abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:34:23 #51
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_84584351
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Heel veel mensen vullen het volgens mij gewoon even snel in, ik zie heel vaak profielen waarbij de persoon niet eens zijn eigen naam met een hoofdletter heeft geschreven.

Hoi ik ben carlos
Hallo ik ben alain
etc.

Zo iemand neem je toch meteen al niet meer serieus? En ook alinea's zijn voor heel mensen een probleem.
Of mannen die schrijven: Hoi, met Gijs.
Met Gijs? Huh?

Spelfouten zijn voor mij ook een absolute doorklikreden. Dyzlektun kunnen ook de spellingschecker gebruiken.
Prrrrr
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:34:31 #52
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84584358
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 10:06 schreef DaDude1987 het volgende:
En toch weet ik niet of internetdating wat voor mij is. Beetje profieltjes klikken en chatten is in het begin nog wel leuk maar gaat al snel vervelen, en in reallife iemand spreken geeft 10x sneller een beeld...
Ook dat kan verschillen. Je hebt ook mensen die eerst even moeten ontdooien voordat ze hun ware ik laten zien. Zulk soort mensen worden vaak na een eerste indruk ook in rl al genext.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:41:06 #53
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84584564
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:34 schreef mspoez het volgende:

[..]

Of mannen die schrijven: Hoi, met Gijs.
Met Gijs? Huh?

Spelfouten zijn voor mij ook een absolute doorklikreden. Dyzlektun kunnen ook de spellingschecker gebruiken.
Of: 'ik ben dus Anja'

HOEZO DUS?!?! :( :(
Gourmetten of steengrillen?
pi_84585040
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:30 schreef Silenus het volgende:
Daar is zij veel te dom voor, om dat aspect te begrijpen.
Hmm, nu ik het teruglees... bij het woord "gezellie" had er eigenlijk al een lampje moeten gaan branden.
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:38:11 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84586732
zit ik al 2 weken met een meiske op MSN, vraagt ze of mijn beroep niet lastig is, met al die aggressiviteit :D
ik ben fokking applicatiebeheerder ;).
Blijkt dat ze dacht dat ik bij de NS werk :D.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84586776
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:38 schreef Maanvis het volgende:
zit ik al 2 weken met een meiske op MSN, vraagt ze of mijn beroep niet lastig is, met al die aggressiviteit :D
Is toch ook gevaarlijk... al die users die je op komen zoeken als het programma weer eens niet werkt... ;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:40:12 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84586809
Ze heeft gewoon teveel kerels op msn. :P

Ik haalde soms ook wel eens dingen door elkaar.
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:43:53 #58
97868 Krullehoofd
pi_84586956
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:38 schreef Maanvis het volgende:
Speltip 999: Onthou met wie je chat en wat ze tegen je zeggen. (8>
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:47:47 #59
239372 MalleJongen
rekt t niet dan scheurt t wel
pi_84587124
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:43 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Speltip 999: Onthou met wie je chat en wat ze tegen je zeggen. (8>
Gelijk even een databaseprogramma aan RP koppelen
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:52:06 #60
239372 MalleJongen
pi_84587281
Tja, met 5 kinderen en uit Zeeland had je geen tijd om Nederlandse les te volgen:

Ik zoek nu naar mijn scheiding en man om gezelig mee te kletsen en in de toekommst meschien wel meer.
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
pi_84587687
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:52 schreef MalleJongen het volgende:
Tja, met 5 kinderen en uit Zeeland had je geen tijd om Nederlandse les te volgen:

Ik zoek nu naar mijn scheiding en man om gezelig mee te kletsen en in de toekommst meschien wel meer.
ze zoekt naar haar scheiding en man.. dus een vent met een kam is voldoende? :P
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:05:06 #62
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84587869
Of mensen die al 5 maanden op hun profiel 'Ben net nieuw hier, kijken hoe het werkt' erop hebben staan. :') Op Paiq gingen ze dan vertellen dat ze er écht net pas op zaten en het een beetje aan het uitproberen waren. Kijk je bij hun onderschriftengeschiedenis, zitten ze er gewoon al 7 maanden op ofzo. :')

quote:
ik ben een lief spontaan meisje die op zichzelf woont en op zoek is naar echte liefde!!!!
iemand die niet alleen op mijn uiterlijk afgaat!!!!!
ik hou van passie tussen een man en vrouw !
(wel heb ik tattoos) en een eien willetje!! ben rete eigenwijs
Ohja!! Ook zo leuk!!!! Mensen die altijd hun zinnen afsluiten met vier hoofdletters!!!!!

En dan heb je ze op msn en dan hebben ze nog nooit gehoord van een vraagteken.
'waar kom je vandaan'
Utrecht. Maar ben je al lang single?
'6 maanden'
'jij'
:{

quote:
Een korte samenvatting hoe ik ben.

Als jij:
Intelligent
Betrouwbaar
Eerlijk
Muziek
Iets wat Missantropisch
Lief
& Assertief bent
Dan kan je een berichtje sturen :)
Vrouwen die graag een moeilijk woord willen gebruiken maar het dan verkeerd spellen. 'Iets wat' er nog bij :')

quote:
Ik heet Angela. Ik woon in Culemborg. Ik ben 29. Ik hou van.... AHHH JAKKES DAT IS ECHT NIKS!

Kan jij je vermaken tijdens een hapje eten, met een kaarsje aan en een wijntje op de bank hangen?
Wat drinken in een kroegje, filmpje pakken (thuis en uit) of een boswandeling klinkt voor jou niet als een straf?
Ben je spontaan, eerlijk, zorgzaam, vrolijk, zelfstandig en verzorgd?
Ben jij niet op je bekkie gevallen, en geen meeloper?
Zeg je wat je denkt, en zeg je niet wat een ander wil horen?
Weet je wat je wil in het leven en geen fulltime-twijfelaar?

Kortom: gewoon een leuke vent?

Waar wacht je dan op?!?! Just contact me!!!
(Geen foto = geen reactie!)
Deze maakt het ook bont. :') Eerst denk je 'oh haha, ze haat ook standaard profielen! :D Even verder lezen'. Dan lees je verder.... :{ Is het alsnog een gaar standaardprofiel! :(

quote:
Ik heb geen behoefte aan:
- players die denken te kunnen scoren
- mannen die een sexrelatie en/of een one night stand willen
- zielige figuurtjes die niks beters te doen hebben dan mijn tijd te verspillen met nonsens
- mannen van 31+
- Mannen zonder foto

For every beauty there is an eye somewhere to see it.
For every truth there is an ear somewhere to hear it.
For every love there is a heart somewhere to receive it.
En dan de foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom sta je er dan met je kont zo wulps op. :')

Om het af te leren een profiel wat ik nou leuk en goed geschreven vind:
quote:
Een gebroken hart is eigenlijk alleen leuk op je zestiende. Op die leeftijd mag je je namelijk helemaal laten gaan. Je kunt een pak yoghurt in de tank van zijn scooter laten sijpelen, anoniem zijn moeder een brief sturen met de mededeling waar hij zijn (door haar strikt verboden) softdrugs bewaart, een contactadvertentie met zijn foto en telefoonnummer in het toilet van een homobar hangen of je zou op zijn naam tien keer het boek ‘Omgaan met je beperkingen’ kunnen bestellen. Ik roep maar wat.

Verliefd zijn is heerlijk maar vlinders halen het niet bij het genot dat zoete wraak je verschaft. Ex equals excitement. Noem mij ervaringsdeskundige.

Nee, dan een relatie verbreken na je achttiende: dat is strontvervelend. Dat los je niet op met het krassen van Jeroen is een hufter op de wc deur. In een relatie na je achttiende heb je als het goed is geïnvesteerd. Zo’n jongeman heeft je ouders ontmoet, staat op foto’s die genomen zijn tijdens de altijd even gezellige en ontspannen familiedag en jij en de man in kwestie hebben mogelijkerwijs een rits kindernamen bedacht. Als dat wegvalt blijft er een gapende leegte over en dat doet pijn. Een geestelijk redelijk stabiele vrouw krast niet met haar sleutel een verkleinde versie van zijn penis op zijn nieuwe auto. Zo’n zelfde dame zal niet gauw een rebound bespringen omdat ze weet dat de klap dan later twee keer zo hard terug komt. Er zit met een beetje opvoeding na je achttiende als vrouw zijnde dus maar één ding op: men neme een doorweekt zakdoekje in de rechterhand, een foto in de linker én men stopt de mond vol chocola. Mijn beide exen zijn dikmakers gebleken.

Na twee relaties hoop ik als jonge volwassen vrouw de volgende keer in de roos te schieten. Ik vertrouw hierbij graag op mijn ietwat naïeve en positieve instelling en onderbouw deze graag met een redelijk bekend spreekwoord met het getal drie erin. Mocht meneer Scheepsrecht uiteindelijk toch niet van plan zijn om naast mij oud te worden in een schommelstoel op een veranda dan mag ik hopen dat hij vreemd gaat. Een partner die buiten de pot pist stuurt de ander mijns inziens namelijk een vrijbrief om weer in contact te komen met de zestienjarige versie van hem- of haarzelf. En mijn zestienjarige versie heeft in de tussentijd tijdens een snuffelstage geleerd hoe een hond te castreren, weet haar messen goed te slijpen én houdt ervan om op hoog vuur te wokken. Mannen van Nederland: mijn deur staat weer open. Wie trakteert mij op een hapje liefde of een scheutje adrenaline? ;-)
^O^
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:05:14 #63
239372 MalleJongen
pi_84587880
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:01 schreef MMUFC het volgende:

[..]

ze zoekt naar haar scheiding en man.. dus een vent met een kam is voldoende? :P
Maar dan moet ze er wel gezelig mee kunnen kletsen en in de toekommst meschien wel meer. :X
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:05:43 #64
97868 Krullehoofd
pi_84587901
Ik mis RP nu al !

;(
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:11:39 #65
239372 MalleJongen
pi_84588139
Die laatste is wel erg mooi geschreven Silenus
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:16:16 #66
97868 Krullehoofd
pi_84588338
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:11 schreef MalleJongen het volgende:
Er zit wel een hoop frustratie in dat stukje tekst _O-

Maar ik vind de tekst wel leuk. Heerlijk zo'n uitzondering !
pi_84588587
Fijn dat onzekere gevoel nadat je cam voor de 1e keer aangestaan heeft, terwijl ze al een hoop foto's gezien heeft. :{
pi_84588753
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:21 schreef Ruudt het volgende:
Fijn dat onzekere gevoel nadat je cam voor de 1e keer aangestaan heeft, terwijl ze al een hoop foto's gezien heeft. :{
Het meisje waar je zo enthousiast over bent heeft nu ineens twijfels ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84588821
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:21 schreef Ruudt het volgende:
Ik dacht dat jullie al een nacht met cam aan gechat hadden?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_84588842
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:25 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Het meisje waar je zo enthousiast over bent heeft nu ineens twijfels ?
Ik bedoel dat ik nu een onzeker gevoel heb, is het bevallen ja of nee? :)
pi_84588862
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:27 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ik dacht dat jullie al een nacht met cam aan gechat hadden?
Zij wel, ik had er toen nog geen.
pi_84588885
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:11 schreef MalleJongen het volgende:
Eens, leuke profieltekst inderdaad.
pi_84588971
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:29 schreef Techno het volgende:

[..]

Eens, leuke profieltekst inderdaad.
Leuk voor de Libelle of Margriet inderdaad. Zegt verder weinig over haar behalve dat ze dik is geworden van twee vriendjes.
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:33:41 #74
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84589061
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Leuk voor de Libelle of Margriet inderdaad. Zegt verder weinig over haar behalve dat ze dik is geworden van twee vriendjes.
Bijna geen enkel profiel zegt iets over je. Ik lees dit liever dan iemand die zegt dat ze van gezelligheid en lekker eten houdt, en bovendien soms grappig en lief is.

Ook al zegt ze niks over haarzelf, ze kan goed schrijven en is intelligent. Dat vind ik twee hele grote do's.
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:34:36 #75
97868 Krullehoofd
pi_84589105
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

In vergelijking met de rest behoort deze wel bij het topje van de ijsberg.
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:35:54 #76
239372 MalleJongen
pi_84589156
Nee, dan het profiel van Krullehoofd _O-
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:43:55 #77
239372 MalleJongen
pi_84589499
TV heb je niet meer nodig als je op RP leest: ze gaat d'r hart luchten:

Hallo lieve man: niet rokend, dierenvriend, goed verzorgd uitterlijk.

Om eerst vriendschap op te bouwen en misschien een i.v.t.relatie.

Die net als mij ook op zoek is naar wat warmte, gezelschap, die ene knuffel, aandacht, en liefde.

Die ook houdt van zon, zee strand, gezellig avondje uit eten.

bioscoopje pakken, terrasje, lopen langs de boulevard lekker uit waaien op het strand.

Lekker samen een eindje fietsen en gezellig een terrasje pakken onderweg.

Of gewoon samen een avondje op de bank.

Wie ik ben:
Lief en hartelijk mens, spontaan, vrolijke meid, met haar hart op de goede plek.

Teder, betrouwbaar, warm, gevoelsmens, beetje inpulsief, eerlijk., elegant, gastvrij, tempramentvol, beetje ,
bourgondisch.

Ik kan heerlijk genieten van lekker eten, drink geen wijn maar hou wel van franse kazen.

Ik lust wel likeuren.

Ik ben Jeugdig, Romantisch, , recht door zee, (als ik het ergens niet mee eens bent zeg ik het gewoon eerliijk.)

Ik laat beslist niet over me heen lopen, Ik kan ook goed voor mezelf op komen.

Nieuwsgierig geworden, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

IK MOET ECHT EVEN MIJN HART LUCHTEN EN HOOP DAT IK DEGENE NIET AFSCHRIKT DIE WIL REAGEREN.
.
EN IK ZEG NIET DAT IEDERÉÉN ZO IS DUS VOEL JE A.U.B.NIET AAN GESPROKEN.

TEN EERSTE:

REACTIE'S MET ALLEEN FOTO'S REAGEER IK OP.

GEEN FOTO GEEN REACTIE, EN GETROUWDE MANNEN ZOEK EVEN VERDER.

IK BEN NIET OP ZOEK NAAR EROTISCH SEX ALS IK DAT WILDE HAD IK ER WEL OM GEVRAAGD.

IK BEN OOK NIET SEXUEEL GEFRUSTREERD.

ALLEEN OMDAT IK MIJN SCHOONHEID WILT TONEN.

MOET ER DAN GELIJK AAN SEX GEDACHT WORDEN.

ER IS MEER DAN ALLEEN DAT.......HOOR HEREN.....

IK ZIT NIET DE HELE DAG MAAR DAAR AAN TE DENKEN,
IK HEB WEL WAT BETERS TE DOEN.........

WE WILLEN OP DEN DUUR ALLEMAAL DE LIEFDE BEDRIJVEN MET DEGENE WAAR WE WAT VOOR VOELEN.

EN DAT IS OOK WAAROM IK ME OP DEZE SIDE HEBT INGESCHREVEN.

EN NIET OM ME TE VERKOPEN ALS EEN GOEDKOPE SLET.

LAAT DAT DUIDELIJK ZIJN.

GR.DIANA.
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:45:53 #78
141482 Q.
JurassiQ
pi_84589581
Heerlijke topic dit. O+
For great justice!
pi_84589758
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

Bijna geen enkel profiel zegt iets over je. Ik lees dit liever dan iemand die zegt dat ze van gezelligheid en lekker eten houdt, en bovendien soms grappig en lief is.

Ook al zegt ze niks over haarzelf, ze kan goed schrijven en is intelligent. Dat vind ik twee hele grote do's.
Dat ze leuk kan schrijven en over een goed stel hersenen beschikt zal ik ook niet ontkennen, maar de insteek spreekt me weinig aan. Überhaupt over vorige relaties iets schrijven, hoe grappig omschreven ook, vind ik geen do.

Maar soit, smaken verschillen. Hoe was de foto?
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:52:05 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84589867
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:52:46 #81
239372 MalleJongen
pi_84589890
Deze dame staat ook al jaren op RP, gezien de tekst ook niet zo verwonderlijk.....

Hallo leuke, lieve, humorvolle, knuffelbare mannen van Nederland
(en ik weet zeker dat er ergens eentje rondloopt!!!!!)

ik ben een hard werkend "meisje" en ben op zoek naar bovengenoemde man. Simpel toch!!!!!!!!hi hi hi

heb een drukke baan, veel hobby"s verveel mij dus nooit maar ja ik mis dus, inderdaad het cliché!!!!!!!!, warmte, genegenheid, dingen delen met elkaar en vooral knuffen, heerlijk knuffen.
Ben soms een beetje gek maar wel heeeeeeel lief en leuk hoor!!
Hou van koken, lekker eten, kletsen onder het genot van een lekker, goed glas wijn.
Kan ook lief in een hoekje zitten tekenen of schilderen, met kralen en garen leuke inventieve dingen creeren of een goed boek lezen.
kortom zullen we eens kijken of het klikt met deze (piepjong voelende ) veertiger?????
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:55:19 #82
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84589995
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef MalleJongen het volgende:
met kralen en garen leuke inventieve dingen creeren
*hysterische schrikreactie, valt achterover met bureaustoel, slaat vervolgens met een stok zijn laptop aan diggelen, daarbij schuimbekkend over de grond rollend en uitroepend: NEEEE, NIET WEER ZO'N CREA-MUTSSSSSS*
pi_84590001
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:43 schreef MalleJongen het volgende:
IK BEN OOK NIET SEXUEEL GEFRUSTREERD.
Seksueel misschien niet, maar dit ALL CAPS geneuzel komt toch wel enigszins gefrusteerd over.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 14:57:22 ]
pi_84590100
quote:
Dat had ik niet verwacht. Heb je haar in behandeling genomen? :)
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:58:00 #85
239372 MalleJongen
pi_84590102
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

*hysterische schrikreactie, valt achterover met bureaustoel, slaat vervolgens met een stok zijn laptop aan diggelen, daarbij schuimbekkend over de grond rollend en uitroepend: NEEEE, NIET WEER ZO'N CREA-MUTSSSSSS*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:59:38 #86
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84590177
Je zou die mensen eigenlijk allemaal een boekje 'profielteksten voor beginners' moeten opsturen.
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:00:45 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84590218
weten jullie overigns hoe lastig het is om vanuit een spoiler iets te kopieren!?!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:01:28 #88
239372 MalleJongen
pi_84590244
En het boekje: hoe gebruik ik de spellingscontrole op mijn computer.
pi_84590306
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef MalleJongen het volgende:
knuffelbare mannen
Ook zoiets. Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
pi_84590331
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:00 schreef Maanvis het volgende:
weten jullie overigns hoe lastig het is om vanuit een spoiler iets te kopieren!?!
Als je de spoiler opent, vervolgens de tekst selecteert, klapt hij de spoiler dicht maar kan je toch gewoon ctrl+c doen ;) Tenminste.. bij mij werkt dat gewoon.. ;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:04:19 #91
239372 MalleJongen
pi_84590352
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Ook zoiets. Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Dat zou je aan haar kunnen vragen, ze staat er al zolang op: NL32371592
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:04:26 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84590357
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:03 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Als je de spoiler opent, vervolgens de tekst selecteert, klapt hij de spoiler dicht maar kan je toch gewoon ctrl+c doen ;) Tenminste.. bij mij werkt dat gewoon.. ;)
bij mij niet.. dus ik snap ook nie twaarom het allemaal in een spoiler moet, daar zijn spoilers niet voor :D
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:06:04 #93
97868 Krullehoofd
pi_84590411
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:35 schreef MalleJongen het volgende:
Nee, dan het profiel van Krullehoofd _O-
Ik heb hem in mijn fotoboek gezet voor het nageslacht. :P
pi_84590417
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:04 schreef MalleJongen het volgende:
Dat zou je aan haar kunnen vragen, ze staat er al zolang op: NL57392114
Ik zit niet op RP of andere datingsites, dus dat wordt lastig. :+
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:06:41 #95
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84590434
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:57 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Dat had ik niet verwacht. Heb je haar in behandeling genomen? :)
Nee, ik ben niet meer op zoek. :)
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:07:03 #96
239372 MalleJongen
pi_84590449
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

bij mij niet.. dus ik snap ook nie twaarom het allemaal in een spoiler moet, daar zijn spoilers niet voor :D
Oke Maanvis, ik zal het niet meer doen, mag ik nu weer lief en stilletjes met m'n kraaltjes spelen? :+
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:08:43 #97
239372 MalleJongen
pi_84590520
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik zit niet op RP of andere datingsites, dus dat wordt lastig. :+
Oke, dan zo maar:

pi_84590667
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:08 schreef MalleJongen het volgende:
Oke, dan zo maar:

[ afbeelding ]
Ja maar, ja maar.. nu weet ik nog niet wat "knuffelbare mannen" zijn. Zijn dat zwaar behaarde mannen, mannen die 150 kilo wegen of mannen die de hele avond naast haar op de bank geplakt zitten? ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 15:12:50 ]
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:16:17 #99
239372 MalleJongen
pi_84590822
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar.. nu weet ik nog niet wat "knuffelbare mannen" zijn. Zijn dat zwaar behaarde mannen, mannen die 150 kilo wegen of mannen die de hele avond naast haar op de bank geplakt zitten? ;(
Ik snap dat je nu knuffelbare interesses krijgt van deze dame, maar dan moet je een account aanmaken bij RP en zie, ook voor jou is er nog hoop :Y
pi_84590918
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:16 schreef MalleJongen het volgende:
Ik snap dat je nu knuffelbare interesses krijgt van deze dame, maar dan moet je een account aanmaken bij RP en zie, ook voor jou is er nog hoop :Y
Nee, dank je. Ik ben al voorzien. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')