Wacht, laat ik een poging doen voor je profiel:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja ik ben een heel tevreden en positief mens.
Binnenkort ga ik nog een weekje naar Griekenland, vaak heb ik op vakantie wel leuke contacten. Op de een of andere manier gaat het dan beter qua vrouwen.
Vooral met Duitse/Oostenrijkse vrouwen ben ik wel goed omdat ik goed Duits spreek. Dat vinden ze vaak leuk zeggen ze dan (ja sorry klinkt heel suf, maar het werkt gewoon goed bij mij)
Helemaal de literaire schwung heb ik er nog niet bij, maar dit is een eerste poging...quote:Positief mens, zoekt negatief ingestelde dame zodat het evenwicht weer terug is!
Ik ben een xx-jarige man die zich al een tijdje prima alleen vermaakt met uitgaan met vrienden, reizen etc. Ik heb een stabiel karakter en weet ook in crisissituaties mijn hoofd erbij te houden. Ik ben geinteresseerd in wetenschap en maatschappij. Ikzelf beheers de Duitse taal goed, als jij ook taalvaardig bent kunnen we de hele wereld over!
Vrouwen zullen niet snel over mij heen walsen, denk je van wel dan neem ik die uitdaging graag aan!
Als je meer wil weten stuur je een berichtje.
Doei
80% van de vrouwen zijn saai. Op al die dating profielen zijn ze allemaal: prettig gestoord, hebben ze hobby's zoals shoppen en strandwandelingen en af en toe een deeveedeetje op de bank kijken. Ze missen allemaal de knuffels en een schouderquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen die zelf saai zijn, willen een saaie partner... Schijnbaar veel saaie mensen in de wereld.
Er is ook nog wel een tussenweg denk ik, een beetje tussen saai en avontuurlijk inquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen die zelf saai zijn, willen een saaie partner... Schijnbaar veel saaie mensen in de wereld.
Klinkt best goed eigenlijk, met wat oefening zou ik zoiets zelf wel in elkaar kunnen flansenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wacht, laat ik een poging doen voor je profiel:
[..]
Helemaal de literaire schwung heb ik er nog niet bij, maar dit is een eerste poging...
Dan zijn ze "prettig gestoord".quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Er is ook nog wel een tussenweg denk ik, een beetje tussen saai en avontuurlijk in
Sterker nog, het gros is 'saai', als in dat vrijwel iedereen steeds min of meer hetzelfde doet. De man of vrouw die elk jaar door een nieuw land aan de andere kant van de wereld gaat backpacken of 20 keer per jaar uit een vliegtuig springt zit net zo goed in een sleur als de man/vrouw die elk jaar met een tentje op een nieuwe camping in Nederland of België staat en 20 keer per jaar naar de bowlingclub gaat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat wil je dan wel?Iemand die wegloopt als er een kindje komt? Iemand die 'voor de kick' mannen neukt op een parkeerplaats? Iemand die het wel spannend vindt jouw neef te versieren?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Standaard en betrouwbaar is gewoon gruwelijk saai. Wie wil er nou een gruwelijk saaie partner? Ik niet in ieder geval hoor!
Jij begrijpt mij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:25 schreef right_turn het volgende:
[..]
Er is iets ernstigs mis met je inlevingsvermogen![]()
Zeg dat wel!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gewoon normaal kan toch ook... echt wat een wereldje dat daten
Dat is in ieder geval spannend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:43 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wat wil je dan wel?Iemand die wegloopt als er een kindje komt? Iemand die 'voor de kick' mannen neukt op een parkeerplaats? Iemand die het wel spannend vindt jouw neef te versieren?
Heb je al wel eens goed de profielen gelezen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gewoon normaal kan toch ook... echt wat een wereldje dat daten
Stiekum willen de meesten dat ook wel. Alleen verkoopt dat niet zo goed, dus tja...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:43 schreef mspoez het volgende:
Wat wil je dan wel?Iemand die wegloopt als er een kindje komt? Iemand die 'voor de kick' mannen neukt op een parkeerplaats? Iemand die het wel spannend vindt jouw neef te versieren?
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:43 schreef mspoez het volgende:
[..]
Tja, wat is oud?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:45 schreef mspoez het volgende:
Ik wil wel een gewoon iemand, maar ja, ik ben dan ook al oud. Dus dat telt niet.
wat noem je oud dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:45 schreef mspoez het volgende:
Ik wil wel een gewoon iemand, maar ja, ik ben dan ook al oud. Dus dat telt niet.
Succes er mee!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:48 schreef brunette82 het volgende:
ik ga een poging wagen, k ga iemand vragen of ie wel daten
Ja inderdaad. Ze willen minstens de lekkere echte vent met stoer karakter die beetje tegengas kan geven, de beste grappen maakt en haar overal mee naar toe neemt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef mspoez het volgende:
Standaard en betrouwbaar is wat vrouwen zoeken maar niet zeggen te willen. Zeker boven de dertig willen ze avontuur en wild en onberekenbaar. Zeggen ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |