abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84570376
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:45 schreef MalleJongen het volgende:

[..]

Heb je al wel eens goed de profielen gelezen?
Geef dan nog maar eens de definitie van "normaal".
Nee eigenlijk niet, heb nog niet eens profiel aangemaakt.

Maar goed, als ik dus een profiel ga maken moet ik wel een toneelstukje gaan opvoeren want als ik mezelf eerlijk ga omschrijven klikt iedereen me weg dat is me wel duidelijk intussen :)
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:53:36 #277
108913 Godshand
guide4you
pi_84570389
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef mspoez het volgende:
Niks mis met wiskundeleraren, niks mis met Wallonië en zeker niet met 3x per jaar op vakantie. Wel met ontkennen van wat je echt wil en dat lees ik toch wel vaak.
ach tussen droom en daad staan wetten en prakltische bezwaren in de weg. En zo is het maar net :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_84570423
:D Leuke tekst!! Daar krijg je vast wel reacties op!
pi_84570449
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Maar goed, als ik dus een profiel ga maken moet ik wel een toneelstukje gaan opvoeren want als ik mezelf eerlijk ga omschrijven klikt iedereen me weg dat is me wel duidelijk intussen :)
Nou,probeer het eens..wie ben je dan?
pi_84570455
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik heb mijn profiel inmiddels ook even herschreven. Is het iets ? Of is het weer zo een profiel die in het begin weer wat extra bezoeksters trekt om daarna weer helemáál in te kakken

Dames, Dames

Ik heb vorige week besloten dat er maar eens een einde moest komen aan mijn vrijgezellenbestaan. U weet wel, de tijd om elke gelegenheid aan te grijpen om eens flink bier te drinken en kut te roepen.

Ik herinner me nog de nachtelijke sessies met veel gelal, verhitte discussies, Elvis-tosti’s, literaire bouwvakkers, technerds, zweefteven, gekkenwassers, de plaatselijke kebabboer bij nacht en ontij op de stoep en niet te vergeten the day after met steevast brandend maagzuur als souvenir van weer zo’n fantastische experience.

Nu ik afscheid heb genomen van deze toentertijd prettige ervaringen wil ik gewoon weer aan de vrouw, niets meer maar ook zeker niet minder.

Daarom hierbij deze uitnodiging,

Een avond om onder het genot van een en ander eens te filosoferen over politiek, wetenschap, kunst, muziek en verder alles wat zo ter tafel komt. Uiteraard zonder mijn stapvrienden en jouw beste vriendinnen.

Uw met het klimmen der jaren steeds fraaier ogende vrijgezel,

Ik vind hem erg goed geschreven
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:56:47 #281
210501 right_turn
It's my turn
pi_84570555
quote:
Ik heb mijn profiel inmiddels ook even herschreven. Is het iets ? Of is het weer zo een profiel die in het begin weer wat extra bezoeksters trekt om daarna weer helemáál in te kakken

Dames, Dames

Ik heb vorige week besloten dat er maar eens een einde moest komen aan mijn vrijgezellenbestaan. U weet wel, de tijd om elke gelegenheid aan te grijpen om eens flink bier te drinken en kut te roepen.

Ik herinner me nog de nachtelijke sessies met veel gelal, verhitte discussies, Elvis-tosti’s, literaire bouwvakkers, technerds, zweefteven, gekkenwassers, de plaatselijke kebabboer bij nacht en ontij op de stoep en niet te vergeten the day after met steevast brandend maagzuur als souvenir van weer zo’n fantastische experience.

Nu ik afscheid heb genomen van deze toentertijd prettige ervaringen wil ik gewoon weer aan de vrouw, niets meer maar ook zeker niet minder.

Een avond om onder het genot van een en ander eens te filosoferen over politiek, wetenschap, kunst, muziek en verder alles wat zo ter tafel komt. Uiteraard zonder mijn stapvrienden en jouw beste vriendinnen.

Geforceerd, wanhopig, kansloos...

Maar ik ben een dude... your mileage may vary with dames :)
Acht Cola, Acht Bier!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:56:52 #282
108913 Godshand
guide4you
pi_84570561
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het is geen toneelstukje, het is jezelf iets positiever verkopen, maar tegelijkertijd wel de waarheid zeggen.
Je moet jezelf net als een produkt aanprijzen.

Apple verkoopt hun iMac ook niet met:
negatieve punten:
-geen enkele Windows software werkt erop
-vloekt erg in uw interieur als deze niet op wit berekend is
-wij hebben de PC lekker duur gemaakt

toch?
pi_84570570
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef brunette82 het volgende:

[..]

Nou,probeer het eens..wie ben je dan?
Wie ik ben staat ongeveer beschreven op de vorige pagina, maar dat komt op internet vreselijk saai en autistisch over, dus ik moet het een beetje leuk gaan verpakken :)

quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het is geen toneelstukje, het is jezelf iets positiever verkopen, maar tegelijkertijd wel de waarheid zeggen.
Je moet jezelf net als een produkt aanprijzen.

Apple verkoopt hun iMac ook niet met:
negatieve punten:
-geen enkele Windows software werkt erop
-vloekt erg in uw interieur als deze niet op wit berekend is
-wij hebben de PC lekker duur gemaakt

toch?
goede vergelijking inderdaad, je hebt wel een punt
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:05:24 #284
108913 Godshand
guide4you
pi_84570959
quote:

Dames, Dames

Hmm op zich wel grappig maar de toon is eigenlijk een beetje "boer lacht met kiespijn"...
pi_84571019
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:56 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wie ik ben staat ongeveer beschreven op de vorige pagina, maar dat komt op internet vreselijk saai en autistisch over, dus ik moet het een beetje leuk gaan verpakken
[..]

goede vergelijking inderdaad, je hebt wel een punt
Maar beetje jammer als je een openingspost zoals in dit topic voorgesteld gaat gebruiken, grappig en gevat geschreven en de dame komt in gesprek met jou en je blijkt echt een saaie drol te zijn...

Beetje negatief gesteld als hierboven, maar als je zo'n gevat stukje neer zou zetten... dat ben jij gewoon niet. Doe je niet anders voor als dat je bent. Misschien krijg je dan wel meer reacties terug, maar je zult in no time via msn of email worden afgewezen omdat je dan tegenvalt.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:16:28 #286
108913 Godshand
guide4you
pi_84571432
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar beetje jammer als je een openingspost zoals in dit topic voorgesteld gaat gebruiken, grappig en gevat geschreven en de dame komt in gesprek met jou en je blijkt echt een saaie drol te zijn...

Beetje negatief gesteld als hierboven, maar als je zo'n gevat stukje neer zou zetten... dat ben jij gewoon niet. Doe je niet anders voor als dat je bent. Misschien krijg je dan wel meer reacties terug, maar je zult in no time via msn of email worden afgewezen omdat je dan tegenvalt.
Ach, je kan je ook positef jezelf verkopen in je eigen woorden..
Die vrouwen doen zelf ook niet anders, en een "charmante eigenwijze vrouw die graag leunt op een lekkere knuffelbeer" is wellicht uiteindelijk ook een afhankelijk neurotisch type die elke minuut dat dr vent op zijn werk doorbrengt, zij huilt en bang is dat hij haar gaat verlaten...

Uiteindelijk zegt een date meer dan die 20 woorden...
(Date het en je weet het was wel lekker cliche ja maar wel waarrrr )
pi_84571509
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, dus dat zal ik ook zeker niet doen, maar ik kan het wel iets leuker/positiever brengen zoals Godshand hierboven voorstelt.

En op zich ben ik niet veel saaier dan de gemiddelde Nederlander denk ik, zoveel zelfkennis/zelfvertrouwen heb ik ook nog wel weer.
٩๏̯͡๏)۶
pi_84571747
miss moet je een een foto in je foto boek plaatsen en meer info zetten in je profiel hier op FOK.
Dan zul je zien dat je reacties krijgt
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:32:46 #289
108913 Godshand
guide4you
pi_84571979
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:24 schreef brunette82 het volgende:
miss moet je een een foto in je foto boek plaatsen en meer info zetten in je profiel hier op FOK.
heb je nou al die date geregeld?
pi_84572180
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

heb je nou al die date geregeld?
nog niet geregeld, heb hem gemaild en een smsje gestuurd, hoor t morgen wel
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:41:17 #291
108913 Godshand
guide4you
pi_84572320
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:37 schreef brunette82 het volgende:

[..]

nog niet geregeld, heb hem gemaild en een smsje gestuurd, hoor t morgen wel
pi_84572447
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef MalleJongen het volgende:

En 's avonds "overwerken" en dan naar een mannenparkeerplaats
ITers op een mannenparkeerplaats
Als er iets is dat saaie nuchtere intelligente ITers niet doen dan is het wel dit soort onzin
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:45:49 #293
210501 right_turn
It's my turn
pi_84572459
Ik heb ook een profieltekst geschreven!
quote:
Hallo bezoekster,

Dus je zag mijn foto en was nieuwsgierig naar de rest van het verhaal? Can't blame you!

Welkom in mijn wereld! Een wereld waarin jij je snel thuis zult voelen. Een wereld waar jij je helemaal op je gemak zult voelen.

Ben je er klaar voor? Doe dan je ogen dicht en laat me je meevoeren!

Als je ze opent zit je aan een kleine houten tafel, de ober schenkt net een glas rosé voor je in. Hij geeft je de kaart... tapas! We proosten...

Je knippert kort met je ogen, het restaurant is verdwenen, waar is het restaurant? Het antwoord kan je niets meer schelen wanneer ik je op de zonnige klanken van Zuidamerikaanse muziek laat rondspinnen.

Licht duizelig open je je ogen, onze blikken laten elkaar niet meer los. Ik kus je welterusten en uitgewoond val je naast me in slaap...

Welkom in mijn wereld!
En, en en?
Acht Cola, Acht Bier!
pi_84572462
Ja hoor, waarom wachten toch? t is een leuke kerel
pi_84572476
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:45 schreef right_turn het volgende:
[..]

En, en en?
hij is leuk
pi_84572625
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:24 schreef brunette82 het volgende:
Misschien doe ik dat nog wel, maar ik post al anoniem hier sinds 1999 en dat vind ik wel prettig eigenlijk.
٩๏̯͡๏)۶
pi_84572646
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:45 schreef right_turn het volgende:
[..]

En, en en?
Een nogal geforceerde lap tekst en dan ineens vanuit het niets die uitgewoond
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_84573205
Verdomme spreek ik net die juf weer, wil ik net een ultimatum gaan stellen zegt ze voordat ik hem wil gaan stellen dat ze niet van tijdslimieten houdt. Hoe kom ik uit deze zwang, tips iemand?

Ik:

Kom je dit jaar nog met een dag?

zij:

ja zeker

Ik:

Volgende week kan ik niet meer op msn komen

Zij:

Zo hallo

Ik:

Ja sorry maar ik heb geen tijd voor msn meer volgende week

Zij:

Dus? Sorry daar hou ik niet zo van, van tijdslimieten.

Ik

Ik stel geen limiet zeg alleen dat ik volgende week geen tijd heb om een afspraak te maken

Zij:

Ok ik ga slapen wens je een fijne avond.

[ Bericht 59% gewijzigd door picardmike op 28-07-2010 00:14:43 ]
UITGESCHREVEN
pi_84573316
vage typetje weer dan...picardmike..wil ze nou daten of niet?
  woensdag 28 juli 2010 @ 00:18:29 #300
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84573485
Waarom kan je ineens een week niet meer op msn komen?
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')