Ze noemt zich Kareltje.........
Niemand word toch zo wakker !
Hoi, kom je plaatjes kijken ? Of gaat het je om het gehele plaatje?
Valt me op dat het bij de meeste gaat om de stoeipoes/ good look’s, and no brains, En dat miss wel uit veiligheid tegen confrontaties of commentaar van omgeving (leest als dat jij niet hoef te gaan zeggen: maar ze is wel lief hoor, dus vind die hazenlip/ omvang/ 6de teen, en 3 ogen niet erg.
Ga je in het dagelijkse leven ook alleen maar voor die:
* Mooie auto ( ook al roest die onder je kont vandaan, en kost die een vermogen)
* sjieke koffie zetter ( ook al spuug die het in je gezicht als je hem aanzet, en maakt die zo herrie dat je buren wakker worden, en je elkaar niet kan verstaan )
* Mooie gerse schoenen ( ook al kan je er alleen op lopen, met behulp van een rolator , maar hejjj ze staan leuk bij me uhhh riem )
* Dat mooie meisje ( ook al krijg je hart krampen van haar gedrag/ gekat/ kille dooie blik, zonder enige emotie. Dat als je zegt: schatje ik voel me niet zo, zei zegt ja boei ik ga even met jolien de stad in heb een mooie jas gezien VOOR MEZELF ), en schreeuwt ze als ze boos is als een viswijf.
Vraag is dus:
* Wil je niet de warmte voelen als je haar hoor aan de telefoon/ ziet als je thuiskomt/ sms ontvangt?
* Dat onopgemaakte verkreukelde bekkie ( dus niet die geile gerse foto van RP waar je voor ging) naast je in de morgen, je haar aankijkt en denkt: mmmm mijn moppie ( zij dat aan je blik ziet een kus geeft en koffie gaat zetten?)
* Die net zo makkelijk op een stoep randje gaat zitten, ipv zeuren er is geen plek laten we gaan?
* Lekker vals, maar zo spontaan mee blèrt met een liedje, dat je ipv ergernis een glimlach voel op je toet door de spontaniteit en puurheid?..In haakt en mee gaat zingen GEZELLIE .
* Zegt tegen je: joh doe lekker dat shirt aan zegT, boeiend die kreukels hij staat je toch wel leuk )
Al met al ga je voor het gehele plaatje of alleen het plaatje?
Ga je voor IQ ( leest als interesse loos, hoogopgeleid, maar kan over alles mee praten zolang ik maar niks voelt!)
Of EQ ( leest als emotioneel geïnteresseerd in alles wat je doet en wie je bent) (NA DIT STUKJE AL HONDERDE BOZE MAILTJES) fuut fuut
Alles dus wat je ziet is dus echt nog niet alles!
Ik wil dus!! Gewoon mee galmen met muziek tijdens het koken. Je zoenen als het opkomt als dikke stro…piep…. In je kont knijpen als ik die zie. En zwijgen omdat praten niet nodig is. Giegelen om je sms’jes. Sjugten en denken MENNNNNN als ik naar je kijk, en er verlegen van worden. Gewoon nee mogen zeggen als ik het er niet mee ens bent of iets niet wil, wetende dat je eerlijkheid juist zo waardeer. OHW JA Complimentjes mogen geven zonder dat je voor ever je spraak kwijt raak omdat je dat dood eng vind hahaha ( geloof me ze bestaan )
Trefwoorden:
Empathie, Lief, Direct, Eerlijk, Respect, Openboek, Stil soms, Fotografie, me Werk, Creatief, Kroelkont, Muziek, Wandelen, Gevoelsmens , Geen rijbewijs-sorry, Nachtbeugeltje, Spiritueel, Me mams, Natuur, Goed gesprek, Onderbroeken lol, Klier, Pestkop. Smss, Architectuur, Vormgeving.
Zwak voor:
Mooie Handen, Tanden, Lief, Eerlijk, Stem, Iemand die me blijft boeien, Openheid, Uistraling, Iemand met inhoud, en ervaring.
Uitgangspunt:
Geloof niet in liefde op het eerste gezicht , als goede basis, maar meer iets dat vanuit een vriendschap groeit ..dus eerst vriendschap en dan verder kijken .
Vragen ??? ( zeg alsjeblief nee !!!! )
Gelieve NIET reageren, als je:
* Een : een nachtje staan wil ( dat is dus de nl versie van one night stand pffff)
* Het je dus alleen om het plaatje gaat, en niet om de inhoud .
* Als je een negatief iemand bent.
* Met een erg onverzorgd gebit. Vind een mooi gebit wel belangrijk.
* Me vader kent van vroeger ( leest als niet ouder dan uhmm zo49 )
* Je spuit / slikt/ tript/ blowt, of je, je klem zuipt .
* Zonder foto hier staat ( maar wel durft te zeggen ik mail hem pff. Zeg ik zet hem dan verborgen hier maar maak er geen bull verhaal van. ( Fijn he direct zijn

* Players koop een Wiii maar laat mij met rust ..
* Je alleen maar kan back packen ( en vergeten bent wat voor moois er dichter bij is )
* Je alleen maar uit spieren bestaat ( want ooit kan dat sporten niet meer en , ga ik je op een dag dus niet herkennen)
* Je je hobby/ passie heb verheven tot ademhalen , en het dus over niks anders kan hebben ( leest als oogkleppen voor , voor de rest van de dagelijks ontwikkelingen )
* Je zo aan speed talking doet ( snel praat) dat ik het op moet nemen steeds en dan slow moet afspelen, al sik weer uitgerust bent ( leest als ik hou van relaxt , niet van hyper )
* Je wil CAM-ZWAFFELEN pffffffffffff .. echt grow up… als je je LEUTER zo mooi vind maak een foto en zet he op je nacht kastje !
Nog steeds geen vragen ( weer nee zeggen he PLEASE ! )
Liefst iemand uit de buurt, want stel dat je elkaar leuk vind word het zo gedoe anders ( en dat willen we niet toch ? )

Ps .. Lees vaak : gelieve geen Interesse berichtjes ! ZET DAT DAN UIT PFFFFFFFFFFFF ( echt he soms grrrrrrrrr hihihi ) Dit doe je onder instellingen oke
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.