Ik ga überhaupt niet 3 gangen tafelen op een eerste date.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:59 schreef mspoez het volgende:
[..]
Het was nog raarder geweest als ik was gebleven, we hadden beiden duidelijk zo'n verschillend idee over de rest van de avond. Maar goed, als jij liever hebt dat iemand bij je blijft zitten terwijl het echt niet prettig voelt voor diegene, sja, dat kan natuurlijk ook.
Dan is er toch ergens iets misgegaanquote:Aantal kinderen 1
Kinderwens misschien
'de XY'quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef Civilian het volgende:
KidsVerschikkelijk woord..
Getrouwde vrouwen met kids en een hubbbie of hoe ze 't tegenwoordig ook noemen
Kind voldoet niet aan de eisen geen garantie meer, ze wil het graag nog een keer proberen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:13 schreef Civilian het volgende:
Ik kwam net dit tegen op een RP profiel
[..]
Dan is er toch ergens iets misgegaanAls je een kind hebt, maar nog niet weet of je d'r wil
Jezus, wat zweverigquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:48 schreef MalleJongen het volgende:
Deze slaat helemaal alles, 46 jaar en 9 kinderen!!! En ze heeft een kinderwens.
Maar dan de tekst:
Ingevulde witte vakjes zijn te leeg en al het ingevulde te vol.
Wat is een ware? Ik ben ook geen ware in mijn droom die ik soms zie. Dat wil niet zeggen dat ik niet weet wat ik voel en zie.
Leuk contact met jou is toch mooi.
Zonder contact met jou kan soms mooier zijn.
Vooral eerlijk genieten in al je eerlijk zijn al gaat het soms mis!
Al zal ik reizen in de hemel en schiet ik 1 ster doe ik mijn wens voor de hele wereld want ik wil vrede voor altijd.
Mammie en pappie bedankt dat ik jullie dochter ben.
Ademloos in adem kan geen dag kapot.
update: ze zoekt een man of vrouw
lijkt wel een rouwtekst.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:48 schreef MalleJongen het volgende:
Deze slaat helemaal alles, 46 jaar en 9 kinderen!!! En ze heeft een kinderwens.
Maar dan de tekst:
Ingevulde witte vakjes zijn te leeg en al het ingevulde te vol.
Wat is een ware? Ik ben ook geen ware in mijn droom die ik soms zie. Dat wil niet zeggen dat ik niet weet wat ik voel en zie.
Leuk contact met jou is toch mooi.
Zonder contact met jou kan soms mooier zijn.
Vooral eerlijk genieten in al je eerlijk zijn al gaat het soms mis!
Al zal ik reizen in de hemel en schiet ik 1 ster doe ik mijn wens voor de hele wereld want ik wil vrede voor altijd.
Mammie en pappie bedankt dat ik jullie dochter ben.
Ademloos in adem kan geen dag kapot.
update: ze zoekt een man of vrouw
verkeerde vakje aangekruist?quote:
Was je niet vroom genoeg?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:10 schreef Ruudt het volgende:
Hoppakee, kei hard op de negeermodus na het cammen.
Haha.quote:
Ik dacht dat ik snel was maar jij bent echt pijlsnelquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Haha.
Misschien trek ik wel een te snelle conclusie maar het is mij te toevallig dat je 2 avonden achter elkaar vlak nadat ik op msn hoi zeg op bezet springt.
Goed boek, dat wel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:57 schreef MalleJongen het volgende:
Haar favoriete boek: ondragelijke lichtheid van het bestaan
NL87457242
We'll see, ondertussen maar de "reserve" unblocken @ msn.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik snel was maar jij bent echt pijlsnel![]()
Misschien was ze net in gesprek met iemand en was jij teveel.
de luxequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
We'll see, ondertussen maar de "reserve" unblocken @ msn.
De reservequote:Op donderdag 29 juli 2010 23:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
We'll see, ondertussen maar de "reserve" unblocken @ msn.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Hey pssst, maisje, psst, wil je bij mij op m'n reservebankje?
En ze geven zeker geen tegoedbon?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
aanbieding van RP ook gehad. Jammer genoeg zit ik door een verhuizing binnenkort bijna 2 weken zonder internet. Beetje zonde dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |