vind ik dit wel een beetje een afknapper, tis niet bijster intelligent. Is dat stom?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:40 schreef MalleJongen het volgende:
Misschien constant hartjes blijven sturen, misschien valt eens het kwartje![]()
hahaha
Wel ja, vooruit, nog maar een....en dan gelijk een "geen interesse" berichtje er achteraan sturenquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:44 schreef GForceT1 het volgende:
Hoezo afknapper. Weet hij veel dat gratis members niet kunnen antwoorden. Ik zou nog een hartje sturen
A stuurt B een berichtje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:44 schreef GForceT1 het volgende:
Hoezo afknapper. Weet hij veel dat gratis members niet kunnen antwoorden. Ik zou nog een hartje sturen
quote:Ben ik te min...................
ben ik te min omdat je ouders meer poen hebben...
dan de mijne???????????????? (Armand)
Blijkbaar wel, dus graag reacties van maximaal mbo nivo
Nou, daar staat RP vol meequote:
Ik date nu serieus met iemand, maar ze is niet van internet. Gewoon in het wild tegengekomen.quote:
Of mannen die 'hihi' schrijven...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:36 schreef Turbomuis het volgende:
O, en mensen die 'hahaha' in hun berichtjes zetten...
Die heeft vast zitten slapen tijdens Nederlandse lesquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:19 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
En "hoe herken ik een fake" voor beginners:
Motto
mijn naam is <knip>, ik ben single en ik ben een nieuw lid hier en ik ben hier op zoek naar een man die ik ook kan openen en vrienden te maken met en misschien wel de juiste man van mijn leven maken en de familie en goede jongen met.
Een jongen die je kan openen en mèt? Dat laatste als in een patatje/frietje met? Met wat?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:19 schreef Gala6183 het volgende:
Motto
mijn naam is <knip>, ik ben single en ik ben een nieuw lid hier en ik ben hier op zoek naar een man die ik ook kan openen en vrienden te maken met en misschien wel de juiste man van mijn leven maken en de familie en goede jongen met.
Of vrouwen die "whut" schrijven....quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:19 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Of mannen die 'hihi' schrijven...![]()
En "hoe herken ik een fake" voor beginners:
Motto
Mijn oude account deed het in ieder geval niet meer. Maar ik heb nog niet geprobeerd om een nieuwe aan te maken. Weet ook nog niet eigenlijk of ik dat wel wil gaan doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ben je door je profiel geblokkeerd daar?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:41 schreef Turbomuis het volgende:
Stond laatst in de krant hier, vond 'm wel grappig. Tekenend ook
[ afbeelding ]
weer gedumpt ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
Bleuh, ik ben er ff klaar mee eigenlijk... voor de zoveelste keer
what happend?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
Bleuh, ik ben er ff klaar mee eigenlijk... voor de zoveelste keer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Niks hoorquote:
Jij bent gewoon zo a-romantisch als dat je groot bentquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Silenus het volgende:
Die lexa-reclames de laatste tijd.Een gast die ineens opstaat en in een vol restaurant een roos geeft. Ben ik nou de enige kerel die dat totally gay vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo a-romantisch als dat je groot bent
Zo.. het compliment van de dag.. en daar kan je het mee doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt wel mee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef brunette82 het volgende:
het is wel wat he, daten...het gebeurt niet zomaar
Die mag in de OPquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:41 schreef Turbomuis het volgende:
Stond laatst in de krant hier, vond 'm wel grappig. Tekenend ook
[ afbeelding ]
"Hmmz, maar ik houd helemaal niet van rozen!"quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Silenus het volgende:
Een gast die ineens opstaat en in een vol restaurant een roos geeft.
Gay niet, wel schromelijk overdreven als je het op de eerste (of tweede) date zou doen. En het is enorm cliché natuurlijk, al zal er vast een groep mensen zijn die zoiets geweldig vindt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Silenus het volgende:
Die lexa-reclames de laatste tijd.Een gast die ineens opstaat en in een vol restaurant een roos geeft. Ben ik nou de enige kerel die dat totally gay vind?
Ik heb er zo'n hekel aan als mannen na 1 of 2 dates bloemen voor me meenemenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gay niet, wel schromelijk overdreven als je het op de eerste (of tweede) date zou doen. En het is enorm cliché natuurlijk, al zal er vast een groep mensen zijn die zoiets geweldig vindt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gay niet, wel schromelijk overdreven als je het op de eerste (of tweede) date zou doen. En het is enorm cliché natuurlijk, al zal er vast een groep mensen vrouwen zijn die zoiets geweldig vindt.
zit je de hele tijd te zeulen met die blommenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan als mannen na 1 of 2 dates bloemen voor me meenemen
Oh, dat is me nog nooit gebeurd. Is me 2 keer gebeurd dat ik een man vaker dan 1 keer heb gezien en beide keren zodra ze de eerste keer bij mij thuis kwamen, hadden ze een bos bloemen bij zich.. *zucht*quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zit je de hele tijd te zeulen met die blommen. Soms zie je ze wel eens, bij terrasjes of restaurants
. Arm meiske denk ik dan altijd.
Sommige vrouwen vinden het echt geweldig om thuis bloemen te krijgen, houd dat in je achterhoofd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, dat is me nog nooit gebeurd. Is me 2 keer gebeurd dat ik een man vaker dan 1 keer heb gezien en beide keren zodra ze de eerste keer bij mij thuis kwamen, hadden ze een bos bloemen bij zich.. *zucht*
Ja, bij voorkeur een 12 pack of niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, dat is me nog nooit gebeurd. Is me 2 keer gebeurd dat ik een man vaker dan 1 keer heb gezien en beide keren zodra ze de eerste keer bij mij thuis kwamen, hadden ze een bos bloemen bij zich.. *zucht*
"DAN LEREN ZE DAT MAAR!1!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En mannen kunnen geen gedachten lezen, dat ook.
Als dat wel zo was dan waren datingssites e.d. uberhaupt overbodig geweest.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Afstand smafstand. Heb nu ook heel goed contact met een hele leuke van ver weg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef Maanvis het volgende:
nu heb ik al een aantal weken leuk contact op PaiQ met een meiske met een copycat-zonnebril. Enige probleem is de afstand, 170km
.
No way dat vrouwen bloemen van me krijgen. Die kopen ze maar lekker zelf.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan als mannen na 1 of 2 dates bloemen voor me meenemen
romanticusquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
No way dat vrouwen bloemen van me krijgen. Die kopen ze maar lekker zelf.
Wat van ver komt is lekker.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:45 schreef Q. het volgende:
Afstand smafstand. Heb nu ook heel goed contact met een hele leuke van ver weg..
Op zich vind ik het heel leuk om bloemen te krijgen hoor, maar ik vind het zo standaard. Sowieso hoef ik de eerste paar keer dat ik man zie helemaal niks van ze te krijgen. Dan wil ik elkaar gewoon beter leren kennen en voel ik me op de een of andere manier schuldig ofzo? Het is natuurlijk heel erg lief bedoeld, maar het voelt gewoon heel ongemakkelijk. Als ik echt iets met de man in kwestie zou hebben, is het wel anders. Maar als je elkaar maar 2 of 3 keer hebt gezien? Het komt zo geforceerd over dan vind ik..quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden het echt geweldig om thuis bloemen te krijgen, houd dat in je achterhoofd.
Het ligt er ook aan wat voor bloemen. Rozen zijn een beetje te veel van het goeiequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op zich vind ik het heel leuk om bloemen te krijgen hoor, maar ik vind het zo standaard. Sowieso hoef ik de eerste paar keer dat ik man zie helemaal niks van ze te krijgen. Dan wil ik elkaar gewoon beter leren kennen en voel ik me op de een of andere manier schuldig ofzo? Het is natuurlijk heel erg lief bedoeld, maar het voelt gewoon heel ongemakkelijk. Als ik echt iets met de man in kwestie zou hebben, is het wel anders. Maar als je elkaar maar 2 of 3 keer hebt gezien? Het komt zo geforceerd over dan vind ik..
1000 rode rozen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wat voor bloemen. Rozen zijn een beetje te veel van het goeie
2 maal rozen gekregenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wat voor bloemen. Rozen zijn een beetje te veel van het goeie
Ik begrijp echt niet dat er van die knuppels zijn die vrouwen rozen geven op een datequote:
Bloemen gaan dood zodra ik ze aanraak.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:24 schreef Karina het volgende:
Rozen krijgen op een date is toch helemaal niet handig? Loop je de hele tijd met die bloemen in je handen.
Date heeft afgezegddat krijg je ervan als je alles er maar uitflapt. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd was, maar eigenlijk ook niet teleurgesteld, ik denk dat er ergens diep in mijn achterhoofd toch een stemmetje zei "er klopt iets niet".
Nee he? Ik ben bang dat ik nogal een gebruiksaanwijzing nodig hebquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Bloemen gaan dood zodra ik ze aanraak.
Maareh Karina, dat schiet ook niet op zo!
Ik probeer in een restaurant het er vooral niet te dik op te leggen dat we aan het daten zijn. Mijn schaamtegevoel is extreem ontwikkeld. Zelfs in een discotheek op 4000km afstand van mijn woonplaats zou ik blijven opletten of ik mezelf niet voor lul zet. Kutgevoel; ik haat hetquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Silenus het volgende:
Als je die nou even in je profiel zet, dan scheelt dat weer voor de mannen die op je reageren. Een soort van filter zeg maarquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee he? Ik ben bang dat ik nogal een gebruiksaanwijzing nodig heb
Als hij nu ALWEER afzegt is het gewoon een loezert! Niks aan verlorenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:24 schreef Karina het volgende:
Rozen krijgen op een date is toch helemaal niet handig? Loop je de hele tijd met die bloemen in je handen.
Date heeft afgezegddat krijg je ervan als je alles er maar uitflapt. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd was, maar eigenlijk ook niet teleurgesteld, ik denk dat er ergens diep in mijn achterhoofd toch een stemmetje zei "er klopt iets niet".
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op zich vind ik het heel leuk om bloemen te krijgen hoor, maar ik vind het zo standaard. Sowieso hoef ik de eerste paar keer dat ik man zie helemaal niks van ze te krijgen. Dan wil ik elkaar gewoon beter leren kennen en voel ik me op de een of andere manier schuldig ofzo? Het is natuurlijk heel erg lief bedoeld, maar het voelt gewoon heel ongemakkelijk. Als ik echt iets met de man in kwestie zou hebben, is het wel anders. Maar als je elkaar maar 2 of 3 keer hebt gezien? Het komt zo geforceerd over dan vind ik..
Ik heb dat net zo...zou t leuker vinden als t klikt, gewoon vaker af te spreken...quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
pppffffquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:24 schreef Karina het volgende:
Oh ik bedoel niet verzet, maar helemaal afgezegd, was niet helemaal duidelijk denk ik. In zijn sms stond zoiets van "ik vond het niet zo prettig wat je zei gisteren". Hij was gewoon te laf om het gisteren meteen te zeggen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:52 schreef brunette82 het volgende:
[..]
pppffffWat voor een reden gaf hij deze keer? ik neem aan dat je het nu afgekapt hebt?
"OK dat dacht ik al, veel succes"quote:
Heb je nog een sms terug gestuurd ook ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
"OK dat dacht ik al, veel succes"Of iets in die trant. Ik had ook al een voorgevoel. @spirit: klopt, daarom is mijn vorige relatie ook mislukt, hij was te "soft", daar kan ik niet zo goed tegen. Was niet de enige reden, maar wel 1 van de.
'Sterf'.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:17 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Heb je nog een sms terug gestuurd ook ?
Geldt alleen voor gratis leden, zeker?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:21 schreef dyna18 het volgende:
Iemand hier nog meer die RP 'aanbieding' gekregen?
Beetje jammer dat je zo snel moet beslissen.
Jij bent wel de vrouw van de 'one-liners' hè ?quote:
Ja, gratis leden krijgen 5 tot 10 euro korting op een abbonnement. Maar je moet wel voor zondag beslissen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:24 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Geldt alleen voor gratis leden, zeker?
Ik heb niets ontvangen.
Nee nog nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:36 schreef brunette82 het volgende:
oh en een date weten te scoren civillian??
Ja, ik ben betalend lid van die club.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, gratis leden krijgen 5 tot 10 euro korting op een abbonnement. Maar je moet wel voor zondag beslissen.
Jij hebt al een abbo?
quote:ben net naar Shrek 3D geweest, was leuk!
oke
met de kids?
nee met de kinderen
ja dat bedoelde ik
joh
haha
je hebt vast ook een dinnetje
uhh een wat
mensen met kids hebben meestal ook dinnetjes
okee
ik heb geen kids, maar de meeste hier wel
ik heb ook geen kids
ik heb kinderen
oke, dat dacht ik
is toch gezellie, de film!
Tuurlijk, ik laat me niet kennen. En eens, dat woord "kids"quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:17 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Heb je nog een sms terug gestuurd ook ?
Gewoon wat drinken:) Ik heb mezelf al voorgenomen dat het niets gaat worden, als ik niets meer te verliezen heb gaan de gesprekken een stuk vloeiender:Pquote:
Maar is het niet een beetje stom om al na een half uurtje te zeggen: doeg ik ga er weer vandoor? Een beetje hard for my tastequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Wat gaan drinken is het best ook, vooral als je die persoon helemaal niet kent, als het niets is, dan kun je na een half uurtje al weer weg.
Kreeg net een berichtje op Knuz, helaas niet mijn type, maar in ieder geval wel eens iemand die je profiel leest, hij vroeg me iets over Japanse films (kijk ik graag). Kijk: dat is nou leuk, toont interesse.
Meestal is zoiets wel wederzijds, ik heb 2x afgesproken en dat was na een kwartiertje al over (ik wil het niet eens een date noemen, meer een ontmoeting). Mocht het niet wederzijds zijn (het niet leuk vinden), dan is het ook niet aardig om de ander valse hoop te geven toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:09 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Maar is het niet een beetje stom om al na een half uurtje te zeggen: doeg ik ga er weer vandoor? Een beetje hard for my taste
Ja dat begrijp ik wel, maar hoe kap je de date af midden in de date zeg maar. Ik heb echt niet de intentie om het af te kappen, ik verwacht wel dat het een leuke date wordt!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:15 schreef brunette82 het volgende:
zoiets voel je, ijscodude..ik ben bij de 1e date te zenuwachtig, geef de ander altijd wel een kans tot een 2e date, mocht t dan nog niks zijn, houdt t op..eerlijk zijn...
Ja ik begrijp wat je bedoeld, maar Karina zei dat de date al na 15 minuten over was. Een normale date duurt veel langer neem ik aan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef brunette82 het volgende:
niet tijdens de date, maar erna, als je later met die persoon erover hebt, van, hoe vond jij t, etc..dan begin je erover...tenzij t echt een bitch is, of wat dan ook, dan zeg je, t was leuk en aardig, maar hier blijft t bij..
tja, je moet wat toch
Ik weet het, het zijn ook gezonde zenuwen. Ik heb er ook wel zin aan, hoop dat het een leuk iemand is. Met het contact dat we al hebben gehad zat het goed, alleen spreken in het echt is altijd een tikkeltje anders.quote:
Haha het duurde ff voordat ik em door hadquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:27 schreef brunette82 het volgende:
daar ga ik wel vanuit ijscodude...hangt er vanaf wat je gaat doen
Als Karina het na 15 minuten al wil afbreken, dan heeft zo'n man dat echt wel door. Dan moet het gesprek al direct redelijk doodvallen en komt het vast niet als een verrassing (tenzij zo'n vent een enorme plaat voor zijn hoofd heeft). Denk niet dat als het niet echt klikt, maar wel gezellig is, dat je dan al na 15 minuten afkapt. Genoeg dates gehad waarvan ik bij binnenkomst al dacht 'nee, dat wordt 'm niet' en vervolgens wel gewoon 3 uur lang in het restaurant blijf doorouwehoeren over van alles en nog wat. Gezelligquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Ijscodude het volgende:
Ja ik begrijp wat je bedoeld, maar Karina zei dat de date al na 15 minuten over was. Een normale date duurt veel langer neem ik aan?
Wat heeft dat mogen rijden ermee te maken dan??quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:34 schreef mspoez het volgende:
Ik heb wel eens na het voorgerecht gezegd dat ik het beter vond nu maar te gaan, omdat ik 'nu nog mocht rijden'. Dat was echt wel duidelijk.
nevermindquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Wat heeft dat mogen rijden ermee te maken dan??
ijsco vroeg toch om een manier om een date te stoppen? Dit was een goede manier, vond ik zelf.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Na het aperitief mag je dan niet meer drinken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
NOOIT alles betalen. Altijd 50-50.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Ijscodude het volgende:
Nog een vraagje: is het beste dat ik alles betaal of gewoon alles door de helft doen? Ik ben wel een heer dus ik neig naar de eerste keus maar de vrouwen kunnen beter beantwoorden
Jij de eerste keer, bij een vervolg is zij aan de beurt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Ijscodude het volgende:
Nog een vraagje: is het beste dat ik alles betaal of gewoon alles door de helft doen? Ik ben wel een heer dus ik neig naar de eerste keus maar de vrouwen kunnen beter beantwoorden
Het was nog raarder geweest als ik was gebleven, we hadden beiden duidelijk zo'n verschillend idee over de rest van de avond. Maar goed, als jij liever hebt dat iemand bij je blijft zitten terwijl het echt niet prettig voelt voor diegene, sja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Na het aperitief mag je dan niet meer drinken.
Persoonlijk vind ik het wel wat raar om na het voorgerecht een restaurant te verlaten.
Ik ga überhaupt niet 3 gangen tafelen op een eerste date.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:59 schreef mspoez het volgende:
[..]
Het was nog raarder geweest als ik was gebleven, we hadden beiden duidelijk zo'n verschillend idee over de rest van de avond. Maar goed, als jij liever hebt dat iemand bij je blijft zitten terwijl het echt niet prettig voelt voor diegene, sja, dat kan natuurlijk ook.
Dan is er toch ergens iets misgegaanquote:Aantal kinderen 1
Kinderwens misschien
'de XY'quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef Civilian het volgende:
KidsVerschikkelijk woord..
Getrouwde vrouwen met kids en een hubbbie of hoe ze 't tegenwoordig ook noemen
Kind voldoet niet aan de eisen geen garantie meer, ze wil het graag nog een keer proberen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:13 schreef Civilian het volgende:
Ik kwam net dit tegen op een RP profiel
[..]
Dan is er toch ergens iets misgegaanAls je een kind hebt, maar nog niet weet of je d'r wil
Jezus, wat zweverigquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:48 schreef MalleJongen het volgende:
Deze slaat helemaal alles, 46 jaar en 9 kinderen!!! En ze heeft een kinderwens.
Maar dan de tekst:
Ingevulde witte vakjes zijn te leeg en al het ingevulde te vol.
Wat is een ware? Ik ben ook geen ware in mijn droom die ik soms zie. Dat wil niet zeggen dat ik niet weet wat ik voel en zie.
Leuk contact met jou is toch mooi.
Zonder contact met jou kan soms mooier zijn.
Vooral eerlijk genieten in al je eerlijk zijn al gaat het soms mis!
Al zal ik reizen in de hemel en schiet ik 1 ster doe ik mijn wens voor de hele wereld want ik wil vrede voor altijd.
Mammie en pappie bedankt dat ik jullie dochter ben.
Ademloos in adem kan geen dag kapot.
update: ze zoekt een man of vrouw
lijkt wel een rouwtekst.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:48 schreef MalleJongen het volgende:
Deze slaat helemaal alles, 46 jaar en 9 kinderen!!! En ze heeft een kinderwens.
Maar dan de tekst:
Ingevulde witte vakjes zijn te leeg en al het ingevulde te vol.
Wat is een ware? Ik ben ook geen ware in mijn droom die ik soms zie. Dat wil niet zeggen dat ik niet weet wat ik voel en zie.
Leuk contact met jou is toch mooi.
Zonder contact met jou kan soms mooier zijn.
Vooral eerlijk genieten in al je eerlijk zijn al gaat het soms mis!
Al zal ik reizen in de hemel en schiet ik 1 ster doe ik mijn wens voor de hele wereld want ik wil vrede voor altijd.
Mammie en pappie bedankt dat ik jullie dochter ben.
Ademloos in adem kan geen dag kapot.
update: ze zoekt een man of vrouw
verkeerde vakje aangekruist?quote:
Was je niet vroom genoeg?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef Ruudt het volgende:
Hoppakee, kei hard op de negeermodus na het cammen.
Haha.quote:
Ik dacht dat ik snel was maar jij bent echt pijlsnelquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Haha.
Misschien trek ik wel een te snelle conclusie maar het is mij te toevallig dat je 2 avonden achter elkaar vlak nadat ik op msn hoi zeg op bezet springt.
Goed boek, dat wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:57 schreef MalleJongen het volgende:
Haar favoriete boek: ondragelijke lichtheid van het bestaan
NL87457242
We'll see, ondertussen maar de "reserve" unblocken @ msn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik snel was maar jij bent echt pijlsnel![]()
Misschien was ze net in gesprek met iemand en was jij teveel.
de luxequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
We'll see, ondertussen maar de "reserve" unblocken @ msn.
De reservequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
We'll see, ondertussen maar de "reserve" unblocken @ msn.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Hey pssst, maisje, psst, wil je bij mij op m'n reservebankje?
En ze geven zeker geen tegoedbon?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
aanbieding van RP ook gehad. Jammer genoeg zit ik door een verhuizing binnenkort bijna 2 weken zonder internet. Beetje zonde dan.
Dat denk ik ook altijd vrij snel. In de meeste gevallen is het dan ook gewoon een negeer actie... op bezet kom je alleen maar als je een ander programma opent of als je het zelf aanklikt. Als je een msn lampje ziet knipperen dan doe je dat dus alleen als je diegene niet spreken wil.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Haha.
Misschien trek ik wel een te snelle conclusie maar het is mij te toevallig dat je 2 avonden achter elkaar vlak nadat ik op msn hoi zeg op bezet springt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |