Dat ze leuk kan schrijven en over een goed stel hersenen beschikt zal ik ook niet ontkennen, maar de insteek spreekt me weinig aan. Überhaupt over vorige relaties iets schrijven, hoe grappig omschreven ook, vind ik geen do.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bijna geen enkel profiel zegt iets over je. Ik lees dit liever dan iemand die zegt dat ze van gezelligheid en lekker eten houdt, en bovendien soms grappig en lief is.
Ook al zegt ze niks over haarzelf, ze kan goed schrijven en is intelligent. Dat vind ik twee hele grote do's.
*hysterische schrikreactie, valt achterover met bureaustoel, slaat vervolgens met een stok zijn laptop aan diggelen, daarbij schuimbekkend over de grond rollend en uitroepend: NEEEE, NIET WEER ZO'N CREA-MUTSSSSSS*quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef MalleJongen het volgende:
met kralen en garen leuke inventieve dingen creeren
Seksueel misschien niet, maar dit ALL CAPS geneuzel komt toch wel enigszins gefrusteerd over.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:43 schreef MalleJongen het volgende:
IK BEN OOK NIET SEXUEEL GEFRUSTREERD.
Dat had ik niet verwacht. Heb je haar in behandeling genomen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef Silenus het volgende:
http://www.knuz.nl/fotos-prs/55/237855/3.jpg
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
*hysterische schrikreactie, valt achterover met bureaustoel, slaat vervolgens met een stok zijn laptop aan diggelen, daarbij schuimbekkend over de grond rollend en uitroepend: NEEEE, NIET WEER ZO'N CREA-MUTSSSSSS*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Als je de spoiler opent, vervolgens de tekst selecteert, klapt hij de spoiler dicht maar kan je toch gewoon ctrl+c doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:00 schreef Maanvis het volgende:
weten jullie overigns hoe lastig het is om vanuit een spoiler iets te kopieren!?!
Dat zou je aan haar kunnen vragen, ze staat er al zolang op: NL32371592quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook zoiets. Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
bij mij niet.. dus ik snap ook nie twaarom het allemaal in een spoiler moet, daar zijn spoilers niet voorquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Als je de spoiler opent, vervolgens de tekst selecteert, klapt hij de spoiler dicht maar kan je toch gewoon ctrl+c doenTenminste.. bij mij werkt dat gewoon..
Ik heb hem in mijn fotoboek gezet voor het nageslacht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef MalleJongen het volgende:
Nee, dan het profiel van Krullehoofd
Ik zit niet op RP of andere datingsites, dus dat wordt lastig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:04 schreef MalleJongen het volgende:
Dat zou je aan haar kunnen vragen, ze staat er al zolang op: NL57392114
Nee, ik ben niet meer op zoek.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:57 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht. Heb je haar in behandeling genomen?
Oke Maanvis, ik zal het niet meer doen, mag ik nu weer lief en stilletjes met m'n kraaltjes spelen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij mij niet.. dus ik snap ook nie twaarom het allemaal in een spoiler moet, daar zijn spoilers niet voor
Oke, dan zo maar:quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zit niet op RP of andere datingsites, dus dat wordt lastig.
Ja maar, ja maar.. nu weet ik nog niet wat "knuffelbare mannen" zijn. Zijn dat zwaar behaarde mannen, mannen die 150 kilo wegen of mannen die de hele avond naast haar op de bank geplakt zitten?quote:
Ik snap dat je nu knuffelbare interesses krijgt van deze dame, maar dan moet je een account aanmaken bij RP en zie, ook voor jou is er nog hoopquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.. nu weet ik nog niet wat "knuffelbare mannen" zijn. Zijn dat zwaar behaarde mannen, mannen die 150 kilo wegen of mannen die de hele avond naast haar op de bank geplakt zitten?
Nee, dank je. Ik ben al voorzien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:16 schreef MalleJongen het volgende:
Ik snap dat je nu knuffelbare interesses krijgt van deze dame, maar dan moet je een account aanmaken bij RP en zie, ook voor jou is er nog hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |