Nee eigenlijk niet, heb nog niet eens profiel aangemaakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:45 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Heb je al wel eens goed de profielen gelezen?
Geef dan nog maar eens de definitie van "normaal".
ach tussen droom en daad staan wetten en prakltische bezwaren in de weg. En zo is het maar netquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef mspoez het volgende:
Niks mis met wiskundeleraren, niks mis met Wallonië en zeker niet met 3x per jaar op vakantie. Wel met ontkennen van wat je echt wil en dat lees ik toch wel vaak.
Nou,probeer het eens..wie ben je dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, heb nog niet eens profiel aangemaakt.
Maar goed, als ik dus een profiel ga maken moet ik wel een toneelstukje gaan opvoeren want als ik mezelf eerlijk ga omschrijven klikt iedereen me weg dat is me wel duidelijk intussen
Ik vind hem erg goed geschrevenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik heb mijn profiel inmiddels ook even herschreven. Is het iets ? Of is het weer zo een profiel die in het begin weer wat extra bezoeksters trekt om daarna weer helemáál in te kakken
Dames, Dames
Ik heb vorige week besloten dat er maar eens een einde moest komen aan mijn vrijgezellenbestaan. U weet wel, de tijd om elke gelegenheid aan te grijpen om eens flink bier te drinken en kut te roepen.
Ik herinner me nog de nachtelijke sessies met veel gelal, verhitte discussies, Elvis-tosti’s, literaire bouwvakkers, technerds, zweefteven, gekkenwassers, de plaatselijke kebabboer bij nacht en ontij op de stoep en niet te vergeten the day after met steevast brandend maagzuur als souvenir van weer zo’n fantastische experience.
Nu ik afscheid heb genomen van deze toentertijd prettige ervaringen wil ik gewoon weer aan de vrouw, niets meer maar ook zeker niet minder.
Daarom hierbij deze uitnodiging,
Een avond om onder het genot van een en ander eens te filosoferen over politiek, wetenschap, kunst, muziek en verder alles wat zo ter tafel komt. Uiteraard zonder mijn stapvrienden en jouw beste vriendinnen.
Uw met het klimmen der jaren steeds fraaier ogende vrijgezel,
Geforceerd, wanhopig, kansloos...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik heb mijn profiel inmiddels ook even herschreven. Is het iets ? Of is het weer zo een profiel die in het begin weer wat extra bezoeksters trekt om daarna weer helemáál in te kakken
Dames, Dames
Ik heb vorige week besloten dat er maar eens een einde moest komen aan mijn vrijgezellenbestaan. U weet wel, de tijd om elke gelegenheid aan te grijpen om eens flink bier te drinken en kut te roepen.
Ik herinner me nog de nachtelijke sessies met veel gelal, verhitte discussies, Elvis-tosti’s, literaire bouwvakkers, technerds, zweefteven, gekkenwassers, de plaatselijke kebabboer bij nacht en ontij op de stoep en niet te vergeten the day after met steevast brandend maagzuur als souvenir van weer zo’n fantastische experience.
Nu ik afscheid heb genomen van deze toentertijd prettige ervaringen wil ik gewoon weer aan de vrouw, niets meer maar ook zeker niet minder.
Een avond om onder het genot van een en ander eens te filosoferen over politiek, wetenschap, kunst, muziek en verder alles wat zo ter tafel komt. Uiteraard zonder mijn stapvrienden en jouw beste vriendinnen.
Het is geen toneelstukje, het is jezelf iets positiever verkopen, maar tegelijkertijd wel de waarheid zeggen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, heb nog niet eens profiel aangemaakt.
Maar goed, als ik dus een profiel ga maken moet ik wel een toneelstukje gaan opvoeren want als ik mezelf eerlijk ga omschrijven klikt iedereen me weg dat is me wel duidelijk intussen
Wie ik ben staat ongeveer beschreven op de vorige pagina, maar dat komt op internet vreselijk saai en autistisch over, dus ik moet het een beetje leuk gaan verpakkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Nou,probeer het eens..wie ben je dan?
goede vergelijking inderdaad, je hebt wel een puntquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is geen toneelstukje, het is jezelf iets positiever verkopen, maar tegelijkertijd wel de waarheid zeggen.
Je moet jezelf net als een produkt aanprijzen.
Apple verkoopt hun iMac ook niet met:
negatieve punten:
-geen enkele Windows software werkt erop
-vloekt erg in uw interieur als deze niet op wit berekend is
-wij hebben de PC lekker duur gemaakt
toch?
Hmm op zich wel grappig maar de toon is eigenlijk een beetje "boer lacht met kiespijn"...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
Dames, Dames
Maar beetje jammer als je een openingspost zoals in dit topic voorgesteld gaat gebruiken, grappig en gevat geschreven en de dame komt in gesprek met jou en je blijkt echt een saaie drol te zijn...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wie ik ben staat ongeveer beschreven op de vorige pagina, maar dat komt op internet vreselijk saai en autistisch over, dus ik moet het een beetje leuk gaan verpakken
[..]
goede vergelijking inderdaad, je hebt wel een punt
Ach, je kan je ook positef jezelf verkopen in je eigen woorden..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar beetje jammer als je een openingspost zoals in dit topic voorgesteld gaat gebruiken, grappig en gevat geschreven en de dame komt in gesprek met jou en je blijkt echt een saaie drol te zijn...
Beetje negatief gesteld als hierboven, maar als je zo'n gevat stukje neer zou zetten... dat ben jij gewoon niet. Doe je niet anders voor als dat je bent. Misschien krijg je dan wel meer reacties terug, maar je zult in no time via msn of email worden afgewezen omdat je dan tegenvalt.
Daar heb je wel gelijk in, dus dat zal ik ook zeker niet doen, maar ik kan het wel iets leuker/positiever brengen zoals Godshand hierboven voorstelt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar beetje jammer als je een openingspost zoals in dit topic voorgesteld gaat gebruiken, grappig en gevat geschreven en de dame komt in gesprek met jou en je blijkt echt een saaie drol te zijn...
Beetje negatief gesteld als hierboven, maar als je zo'n gevat stukje neer zou zetten... dat ben jij gewoon niet. Doe je niet anders voor als dat je bent. Misschien krijg je dan wel meer reacties terug, maar je zult in no time via msn of email worden afgewezen omdat je dan tegenvalt.
heb je nou al die date geregeld?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:24 schreef brunette82 het volgende:
miss moet je een een foto in je foto boek plaatsen en meer info zetten in je profiel hier op FOK.
Dan zul je zien dat je reacties krijgt
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:37 schreef brunette82 het volgende:
[..]
nog niet geregeld, heb hem gemaild en een smsje gestuurd, hoor t morgen wel
ITers op een mannenparkeerplaatsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef MalleJongen het volgende:
En 's avonds "overwerken" en dan naar een mannenparkeerplaats
En, en en?quote:Hallo bezoekster,
Dus je zag mijn foto en was nieuwsgierig naar de rest van het verhaal? Can't blame you!
Welkom in mijn wereld! Een wereld waarin jij je snel thuis zult voelen. Een wereld waar jij je helemaal op je gemak zult voelen.
Ben je er klaar voor? Doe dan je ogen dicht en laat me je meevoeren!
Als je ze opent zit je aan een kleine houten tafel, de ober schenkt net een glas rosé voor je in. Hij geeft je de kaart... tapas! We proosten...
Je knippert kort met je ogen, het restaurant is verdwenen, waar is het restaurant? Het antwoord kan je niets meer schelen wanneer ik je op de zonnige klanken van Zuidamerikaanse muziek laat rondspinnen.
Licht duizelig open je je ogen, onze blikken laten elkaar niet meer los. Ik kus je welterusten en uitgewoond val je naast me in slaap...
Welkom in mijn wereld!
hij is leukquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:45 schreef right_turn het volgende:
Ik heb ook een profieltekst geschreven!
[..]
En, en en?
Misschien doe ik dat nog wel, maar ik post al anoniem hier sinds 1999 en dat vind ik wel prettig eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:24 schreef brunette82 het volgende:
miss moet je een een foto in je foto boek plaatsen en meer info zetten in je profiel hier op FOK.
Dan zul je zien dat je reacties krijgt
Een nogal geforceerde lap tekst en dan ineens vanuit het niets die uitgewoondquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:45 schreef right_turn het volgende:
Ik heb ook een profieltekst geschreven!
[..]
En, en en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |