Of mensen die al 5 maanden op hun profiel 'Ben net nieuw hier, kijken hoe het werkt' erop hebben staan.

Op Paiq gingen ze dan vertellen dat ze er écht net pas op zaten en het een beetje aan het uitproberen waren. Kijk je bij hun onderschriftengeschiedenis, zitten ze er gewoon al 7 maanden op ofzo.

quote:
ik ben een lief spontaan meisje die op zichzelf woont en op zoek is naar echte liefde!!!!
iemand die niet alleen op mijn uiterlijk afgaat!!!!!
ik hou van passie tussen een man en vrouw !
(wel heb ik tattoos) en een eien willetje!! ben rete eigenwijs
Ohja!! Ook zo leuk!!!! Mensen die altijd hun zinnen afsluiten met vier hoofdletters!!!!!
En dan heb je ze op msn en dan hebben ze nog nooit gehoord van een vraagteken.
'waar kom je vandaan'
Utrecht. Maar ben je al lang single?
'6 maanden'
'jij'
quote:
Een korte samenvatting hoe ik ben.
Als jij:
Intelligent
Betrouwbaar
Eerlijk
Muziek
Iets wat Missantropisch
Lief
& Assertief bent
Dan kan je een berichtje sturen

Vrouwen die graag een moeilijk woord willen gebruiken maar het dan verkeerd spellen. 'Iets wat' er nog bij

quote:
Ik heet Angela. Ik woon in Culemborg. Ik ben 29. Ik hou van.... AHHH JAKKES DAT IS ECHT NIKS!
Kan jij je vermaken tijdens een hapje eten, met een kaarsje aan en een wijntje op de bank hangen?
Wat drinken in een kroegje, filmpje pakken (thuis en uit) of een boswandeling klinkt voor jou niet als een straf?
Ben je spontaan, eerlijk, zorgzaam, vrolijk, zelfstandig en verzorgd?
Ben jij niet op je bekkie gevallen, en geen meeloper?
Zeg je wat je denkt, en zeg je niet wat een ander wil horen?
Weet je wat je wil in het leven en geen fulltime-twijfelaar?
Kortom: gewoon een leuke vent?
Waar wacht je dan op?!?! Just contact me!!!
(Geen foto = geen reactie!)
Deze maakt het ook bont.

Eerst denk je 'oh haha, ze haat ook standaard profielen!

Even verder lezen'. Dan lees je verder....

Is het alsnog een gaar standaardprofiel!
quote:
Ik heb geen behoefte aan:
- players die denken te kunnen scoren
- mannen die een sexrelatie en/of een one night stand willen
- zielige figuurtjes die niks beters te doen hebben dan mijn tijd te verspillen met nonsens
- mannen van 31+
- Mannen zonder foto
For every beauty there is an eye somewhere to see it.
For every truth there is an ear somewhere to hear it.
For every love there is a heart somewhere to receive it.
En dan de foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Waarom sta je er dan met je kont zo wulps op.

Om het af te leren een profiel wat ik nou leuk en goed geschreven vind:
quote:
Een gebroken hart is eigenlijk alleen leuk op je zestiende. Op die leeftijd mag je je namelijk helemaal laten gaan. Je kunt een pak yoghurt in de tank van zijn scooter laten sijpelen, anoniem zijn moeder een brief sturen met de mededeling waar hij zijn (door haar strikt verboden) softdrugs bewaart, een contactadvertentie met zijn foto en telefoonnummer in het toilet van een homobar hangen of je zou op zijn naam tien keer het boek ‘Omgaan met je beperkingen’ kunnen bestellen. Ik roep maar wat.
Verliefd zijn is heerlijk maar vlinders halen het niet bij het genot dat zoete wraak je verschaft. Ex equals excitement. Noem mij ervaringsdeskundige.
Nee, dan een relatie verbreken na je achttiende: dat is strontvervelend. Dat los je niet op met het krassen van Jeroen is een hufter op de wc deur. In een relatie na je achttiende heb je als het goed is geïnvesteerd. Zo’n jongeman heeft je ouders ontmoet, staat op foto’s die genomen zijn tijdens de altijd even gezellige en ontspannen familiedag en jij en de man in kwestie hebben mogelijkerwijs een rits kindernamen bedacht. Als dat wegvalt blijft er een gapende leegte over en dat doet pijn. Een geestelijk redelijk stabiele vrouw krast niet met haar sleutel een verkleinde versie van zijn penis op zijn nieuwe auto. Zo’n zelfde dame zal niet gauw een rebound bespringen omdat ze weet dat de klap dan later twee keer zo hard terug komt. Er zit met een beetje opvoeding na je achttiende als vrouw zijnde dus maar één ding op: men neme een doorweekt zakdoekje in de rechterhand, een foto in de linker én men stopt de mond vol chocola. Mijn beide exen zijn dikmakers gebleken.
Na twee relaties hoop ik als jonge volwassen vrouw de volgende keer in de roos te schieten. Ik vertrouw hierbij graag op mijn ietwat naïeve en positieve instelling en onderbouw deze graag met een redelijk bekend spreekwoord met het getal drie erin. Mocht meneer Scheepsrecht uiteindelijk toch niet van plan zijn om naast mij oud te worden in een schommelstoel op een veranda dan mag ik hopen dat hij vreemd gaat. Een partner die buiten de pot pist stuurt de ander mijns inziens namelijk een vrijbrief om weer in contact te komen met de zestienjarige versie van hem- of haarzelf. En mijn zestienjarige versie heeft in de tussentijd tijdens een snuffelstage geleerd hoe een hond te castreren, weet haar messen goed te slijpen én houdt ervan om op hoog vuur te wokken. Mannen van Nederland: mijn deur staat weer open. Wie trakteert mij op een hapje liefde of een scheutje adrenaline? ;-)
Gourmetten of steengrillen?