Zeg dat even tegen het gros van mijn collega-ITers die allemaal getrouwd zijn, kinderen hebben en het prima naar hun zin hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:25 schreef right_turn het volgende:
Er is iets ernstigs mis met je inlevingsvermogen![]()
It's a recipe for divorce!
klopt als een bus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:25 schreef Mercer het volgende:
[..]
Raar hè, dat het op datingsites niet werkt, want volgens mij heb je wel gelijk.
100% agree met Knipoogje. Online en Offline zijn echt verschillende werelden met verschillende 'normen en waarden'.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Weet je wat het is met dit soort profielen... In principe ben je gewoon de ideale man. Nuchter, rustig, intelligent, zekerheid in het leven qua baan. Je vrouw kan je waarschijnlijk heerlijk kneden zolang ze je maar wat tijd achter de computer gunt. Je gaat op vakantie daar waar je vrouw graag naar toe wil, je koopt de kleren die je vrouw leuk vindt, want het boeit je eigenlijk niet zo. Ze zal niet om alles hoeven te vechten. Cultuur snuiven en andere cultuurdingetjes kunnen ze je voor wakker maken, dus spontane uitstapjes zijn best aan je besteed etc etc. 2x per jaar op vakantie, een kroegje op zijn tijd etc.
Ontzettend veel vrouwen met een dergelijke man knijpen zich in hun handjes en leiden een gelukkig leven. Op datingsites werkt het echter niet zo. Je bent ITer, rustig en dus SAAI. En klik je bent weg.
En 's avonds "overwerken" en dan naar een mannenparkeerplaatsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen het gros van mijn collega-ITers die allemaal getrouwd zijn, kinderen hebben en het prima naar hun zin hebben
Zoiets ja, niet van dat "gevoelige". Toevallig net op Paiq: ik heb als vraag staan "welke film zou je willen zien". Antwoord van een of andere vent "Een romantische film"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:22 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Zoiets?
Ik heb goed gevoel voor humor, op het absurde af, waar je tegen moet kunnen.
Ben nogal allergisch voor kinderen, de clichématige strandwandelingen, glaasje wijn, prins en paard, intelligentielozen, anti-rokers en religieuzen.
Herken je je hier ook in, schrijf een handgeschreven mail en een foto en wie weet wat er van komt.
PM ff een fotoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:14 schreef mspoez het volgende:
[..]
Zin om met mij en mijn drie onopgevoede koters naar een pannekoekenhuis te gaan waar ik je vervolgens de hele middag negeer omdat ik allemaal bekenden tegenkom die vette knipogen naar me werpen om me ter herinneren aan die keer dat .... ?
Waarin zit 'm dat verschil?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:29 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
100% agree met Knipoogje. Online en Offline zijn echt verschillende werelden met verschillende 'normen en waarden'.
Standaard en betrouwbaar is gewoon gruwelijk saai. Wie wil er nou een gruwelijk saaie partner? Ik niet in ieder geval hoor!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef mspoez het volgende:
Standaard en betrouwbaar is wat vrouwen zoeken maar niet zeggen te willen. Zeker boven de dertig willen ze avontuur en wild en onberekenbaar. Zeggen ze.
Mensen die zelf saai zijn, willen een saaie partner... Schijnbaar veel saaie mensen in de wereld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Standaard en betrouwbaar is gewoon gruwelijk saai. Wie wil er nou een gruwelijk saaie partner? Ik niet in ieder geval hoor!
Wacht, laat ik een poging doen voor je profiel:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja ik ben een heel tevreden en positief mens.
Binnenkort ga ik nog een weekje naar Griekenland, vaak heb ik op vakantie wel leuke contacten. Op de een of andere manier gaat het dan beter qua vrouwen.
Vooral met Duitse/Oostenrijkse vrouwen ben ik wel goed omdat ik goed Duits spreek. Dat vinden ze vaak leuk zeggen ze dan (ja sorry klinkt heel suf, maar het werkt gewoon goed bij mij)
Helemaal de literaire schwung heb ik er nog niet bij, maar dit is een eerste poging...quote:Positief mens, zoekt negatief ingestelde dame zodat het evenwicht weer terug is!
Ik ben een xx-jarige man die zich al een tijdje prima alleen vermaakt met uitgaan met vrienden, reizen etc. Ik heb een stabiel karakter en weet ook in crisissituaties mijn hoofd erbij te houden. Ik ben geinteresseerd in wetenschap en maatschappij. Ikzelf beheers de Duitse taal goed, als jij ook taalvaardig bent kunnen we de hele wereld over!
Vrouwen zullen niet snel over mij heen walsen, denk je van wel dan neem ik die uitdaging graag aan!
Als je meer wil weten stuur je een berichtje.
Doei
80% van de vrouwen zijn saai. Op al die dating profielen zijn ze allemaal: prettig gestoord, hebben ze hobby's zoals shoppen en strandwandelingen en af en toe een deeveedeetje op de bank kijken. Ze missen allemaal de knuffels en een schouderquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen die zelf saai zijn, willen een saaie partner... Schijnbaar veel saaie mensen in de wereld.
Er is ook nog wel een tussenweg denk ik, een beetje tussen saai en avontuurlijk inquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen die zelf saai zijn, willen een saaie partner... Schijnbaar veel saaie mensen in de wereld.
Klinkt best goed eigenlijk, met wat oefening zou ik zoiets zelf wel in elkaar kunnen flansenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wacht, laat ik een poging doen voor je profiel:
[..]
Helemaal de literaire schwung heb ik er nog niet bij, maar dit is een eerste poging...
Dan zijn ze "prettig gestoord".quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Er is ook nog wel een tussenweg denk ik, een beetje tussen saai en avontuurlijk in
Sterker nog, het gros is 'saai', als in dat vrijwel iedereen steeds min of meer hetzelfde doet. De man of vrouw die elk jaar door een nieuw land aan de andere kant van de wereld gaat backpacken of 20 keer per jaar uit een vliegtuig springt zit net zo goed in een sleur als de man/vrouw die elk jaar met een tentje op een nieuwe camping in Nederland of België staat en 20 keer per jaar naar de bowlingclub gaat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat wil je dan wel?Iemand die wegloopt als er een kindje komt? Iemand die 'voor de kick' mannen neukt op een parkeerplaats? Iemand die het wel spannend vindt jouw neef te versieren?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Standaard en betrouwbaar is gewoon gruwelijk saai. Wie wil er nou een gruwelijk saaie partner? Ik niet in ieder geval hoor!
Jij begrijpt mij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:25 schreef right_turn het volgende:
[..]
Er is iets ernstigs mis met je inlevingsvermogen![]()
Zeg dat wel!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gewoon normaal kan toch ook... echt wat een wereldje dat daten
Dat is in ieder geval spannend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:43 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wat wil je dan wel?Iemand die wegloopt als er een kindje komt? Iemand die 'voor de kick' mannen neukt op een parkeerplaats? Iemand die het wel spannend vindt jouw neef te versieren?
Heb je al wel eens goed de profielen gelezen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gewoon normaal kan toch ook... echt wat een wereldje dat daten
Stiekum willen de meesten dat ook wel. Alleen verkoopt dat niet zo goed, dus tja...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:43 schreef mspoez het volgende:
Wat wil je dan wel?Iemand die wegloopt als er een kindje komt? Iemand die 'voor de kick' mannen neukt op een parkeerplaats? Iemand die het wel spannend vindt jouw neef te versieren?
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:43 schreef mspoez het volgende:
[..]
Tja, wat is oud?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:45 schreef mspoez het volgende:
Ik wil wel een gewoon iemand, maar ja, ik ben dan ook al oud. Dus dat telt niet.
wat noem je oud dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:45 schreef mspoez het volgende:
Ik wil wel een gewoon iemand, maar ja, ik ben dan ook al oud. Dus dat telt niet.
Succes er mee!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:48 schreef brunette82 het volgende:
ik ga een poging wagen, k ga iemand vragen of ie wel daten
Ja inderdaad. Ze willen minstens de lekkere echte vent met stoer karakter die beetje tegengas kan geven, de beste grappen maakt en haar overal mee naar toe neemt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef mspoez het volgende:
Standaard en betrouwbaar is wat vrouwen zoeken maar niet zeggen te willen. Zeker boven de dertig willen ze avontuur en wild en onberekenbaar. Zeggen ze.
Nee eigenlijk niet, heb nog niet eens profiel aangemaakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:45 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Heb je al wel eens goed de profielen gelezen?
Geef dan nog maar eens de definitie van "normaal".
ach tussen droom en daad staan wetten en prakltische bezwaren in de weg. En zo is het maar netquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef mspoez het volgende:
Niks mis met wiskundeleraren, niks mis met Wallonië en zeker niet met 3x per jaar op vakantie. Wel met ontkennen van wat je echt wil en dat lees ik toch wel vaak.
Nou,probeer het eens..wie ben je dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, heb nog niet eens profiel aangemaakt.
Maar goed, als ik dus een profiel ga maken moet ik wel een toneelstukje gaan opvoeren want als ik mezelf eerlijk ga omschrijven klikt iedereen me weg dat is me wel duidelijk intussen
Ik vind hem erg goed geschrevenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik heb mijn profiel inmiddels ook even herschreven. Is het iets ? Of is het weer zo een profiel die in het begin weer wat extra bezoeksters trekt om daarna weer helemáál in te kakken
Dames, Dames
Ik heb vorige week besloten dat er maar eens een einde moest komen aan mijn vrijgezellenbestaan. U weet wel, de tijd om elke gelegenheid aan te grijpen om eens flink bier te drinken en kut te roepen.
Ik herinner me nog de nachtelijke sessies met veel gelal, verhitte discussies, Elvis-tosti’s, literaire bouwvakkers, technerds, zweefteven, gekkenwassers, de plaatselijke kebabboer bij nacht en ontij op de stoep en niet te vergeten the day after met steevast brandend maagzuur als souvenir van weer zo’n fantastische experience.
Nu ik afscheid heb genomen van deze toentertijd prettige ervaringen wil ik gewoon weer aan de vrouw, niets meer maar ook zeker niet minder.
Daarom hierbij deze uitnodiging,
Een avond om onder het genot van een en ander eens te filosoferen over politiek, wetenschap, kunst, muziek en verder alles wat zo ter tafel komt. Uiteraard zonder mijn stapvrienden en jouw beste vriendinnen.
Uw met het klimmen der jaren steeds fraaier ogende vrijgezel,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |