quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:06 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ter Leering ende Vermaeck
Dat kan een mooi boek wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:06 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Alleen serieuze reacties. Bedankt !
10 interesse berichtjes gehadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:09 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Kostelijk, kerel. Ennuh, postbus stroomt over?
quote:
Weet je wat het is met dit soort profielen... In principe ben je gewoon de ideale man. Nuchter, rustig, intelligent, zekerheid in het leven qua baan. Je vrouw kan je waarschijnlijk heerlijk kneden zolang ze je maar wat tijd achter de computer gunt. Je gaat op vakantie daar waar je vrouw graag naar toe wil, je koopt de kleren die je vrouw leuk vindt, want het boeit je eigenlijk niet zo. Ze zal niet om alles hoeven te vechten. Cultuur snuiven en andere cultuurdingetjes kunnen ze je voor wakker maken, dus spontane uitstapjes zijn best aan je besteed etc etc. 2x per jaar op vakantie, een kroegje op zijn tijd etc.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik wil een keer een goed eerlijk profiel maken en kwam zo tot deze opsomming, wat vinden jullie er van?
Positieve eigenschappen van mezelf zijn:
-rustige persoonlijkheid
-kan makkelijk relativeren
-word zelden tot nooit boos
-erg verdraagzaam
-ik kan goed luisteren
-sta open voor andere meningen / ideeen
Negatief eigenschappen heb ik ongetwijfeld ook wel, al vind ik eigenlijk dat anderen dat zouden moeten beoordelen.
Maar goed, ik kan wel een paar dingen bedenken:
-organiseer niet graag feestjes
-houd er ook niet zo van om b.v. m'n verjaardag te vieren.
-overdreven uitgebreid eten vind ik niet prettig (zonde van het vele eten dat overblijft)
-ben niet zo heel sportief, maar heb wel ruim 10 jaar gevoetbald (ik volg wel graag sport op TV en via tijdschriften).
-ben niet de meeste attente persoon (ik stuur geen kerstkaarjes ofzo)
Hobby's
-webdevelopment,
-oude steden bezoeken,
-afentoe pretpark en/of dierentuin etc bezoeken
-uitgaan (liefst naar de kroeg, maar geen overvolle apres-ski bar)
-tijdschriften lezen (o.a. vi, quest, historisch nieuwsblad, sportweek)
....en last but not least, lekker niks doen afentoe, gewoon genieten van het mooi weer bijvoorbeeld
Zoiets?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik houd wel van negatieve profielen, helemaal top!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:22 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Zoiets?
Ik heb goed gevoel voor humor, op het absurde af, waar je tegen moet kunnen.
Ben nogal allergisch voor kinderen, de clichématige strandwandelingen, glaasje wijn, prins en paard, intelligentielozen, anti-rokers en religieuzen.
Herken je je hier ook in, schrijf een handgeschreven mail en een foto en wie weet wat er van komt.
Ik had die standaardprofielwijven eigenlijk helemaal kapot moeten spammen. Ik weet zeker dat ik dan nog meer reacties had gehad....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik houd wel van negatieve profielen, helemaal top!
Raar hè, dat het op datingsites niet werkt? Want volgens mij heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ontzettend veel vrouwen met een dergelijke man knijpen zich in hun handjes en leiden een gelukkig leven. Op datingsites werkt het echter niet zo. Je bent ITer, rustig en dus SAAI. En klik je bent weg.
Er is iets ernstigs mis met je inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
[..]
Ontzettend veel vrouwen met een dergelijke man knijpen zich in hun handjes en leiden een gelukkig leven. Op datingsites werkt het echter niet zo. Je bent ITer, rustig en dus SAAI. En klik je bent weg.
Hehe, je moet alleen wel om de drie dagen een nieuwe aanmaken dan...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Ja ik geloof wel dat zo'n humoristische tekst kan werken
Zeg dat even tegen het gros van mijn collega-ITers die allemaal getrouwd zijn, kinderen hebben en het prima naar hun zin hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:25 schreef right_turn het volgende:
Er is iets ernstigs mis met je inlevingsvermogen![]()
It's a recipe for divorce!
klopt als een bus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:25 schreef Mercer het volgende:
[..]
Raar hè, dat het op datingsites niet werkt, want volgens mij heb je wel gelijk.
100% agree met Knipoogje. Online en Offline zijn echt verschillende werelden met verschillende 'normen en waarden'.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Weet je wat het is met dit soort profielen... In principe ben je gewoon de ideale man. Nuchter, rustig, intelligent, zekerheid in het leven qua baan. Je vrouw kan je waarschijnlijk heerlijk kneden zolang ze je maar wat tijd achter de computer gunt. Je gaat op vakantie daar waar je vrouw graag naar toe wil, je koopt de kleren die je vrouw leuk vindt, want het boeit je eigenlijk niet zo. Ze zal niet om alles hoeven te vechten. Cultuur snuiven en andere cultuurdingetjes kunnen ze je voor wakker maken, dus spontane uitstapjes zijn best aan je besteed etc etc. 2x per jaar op vakantie, een kroegje op zijn tijd etc.
En 's avonds "overwerken" en dan naar een mannenparkeerplaatsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen het gros van mijn collega-ITers die allemaal getrouwd zijn, kinderen hebben en het prima naar hun zin hebben
Zoiets ja, niet van dat "gevoelige". Toevallig net op Paiq: ik heb als vraag staan "welke film zou je willen zien". Antwoord van een of andere vent "Een romantische film"quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:22 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Zoiets?
Ik heb goed gevoel voor humor, op het absurde af, waar je tegen moet kunnen.
Ben nogal allergisch voor kinderen, de clichématige strandwandelingen, glaasje wijn, prins en paard, intelligentielozen, anti-rokers en religieuzen.
Herken je je hier ook in, schrijf een handgeschreven mail en een foto en wie weet wat er van komt.
PM ff een fotoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:14 schreef mspoez het volgende:
[..]
Zin om met mij en mijn drie onopgevoede koters naar een pannekoekenhuis te gaan waar ik je vervolgens de hele middag negeer omdat ik allemaal bekenden tegenkom die vette knipogen naar me werpen om me ter herinneren aan die keer dat .... ?
Waarin zit 'm dat verschil?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:29 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
100% agree met Knipoogje. Online en Offline zijn echt verschillende werelden met verschillende 'normen en waarden'.
Standaard en betrouwbaar is gewoon gruwelijk saai. Wie wil er nou een gruwelijk saaie partner? Ik niet in ieder geval hoor!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef mspoez het volgende:
Standaard en betrouwbaar is wat vrouwen zoeken maar niet zeggen te willen. Zeker boven de dertig willen ze avontuur en wild en onberekenbaar. Zeggen ze.
Mensen die zelf saai zijn, willen een saaie partner... Schijnbaar veel saaie mensen in de wereld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Standaard en betrouwbaar is gewoon gruwelijk saai. Wie wil er nou een gruwelijk saaie partner? Ik niet in ieder geval hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |