"OK dat dacht ik al, veel succes"quote:
Heb je nog een sms terug gestuurd ook ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
"OK dat dacht ik al, veel succes"Of iets in die trant. Ik had ook al een voorgevoel. @spirit: klopt, daarom is mijn vorige relatie ook mislukt, hij was te "soft", daar kan ik niet zo goed tegen. Was niet de enige reden, maar wel 1 van de.
'Sterf'.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:17 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Heb je nog een sms terug gestuurd ook ?
Geldt alleen voor gratis leden, zeker?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:21 schreef dyna18 het volgende:
Iemand hier nog meer die RP 'aanbieding' gekregen?
Beetje jammer dat je zo snel moet beslissen.
Jij bent wel de vrouw van de 'one-liners' hè ?quote:
Ja, gratis leden krijgen 5 tot 10 euro korting op een abbonnement. Maar je moet wel voor zondag beslissen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:24 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Geldt alleen voor gratis leden, zeker?
Ik heb niets ontvangen.
Nee nog nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:36 schreef brunette82 het volgende:
oh en een date weten te scoren civillian??
Ja, ik ben betalend lid van die club.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, gratis leden krijgen 5 tot 10 euro korting op een abbonnement. Maar je moet wel voor zondag beslissen.
Jij hebt al een abbo?
quote:ben net naar Shrek 3D geweest, was leuk!
oke
met de kids?
nee met de kinderen
ja dat bedoelde ik
joh
haha
je hebt vast ook een dinnetje
uhh een wat
mensen met kids hebben meestal ook dinnetjes
okee
ik heb geen kids, maar de meeste hier wel
ik heb ook geen kids
ik heb kinderen
oke, dat dacht ik
is toch gezellie, de film!
Tuurlijk, ik laat me niet kennen. En eens, dat woord "kids"quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:17 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Heb je nog een sms terug gestuurd ook ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |