weer gedumpt ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
Bleuh, ik ben er ff klaar mee eigenlijk... voor de zoveelste keer
what happend?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
Bleuh, ik ben er ff klaar mee eigenlijk... voor de zoveelste keer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Niks hoorquote:
Jij bent gewoon zo a-romantisch als dat je groot bentquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Silenus het volgende:
Die lexa-reclames de laatste tijd.Een gast die ineens opstaat en in een vol restaurant een roos geeft. Ben ik nou de enige kerel die dat totally gay vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo a-romantisch als dat je groot bent
Zo.. het compliment van de dag.. en daar kan je het mee doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt wel mee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef brunette82 het volgende:
het is wel wat he, daten...het gebeurt niet zomaar
Die mag in de OPquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:41 schreef Turbomuis het volgende:
Stond laatst in de krant hier, vond 'm wel grappig. Tekenend ook
[ afbeelding ]
"Hmmz, maar ik houd helemaal niet van rozen!"quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Silenus het volgende:
Een gast die ineens opstaat en in een vol restaurant een roos geeft.
Gay niet, wel schromelijk overdreven als je het op de eerste (of tweede) date zou doen. En het is enorm cliché natuurlijk, al zal er vast een groep mensen zijn die zoiets geweldig vindt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Silenus het volgende:
Die lexa-reclames de laatste tijd.Een gast die ineens opstaat en in een vol restaurant een roos geeft. Ben ik nou de enige kerel die dat totally gay vind?
Ik heb er zo'n hekel aan als mannen na 1 of 2 dates bloemen voor me meenemenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gay niet, wel schromelijk overdreven als je het op de eerste (of tweede) date zou doen. En het is enorm cliché natuurlijk, al zal er vast een groep mensen zijn die zoiets geweldig vindt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gay niet, wel schromelijk overdreven als je het op de eerste (of tweede) date zou doen. En het is enorm cliché natuurlijk, al zal er vast een groep mensen vrouwen zijn die zoiets geweldig vindt.
zit je de hele tijd te zeulen met die blommenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan als mannen na 1 of 2 dates bloemen voor me meenemen
Oh, dat is me nog nooit gebeurd. Is me 2 keer gebeurd dat ik een man vaker dan 1 keer heb gezien en beide keren zodra ze de eerste keer bij mij thuis kwamen, hadden ze een bos bloemen bij zich.. *zucht*quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zit je de hele tijd te zeulen met die blommen. Soms zie je ze wel eens, bij terrasjes of restaurants
. Arm meiske denk ik dan altijd.
Sommige vrouwen vinden het echt geweldig om thuis bloemen te krijgen, houd dat in je achterhoofd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, dat is me nog nooit gebeurd. Is me 2 keer gebeurd dat ik een man vaker dan 1 keer heb gezien en beide keren zodra ze de eerste keer bij mij thuis kwamen, hadden ze een bos bloemen bij zich.. *zucht*
Ja, bij voorkeur een 12 pack of niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, dat is me nog nooit gebeurd. Is me 2 keer gebeurd dat ik een man vaker dan 1 keer heb gezien en beide keren zodra ze de eerste keer bij mij thuis kwamen, hadden ze een bos bloemen bij zich.. *zucht*
"DAN LEREN ZE DAT MAAR!1!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En mannen kunnen geen gedachten lezen, dat ook.
Als dat wel zo was dan waren datingssites e.d. uberhaupt overbodig geweest.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:34 schreef Maanvis het volgende:
En mannen kunnen geen gedachten lezen, dat ook.
Afstand smafstand. Heb nu ook heel goed contact met een hele leuke van ver weg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef Maanvis het volgende:
nu heb ik al een aantal weken leuk contact op PaiQ met een meiske met een copycat-zonnebril. Enige probleem is de afstand, 170km
.
No way dat vrouwen bloemen van me krijgen. Die kopen ze maar lekker zelf.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n hekel aan als mannen na 1 of 2 dates bloemen voor me meenemen
romanticusquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
No way dat vrouwen bloemen van me krijgen. Die kopen ze maar lekker zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |