Wat van ver komt is lekker.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:45 schreef Q. het volgende:
Afstand smafstand. Heb nu ook heel goed contact met een hele leuke van ver weg..
Op zich vind ik het heel leuk om bloemen te krijgen hoor, maar ik vind het zo standaard. Sowieso hoef ik de eerste paar keer dat ik man zie helemaal niks van ze te krijgen. Dan wil ik elkaar gewoon beter leren kennen en voel ik me op de een of andere manier schuldig ofzo? Het is natuurlijk heel erg lief bedoeld, maar het voelt gewoon heel ongemakkelijk. Als ik echt iets met de man in kwestie zou hebben, is het wel anders. Maar als je elkaar maar 2 of 3 keer hebt gezien? Het komt zo geforceerd over dan vind ik..quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden het echt geweldig om thuis bloemen te krijgen, houd dat in je achterhoofd.
En mannen kunnen geen gedachten lezen, dat ook.
Het ligt er ook aan wat voor bloemen. Rozen zijn een beetje te veel van het goeiequote:Op donderdag 29 juli 2010 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op zich vind ik het heel leuk om bloemen te krijgen hoor, maar ik vind het zo standaard. Sowieso hoef ik de eerste paar keer dat ik man zie helemaal niks van ze te krijgen. Dan wil ik elkaar gewoon beter leren kennen en voel ik me op de een of andere manier schuldig ofzo? Het is natuurlijk heel erg lief bedoeld, maar het voelt gewoon heel ongemakkelijk. Als ik echt iets met de man in kwestie zou hebben, is het wel anders. Maar als je elkaar maar 2 of 3 keer hebt gezien? Het komt zo geforceerd over dan vind ik..
1000 rode rozen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wat voor bloemen. Rozen zijn een beetje te veel van het goeie
2 maal rozen gekregenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wat voor bloemen. Rozen zijn een beetje te veel van het goeie
Ik begrijp echt niet dat er van die knuppels zijn die vrouwen rozen geven op een datequote:
Bloemen gaan dood zodra ik ze aanraak.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:24 schreef Karina het volgende:
Rozen krijgen op een date is toch helemaal niet handig? Loop je de hele tijd met die bloemen in je handen.
Date heeft afgezegddat krijg je ervan als je alles er maar uitflapt. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd was, maar eigenlijk ook niet teleurgesteld, ik denk dat er ergens diep in mijn achterhoofd toch een stemmetje zei "er klopt iets niet".
Nee he? Ik ben bang dat ik nogal een gebruiksaanwijzing nodig hebquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Bloemen gaan dood zodra ik ze aanraak.
Maareh Karina, dat schiet ook niet op zo!
Ik probeer in een restaurant het er vooral niet te dik op te leggen dat we aan het daten zijn. Mijn schaamtegevoel is extreem ontwikkeld. Zelfs in een discotheek op 4000km afstand van mijn woonplaats zou ik blijven opletten of ik mezelf niet voor lul zet. Kutgevoel; ik haat hetquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Silenus het volgende:
Die lexa-reclames de laatste tijd.Een gast die ineens opstaat en in een vol restaurant een roos geeft. Ben ik nou de enige kerel die dat totally gay vind?
Als je die nou even in je profiel zet, dan scheelt dat weer voor de mannen die op je reageren. Een soort van filter zeg maarquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee he? Ik ben bang dat ik nogal een gebruiksaanwijzing nodig heb
Als hij nu ALWEER afzegt is het gewoon een loezert! Niks aan verlorenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:24 schreef Karina het volgende:
Rozen krijgen op een date is toch helemaal niet handig? Loop je de hele tijd met die bloemen in je handen.
Date heeft afgezegddat krijg je ervan als je alles er maar uitflapt. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd was, maar eigenlijk ook niet teleurgesteld, ik denk dat er ergens diep in mijn achterhoofd toch een stemmetje zei "er klopt iets niet".
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op zich vind ik het heel leuk om bloemen te krijgen hoor, maar ik vind het zo standaard. Sowieso hoef ik de eerste paar keer dat ik man zie helemaal niks van ze te krijgen. Dan wil ik elkaar gewoon beter leren kennen en voel ik me op de een of andere manier schuldig ofzo? Het is natuurlijk heel erg lief bedoeld, maar het voelt gewoon heel ongemakkelijk. Als ik echt iets met de man in kwestie zou hebben, is het wel anders. Maar als je elkaar maar 2 of 3 keer hebt gezien? Het komt zo geforceerd over dan vind ik..
Ik heb dat net zo...zou t leuker vinden als t klikt, gewoon vaker af te spreken...quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
pppffffquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:24 schreef Karina het volgende:
Oh ik bedoel niet verzet, maar helemaal afgezegd, was niet helemaal duidelijk denk ik. In zijn sms stond zoiets van "ik vond het niet zo prettig wat je zei gisteren". Hij was gewoon te laf om het gisteren meteen te zeggen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:52 schreef brunette82 het volgende:
[..]
pppffffWat voor een reden gaf hij deze keer? ik neem aan dat je het nu afgekapt hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |